Totul despre membri

Ford Fiesta Mk7.5

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 10 Mar 2024, 01:07

Multumesc jeffe pentru sugestie!
Momentan nu mai am timp ca sa ma ocup de ceea ce mi-am mai propus, dar o plimbare de weekend a fost buna ca sa imi dau seama ca suportul de ochelari era cumva necesar si la indemana si ma bucur de aceasta modificare. Materialul aplicat in buzunarele fetelor de usi si torpedo isi face treaba cu brio, cred ca e mult spus ca antifoneaza, dar cel putin impiedica obiectele sa mai alunece si sa faca zgomote.
In seara asta am facut plinul si pe ultimii 574km am reusit sa scot un consum de 5.9% cu ocazia drumului intins, dar si trei zile de naveta la orele de varf in Bucuresti dimineata/seara, chiar am ramas uimit de valoare (calculat de la plin la plin). O sa refac testul pana la urmatorul plin doar in conditiile de naveta. Pana atunci, las cateva poze.
Km: 108.780
Fişiere ataşate
41b55110-c55c-4353-80a2-625b51a88104.jpeg
3bab6ac2-5fae-4518-af14-983c7d791d27.jpeg
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 101
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 17 Mar 2024, 00:53

Am mai citit prin topicul de “baterie focus 3” ca sa fiu pregatit si sa vad alte experiente atunci cand bateria va incepe sa dea semne de batranete si weekendul asta, cu ocazia schimbarii rotilor, am zis sa arunc o privire si la baterie (totusi este acumulatorul original si a facut 9,5 ani):
-peste noapte (~15h), am deblocat masina, am ridicat capota si am verificat bateria -> 11.95V;
-cu motorul pornit -> 14.48-14.49V;
-cam dupa 1h de stationare, a ajuns la 12.28V;
Am verificat acumulatorul cu o diagnoza universala si mi-a aratat ca starea estimata a bateriei este de 57% (iar tensiunea pe care o citea atunci era de 11.72V, dar nu mi-am dat seama sa verific si cu voltmetrul).
Ce am observat:
-start-stopul nu a mai intrat de cateva luni, am sperat ca drumul mai lung din postarea anterioara va ajuta putin;
-martorii de ulei si check engine parca se sting cu un delay de aproximativ o secunda dupa ce pornesc motorul, lucru pe care nu il observasem inainte cand bateria era sanatoasa si start-stopul intra.
O sa ma interesez sa vad ce acumulator este potrivit pentru masina, cu aceleasi specificatii si tip, iar pe langa asta, ma voi interesa si de ce fel de combinatie de butoane va accesa resetarea BMS-ului (auzisem de doua, diferite, dar nu le tin minte si as vrea sa le notez si sa vad care este potrivita pentru Fiesta, in cazul in care nu difera de Focus si Mondeo).
Daca aveti ceva idei si sugestii referitoare la postarea aceasta, mi-ar placea sa le lasati aici. Spor!
Fişiere ataşate
IMG_0799.jpeg
Tensiune incarcare
IMG_0800.jpeg
Tensiune la 1h de stationare dupa pornire
IMG_0801.jpeg
Estimare incarcare acumulator
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 101
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Re: Ford Fiesta Mk7.5

Mesajde AndreiCim » 12 Apr 2024, 23:09

Zilele trecute am inlocuit banda LED de la bord, cea pe care am montat-o acum multi ani, cu una de tipul COB ice blue, la care am adaugat o rezistenta de 1k ca sa mai diminuez din intensitate, dupa ce am facut mai multe teste inainte. Rezultatul este in poze.
In 7-800 km o sa se faca 10k km de la ultima revizie, dar cred ca o sa ajung sa schimb piesele mai devreme, deoarece le am deja comandate.
In rest, nimic nou din ceea ce mi-am mai propus cu modificarile.
Singurul lucru pe care vreau sa il aflu este despre senzorii de presiune din roti. Am avut cateva discutii pe un forum din USA si am inteles de la un baiat ca acolo nu au voie sa dea disable la TPMS si ca nu au auzit de DDS (aceste lucruri mi s-au parut putin ciudate, dar nu le contest, avand in vedere ca nu ma pricep la partea de diagnoza si optiuni). Per total, in USA au tot Sync 3 montat (si Sync 2) si nu este prezenta optiunea de resetare TPMS sau DDS daca o roata a avut pana sau a fost dezumflata si a fost remediata problema, ci o sa apara semnul galben in bord cu sunetul aferent de avertizare, iar dupa aducerea rotii la presiunea potrivita, semnul va disparea dupa cativa km de calibrare. Pare logic, dar cum va stii sistemul valoarea de referinta pe care sa o aibe in vedere? Sunt curios de acest aspect deoarece, in acest moment, eu nu mai am activat TPMS sau DDS pentru ca in Sync 3 nu mai apare aceasta optiune ca la Sync 1 si nu il pot reseta in cazul unei roti mai dezumflate, dar daca functioneaza bine prin calibrarea automata a sistemului dupa cativa km de la rezolvarea problemei, o sa revin la activarea lui.
Spor!
Fişiere ataşate
689cb080-f8a0-4071-ae56-8ac64e0c9c6e.jpeg
Teste
cd1482f0-c307-4f1a-9f9d-67b099486c03.jpeg
Lumina ambientala proba
448b563a-8176-469c-9e0c-0d90b1cc34f9.jpeg
Lumina ambientala proba
89f0b4be-c104-451c-a4b4-f1325c2a3251.jpeg
Lumina ambientala final
AndreiCim
Ford Freak
 
Mesaje: 101
Membru din: 21 Iun 2014, 01:00
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Ford Fiesta Trend 1.0l 100HP
VIN: WF0DXXGAKDEP55242

Anterior

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 21 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 21 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 21 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 21 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login