Totul despre membri

jurnalul diavolului rosu

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde cip02 » 20 Dec 2013, 18:13

Uiti de unde am plecat si anume: "Totusi e destul de "nemtoaica" focus si la origini fiind produsul ford europe ."+ "Ford e "americanca" dar ford focus 2 e "nemtoaica" sau cel mult "europeana" ." .
In acel link nu faci decat sa imi confirmi ca fabricile din tarile respective unde se fabrica focus apartin de FOE (ford of europe) . In acel link tu te referi direct la producator , eu am facut referire doar la model ... ne certam pe 2 aspecte diferite.
Nu ma ajuta lista pentru ca stiu istoria ford si stiu ca sunt destul de independente FOE si FNA mai ales .
Daca focus2 a fost facut in europa in fabricile care apartin FOE prezentat in 2004(paris) si fab 2005-2011 iar la FNA a aparut un model diferit sub numele de focus 2 prezentat abia in 2007 si fab 2008-2011 ...categoric nu pot spune ca ford focus 2 e originara din america !
Nu trebuie sa avem aceeasi parere . Eu zic ca focus 2 e un model european al unui producator american si focus 2 e originara din europa la fel cum ford e originara din america.
Mai mult decat atat focus e succesorul lui escort, care ce a fost ? Prima masina lansata in europa si pentru europa de la infiintarea FOE , adica in 1967 .
Cand zic ford f-series ma gandesc la o masina americana , cand zic focus sau escort nu prea pot (cel putin pana la focus mk3/2011) .
Discutia e complexa dar pur si simplu daca un american nu a miscat un pai pentru un model e greu sa il denumesti model american. E ceva logic din pc meu de vedere.
Un exemplu sunt si jocurile pc/xbox/ps unde ford focus e incadrata la "european cars" si alte ford-uri la "american cars" ... oare nici jocurile care au primit licenta de la ford si au fost ajutate sa dezvolte imaginea,sunetul si comportamentul modelului sa nu fi fost informate ca focus e masina americana ? Nu prea cred .

Edit: Referitor la KIA Ceed "The Cee’d is Kia’s first European-designed and built car. The company says that it’s a European car for European people and it won’t be on sale in other parts of the world. To mark the occasion, Kia took the initials of the European Economic Community, EEC or CEE in some places and added ED for European Design. Realising that "CEEED" had too many ‘E’s, they replaced the last 'E' with an apostrophe, with "Cee'd" being the end result. " ...Daca asta au zis oficialii KIA sa ii cred sau nu ?
Ultima oară modificat de cip02 pe 20 Dec 2013, 18:20, modificat 1 dată în total.
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde Malakay » 20 Dec 2013, 18:15

Nu ai nicio sansa sa il convingi :)). Daca el zice ca e nemtoaica e nemtoaica :D. Lasand off-topicul la o parte se pare ca avem un actor printre noi :P. Misto prezentarea Adi :)
Ford Focus 1.0 Ecoboost 125CP TREND Imagine
Avatar utilizator
Malakay
Gold Member
 
Mesaje: 989
Membru din: 30 Apr 2012, 12:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0KXXGCBKCA54677

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde BogdanFSB » 20 Dec 2013, 18:21

Eu ma bucur de "spanioloaica" mea!
Avatar utilizator
BogdanFSB
Moderator
 
Mesaje: 3640
Membru din: 23 Iun 2008, 14:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: Renault Kadjar Intense EDC

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde cip02 » 20 Dec 2013, 18:46

"Ford of Europe introduced the Focus in 1998 to the European market as a replacement for the Ford Escort."

"ORIGINÁR, -Ă, originari, -e, adj. 1. Care este de loc din..., care își are obârșia în... 2. În forma de la început, de origine; inițial"

Cum ford a aparut in america , asa a aparut focus in europa => ford = producator american si ford focus= model/masina european/a.

Rade el Malakay dar nu stie de ce are la VIN XXG in loc de XXX ;)) .
Si nici de ce incepe cu wf0 ;) .
Ultima oară modificat de cip02 pe 20 Dec 2013, 18:54, modificat 1 dată în total.
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde Malakay » 20 Dec 2013, 18:53

Zici? ;) Stai sa caut repede pe goagal :))))
Ford Focus 1.0 Ecoboost 125CP TREND Imagine
Avatar utilizator
Malakay
Gold Member
 
Mesaje: 989
Membru din: 30 Apr 2012, 12:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0KXXGCBKCA54677

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde cip02 » 20 Dec 2013, 18:56

Ce sa cauti , xxg sau xxx ? :))
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde adispan » 20 Dec 2013, 21:00

moah, nici nu imi inchipuiam ce controverse o sa nasc, cind am facut interviul ala; vedeti ca pe net a aparut si interviul facut cu colegul bogdanv

voi, cei mai noi de pe forum, nu stiti ca cu ani in urma eram "fotomodelul" clubului :)) ... o tempora ...

hai, enjoy driving your american cars :)
adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde cj86sef » 20 Dec 2013, 21:34

Adi pe cand s-au linistit putin apele iar ainpus paie pe foc cu americanca ta
Focus II, 10.2006 1.6tdci, 109cp turnier, gri+alb, Focus I, 11.2001, 1.6i, 100cp, turnier, albastru
Imagine
[b]Focus II SEF[/b]http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=76017
Avatar utilizator
cj86sef
1nsane Member
 
Mesaje: 2404
Membru din: 02 Iul 2011, 13:41
Localitate: Turda
Maşina: ford focus, 2006, 1.6 tdci,80kw: ford focus 2001, 1.6, 16 v, 100 cp VF0NXXGCDN1K74871
VIN: wf0wxxgcdw6j57655

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde adispan » 20 Dec 2013, 21:35

e topicul meu :))
adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde cip02 » 21 Dec 2013, 00:28

Adi stie ce inseamna wf0 si g dupa xx ... si pe el il iert daca in continuare are fantezii cu americanca :)) .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde zvony » 21 Dec 2013, 09:17

cip02, Toyota Corolla ce este?
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde cip02 » 21 Dec 2013, 11:07

O masina :) .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde adispan » 22 Dec 2013, 08:39

adispan scrie:
acum 2 saptamani ... iar era buretelul plin de condens; am decis sa mufez la loc furtunul recuperator de gaze din baie (ma gindeam ca pe acolo "trage" condens de afara), si am stors literalmente buretelul


am verificat ieri
cu recuperatorul de gaze mufat la loc, nu mai am condens in buretel :)
adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde Adrijaan » 15 Ian 2014, 20:32

Salut,
Ce huse ai pus pe scaune?
Avatar utilizator
Adrijaan
Member
 
Mesaje: 283
Membru din: 21 Iul 2010, 14:49
Localitate: Buzau
Maşina: Ford Focus 2, 1.4

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde adispan » 15 Ian 2014, 20:50

niste polonezisme luate acum vreo 3 sau 4 ani din tirgul Vitan
sunt puse pe scaune cam de 1,5 ani, se prezinta foarte bine
adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde zvony » 10 Feb 2014, 10:11

Le-ai tinut la macerat 1,5 - 2,5 ani?
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde adispan » 10 Feb 2014, 10:15

da, trebuiau sa iasa ca lumea picatelele rosii, sa se asorteze cu vopseaua :)
adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde adispan » 31 Mar 2014, 16:48

sa revenim la treburi serioase: am inlocuit amortizoarele spate ale masinii cu unele M Marelli (132,000 km)

daca tot s-a umblat pe la rotile si puntea spate, am scos si tamburul, sa vad uzura lui si a sabotilor; tamburul era nitel uzat (o mica buza) care s-a eliminat prin polizare usoara; sabotii sunt ok ... doar ca i-am cam incins si s-a topit nitel materialul de fixare a ferodoului; probabil la toamna va urma o revizie completa a sistemului de frinare de pe puntea spate

recomand tuturor celor care au tamburi + saboti pe spate la FF2 sa incerce anual sa scoata tamburul; vor evita astfel ca la o eventuala inlocuire a sabotilor sa le sara si arcurile de reglaj ... plus ca daca nu umblati la tambur, se "sudeaza" de butuc si trebe date ciocane bune ca sa le "despartiti" (colegul andrei.r stie :) )
adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde andrei.r » 31 Mar 2014, 16:58

oho, si am incercat doar la o roata, sper sa reusim si la cealalta ;))
Skoda Octavia IV RS+ - 2.0 TSI 245CP - Mamba Green - 2022

Ex:
Ford Focus IV ST-Line - 1.5 Ecoboost 182CP - Dynamic Blue - 2019
Ford Focus III Titanium - 1.6 Ecoboost 182CP - Silver - 2013
Ford Focus II Trend - 1.6 TDCI 90CP - Navy Blue - 2005
Avatar utilizator
andrei.r
 
Mesaje: 1222
Membru din: 13 Iul 2007, 17:17
Localitate: Ingolstadt
Maşina: Octavia RS Plus

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde Adrijaan » 07 Apr 2014, 22:36

In 132.000km nu ai schimbat niciodata sabotii?
Avatar utilizator
Adrijaan
Member
 
Mesaje: 283
Membru din: 21 Iul 2010, 14:49
Localitate: Buzau
Maşina: Ford Focus 2, 1.4

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde andrei0241 » 07 Apr 2014, 23:02

Eu la Fiesta, dupa ~66k km am schimbat prima data placutele pe fata, inca mai aveam carne pe ele de mai bine de inca 20k km (le'am si donat si banuiesc ca cel care le'a primit le foloseste). Deci eu ajungeam la ~85k km fara mari emotii. Iar sabotii se uzeaza mai greu, asa ca nu e deloc imposibil sa nu fi fost cazul sa'i schimbe in 132k km
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde adispan » 08 Apr 2014, 06:18

da, sabotii se uzeaza mai greu
si ai lui andrei.r, la 202,000 km mai aveau "carne" pe ei
adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde zvony » 08 Apr 2014, 08:05

Era carne importata din UE?
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde andrei.r » 08 Apr 2014, 08:39

da da, e de import, plina de chimicale, d-aia se uzeaza asa greu
Skoda Octavia IV RS+ - 2.0 TSI 245CP - Mamba Green - 2022

Ex:
Ford Focus IV ST-Line - 1.5 Ecoboost 182CP - Dynamic Blue - 2019
Ford Focus III Titanium - 1.6 Ecoboost 182CP - Silver - 2013
Ford Focus II Trend - 1.6 TDCI 90CP - Navy Blue - 2005
Avatar utilizator
andrei.r
 
Mesaje: 1222
Membru din: 13 Iul 2007, 17:17
Localitate: Ingolstadt
Maşina: Octavia RS Plus

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde andrei0241 » 08 Apr 2014, 16:51

Depinde acum si cata "carne"
Nu stiu care's limitele la Focus, insa la alta marca grosimea unui sabot nou e 3.2mm, iar recomandarea de inlocuire este la 1.5mm
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde andrei.r » 08 Apr 2014, 21:16

Nu-s f grosi, pana in 5mm au cei noi. Cei vechi erau cam la jumate, asa la ochi.
Skoda Octavia IV RS+ - 2.0 TSI 245CP - Mamba Green - 2022

Ex:
Ford Focus IV ST-Line - 1.5 Ecoboost 182CP - Dynamic Blue - 2019
Ford Focus III Titanium - 1.6 Ecoboost 182CP - Silver - 2013
Ford Focus II Trend - 1.6 TDCI 90CP - Navy Blue - 2005
Avatar utilizator
andrei.r
 
Mesaje: 1222
Membru din: 13 Iul 2007, 17:17
Localitate: Ingolstadt
Maşina: Octavia RS Plus

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde adispan » 24 Apr 2014, 12:34

m-a mincat si m-am scarpinat
pt ca martorul de ulei avea un mic delay la stingere la pornirea motorului (pana in 2 secunde), m-am decis sa inlocuiesc senzorul de presiune ulei
am luat un Facet

chinu' dracu sa il schimbi, fara sa dai jos filtrul de ulei sau sa desfaci admisia de aer de pe motor; plus ca are o forma timpita (pe tubulara de 22) iar facet-ul vine pe tubulara de 24; intr-un final, nenea vali l-a infrint, si acum am senzor de presiune ulei facet pe masina (care nu se livreaza deja uns cu vaselina autoblocanta pe filet)

nu am remarcat insa o reducere drastica a timpului de stingere a martorului
adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde Alen » 25 Apr 2014, 08:42

Stii cum se spune: cel mai mare dusman al binelui este "mai binele". ;)
Avatar utilizator
Alen
 
Mesaje: 7364
Membru din: 15 Apr 2007, 20:19
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Fiesta 2007 1.4 TDCi

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde adispan » 25 Apr 2014, 08:56

mai binele asta ma face sa caut problema spre mai rau ... la pompa de ulei :(
adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: jurnalul diavolului rosu

Mesajde DanielArdelian2 » 28 Apr 2014, 10:00

Trebuia sa incepi cu un test de presiune ulei, cu un manometru, nu cu inlocuirea senzorului.
Manometrul se pune tot in locul senzorului.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 15 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 15 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 15 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 15 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login