Totul despre membri

jurnalul diavolului rosu

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

jurnalul diavolului rosu

Mesajde adispan » 31 Aug 2006, 22:13

bun, acum ca am masina "in folosinta" inaugurez acest topic referitor la comportamentul masinii; o sa reiau pe scurt configuratia:
NOUL FOCUS, 3 usi, hatchback, motor de 1,400 cmc, 80 CP, cutie manuala 5+1, culoare rosie (Colorado Red - nemetalizat); ca optionale am pus pe ea aer conditionat manual, parbriz incalzit si reflectorizant cu filtru infrarosu, senzori de lumina, senzori de ploaie, senzori de parcare, proiectoare de ceata, torpedou refrigerat - pret total 14580 EUR DDP, luata de la BDT; dat comanda in 15 iunie 2006, iesita din fabricatie in 31 iulie 2006 si primita azi 31 august; platit azi alarma MAAT 370 RON

am facut vreo 25 km azi, impresie excelenta, motorul nici nu se aude; am mers grijuliu, si poate din acest motiv treptele 1 si 2 mi se par mai lente, treapta 3 are "zvic" bun; sistemul de sunet e FORD6000

cam asta e pt azi, revin cu impresii dupa ce o mai "port"

Adi
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde GeorgeFord » 01 Sep 2006, 11:00

Salut Adi,
"Ma bucur ca esti bucuros"
Cred ca esti fericit dupa cat ai asteptat.
Sunt sigur ca o sa ai grija de ea.S-o stapanesti sanatos, sa nu ai probleme tehnice sau rutiere.
Sper sa te vad peste 2 saptamani, la intalnirea din septembrie.
p.s.Am gresit vorbind de EA, este diavol, deci este EL.
Fa tu te rog corectia de rigoare.
Drum bun la Brasov, weekend placut !!!!
Ford Fiesta 2006 Comfort, Duratec, 1,25 l, 16V, 75CP
"Bulbucata"
Avatar utilizator
GeorgeFord
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 18 Iul 2006, 14:59
Localitate: Bucuresti,Dr.Taberei
Maşina: Fiesta 2006, 1.25 l, 16v Duratec, 75CP, tonic blue, Comfort

Mesajde adispan » 03 Sep 2006, 22:48

am mai purtat masina nitel prin Bucuresti - vreo 50 km, si ieri m-am dus la intilnirea fordistilor brasoveni de la care m-am intors azi

primii 10 litri de benzina pusi au fost de la PETROM, ca astia de la BDT pun putina benzina in rezervor cind ti-o livreaza, si-mi era frica sa nu ramin ca un bleg cu ea in drum, chiar de prima data; ulterior am alimentat de la OMV cu benzina aia a lor de 100 (am uitat cum se cheama - dintr-asta pune si taicamiu pe C5, ca e adusa din Austria, si mia zis ca la el sa vazut diferenta intre aia de 95 si asta de 100)

m-am jucat nitel cu botonul de reglare al farurilor pe inaltime, si am descoperit (cu mare uimire) ca la pozitia 4 bate mai in scurt decit in pozitia 0 ... io credeam ca e invers!!

se pare ca masinutei ii place sa schimbi vitezele undeva in plaja 2250-2750 pentru un mers lin dupa schimbarea lor (adica sa nu simti ca "da in nas")

pe piatra cubica mi s-a parut cam puternic zgomotul venit de la trenul de rulare; motorul nu se aude aproape deloc, in schimb un amic de-al meu, innebunit dupa masini, zice ca ii place cum se aude toba intermediara si cea finala, in mers (io nu prea am habar despre ce vorbeste, pentru ca nu am ascultat niciodata tobele astea cu mare atentie)

si deci asadar am plecat la BV; la pornirea "la rece" motorul a avut o turatie de 1100, si a fluctuat nitel in jurul acestei valori, pret de maxim 2 minute; la pornirea de la fintina Miorita - dupa 15 minute de mers de acasa si vreo 10 de stationare, motorul avea aprox 900 stabil; primele senzatii tari le-am trait pe serpentinele dintre Predeal si Timisul de Sus (sau de Jos, naiba stie care vine primul, poate ne spune cineva din BV exact cum sta treaba), pentru ca m-am inscris foarte vitejeste in curbe ... am zis in sinea mea "doar e lata, e grea, are suspensii independente, ABS, EBD, EBA, etc" - trebuie sa recunosc ca masina s-a comportat exemplar, spre deosebire de mine, pe care ma luase ameteala de la 2-3 S-uri luate una dupa alta; n-am simtit nici un derapaj, balans deloc, adica mi se pare ca am fost in siguranta, in contextul in care cred cu convingere ca aveam o viteza total neadecvata pentru curbele respective ... nu ma intrebati cit, ca nu m-am uitat la vitezometru, da' vedeam cum defileaza brazii prin fata mea

cind merg cu A/C pornit, chiar la viteza de ventilare 2, se vede (simte) imediat o scadere a puterii motorului ... norocul meu ca nu ma omor dupa aerul conditionat

la dus catre BV nu am sarit de 95 la ora, am incercat sa o tin sub 3000 RPM cit mia zis agentu' de la BDT; la intoarcere i-am dat nitel pina la 120, sa vad daca se simte/aude/vede/miroase ceva neplacut si ... nimic :)

am "testat" si senzorul de parcare montat pe ea - incepe sa ma avertizeze cam la 1,5m distanta fata de obiectul din spate, si intensitatea creste progresiv ... cind mi se parea ca are o frecventa de avertizare foarte inalta am oprit masina si mam dus sa vad cit e distanta exact: un picut mai mult decit lungimea antebratului cu palma deschisa

nu stiu exact cit a consumat pina acum ... nici nu am computer de bord, insa pe Buc-BV as putea spune fara o eroare prea mare ca a mincat un sfert de rezervor - am plecat cu 1/2 si am ajuns in BV cu 1/4 ... in fine, masuratoarea dupa acul indicator de la benzina nu e chiar cea mai buna, dar am zis sa scriu ca poate vreti sa stiti; am fost singur in masina (100kg), cu vreo 20 de CD-uri, 1 pachet de tigari, 1 bricheta, 1 tel mobil si o sacosa cu haine ~3-4kg, ca sa va faceti o idee asupra gradului de incarcare

cam asta e ... ma declar multumit, am 450 km si o sa va tin la curent cu intimplarile diavolului

bafta maxima tuturor

Adi
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde Cornel001 » 04 Sep 2006, 16:12

--se pare ca masinutei ii place sa schimbi vitezele undeva in plaja 2250-2750 pentru un mers lin dupa schimbarea lor (adica sa nu simti ca "da in nas")--
Da, si eu am problema asta ca "da in nas", niste mici smucituri, rezistenta la pedala de acceleratie dupa ce schimb viteza, nu mereu, poate iau prea brusc piciorul de pe ambreiaj ca deh, sunt tanar si nelinistit :D . Insa nu prea ti-as recomanda sa schimbi la 2250-2750, asa faceam si eu si dealerul m-a certat ca o invat puturoasa si consuma mai mult. schimba la peste 2500, spre 3000 cred ?

--pe piatra cubica mi s-a parut cam puternic zgomotul venit de la trenul de rulare; motorul nu se aude aproape deloc, in schimb un amic de-al meu, innebunit dupa masini, zice ca ii place cum se aude toba intermediara si cea finala, in mers (io nu prea am habar despre ce vorbeste, pentru ca nu am ascultat niciodata tobele astea cu mare atentie)--
Daca s-a entuziasmat de asta, dupa ce termini rodajul pleaca in tromba de langa de el si pune-l sa asculte, s-ar putea sa aiba un orgasm :lol: , eu am 1.6 dar am plecat asa de langa un amic si mi-a zis ca ce misto s-a auzit, ca un Evo :lol:

--), pentru ca m-am inscris foarte vitejeste in curbe ... am zis in sinea mea "doar e lata, e grea, are suspensii independente, ABS, EBD, EBA, etc" - trebuie sa recunosc ca masina s-a comportat exemplar, spre deosebire de mine,--
Credeam ca stiai deja, ca Focus rulez in curbe :D
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde adispan » 04 Sep 2006, 17:39

cred ca am citit in cartea masinii ca in primii 1500 de km sa schimb mai devreme in treptele superioare ... o sa mai cetesc o data sa vad daca am retinut bine

merci pt input, Cornel, nu te-am mai vazut de mult "activ" pe forum, welcome back :icon_biggrin:
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde Cornel001 » 04 Sep 2006, 20:55

Daca am inteles bine, mai devreme poa sa insemne sa nu schimbi peste 3000 da poa sa ai si tu dreptate, doar sa n-o subturezi dupa ce depasesti 1500 km.
Pai n-am prea mai fost activ ca n-am prea fost bagat in seama :lol:
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde mihalcea » 05 Sep 2006, 09:18

so

primii 5000km esti in rodaj si nu ai nevoie sa o turezi, nu o inveti puturoasa stai calm.
pana la 1500-2000km nu o turezi deloc si schimbi acolo unde ai zis tu, la 2750, cu mentiunea ca pe masura ce te apropii de 5000km urci progresiv plaja de turatie ajungand sa schimbi undeva la 3000-3500 cand esti foarte aproape de cei 5000km.

dupa 5000km tot treptat urci pana aproape de rosu (or sa imi sara multi in cap dar nu se intampla nimic rau daca nu exagerezi)

pe piatra cubica nu ai cum sa nu auzi trenul de rulare

sunt fooooarte curios cum a ascultat prietenul ala al tau toba intermediara, sa ne invete si pe noi

data viitoare fii mai atent in curbe: ABS, EBD, EBA, etc si nici macar BMW nu te ajuta deloc daca nu adaptezi viteza in fct. de caracteristicile drumului. o fi ea stabila da` nu cred ca vrei senzatii tari tari ca altfel nu ii mai luai focus.

va doresc sa va obisnuiti unu` cu altu` si sa va impiedicati numai de alea bune pe drumurile patriei si nu numai...
2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP / Sea Grey
Avatar utilizator
mihalcea
Ford Junior
 
Mesaje: 1274
Membru din: 07 Mar 2005, 14:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP

Mesajde Zanga » 05 Sep 2006, 09:37

Chestia cu "invatatul lenes" se rezolva fooooarte usor, dupa 5.000 km ii deconectezi bateria peste noapte, dimineata o legi inapoi si primii 8 km ii faci ca la curse .....si o sa fie mai sprintena decat o masina de F1 :icon_mrgreen:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Cornel001 » 05 Sep 2006, 09:48

Stii pe cineva care a facut asa ?
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Zanga » 05 Sep 2006, 09:57

Cornel001 scrie:Stii pe cineva care a facut asa ?


Calculatorul de injectie de pe forduri, incepand de prin anii 90 are posibilitatea de a isi ajusta hartile de injectie optim, in functie de starea motorului, toleranta sezorilor si stilul de condus. La deconectarea bateriei acele harti se pierd si automat se revine la varianta stock urmand ca in urmatorii 8-10 km sa "re-invete"
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Cornel001 » 05 Sep 2006, 10:05

Stiam asta, ma gandeam daca merita sa fac si eu asa... si vroiam sa vad daca a facut deja cineva si daca a meritat.
Dar daca isi ajusteaza singur, poate nu mai e nevoie ?

adi, scuze ca ti-am poluat rubrica :)
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Zanga » 05 Sep 2006, 10:07

Eu am facut pe a mea scorpie si in primii 8 km se simte ca merge aiurea si treptat se ajusteaza dupa mersul tau...
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Cornel001 » 05 Sep 2006, 12:14

modificari la acceleratii, consum, dupa ?
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde adispan » 11 Sep 2006, 11:59

am facut duminica un drum Bucuresti-Giurgiu sa imi ridic proviziile de zacusca si gemuri si dulceturi facute in casa de matusa mea :D

am ocolit sos Giurgiului ca se lucreaza in draci, am iesit pe sos berceni pina la centura, dreapta pe centura pina in Jilava si de acolo pe E60 catre Giurgiu; drumul e in lucru, are portiuni cu asfalt peticit, dar in altele e sosea adevarata, linii drepte lungi unde poti sa ii dai in goarna la greu ... o sa iasa misto soseaua asta, o sa faci pina la Giurgiu 30 minute sau chiar mai putin ... pe tot parcursul nu a fo nici un radar :D, dar am mers linistit, maxim 120 la ora, si asta cind ma fura peisajul si imi cadea piciorul pe acceleratie

l-am luat si pe taicamiu cu mine ca vroia sa vada cum merge masinuta, sofer experimentat are carnet de prin 79, cred - a fo f incintat, i-a placut cum a stat pe sosea, in curbe, etc ... a ciriit el ceva la "zgomotul de rulare" ca deh, el are C5, unde nu se aude nimic ...

in fine, totul ok cu masina, se simte ca are motorul cam micut pentru greutatea ei, probabil ca la de 1,6 e mai potrivit ... dar cum io nu sunt un vitezist sau d'asta care sa plece cu scirtz, e ok (deocamdata)

cu ce m-am mai fitziit prin Bucale, cred ca sunt undeva aproape de 800 km parcursi

asta e; ne mai auzim pina atunci, si ne vedem pe 15 septembrie la intilnire

bafta maxima
Adi
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde adispan » 24 Sep 2006, 18:23

hai ca nu mai bagasem de ceva vreme nimica pe aici, si sunt sigur ca asteptati vesti despre diavolul meu ca pensionarii compensatele pe data de 1 (nu e nimic de ris in chestia cu pensionarii si compensatele ...)

prima chestiune: am devenit destul de ... "tifnos" in trafic, in special datorita urmatoarelor doua motive: masinile parcate deamboulea, care incurca traficul, si motociclistii care circula pe liniile de demarcatie dintre benzi - astia ma seaca efectiv, pentru ca se baga ca niste cretini, si tot ei fac scandal daca mai dai jos unul din ei ... ai dracului nu pot merge si ei cu colana de masini, trebe neaparat sa se fofilze printre masini sa plece primii de la stop


aaaaa, si mi-am mai adus aminte de inca un lucru: sa dea boala vacii nebune in aia care se baga pe benzile presemnalizate pentru a vira stinga la semafor, iar apoi se baga cu nerusinare in fatza ta ... ca sa mearga inainte ... mama lor de nenorociti ... am zis ca nu ii mai las sa mi se bage in fata, sa stea dracu' si ei in coloana 5-7 stopuri la rind

dar, sa revenim: am bagat o autostrada ieri pina la iesirea spre Slobozia si inapoi; foarte inspirat, pentru ca am prins niste rafale de ploaie de m-a luat naiba ... am iasit din Bucuresti pe Splai pina la tirgul de masini, si tot inainte pina la centura; mare atentie daca treceti pe acolo in timpul sau dupa o ploaie sanatoasa, ca se fac niste balti de toata frumosestea, zici ca faci schi nautic ... ceea ce am facu io ieri de vreo 2 ori ... valabil pentru ambele sensuri de mers !!!!

pe autostrada nimic special, i-am dat gaz pina la vreo 150 si un pic la ora, si la dus, si la intors ... la 155km/h aveam 4250 RPM; dupa cum va spuneam am mers si pe o ploaie de mare exceptie, iar gumele pe care le am s-au comportat fff bine (Bridgestone Turanza nu-mai stiu-cum ... o sa revin cu detalii), nam simtit nici o secunda ca m-ar fura de la drum pe apa care era pe sosea

sist de dezaburire e f eficient: ventilare nivelul 2, aerul directionat spre parbriz, temperatura setata la extremitatea alba/galbena spre rosu - nu dura mai mult de 30 sec sa dezaburesca juma de geam si sa ofere o vizibilitate PERFECTA; var 2: apasat boton de incalzire parbriz, acelasi efect in 15 secunde :)

acuma vine partea naspa: am ridicat azi capota de la motor si era stropit aproape tot, de la baltile alea nenorocite prin care am trecut aseara - aveam urme de praf din apa prin care am trecut pina pe capacul care acopera bateria :(

apropos de benzina de 100 de la OMV: aia de care pun io, si care uitasem cum se numeste, acum se numeste "Carrera100" - inainte pistolul de alimentare era albastru, acum e verde

mi-am luat de la Ausburg un saculet care se atirna intre scaune si in care poti pune diverse, pret 25 RON; luat si un set de 4 covorase din mocheta de la CORA, dintr-alea care au plastic la picioarele soferului - parca vreo 30RON (am aruncat bonul de la casa inainte sa scriu chestiile astea aici ...)

am vazut in tirg in Vitan un saculet care se atirna pe spatele scaunului soferului, in care poti pune de asemenea o gramada de chestiute care zac altfel aruncate prin masina - pret 15 RON, facut in China

cam asta e pentru moment

sa scapam cu bine de francofonia asta care va paraliza Bucurestiul

bafta maxima tuturor

Adi
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde mihalcea » 25 Sep 2006, 08:51

adispan scrie:(Bridgestone Turanza nu-mai stiu-cum ... o sa revin cu detalii), nam simtit nici o secunda ca m-ar fura de la drum pe apa care era pe sosea


...pentru ca ai mers in linie dreapta. :icon_mrgreen:
ia incearca sa virezi pe asfalt ud cu cauciucurile alea...
bafta!
2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP / Sea Grey
Avatar utilizator
mihalcea
Ford Junior
 
Mesaje: 1274
Membru din: 07 Mar 2005, 14:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP

Mesajde Cornel001 » 25 Sep 2006, 11:12

@mihalcea
Ce stii tu de cauciucurile alea si nu ne spui ? Daca intri prea tare in curbe pe ploaie si cu mama cauciucurilor ai putea sa derapezi, nu ?

@adi
Turanza ER300 ? D-astea am eu. Sunt cu profil asimetric, cica facute sa aibe un comportament bun si pe asfalt ud.
Dezaburire: daca bagi cu AC ti-l dezabureste imediat pe tot; in schimb nu pot sa-mi dau seama cu ti-l dezabureste asa repede incalzirea din parbriz , la mine e cam lenesa. Poate o sa-mi faci un demo daca esti dispus, sa vad daca nu e ceva in neregula la al meu, caci parca si asta iarna am avut senzatia asta.
Cat iti papa cu benzina aia OMV 100 , in oras respectiv afara ? La ce pret e litrul ? Eu momentan pun de MOL 98 , pana acu puneam 95, cica mai ales la drum lung reduce considerabil consumul fata de 95, si imbunatateste performantele, doar in oras am apucat sa merg cu ea si nu-mi dau seama pana acum cum e cu consumul, cica ar trebui sa pun cateva plinuri sa se curete de aia 95 ??
In spatele scaunelor din fata, se afla niste buzunare, nu sunt suficient de mari de ai mai pus inca un saculet si in spate ?
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Maddogul » 25 Sep 2006, 14:42

Mama cauciucurilor o am eu si se numesc Eagle F1 si nu derapeaza dar la iarna eu stau si voi radetzi asha ca le schimb la Iarna dar pentru Uscat UD sunt cele mai performante
De obicei cauciucurile cu care vin Fordurile din Fabrica reflecta un grad de mijloc dintre performanta si franare pentru respectivul motor/masina in conditii medii de utilizare gen plec primu de la semafor dar nu ma dau in barci pe la Ciurel ca sa nu zgarii ornamentele depe marginea drumului Capisci?
Cu Stima
Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 CP 2022 St-Line X
Kuga 1.5 Ecoboost 182 CP 2018 Titanium X,
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97

Maddog Garage
Avatar utilizator
Maddogul
 
Mesaje: 5624
Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
VIN: WF0FXXGAGFRA56025

Mesajde mihalcea » 25 Sep 2006, 16:44

nu stiu nimic de cauciucurile alea in special. m`am dat cu 3 masini incaltate cu turanza si nu m`au impresionat. ba chiar m`am c$#@t pe mine intr`o curba in tentativa de masina pejos 3fu$e7 sw care cred ca e campioana la instabilitate, ca sa nu amintesc de ergonomie si alte alea pe care francezii le`au lasat la urma.
sunt cauciucuri mid-level si daca ai sa te uiti la canelurile alea pentru directionarea apei ai sa vezi ca sunt mai mici decat la continental premium contact, conti premium contact 2, pirelli p6000, dunlop sp sport si altele. foarte multe masini sunt incaltate cu turanza si stiu ca ce`i mult nu`i bun.

am condus aceeasi masina cu turanza si cu premium contact si am simtit diferenta.

cred ca am repetat ce a zis maddogu` da` in cuvintele mele. eu fug cat pot de bridgestone turanza.
2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP / Sea Grey
Avatar utilizator
mihalcea
Ford Junior
 
Mesaje: 1274
Membru din: 07 Mar 2005, 14:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP

Mesajde adispan » 25 Sep 2006, 19:49

baieti, sunt de-a dreptul ... uimit de precizia cu care puteti face diferenta intre diverse modele de cauciucuri si comportamentul lor pe ud/ploaie/mizga/macadam etc; io recunosc ca is profan, da' mi-am dat toata silinta ca la 140km/h pe o ploaie de vedeai la 20 metri in fata sa nu fac brusc stinga-dreapta pe autostrada, in ritmul muzicii care urla in boxe :)

@cornel: da, cred ca-s ER300, tot nu m-am uitat sa vad exact cum le zice; nu pot sa zic ca-s nemultumit de cum dezabureste cind pornesc incalzirea din parbriz, ba chiar cum am zis, mi s-a parut ca e un sistem f eficient ... o sa mai fac un test intr-o zi dimineata cind o fi mai racoare si plec si io mai de dimineata la serviciu

acuma, referitor la cit "papa" combustibil, suspectez diavolul ca e cam nehalit :); io n-am computer de bord, drept care vad consumul ochiometric, si pare sa fie pina acum peste 10% ... acuma e si f posibil sa nu o fi condus asa cum ar fi trebuit, nu stiu ce sa zic ... adica n-am prea stat sa fac accelerari luuuuuuuuuuunnnnngiiiiiiii si leeeeeeennnnttttteeeeeeeee ... parca in ultima vreme toti adormitii din bucuresti circula pe strada EXACT in fata mea ...; benzina asta de 100 de la OMV costa 4,05RON/litru; stiu ca sunt niste buzunare pe spatarul scaunelor din fata, orcum nu prea pun nimic in ele ca am zis ca fordu asta nul fac depozit cum era dacia, da' la 15 ron e bun saculetu ala pe care o sa il iau din tirg; ala de l-am luat de la Ausburg se agata intre scaune, si e un fel de mini cos de gunoi ...

cam asta ar fi ... la primavara, cind sper sami pun jante si gume noi pe 205, o sa imi iau unele mai jmechere ca ale lui maddogul (si jante, si gume) si o sa fiu tata lu' mama lor de gume bengoase :)

bafta maxima tuturor

Adi
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde Maddogul » 25 Sep 2006, 20:10

Am vb azi cu omu care era cu tine la 150 deci confirm a mers domne cu 150KM/h
Cu Stima
Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 CP 2022 St-Line X
Kuga 1.5 Ecoboost 182 CP 2018 Titanium X,
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97

Maddog Garage
Avatar utilizator
Maddogul
 
Mesaje: 5624
Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
VIN: WF0FXXGAGFRA56025

benzina

Mesajde adispan » 03 Oct 2006, 08:13

m-a pus dracu' sa alimentez cu benzina de 95 de la OMV ... si masina merge fara vlaga ... nu mai trage aproape deloc ...

data viitoare o sa incerc un MOL, sa vad cum functioneaza

bafta
Adi
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde Cornel001 » 03 Oct 2006, 09:33

Incearca un MOL care n-a fost SHELL. Cel de langa Sellgros Sud am inteles ca e ok, de acolo am mai pus eu in ultimul timp.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde adispan » 03 Oct 2006, 11:23

sa fac stop pe piept azi dimineata si mai multe nu ... m-am pus in masina, am dat la cheie, motorul s-a "scuturat" scurt de vreo2-3 ori, m-am uitat la turometru si era pe la 500 ture, si imediat a sarit la 1500 ... apoi usor-usor s-a stabilizat pe la 1000

... mama ei de benzina de 95!!! (zic io)

voi ce ziceti, ar putea fi si altceva?

Adi
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde Cornel001 » 03 Oct 2006, 12:19

Cred ca s-a obisnuit cu bunataturi :lol:
Sau o fi dat sindroum Fiesta in ea.
Ai pus multa de 95 de acolo ?
Eu zic , sa te duci acolo unde ti-am zis sa pui de 95, dupa ce se mai goleste asta de acum, sa vezi daca face tot asa.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde adispan » 03 Oct 2006, 12:45

mai am vreo juma de rezervor din asta de 95 ...
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde adispan » 10 Oct 2006, 21:00

azi iar ...

am pornit-o azi cam dupa 24 ore de la ultima utilizare si m-am uitat sa vad ce se intimpla; a pornit, a urcat turatia la 1250, a stat acolo vreo 3-4 secunde, apoi a scazut brusc pe la 500, a trmurat nitel notorul, si avea un sunet de parca ... era innecat ... nu mia placut treaba, apoi a urcat la 1500 si a coborit usor usor la 900 ... si a fo ok

acuma sunt cam pe final cu benzina aia de 95 de care va spuneam ... io sper sa fie ceva impuritati de la benzina, si masina sa nu mai faca asa din momentul in care revim la aia de 100 ... daca nu e asta, insemna ca am luat sindromul Fiestei ... ceea ce m-ar enerva cumplit ...

Adi
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde adispan » 12 Oct 2006, 09:12

ieri la fel ... pornire cu tremuriciuri mari .... iar turatia la 500, ba chiar pt citeva momente mi sa aprins indicatorul de baterie in bord ...

aseara am alimentat cu OMV100, 25 litri, pe care cred ca iam turnat peste vreo 2 sau 3 litri din cea de 95 pusa mai devreme ... sa vedem ce se intimpla azi, la pornirea la rece
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde adispan » 12 Oct 2006, 14:04

pfui ..... n-am sindromul Fiesta

dat cheie la ora 11:34, motorul a pornit frumos, s-a dus la 1250 si apoi usor usor s-a dus la 1000 ... deci a fost de la benzina

concluzie: focusanul meu s-a obisnuit cu "bunataturi" cum zicea Cornel; de akum incolo, numai Carrera100 bag in el, plus cai simplu de calculat 100RON = FIX 25 litri

bafta tuturor si feriti-va de benzina proasta

Adi
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde lucicop » 12 Oct 2006, 14:57

Bine ca n-ai probleme cu ea. Dar totusi nu e normal sa mearga numai cu benzina scumpa. Cred ca a fost mai de proasta calitate benzina pe care ai nimerit-o tu. Sper...
Ford New Focus Ghia, 1.6 Ti-VCT 16V, 115 CP
lucicop
Ford Freak
 
Mesaje: 200
Membru din: 06 Iul 2006, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2006, 1.6 Ti-VCT 115CP

Următorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 8 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 8 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login