Switch to full style
Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Re: jurnalul diavolului rosu

28 Apr 2014, 10:04

am vrut sa fac si chestia asta
am sunat la un service care imi parea mai destept, si nu aveau ... drept care am renuntat
apoi am vrut sa imi cumpar io manometru; am renuntat si la ideea asta

acum, cu senzorul nou, acelasi delay la stingerea martorului il am ... deci tot undeva spre pompa ulei / sorb baie ulei ma indrept

Re: jurnalul diavolului rosu

01 Aug 2014, 18:54

10,1% consum de Bucuresti, trafic destul de lejer de sfarsit de iulie, fara A/C
nu stiu cu ce viteza medie, ca n-am CB

ma enerveaza un tachet ... sau mai multi; si bucsile de la basculele fata; si sabotii de frina spate
holy crap, am aproape 137,000 km :))

Re: jurnalul diavolului rosu

06 Aug 2014, 07:14

buc - bv - sibiu - gura raului
frecus pe la paltinis, cisnadioara, cisnadie, sibiu, jina
6,75 litri la 100 km

Re: jurnalul diavolului rosu

06 Aug 2014, 11:17

ai fost si pe la Ghita ciobanul? :))

Re: jurnalul diavolului rosu

06 Aug 2014, 16:35

aproape :)
n-aveam semnal la vodafone ca sa il sun

Re: jurnalul diavolului rosu

17 Aug 2014, 07:31

sibiu - fagaras - rasnov - paraul rece - ploiesti - A3 - bucuresti + nitel frecus prin Bucuresti = 7.13% (si cu AC, si fara)

bucuresti - 2 mai - nitel frecus prin statiuni - bucuresti (in general cu AC pornit, viteza max 120 km/h) = 8.2%

Re: jurnalul diavolului rosu

24 Sep 2014, 13:53

adispan scrie:aproape :)
n-aveam semnal la vodafone ca sa il sun

Am auzit ca s-a portat pe Orange. :)

Re: jurnalul diavolului rosu

23 Apr 2015, 08:42

Revenim la lucruri serioase. Scriu in topicul asta, pentru ca nu ma pot decide in ce alt topic sa scriu despre problema mea (si rezolvarea ei).

Situatia pana acum 2 zile (146.200 km):
- prin aprilie 2013 am pus bujii noi FoMoCo, fise NGK si bobina Bosch
- prin iulie/august 2013 am inlocuit 2 injectoare (aveam atunci 117,000 km); am pus 2 Bosch
- intre timp am mai curatat cam de 2 ori pe an clapeta de acceleratie si T-MAP-ul de pe ea

Simptome in acesti doi ani
- se simte clar o "gatuire" in accelerare, in special in treapta a doua, in special cu motor rece; dupa ce se incalzeste, gatuirea se atenueaza
- o vibratie ciudata, neregulata, a masinii (motorului) care se transmitea si in caroserie, o simteam si in scaun; turometrul nu fluctua

Ce am facut acum 2 zile (toate sunt piese noi, fie originale ford, fie pe producatorul specificat)
- am inlocuit si celelalte doua injectoare; acum am 4 Bosch-uri pe masina
- am pus bujii Bosch cu 4 electrozi pe bujie
- am curatat clapeta si T-MAP
- am inlocuit valva, garnitura, si furtunul recuperator gaze din carter (recircularea gazelor din baia de ulei spre admisia de aer)
- revizie (dar nu e relevant pt problemele mele)

Rezultate
* cel pozitiv nr 1: a disparut tremuratul ala ciudat care ma stresa de doi ani cel putin; acum, fie cu motor rece, fie cald, la stationarea in relanti masina e "bocna"
* cel pozitiv nr 2: masina are "forta", creste rapid in ture, si demarajul de pe loc este mult imbunatatit
* neutru/negativ: intreruperile (gatuirile) la accelerare s-au pastrat; cred ca rezolvarea va fi FISE + BOBINA originale Ford

Re: jurnalul diavolului rosu

09 Mai 2015, 10:48

Din ciclul "batrinete haine grele, ce n-as da sa scap de ele", am facut o improspatare pe la zona posterioara a masinii, respectiv:
- montat kit complet (saboti + arculete + autoreglaje + cilindri frana) frana spate TRW
- inlocuit lichid de frana cu MOTUL RBF600 (dupa ce vreo 2,5 ani am mers cu ATE Blue
- inlocuit ambii rulmenti ai puntii spate; am pus BTA (ieftin, vedem cum rezista in timp)
- inlocuit cablu central frana mana (ATE) + cablurile de la roti (OE)

Urmeaza verificare freon/ulei AC si completare/inlocuire, + schimb filtru polen (voi pune Ford Odour Plus) + igienizare cu Ozon. Bring the summer on :) ... ca vor urma si niste folii anti-solare pe geamuri.

Re: jurnalul diavolului rosu

09 Mai 2015, 11:31

Ai bagat ceva in ea...

Re: jurnalul diavolului rosu

09 Mai 2015, 12:33

si mai urmeaza :)

verificare la freon: aveam 700 grame de freon in instalatie, si 0 grame ulei
compresorul cupla cind apasam butonul de AC
si la testul de presiune a aparut "leak detected"

ce va zice chestia asta?

Re: jurnalul diavolului rosu

09 Mai 2015, 12:44

Alta masina? :p

Re: jurnalul diavolului rosu

12 Mai 2015, 20:37

... si a primit si soft de 1.6 azi, cu multumiri de rigoare colegului clepsy care a facut prima data operatiunea pe masina lui, si colegului narcisiulian care a aplicat-o pe masina mea :)

Re: jurnalul diavolului rosu

12 Mai 2015, 21:26

unde ai verificat instalatia de A/C?

Re: jurnalul diavolului rosu

12 Mai 2015, 22:06

Cum mere cu noul soft? E vreo diferenta?

Re: jurnalul diavolului rosu

13 Mai 2015, 05:27

A/C-ul l-am verificat la un service pe Fizicienilor, in drum spre Vali :)
iar cu softu de 1.6, deja am cauciucurile slick-uri :)) parca se vede o imbunatatire, insa nu o pot localiza exact; o treaba foarte buna fac bujiile cu 4 electrozi

Re: jurnalul diavolului rosu

28 Aug 2015, 10:08

booon, deci intimplari noi

de ceva vreme (cam de prin luna mai) simteam in schimbatorul de viteze niste mici batai, vreo 2-3, scurte, usoare, cind plecam cu masina de pe loc, fie in fata, fie in spate ... asa ca am inceput sa suspectez ceva pe la ambreiaj; apoi, am observat si o usoara patinare ... apoi au aparut niste "clanc-uri" metalice scurte, ca un arculet, tot la plecarea de pe loc

asa ca, out with old, in with the new - ma decid sa pun ambreiaj nou

cel de pe masina a fost pus la 105.000 km acum 3 ani, totul pe Sachs; rulmentul de presiune a inceput sa huruie dupa 25 km de cand l-am montat; fuck it; acum am 153.000 km

drept care m-am pregatit cu disc+placa KM Germany, rulment presiune FTE (echipare OE), ulei cutie vietze MOTUL Gear300 75W90 - 3 litri, simeringuri planetare, suruburi cap planetara, suruburi volant, suruburi placa presiune, piulite pivoti, plus simering palier spate, just in case

demontam; la verificare, simeringul palier spate nu curge, deci ok; remontam volant-ul, punem ambreiajul, scurgem bine-bine cutia de viteze ... in care - surpriza !! - la reumplere intra vreo 2,7 litri de ulei de cutie !!

punem tot la loc, cheie ... plec ... masina face ca tractorul; vibreaza, se zguduie, tremura ... chestii pe care nu le facea inainte; si face astea si cu ambreiajul apasat, si cu el liber

discutii, analize ... concluzia: ceva la ambreiaj (cel mai probabil placa de presiune) e descentrata / ovalizata din fabrica ... solutia: re-inlocuire ambreiaj

la demontare, prin inspectie vizuala, e absolut imposibil de detectat vreo problema la placa KM comparativ cu o placa Sachs; ca sa elimin orice umbra de indoiala, inlocuiesc si volantul (se gaseste doar OE Ford la masina mea), si pun disc+placa Sachs; desigur, suruburi volant noi, suruburi placa presiune noi, piulite pivoti noi, suruburi cal planetara noi

remontam, dam cheie ... masina e bocna; nicio vibratie; niciun tremur; totul e perfect

asa ca ... cind e sa ai ghinion, ai :)

exista si o parte buna: cu masina pe elevator, observ o "zgaiba" pe un disc de frana; dau cu unghia ... pare o fisura :(
rapid, discuri noi de frana; cele de pe masina erau Brembo (care erau si nitel ovalizate, dupa aprox 55.000 km), puse tot cu 3 ani in urma, acum am pus TEXTAR; si am si placute noi, MINTEX (gama low-cost de la TEXTAR)

si ca sa incheiem, mecanicul observa si o deteriorare la un burduf al unei bielete antiruliu fata, asa ca azi urc pe masina o pereche originala Ford

toate inainte de concediu :)) ca asa se intimpla de obicei

Re: jurnalul diavolului rosu

28 Aug 2015, 11:05

Bun cadou inainte de concediu ...noroc ca stii pe cineva cu piese de Ford ieftine :))

Re: jurnalul diavolului rosu

28 Aug 2015, 11:12

nasol ... acum macar e bine :) si poti sa te bucuri de concediu fara niicun fel de problema

Re: jurnalul diavolului rosu

28 Aug 2015, 12:40

cam cat te-a costat toata distractia?

Re: jurnalul diavolului rosu

28 Aug 2015, 15:36

VREO 8-9 ORE :) LA AMBREIAJ
NU MAI CALCULEZ BANII CA ....

Re: jurnalul diavolului rosu

28 Aug 2015, 22:29

eu la bani ma refeream :)

Re: jurnalul diavolului rosu

29 Aug 2015, 04:35

cu totul (volanta ambreiaj, discuri placute bielete antiruliu) am sarit de 2500 ron

Re: jurnalul diavolului rosu

04 Iul 2018, 10:59

Azi 4 iulie 2018, masina mea, fabricata pe 3 iulie 2006 implineste 12 ani si 1 zi. Simteam un miros de petrecere in aer, si nu stiam de unde vine :))

Petrecerea va incepe cu revizia totala a sistemului de frinare de pe spate: tamburi, saboti, arculete, cilindri de frana, lichid de frana, frina de mana, rulmenti roti spate. Va continua, ca in povesti, pentru urmatoarele 3 luni, cu: planetara stinga, rulment presiune ambreiaj, ulei cutie viteze, si ... inlocuirea tuturor bratelor puntii spate.

Poza atasata e facuta la plecarea de la zileleclubford.ro 2018, pe 1 iulie.
FiÅŸiere ataÅŸate
200.000 km.jpg

Re: jurnalul diavolului rosu

04 Iul 2018, 11:00

Wow, inca e viu diavolul. Bravo, multi km inainte.

Re: jurnalul diavolului rosu

04 Iul 2018, 11:11

e ca nou, daca fac o lista cu ce i-am facut / ii voi face, il readuc la valoarea de nou de 15.000 euro din 2006 :))

Re: jurnalul diavolului rosu

04 Iul 2018, 11:19

Foarte viu diavolul, l-am vazut la #zcf.

Re: jurnalul diavolului rosu

04 Iul 2018, 21:12

A avut noroc diavolul că n-am venit cu foka la #zcf , altfel îi suflam premiul.. :))
Dar e viu dracu` roșu, la mulți km de ziua lui.

Re: jurnalul diavolului rosu

05 Iul 2018, 13:05

Hai sa-ti traiasca! :))

Re: jurnalul diavolului rosu

05 Iul 2018, 17:05

Wow! Felicitări! E o adevărată pasiune mașina asta pentru tine bănuiesc :)
Răspunde