Totul despre membri

Ford Granada 2.3 GL mk II

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Ford Granada 2.3 GL mk II

Mesajde Maximilian » 10 Sep 2006, 14:31

A sosit in sfarsit, am adus-o de la Cluj. Este o nebunie de masina. Trage foarte bine(consuma pe masura...dar mai e nevoie de un reglaj "specializat" la carburator). Cu cauciucurile vechi i-am dat 180 km/h(capat de treapta a 4-a...cred a daca ar mai fi avut o treapta mai lunga ar fi mers mai mult). Tinuta de drum este exceptionala pentru o masina de varsta ei. Are 115 cai si 176 nm insa cuplul se face simtit chiar foarte devreme(la 1500-2000 de ture deja tot ce are nevoie e de un "zvanc). Tractiunea spate e o nebunie, se inscrie foarte bine in curbe. Sunt super incantat de ea, mai am insa cateva imbunatatiri care trebuiesc facute: cauciucuri noi, geometrie(pentru ca la directie cam totul este nou). Tinichigeria este nou nouta si aproape impecabila. De mult mi-am dorit aceasta masina si acum in sfarsit o am. :icon_lol:

Am vazut ca aici obiceiul este sa se puna poze la masinile noi(chair daca a mea e mai batrana un pic ca mine...are 24 de ani).
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 10 Sep 2006, 14:40

Inca niste poze...
Semnul de ford din fata este l-am schimbat cu altul tot de Granada dupa ce am facut pozele. De asemenea si un ornament de pe partea stanga(in fata portierei) care lipsea l-am lipit dupa ce am facut pozele acestea.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Re: Ford Granada 2.3 GL mk II

Mesajde Zanga » 10 Sep 2006, 14:41

$1 scrie:$2Am vazut ca aici obiceiul este sa se puna poze la masinile noi(chair daca a mea e mai batrana un pic ca mine...are 24 de ani).


Batrinica dar frumusica, asta e un ford adevarat :icon_mad: , tabla de tank, suspensie independenta, tractiune pe spate, cuplu mare.......nu se mai fac acum masini cu se faceau pe vremuri :icon_lol:


Poate o aduci pe la intanirile de club :icon_biggrin:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Maximilian » 10 Sep 2006, 14:46

Inca un set si gata :icon_razz:
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde bil » 10 Sep 2006, 15:15

cat ai dat pe bestie ???
Avatar utilizator
bil
1nsane Member
 
Mesaje: 2124
Membru din: 23 Sep 2005, 22:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde Maximilian » 10 Sep 2006, 15:24

Pei cel care mi-a dat-o e prieten bun de familie. Cand am vazut-o nu arata chiar bine, vroia sa o vanda dar cand a vazut cat de innebunit sunt dupa ea a zis ca mi-o a gratis. Masina era in Cluj, avea nevoie de tinichigerie iar in rest mecanica parea in regula. Tot ce am cheltuit a fost reparatia ei, tinichigerie, piese pe la directie, bucse, capete de bara, la frana etrier dreapta(luat de la dezmembrari), placute de frana, a dat cu silicon bordul, spoilerul, a spalat motorul, arata "luna", a vopsit jantele...+ "altele" si in total a ajuns pe la 35 de milioane.

De masina s-a ocupat tinichigiul din Cluj si omul care mi-a dat masina.

Nu m-a interesat cat de corecta a fost socoteala pt ca in orice situatie a meritat.
Masina are 121.000 de km. In motor nu s-a umblat iar asta o stiu sigur. A fost prima oara a unei femei de prin Germania, i-a murit sotul iar ea a ramas cu masina lui, a vandut-o pe asta, omul care mi-a dat-o a cumparat-o la 48.000 de km. Si a fost circulata mai mult in afara tarii.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Aramis » 10 Sep 2006, 16:47

An old, but fantastic car!


Tine-o tot asa - arata bestial pentru varsta ei!

Felicitari si ...... la cat mai multi km!

Respecte!

Aramis
Drive Carefuly - Drink Safe
Drive Safe - Drink Carefuly
Aramis
Incepator
 
Mesaje: 66
Membru din: 27 Noi 2005, 21:31
Localitate: Targu Mures
Maşina: Mondeo mk5

Mesajde Asgard » 10 Sep 2006, 21:43

mi-ai trezit nostalgii.eu am avut un mk3 din 85..motor de 2l 115cai....e o masina foarte buna..sa nu te lasi de ea, sa nu o lasi sa cada...eu am facut cu a mea 170 000 de km pana sa o vand...sa o stapanesti sanatos..vezi ca ii sensibila rau la caseta de directie
Ford Maverick 2.0 125hp
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
Avatar utilizator
Asgard
The Big Taz
 
Mesaje: 1395
Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
Localitate: Buckley North Wales

Mesajde Maximilian » 10 Sep 2006, 22:10

Mersi de sfat... maine ma duc sa ii fac geometria si sa ii schimb cauciucurile(am pe dreapta spate 185 si in rest 175...ceea ce nu e bine). Cauciucurile sunt bune ca desen dar vechi...rau...au crapat pe parti si sunt pe camera...totusi siguranta e importanta.
Sunt totusi incantat pentru ca este o masina de 20 de ani si are servodirectie, volanul se invarte cu un deget si pe loc.

Un singur sunet mai ciudat aud...poate stiti ce este. Cand schimb viteza, la apasarea si la ridicarea ambreiajului(numai in mers) se aude un troncanit parca in partea din spate a masinii. Ce poate fi? Am inteles ca tine de cardan, cutia de viteze ar fi in regula.

De lasat in mod cert nu o las sa cada. Mai frica imi e de oamenii rai care se perinda prin Bucuresti. Imi e frica sa nu o gasesc lovita/zgariata(acum arata chiar bine si chiar si o zgarietura ar arata f urat iar vopseaua asta verde metalizat nu prea merge sa fie retusata). Vreau sa ii pun o alarma cu paza perimetrala ca sa stau mai linistit.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde FordFIESTA » 10 Sep 2006, 22:18

in legatura cu troncanitul din spate, da intradevar este de la cardan si mi-e imi facea la fel la fosta masina Ford Sierra nu stiu cum se poate repara la inceput cand am laut-o (la mana a 2) nu facea in timp vad ca incepuse sa faca eu zic sa te duci cu ea la un service pentru ca in timp se poate agrava
Avatar utilizator
FordFIESTA
Gold Member
 
Mesaje: 785
Membru din: 14 Apr 2006, 00:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford fieSTa
VIN: WF0HXXGAJH6B38113

Mesajde Maximilian » 10 Sep 2006, 22:53

Ok....atunci intreb un pic altfel...pt ca de fapt cam asta e dubiul meu...in ce fel se poate agrava?(troncanitul asta nu e chiar asa de deranjant...eu am ce am cu troncanitul la directie(iar deocamdata totul este perfect acolo)) Este grav acest troncanit?
Oricum o sa ma duc sa faca o verificare in privinta asta.

Multumesc de raspunsuri. Ma bucur ca va place si voua masina. Eu sunt pur si simplu in extaz de cand am adus-o, am vazut cum merge si am putut sa o privesc mai bine dupa ce am spalat-o si am pozat-o. Sa ai o masina clasica intr-o stare indeajuns de buna incat sa se mai opreasca oamenii pe strada sa se uite la ea este absolut demential.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Zanga » 11 Sep 2006, 07:35

Verifica crucea cardanica, e o imbinare cu un fel de bucsi, poate s-a macinat cauciucul si acuma are joc....in timp jocul se mareste si tot odata se poate rupe....



PS: sincer nu vrei sa iti cada axul cardanic pe jos in timp ce mergi si sa agate o groapa :icon_rolleyes:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Asgard » 11 Sep 2006, 08:49

poti sa verifici articulatia elastica dintre cutia de viteze si cardan...deasemenea mai poate fi rulmentul intermediar ..etc
Ford Maverick 2.0 125hp
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
Avatar utilizator
Asgard
The Big Taz
 
Mesaje: 1395
Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
Localitate: Buckley North Wales

Mesajde Maximilian » 11 Sep 2006, 09:01

Mersi mult de sfat, o sa vad azi ce rezolv. Zilele astea vreau sa mai plec o data cu ea pe la munte sa o plimb, insa trebuie sa vad daca reusesc sa rezolv si problema asta. Speram sa nu fie ceva important, insa e clar ca trebuie sa merg cu ea in service.

Piese noi si nu prea scumpe pentru ea pe unde pot sa gasesc?
Exista vreun mecanic bun care sa se priceapa la aceasta masina? M-ar interesa si un reglaj de carburator pentru ca simt ca da ceva benzina pe teava de esapament(miroase a benzina) iar consumul in afara m-a dat pe spate( am reusit sa scot si 8...dar in general la viteze pana in 110 am avut si consum de 12...in conditiile in care cu exceptia unor depasiri masina nu a vazut mai mult de o mangaiere la pedala de acceleratie si schimbari pana in 2500 de ture).
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Asgard » 11 Sep 2006, 09:13

IN MILITARI DUPA AUTOGARA..CATRE AUTOSTRADA..PE PARTEA DREAPTA LANGA TURBOMECANICA EXISTA MASTER SA INSTITUTUL DE MOTOARE TERMICE..ETC...AIA ACOLO AU O SECTIE DESCHISA PUBLICULUI CU MECANICA SI INJECTII SI CARBURATOARE..ASA SI SCRIE ACOLO MARE LA INTRARE..INTRI PE POARTA SI ZICI CA VREI SA MERGI LA CARBURATOARE LA NEA FANE..E FOARTE MESERIAS MOSU...DACA ZICE CA NU POATE SA TI-L FACA...II ZICI CA TE-A TRIMIS BOGDAN ..BAIATUL ALA INALT CU FORDUL GRANADA PE CARE L-ATI REZOLVAT IN 8 ORE...(ATAT A DURAT LA MINE TOATA TREABA).....
Ford Maverick 2.0 125hp
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
Avatar utilizator
Asgard
The Big Taz
 
Mesaje: 1395
Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
Localitate: Buckley North Wales

Mesajde Maximilian » 11 Sep 2006, 10:30

Mersi mult. Pentru piese am gasit pe forum firma Lama 94. Am sunat si mi-au zis ca fac rost de cam orice piesa. O sa plec chiar acum sa reglez carburatorul unde m-ati trimis(sper sa nu dureze chiar 8 ore;) ).
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 11 Sep 2006, 13:28

Cam nasol...am fost acolo iar mesteru' mi-a zis ca nu poate sa o faca pentru ca i-au taiat platforma si nu mai are nici date nici nimic. Mi-a recomandat sa ma duc la reprezentanta Ford. Acum...la care sa ma duc?
Deja carburatorul nu mai suporta amanare...consuma in oras peste 20% dupa ultimele calcule.

Sa vad ce mai reusesc sa rezolv azi...
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 13 Sep 2006, 23:29

Mersi de sfaturile pentru carburator. Din om in om am ajuns prin Afumati la Serviceul Lada pentru ca pe niciunde nu se mai regleaza dublu-corpuri. Se pare ca s-a rezolvat. Nu mai consuma asa mult(adica pare sa fi ajuns la 14 in oras si 10 in afara), nu scoate pic de fum pe esapament, nu mai e miros de benzina la esapatie).

Am pus cauciucuri noi(Pirelli 185 r 14), am rezolvat niste probleme la frane.

Mi-a mai ramas de facut geometria(desi nu trage aiurea pe drum, doar ca e volanul cam stramb), sa rezolv bataia la cardan(am verificat si sunt niste "caucioace pe acolo", unul la intrarea in cutie si unul intermediar, dupa ce fac rost de piese rezolv si asta), si cateva probleme mici electrice(de pus faruri mai puternice, de vazut ce e cu butonul de dezaburire, de reparat casetofonul auto si de pus nist eboxe mai onorabile). Atunci va fi masina in stare zic eu aproape perfecta.

Pun si intrebarile: unde pot sa merg ca sa repar casetofonul auto(este original si arata bine pe masina..parca nu l-as schimba).
Unde sa merg sa imi scoata boxele vechi(amarate rau) si sa imi puna niste boxe noi, nu mult mai mari dar mai puternice si mai bine facute?(se poate sa fie nevoie sa se largeasca gaura de boxa din portiere).
Pentru geometrie este vreun loc mai bun?(undeva am fost si mi-au spus ca nu au datele in carte si nu pot sa imi faca geometria la ea).
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde sile1 » 14 Sep 2006, 12:31

salut troncanitul care il auzi atunci cand schimbi viteza nu este de la cardan ci de la bucsha de la grup (asta e boala la abs toate granadele) shanse sa gasesti un grup care sa nu se auda la schimbarea vitezei e extrem de mika (pana acum din vreo 35 de granade cate am avt doar vreo 3 sau 4 au fst silentioase din pct asta de vedere)
kt despre masian arata perfekt si pare sa fie super originala si mai ales neomorata (singurele lucruei care nu sunt ale ei sunt jantele care sunt de la modelul veci .. fabricat pana in 82) in rest arata super marfa felicitari si sper sa t bucuri de ea kt mai mult posibil
Avatar utilizator
sile1
Granada devoted
 
Mesaje: 3453
Membru din: 04 Ian 2006, 19:37
Localitate: bucuresti
Maşina: V12 600

Mesajde Maximilian » 16 Sep 2006, 14:14

Pei masina este in decembrie 1982, deci inainte de ultimele imbunatatiri(cutie de 5 trepte in serie, etc). Au fost vopsite la tinichigerie...insa vreau sa le fac sa arate original, sa le vopsesc si cu negru. (este si asta in proiect)
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

jante

Mesajde sile1 » 17 Sep 2006, 23:26

asest model de jante a fst exclusiv p modelul vechi si sunt destul de greu de fakut din nou in 2 culori ca atunci cand erau noi(din experientza)... modelul tau avea nishte jenti de tabla un pik altfel cu un capak cu emblema ford care acoperea prezoanele si centratorul.
Avatar utilizator
sile1
Granada devoted
 
Mesaje: 3453
Membru din: 04 Ian 2006, 19:37
Localitate: bucuresti
Maşina: V12 600

Mesajde Maximilian » 18 Sep 2006, 00:28

Ok....problema este ca sa ma apuc acum sa dau jos rotile aiurea pentru a le vopsi nu imi surade ca idee(mai ales ca nu imi dau seama bine cum functioneaza cricul inca....:)) ).
Daca totusi ma hotarasc voi incerca pe rezerva sa le duc la forma initiala in 2 culori.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde smtraxx » 20 Sep 2006, 11:14

sal man.am si eu un taunus de 30 de ani...si sunt din cluj..ma interesa daca nu stii cumva unde tzia fost facuta masina ta..ca vreau si eu sa fac tinichigeria..si nu stiu unde sa ma duc..si cine lucra bine.!
SMTraxx@TuningShop
smtraxx
Incepator
 
Mesaje: 11
Membru din: 18 Sep 2006, 10:19
Localitate: cluj napoca

Mesajde Maximilian » 20 Sep 2006, 15:40

Nu stiu exact unde a fost facuta la mine...insa nu pot sa zic ca sunt foarte multumit de vopsire. A iesit bine ca tinichigerie dar exista imperfectiuni care la o vopsitorie specializata nu ar fi aparut.(particule de praf, a sarit vopseaua intr-un loc de la o piatra, etc.).

Multa lume ar zice ca e perfecta, dar am si eu "deplasarile mele"

Tinichigeria a fost facuta la mine la un domn Morar din Cluj(sau pe langa Cluj)...mai mult nu stiu. :icon_eek:
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde shadow » 20 Sep 2006, 16:48

Aaaa esti din Cluj... Pai asta schimba datele problemei. Daca consuma 14 in Cluj, in Bucuresti consuma 20 lejer. Norocosilor :)
Avatar utilizator
shadow
Gold Member
 
Mesaje: 988
Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Maximilian » 20 Sep 2006, 17:08

:icon_lol: ...nu, nu sunt din Cluj, in Bucuresti e facut consumul, dar inca mai am probleme la reglaje, iar consumul de 14 sare si peste lejer. Oricum...in centru nici Clujul nu este exact liber. Mi-ar place totusi sa stau in Cluj...sunt alte drumuri, orasul este chiar frumos iar traficul in afara de zona centrala este cu totul altfel.

Zilele astea Bucurestiul a luat-o razna, de cand cu francofonia totul este blocat...s-a dus consumul meu de 14%.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 06 Oct 2006, 11:32

Am avut ceva probleme cu masinutza la aprindere si la consum. Am schimbat carburatorul cu altul tot de pe o Granada(printr-o relatie..), am schimbat fisele de bujii(erau facute praf), capacul de distribuitor, pipa, am pus bujii bosch super plus dupa specificatiile ei AGR22c(cred ca se numesc...astea sunt echivalente) si merge excelent, mi-a scazut si mie consumul la 14 in Bucuresti!

Evident...dupa norocul meu problemele nu s-au terminat. Acum nu imi functioneaza socul(dimineata porneste greu), dar cand o sa vina mecanicul sa regleze tachetii o sa il rog sa se uite.
Beleaua e alta...scartaie destul de tare servodirectia. Iar la turatii mici(900 de ture) merge greu volanul, astfel ca pe loc ridic pedala la relanti la cam 1500 de ture pana functioneaza bine. *mentionez ca atunci cand aveam carburatorul vechi turatia(dupa ce se incalzea motorul) urca pe la 1500 de ture la relanti si asa ca nu aveam cum sa sesizez problema.

Intrebare pentru posesorii de Granada si nu numai: (nu stiu cati mai sunt..)
Este normal sa se incinga motorul(la 30 de grade celsius in Bucuresti a ajuns aproape de zona rosie acul de temperatura) in trafic? La drum lung si la 180 la ora ramane pe la jumatate-3 sferturi acul...se raceste bine la drum lung.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Zanga » 06 Oct 2006, 12:23

1) Incearca sa schimbi uleiul la servo, probabil ca nu a fost niciodata schimbat si probabil ca se face marmelada acuma

2) E normal sa se incinga in oras...ca stai...si nu are aer proaspat care sa loveasca in radiator ...... :icon_rolleyes:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Maximilian » 06 Oct 2006, 13:08

In general nu ma mira ca se incalzeste in trafic...numai ca asa cand vad pe indicator mi se pare f mult.(la Dacie nu aveam indicator...era numai termostat care anunta daca fierbea...si nu l-am vazut niciodata functionanand)
M-am gandit si eu la lichidul de servo. Azi de dimineata am pornit-o si nu mai facea asa...cred ca de la caldura i se tragea.

Ma enerveaza casetofonul insa...il am pe cel original....l-am dus la reparat, i s-au schimbat curelele, mergea bine(chiar daca boxele au numai 15 watti si sunt antice). Si vad ca acum dupa 2-3 saptamani iar nu mai trage caseta si se opreste.(asta era si inainte problema)...nu as vrea sa il schimb pentru ca tine de aspectul clasic...iar mp3-uri pot sa ascult prin caseta cu conector(l-am conectat chair si la laptop la un moment dat
:icon_lol: )..acum insa nu trage nici macar caseta aceasta.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 11 Oct 2006, 12:36

Inca niste poze cu masina...pe alta lumina(nori de ploaie, facute cu mobilul).
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Următorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 10 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 10 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login