Cu foliile chiar nu cred ca o sa se "intalneasca" masinuta, mai ales ca in curand va intra si pe mana prietenei (dupa ce'si va lua permisul) si cu siguranta nu ar ajuta'o cu nimic folia, mai ales dupa inserare
Masinuta a trecut de 20k km. Revizia am facut'o la 17500km (la 2500 cica ar fi fost facuta revizia de 1 an - o mica smecherie a celor de la Colina Baneasa) si lucrurile pareau sa mearga bine.
Acum vreo 2 saptamani insa s'a aprind in bord
avertizorul sistem transmisie/motor. La diagnoza facuta la service a reiesit ca de vina ar fi fost releul de la bujii, care, fiind defect, trimitea semnal catre Ecu, probabil, si astfel masina intra in limp mode (nu mai puteam tura peste 2500-2700 rpm, iar turbina nu'si mai facea simtita prezenta deloc). Dupa "doar" 2 saptamani, masina pare sa fi revenit la parametrii normali de functionare.
In rest, am sesizat aparitia unui greieras in panoul care include plafoniera si manivela ptr trapa. Plafoniera iese singura sau trebuie demontat totul? Ca am vazut ca daca apas un pic pe plasticul respectiv, greierasul ... tace, insa ma gandesc ca fiind incorporata si manivela, mai ales remontarea nu e f facila si decat sa raman cu trapa inutilizabila, mai bine las greierasul in viata
Deci, are cineva ceva sugestii pentru demontare?
Nu e cea mai buna poza, insa e singura care o am
Azi, cat am asteptat sa schimbe releul, m'am uitat un pic la masinile de pe stoc la TransAtlantis. Am vazut o Fiesta ca a mea, albastra, dar cu acelasi interior crem. Superb arata interiorul asta, cu conditia sa nu fie patat, cum e la mine la ambele scaune si pe alocuri pe bancheta
Am observat insa ca la modelul cu A/C manual consola este crem si in jurul butoanelor de la climatizare si mi s'a parut cam ciudat, mai bine lasau acolo tot plastic negru
Pentru ca primavara nu pare sa se grabeasca, am decis sa mai las pneurile de iarna si am pus un set nou de capace, cel cumparat in noiembrie deja se injumatatise datorita gropilor (des) intalnite
LE: Asa arata masina la inceputul lui decembrie
Ah, si iarna mi'a mai adus niste bucurii. Am vazut cel putin un punct pe capota unde e sarita vopseaua, iar la usa spate dreapta am gasit o mica infundatura, pe care insa nu mi'o explic
De asemenea, dupa ultima zapada, am vazut ca bara fata (cam o treime) a inceput sa se exfolieze. Am aflat ca acolo nu mai e vopsea originala, ci bara a fost vopsita partial (au fost ai mei asta vara cu ea la munte si bara a sters'o unul caruia ai mei ii dadusera prioritate, desi nu avea) la un alt service, nu la reprezentanta. Si se pare ca frigul si zapada au umflat vopseaua aplicata de mantuiala. Astept acum sa se faca vremea mai frumoasa si deocamdata o sa cojesc toata vopseaua umflata (dedesubt a ramas vopseaua originala - zgarietura fiind pe o f mica bucata, se pare), urmand ca in vara sa decid daca revopsesc integral bara pe Casco sau o las asa