Sincer sa fiu, chiar nu am mai facut de ceva vreme consumul, insa dintr'un Excel de anul trecut vad ca ai dreptate ... pe drumuri de Ct - Buc am avut consumuri de 6.6-7.4%
Cross'over/Suv strict pentru pozitia mai inalta si, implicit, mai ferita. Stiu ca si aici parerile sunt impartite ... unii zic ca greutatea mai mare si pct de greutate ridicat reprezinta dezavantaje. Insa eu nu's de aceeasi parere si daca, cand vine vb de diesel vs benzina pot accepta si alte pareri, in cazul asta nu prea cred
15000 km/an ii fac majoritatea eu, cat sunt acasa cam juma de an. Acum, de ex, m'am intors de o luna si am facut ~3000km. Cand se va obisnui si sotia mai mult cu condusul si cand va veni un bebe, probabil ca va creste si nr de km anuali. Insa, oricum, se vor imparti la 2 masini atunci ... si cum deja Fiesta e pe motorina, chiar nu ar fi o problema o benzinara. Sunt constient ca e corect ce ai scris mai sus si ca diferenta de la achizitie poate acoperi diferenta de carburant pentru zeci de mii de km ... iar asta, coroborat si cu faptul ca in buburuza cam dardai un pic pana se incalzeste (noroc cu incalzirea in scaune, care mai salveaza situatia) ... poate ca solutia e clara, dar n'o vad eu
LE: stiu ca am avut o discutie, dar am uitat ezac despre ce era ... Poate'mi reimprospatez maine memoria, ca acum e deja tarziu. Ce'a fost ciudat e ca, suit in Fiesta, ma asteptam la ~2000rpm sa simt kick'ul ala de la turbina. Da al nabii sa fiu daca acum l'am mai simtit cum eram eu obisnuit. Acum stau si ma intreb de unde ma obisnuisem eu cu ideea kick'ului respectiv ...