Totul despre membri

Cu Ford la munte si la mare

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde octa » 14 Mai 2014, 22:04

aaa, bineinteles ca merita sa te uiti de pe unde alimentezi si ce pret are gpl la diferite statii.

pt. ps2: gazul din buteliile de aragaz, incarcate in statiile dedicate si cumparate/schimbate pe la benzinarii au gaz mai rau decat gpl. eu de mult nu mai schimb butelia pt. aragaz - o umplu cu gpl si: 1. tine mai mult (la aceeasi cantitate de gpl), 2. are flacara curat albastra (fata de cealalta cu varf galben), 3. sigur are putere calorica mai buna (ex.: aceeasi cantitate de apa, in acelasi recipient, pe acelasi ochi, la aceeasi pozitie robinet, la aceeasi temp. ambientala, fierbe mai repede cu gpl fata de butanul de schimb) si 4. e mai ieftin/kg gaz.
dar de ce intrebi?

pt. ps1: pai... pune niste poze. altfel nu pornesti dezbaterea!

vis-a-vis de suprainaltarea podelei portbagajului... fiind ascunsa toata injineria aia, nu deranjeaza din punct de vedere estetic. dar puteai sa-ti dai mai mult slinta... ;) in plus, cu putina rabdare, poti sa faci si niste buzunare pt. depozitarea diferitelor obiecte rar folosite (ex.: trusa medicala, trusa becuri schimb, vesta reflectorizanta, mica trusa scule, spray reparatie/umflare roata, altele...). banuiesc ca nu te ocupi de ierburi sau alte alea... :)) .

bafta!
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002
GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4229
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde xxl_cm » 14 Mai 2014, 22:16

martini scrie:
Gazul la Buzau era 3,07-3,1 firma fantoma. La Bucuresti 2,83 Lukoil Afumati. La Constanta dupa 3 ore tot Lukoil 3,01 parca. Inca sunt in perioada cand ma orientez prin oras sa vad ce statii am si ce preturi sunt mai bune. O diferenta de 20 bani pe litru inseamna la un plin cam 20-25km autonomie. Cred ca merita sa fim atenti.

Multumesc mult de urari!

PS: dar de DRL nu e nimeni curios? am eclipsat topicul cu gazele...
PS2: gazul de la aragaz ce calitate are fata de cel pentru autoturisme? :-?


la Lukoil Afumati nu mai e gazul 2.83 de prin ianuarie-februarie. acum e 2.93 si stiu sigur ptr ca de obicei alimentez de acolo ca e in traseul meu.
FORD = Fix Or Repair Daily
Avatar utilizator
xxl_cm
1nsane Member
 
Mesaje: 2221
Membru din: 02 Iul 2008, 18:06
Localitate: Bucuresti+Brasov
Maşina: Ford Fiesta 1.3 benzina+GPL 2006
VIN: WF0DXXGAJD6T81498

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde martini » 14 Mai 2014, 22:21

Mi-am modificat masina din profil, am pus GPL. Mi-a fost facuta si programare la RAR.

PS2 - continuare: intrebam ca am gaz acasa (incalzire, plita, cuptor, centrala) si ce calitate este intre acesta de uz casnic si GPL-ul nostru. Ca daca o fi la fel de bun imi fac plinul in bucatarie =))

De tigania facuta ieri, mi-am belit mana dreapta in doua locuri de nu mai pot sa ating nici cu apa ca sa ustura de mor. E ceva provizoriu pana imi vine o idee mai buna. Emil vad ca aduce el o idee din aceasta categorie.
Nu stiu daca ai taiat vreodata extrudat de care am pus eu, e cel mai dur de pe piata, nu ma asteptam sa fie chiar atat de "reticent" in a fi macelarit. Dar totusi nu a murit fara sa lupte. Plus ca e putin mai inalt decat butelia si as vrea ceva fix pe inaltimea respectiva. Si asa pierd destul din volum, 2cm pot face diferenta! :-"

@xxl_cm: duminica aceasta, la ora 12-13 asta era pretul, 2.83 sau 2.85 in niciun caz mai mult. imi pare rau ca am aruncat bonul cand am ajuns acasa :( era un nene foarte simpatic la pompa, le tot certa pe colegele tinerele.
>>> Fordurile mele

Constanta - intalniri locale
Pentru a te adauga in grupa ClubFord Constanta - click pe link http://forum.clubford.ro/ucp.php?i=grou ... membership bifeaza in dreptul grupei Constanta si apoi apasa pe butonul trimite/send
Avatar utilizator
martini
 
Mesaje: 3348
Membru din: 30 Ian 2008, 14:05
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 2 facelift 1,6 GPL

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde martini » 14 Mai 2014, 22:31

Emil_Greus scrie:Poate gasesti suportul original de la un focus cu roata de rezerva normala undeva prin dezmebmrari


Ma tot gandesc la asta. Nu cumva butelia tot ramane mai inalta decat polistirenul? Si nu am rezolvat nimic? M-am uitat pe poze cu suportul original si e super, doar ca nu cred sa aiba 8-9cm inaltime. Plus ca nu e nevoie de roata de dimensiuni normale, in poze arata roata mica asa cum am eu.
>>> Fordurile mele

Constanta - intalniri locale
Pentru a te adauga in grupa ClubFord Constanta - click pe link http://forum.clubford.ro/ucp.php?i=grou ... membership bifeaza in dreptul grupei Constanta si apoi apasa pe butonul trimite/send
Avatar utilizator
martini
 
Mesaje: 3348
Membru din: 30 Ian 2008, 14:05
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 2 facelift 1,6 GPL

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde octa » 14 Mai 2014, 22:42

pai, din ce-mi dau seama, tu nu ai butelia acasa, ai gaz metan. ala e alta mancare de peste... gpl si gazul din butelia de aragaz e un amestec de butan si propan (la gpl difera proportia in functie de anotimp). metanul are caracteristici muuuult mai slabe decat butan/propan. e si muuult mai ieftin. si nu poate fi lichefiat (sau cel putin nu in conditii de siguranta).
exista si instalatii pt. masini cu metan (CNG - compressed natural gas). sunt raspandite numai in italia, putin prin alte locuri si deloc pe la noi. e cel mai ieftin si ecologic mod de a face transport. dezavantajele sunt: butelii mai mari, presiune imensa (peste 80 barr, fata de 7-8 la gpl), autonomie foarte mica.
iti aduci aminte de autobuzele cu doo butelii imense pe plafon de pe vremuri? alea erau cu cng...

daca suportul original nu te ajuta sau nu-l gasesti... faci ceva personalizat:
polistirenul il poti taia rectiliniu cu ferastraul foarte bine. curbe faci cu un cutit mai solid decat un cutter (pt. siguranta) sau cu un ferastrau pendular. apoi slefuiesti suprafetele taieturii cu hartie abraziva. poti folosi si raspila (pila pt. lemn) pt. forme dificile. trasezi inainte placile cu creion/marker - ajuta mult. daca vrei sa faci buzunarele de care iti zic e bine sa ai la indemana si o masina de gaurit - faci gauri la colturile viitoarelor buzunare inainte de a taia (crede-ma, ajuta mult). buzunarele pot avea forma exacta a obiectului de depozitat. astfel nu vei avea lucruri jucause prin portbagaj si se pastreaza din rigiditatea suportului.

hai noroc!
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002
GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4229
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde andrei0241 » 14 Mai 2014, 22:49

Cand o pregatesti de ZCF? Sau te bazezi ca o sa ploua si atunci si nu mai e rost? :P

De DRL nu te'a mai intrebat nimeni, ca tot amintesti de ele, dar o poza nu ai pus ... ne'am gandit ca poate ti'e rusine cu ele :D
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde alyn_acn » 14 Mai 2014, 23:16

DRL de la Cristi Streulea? Din asta am avut si eu pe berlina si acum astept sa-mi vina si pt hatch. Chiar sunt curios cum se vede la facelift.
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3865
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Mondeo Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFKxxxxx

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde Emil_Greus » 15 Mai 2014, 07:43

martini scrie:
Emil_Greus scrie:Poate gasesti suportul original de la un focus cu roata de rezerva normala undeva prin dezmebmrari


Ma tot gandesc la asta. Nu cumva butelia tot ramane mai inalta decat polistirenul? Si nu am rezolvat nimic? M-am uitat pe poze cu suportul original si e super, doar ca nu cred sa aiba 8-9cm inaltime. Plus ca nu e nevoie de roata de dimensiuni normale, in poze arata roata mica asa cum am eu.


La mine e ok. masina a avut din fabrica roata de rezerva normala, asa ca am avut si polistirenul respectiv (in locasurile din el pun tot felul de chestii - trusa medicala, triunghiurile reflectorizante, niste cabluri, scule, etc. - practic tot ce e nevoie sa ai cu tine va fi sub mocheta, prin folosirea spatiului din suportul ala). Intre timp am cumparat si o roata de rezerva ingusta pentru a optimiza cat mai mult spatiul din portbagaj.
Avatar utilizator
Emil_Greus
1nsane Member
 
Mesaje: 1106
Membru din: 15 Iun 2008, 18:11
Localitate: PLOIESTI
Maşina: Ford Expedition Max XLT, 3.5 V6; Ex. Ford Focus, 2008, 1.6 benz+GPL

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde martini » 15 Mai 2014, 08:18

Despre consum am scris destul, e foarte relativ la gaz. Pe benzina in afara 400km am avut 6,9 dar cu 140 constant pe autostrada, iar pe ceilalti 300km DN 60 in localitati si 100-110 afara. Poate daca mergeam cu 90 constant sigur scoteam mai putin insa ar fi fost o prostie sa circul ilegal doar ca sa bat recordul de economie.
Pe GPL o sa vad in timp care e consumul mai aproape de real.
Despre putere si cuplu, cip02, crede-ma ca nu se simte nici chiar in depasiri sau la peste 4000 rpm. Am testat in diverse ipostaze inclusiv cu unul dintre mecanicii de la Buzau cu laptopul conectat sa stim clar ce se intampla cu injectoarele. Nu uita ca la un anumit stil de condus mai sportiv si de la o anumita turatie incepe sa se amestece injectia, nu mai e doar gaz ci mai da si cate un strop de benzina. Peste acest moment, daca tot continua sa creasca turatia agresiv, trece pe benzina fara sa te anunte prin culoarea ledului, dar nu pentru a creste puterea ci pentru a proteja scaunele supapelor de temperatura mai mare decat a arderii pe benzina.
Din testele facute de BRC se pare ca scaderea in putere/cuplu e undeva la 2%. Eu unul chiar nu imi dau seama de ea, poate sunt mai nesimtit :)
Ca fapt divers, spuneau ca au fost cazuri cand puterea/cuplul au fost mai bune pe gaz decat pe benzina (instalatii clasice) deoarece era o problema anterioara la injectia pe benzina, la harti. Binenteles, e o exceptie si e reparabila, dar proprietarul respectiv iti dai seama ce surpriza a avut!

Despre DRL o sa pun poze in curand.

Emil - am inceput deja sa caut polistiren pentru hatch cu roata normala. Ma gandesc ca forma portbagajului tau nu e aceeasi cu hatch-ul meu si poate rotile normale la modelul hatch sa fie mai rare. Investighez...

Octa - nu am atatea scule, de fapt nu am decat un cutit de bucatarie din lista ta de dotari :D Vad cum gasesc un vecin dotat si daca nu gasesc de-a gata imi fac un proiect

Andrei - nu am avut timp, am vorbit cu Marius si am programat in principiu dar timpul...

Alin - de la el, binenteles. Foarte serios, recomand.
>>> Fordurile mele

Constanta - intalniri locale
Pentru a te adauga in grupa ClubFord Constanta - click pe link http://forum.clubford.ro/ucp.php?i=grou ... membership bifeaza in dreptul grupei Constanta si apoi apasa pe butonul trimite/send
Avatar utilizator
martini
 
Mesaje: 3348
Membru din: 30 Ian 2008, 14:05
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 2 facelift 1,6 GPL

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde claudiuvuta » 15 Mai 2014, 09:02

La mine e mai simplu, benzina de 99 si gata. La fiecare plin investesc cate 360 de lei :))
claudiuvuta
1nsane Member
 
Mesaje: 1756
Membru din: 11 Iul 2010, 10:36
VIN: WF0KXXGCBKBM75419

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde zvony » 16 Mai 2014, 08:20

Pot schimba titlul topicului in "Cu GPL la munte si la mare".
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde octa » 16 Mai 2014, 10:35

fiindca am inceput sa poluam topicul lui martini, am mutat mesajele cu referire la instalatiile gpl (ce nu aveau legatura cu masina prezentata in acest topic) in subiectul in care se dezbate cel mai pe larg sistemul gpl: viewtopic.php?p=1357011#p1357011

daca sunt doritori in a comenta mai departe pe marginea acestor discutii, care nu au legatura cu prezentul topic, va rog sa o faceti in subiectul din link.

merci!
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002
GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4229
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde martini » 16 Mai 2014, 16:13

claudiuvuta scrie:La mine e mai simplu, benzina de 99 si gata. La fiecare plin investesc cate 360 de lei :))

Never again! De acum o sa pun din cand in cand de 50 lei benzina. Sau de 100 gaz ca sa fac plinul! B-)

zvony scrie:Pot schimba titlul topicului in "Cu GPL la munte si la mare".

Nu ar fi o idee rea, sunt asa mandru de realizare ... apropos, credeam ca primul tau mesaj aici dupa ce am montat instalatia "gazoasa" va fi referitor la cele 33% nimerite la achizitionarea actualului Ford (caroserie, combustibil, capacitate motor), procente care acum au disparut :))

octa scrie:am mutat mesajele cu referire la instalatiile gpl

O idee buna putina ordine, mai ales ca erau informatii ce privesc toti utilizatorii de GPL, multumesc!
>>> Fordurile mele

Constanta - intalniri locale
Pentru a te adauga in grupa ClubFord Constanta - click pe link http://forum.clubford.ro/ucp.php?i=grou ... membership bifeaza in dreptul grupei Constanta si apoi apasa pe butonul trimite/send
Avatar utilizator
martini
 
Mesaje: 3348
Membru din: 30 Ian 2008, 14:05
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 2 facelift 1,6 GPL

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde zvony » 19 Mai 2014, 08:33

Mi-am pierdut orice speranta ca vei mai reveni pe drumul cel bun.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde andrei0241 » 19 Mai 2014, 11:03

E pe GPL, poate ocoli drumul cel bun si tot iese mai ieftin :))
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde martini » 19 Mai 2014, 20:52

Andrei =D>

DRL-ul l-am ales de tipul ce implica modificarile minime aduse masinii si lipsa kitch-ului. Asa ca am ales un modul ce activeaza faza lunga la jumatate din intensitate cat sa fii vizibil bine insa sa nu deranjezi ceilalti colegi de trafic. Avand in vedere ca faza lunga e pe laterala farului, chiar arata foarte bine.

Am ales pornirea automata a acestuia la pornirea motorului atata timp cat butonul farurilor e pe pozitia 0. La comutarea oricarei alte pozitii, DRL se stinge si se aprind celelalte corespunzator selectiei. Inclusiv daca esti pe 0 cu DRL aprinse, daca dai un flash se comporta normal dupa care revine instant pe jumatate de intensitate.

Se aprind cam la 10sec dupa ce a fost pornit motorul si se sting cam la 10sec dupa ce ai oprit motorul, un fel de Follow Me Home.
>>> Fordurile mele

Constanta - intalniri locale
Pentru a te adauga in grupa ClubFord Constanta - click pe link http://forum.clubford.ro/ucp.php?i=grou ... membership bifeaza in dreptul grupei Constanta si apoi apasa pe butonul trimite/send
Avatar utilizator
martini
 
Mesaje: 3348
Membru din: 30 Ian 2008, 14:05
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 2 facelift 1,6 GPL

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde andrei0241 » 19 Mai 2014, 21:40

Da o poza n'ai pune ...
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde cip02 » 19 Mai 2014, 21:53

+rep andrei pentru replica gpl :)

E excelent ca se aprind la 10sec dupa motor si nu fix in acelasi timp. Te poate avantaja asta in special iarna cand bateria e putin "obosita" atat la pornire cat si pentru durabilitate becuri/leduri. ( esti deja avantajat la pornire nefiind diesel)
Bine gandit si pe pozitia 0 dar si intervalul de doar 10s destul de ok cat sa protejezi si bateria avand in vedere ca oricum mai raman aprinse si CB +becuri prin interior sau portbagaj pana pleci . Daca nu stai la curte nu se merita sa pui intervale peste 30s.
Felicitari pentru implementare DRL-uri.
Poze cu DRL pe semi-intuneric sau intuneric ??? ... sa vedem cum arata "lucrarea" .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde octa » 20 Mai 2014, 12:38

fain sistemul drl ales. ma gandeam ca ai pus ceva lampi suplimentare dar se vede ca ai ales ce mai eleganta solutie. exact asa am facut si eu, dar am facut modulul cu mana mea. cochetam cu ideea sa cumpar un modul asa cum ai si tu, care e foarte simplu de montat. totusi, am preferat varianta diy pt. placerea de a avea ceva de mesterit (+ ca am reusit sa fac totul la o fractiune din pret). la mine conditionarea e data de contact pus, pozitia 0 buton lumini, frana de mana eliberata. drl - faza lunga la jumatate intensitate. restul functiilor nu sunt afectate.

andrei, faina replica!
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002
GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4229
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde martini » 21 Mai 2014, 21:12

Octa - deci daca ai trasa frana de mana, sunt stinse? Interesant... Chiar ma gandeam ca daca vreau sa fac vreo urmarire noapte de tipul James Bond nu am cum sa le inchid, macar pozitiile si tot am ceva aprins.

Am vineri RAR-ul, o sa trimit pe cineva cu masina ca sa rezolve.

Ma apropii de 80.000 km, iar pe ultimii 380km am scos consum pe GPL de 8,92, alimentata la aceeasi statie/pompa/ora/temperatura exterioara. Din distanta parcursa, aproximativ 60 au fost in regim de autostrada.
>>> Fordurile mele

Constanta - intalniri locale
Pentru a te adauga in grupa ClubFord Constanta - click pe link http://forum.clubford.ro/ucp.php?i=grou ... membership bifeaza in dreptul grupei Constanta si apoi apasa pe butonul trimite/send
Avatar utilizator
martini
 
Mesaje: 3348
Membru din: 30 Ian 2008, 14:05
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 2 facelift 1,6 GPL

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde andrei0241 » 21 Mai 2014, 22:38

Eu abia am facut 38 km de la realimentarea de acu 3 zile :D
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde octa » 21 Mai 2014, 22:46

da, daca trag frana de mana se sting drl-urile. pt. doua motive: 1. atunci cand pornesc masina sa nu am consumuri in plus ce solicita inutil acumulatorul si 2. atunci cand stationez cu motorul pornit sa nu induc in eroare alti participanti la trafic cum ca as fi in miscare. sistemul l-am gandit si facut eu, dupa ce am avut o 'revelatie', entuziast fiind ca am intales cum, de ce si pt. ce functioneaza un simplu releu si ce minune tehnoloica reprezinta.
vezi aici ce am facut: viewtopic.php?f=42&t=72794
(asta asa... de curiozitate).
ehe, vazand poza din topicul indicat imi dau seama ca am facut modulul dupa ce ne-am intalnit... masina, in poza, are suportii de numere de inmatriculare pe care mi le-ai daruit ;) . nu i-am schimbat!

consumul pe care-l declari e bun. ma gandesc ca e vorba de un consum extraurban (sau macar preponderent). nu mi-ar veni sa cred ca e vorba de consum urban + 60 km autostrada...

LE: tre' sa mentionez ceva vis-a-vis de sistemul asta de drl, cu faza lunga la jumatate intensitate, care sa te bucure si pe tine - inainte sa-l am, prajeam doo-trei becuri de faza scurta anual (foloseam faza scurta oriunde, inclusiv in localitati). de cand am pus drl-ul asta, nu mi s-a ars absolut nici un bec... si iata, au trecut peste doi ani. la jumatate tensiune, becurile sunt de tz'spe ori mai putin solicitate decat la tensiunea nominala - becurile de faza lunga rezista. nemaifolosind atat de mult faza scurta (ce acum o folosesc numai noaptea), si acestea rezista.
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002
GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4229
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde martini » 22 Mai 2014, 07:58

Si uitasem de suportii de numere, dar e bine ca e de bine :D

O sa citesc despre sistemul tau, dar o intrebare scurta - cu al meu acum deja montat, cat de mare e deranjul pentru a adauga si optiunea asta? e doar de tras un fir sau mai complicat? ca daca ar fi ceva foarte simplu si rapid m-ar tenta, altfel nu.

DRL tocmai de asta l-am pus, pentru ca si eu mergeam numai cu faza scurta aprinsa, fac asta de multi ani, si imi parea rau de becuri. Ma bucur sa imi zici ca cele de faza lunga sunt mai putin solicitate si vor rezista.

Iar legat de consum, cei 300+ km sunt urban, trafic destul de liber in general pe scurtaturile pe care o iau eu, includ portiuni de cativa km zilnic de centura unde circul cu 70-90 dar si stat la 3-4 semafoare dimineata cand duc fetita la gradinita. Inca nu a inceput sezonul si nu ati venit toti sa ne blocati in trafic :P si nici nu folosesc clima deocamdata. Desi la cat de fierbinte e aerul in ultimele zile in masina ma gandesc serios sa imi pun folii si pe masina asta.
>>> Fordurile mele

Constanta - intalniri locale
Pentru a te adauga in grupa ClubFord Constanta - click pe link http://forum.clubford.ro/ucp.php?i=grou ... membership bifeaza in dreptul grupei Constanta si apoi apasa pe butonul trimite/send
Avatar utilizator
martini
 
Mesaje: 3348
Membru din: 30 Ian 2008, 14:05
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 2 facelift 1,6 GPL

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde andrei0241 » 22 Mai 2014, 09:29

Daca pui doar pe spate, cred ca ar fi 350~400 ron (eu am pus la padurar cu 600 - fata/spate/trapa)
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde octa » 22 Mai 2014, 11:09

martini, n-ar fi nu stiu ce de greu sa adaugi optiunea de conditionare a drl cu frana de mana trasa. cel mai greu e de tras un fir de la modul pana la maneta franei de mana (respectiv la intrerupator). apoi, cu un releu simplu si cateva fire se rezolva restul, simplu, ieftin, rapid. daca te intereseaza, trimite-mi schema de conectare a modulului tau si-ti fac o schema, cu instructiuni pt. completare.

despre consum... ce sa zic... super! cred ca esti foarte calm in accelerari.
masina mea consuma urban vreo 11,ceva l/100 km si pe autostrada, la 130 km/h constant, 10l/100 km... oi fi io putin mai zmeu, dar oricum... mi se pare exceptional consumul tau.
in ultima vreme am avut de facut drumuri de cca. 20 km dus-intors, jumate urban, jumate extraurban (dn). consum mediu 9.2-9.3 l/100 km gpl. stau in centrul orasului, inevitabil prind trafic, semafoare nesincronizate din care unul enervant de lung.
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002
GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4229
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde martini » 22 Mai 2014, 12:18

Andrei - la cine ai fost cu Foresterul? Eu la Fiesta am dat vreo 400 fata-spate si la Focus ma gandesc ca e 500 la Onyo.

Octa - toata lumea imi zice ca ar trebui sa ia 10-11 pe gaz, insa asta e consumul calculat de mine. Accelerarile chiar nu le fac batraneste, semi-sportiv asa, daca pot merg cu vit 4 la 60km/h in oras, vin cam 2100 rpm ca sa nu fie prea subturat. Stau la marginea orasului si cat pot folosesc centura chiar daca e mai lung drumul e mai rapid si mai intins. Prefer sa ocolesc semafoarele si sa nu am timpi in care stau, chiar daca sunt pe stradute mici si mai mult de 30-40 nu pot prinde, macar merg. Cand trebuie sa incetinesc folosesc mereu frana de motor, uneori pe distante de 200-300m daca e posibil.
Inregistrez toate alimentarile (litri si kilometrajul mare) ca sa fac o medie dupa cateva mii de km, aceea de abia va fi mai reprezentativa.
>>> Fordurile mele

Constanta - intalniri locale
Pentru a te adauga in grupa ClubFord Constanta - click pe link http://forum.clubford.ro/ucp.php?i=grou ... membership bifeaza in dreptul grupei Constanta si apoi apasa pe butonul trimite/send
Avatar utilizator
martini
 
Mesaje: 3348
Membru din: 30 Ian 2008, 14:05
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 2 facelift 1,6 GPL

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde alyn_acn » 22 Mai 2014, 21:26

andrei0241 scrie:Daca pui doar pe spate, cred ca ar fi 350~400 ron (eu am pus la padurar cu 600 - fata/spate/trapa)

Ai pus folie pe trapa? :-O Mie mi se pare prea inchisa a mea, oare sa aibe tot folie sau asa o fi ea?


@martini - in Pitesti poti pune folie Solar Zone cu vreo 200-250 lei. Si-au pus doi prieteni pe FF2 break anul trecut, cu 250 lei si sunt foarte multumiti. La pretul asta vii pana aici, pui folia, te intorci si tot iti mai raman bani din aia 500 lei, ca doar ai gaz. :)
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3865
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Mondeo Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFKxxxxx

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde martini » 22 Mai 2014, 21:41

Interesanta idee... nu m-am gandit ca aici e mai scump. Ar fi ceva sa imbin utilul cu placutul. Procesez ideea :D
>>> Fordurile mele

Constanta - intalniri locale
Pentru a te adauga in grupa ClubFord Constanta - click pe link http://forum.clubford.ro/ucp.php?i=grou ... membership bifeaza in dreptul grupei Constanta si apoi apasa pe butonul trimite/send
Avatar utilizator
martini
 
Mesaje: 3348
Membru din: 30 Ian 2008, 14:05
Localitate: Constanta
Maşina: Focus 2 facelift 1,6 GPL

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde andrei0241 » 22 Mai 2014, 22:29

Solar zone se monteaza si in Km5, la case, fusesem eu sa intreb ptr Forester, anul trecut, Era vreo 150-200 ron mai ieftin decat oferta celor de la Kargo glass (langa spalatoria Trompy, pe Bratianu), pentru Llumar.
Cand am montat acum foliile, fusesem initial sa intreb de pret: 600 ron. Nu am putut stabili o programare, asa ca am revenit sapt urmatoare. Intreb iar pretul ... 750. Ii zic ca in urma cu o sapt era 600, acum e 750? Explicatia era ca pretul ala ar fi fost pentru Suntek (parca), insa pana la urma l'a sunat cel care monta foliile pe patron (discutia legata de pret eu o avusesem cu cel de la receptie) si a ramas 600 ptr Llumar (la montare am stat acolo, sa fiu sigur ca nu primesc Suntek)
Foresterul insa are 3 geamuri laterale mari pe fiecare parte, de aici si pretul mai mare

Imagine

@alyn_acn: nu stiu cum e la Focus, insa la Fiesta am trapa, fara jaluzea si intr'adevar, e fumurie de la mama ei (cam am masina de noua, nu s'a intervenit cu folie). La Forester, insa, trapa e dublata de jaluzea si probabil din acest motiv sticla era fix ca un geam ca transparenta. Am montat folie cu transparenta 20%, ca si pe geamurile spate si mi se pare ok asa, pot sta cu jaluzeaua trasa si acum, pe soare.

Imagine Imagine

Scuze de offtopic! Dau o folie galbena ptr proiectoare ptr asta!
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: Cu Ford la munte si la mare

Mesajde cip02 » 23 Mai 2014, 19:46

octa scrie:... pe autostrada, la 130 km/h constant, 10l/100 km... oi fi io putin mai zmeu, dar oricum... mi se pare exceptional consumul tau.


Sesizez aici putina incoerenta in consumurile declarate . Pana nu demult ai declarat ca iti consuma cu aprox 15% mai mult decat pe benzina ... trecand peste faptul ca nu ai contorizat si benzina consumata, facem un calcul scurt si ajungem la un consum de 8,7% pe benzina la 130 constant cu focus 1.6 ... ceea ce in calitate(sau defect) de sofer pe a2 aproape in fiecare week-end iti pot spune ca este un consum de focus "defect" . La 130 constant, in functie de masina(dar tot focus 1.6), e foarte probabil sa ai 7,2-7,7(pe ceas) ... cel mult 8% (real) pe benzina. Orice consum mai mare inseamna anvelope late(215-225), ploaie , vant puternic , deal ...etc. (parcurgi drumul dus si o sa vezi ca foarte des ai alt consum la intoarcere tot cu 130 constant)
8L+ 25% = 10L ... + benzina = ...
Tind sa cred ca ai sustinut degeaba acel 15% in timp ce eu am estimat + 20-30% ... desigur , fiecare cu argumentele lui ... un argument mai bun decat afirmatiile tale nu am gasit ... chiar daca si in acel calculator am vazut ca se ia drept consum optimist (cu care isi promoveaza instalatiile GPL) valoarea de 20% .
Consumurile tale din ultimul mesaj mi se par normale pentru gpl , respectiv 10 la 130kmh si 11,x in Arad (in Bucuresti probabil 12-15) .

Trecand peste aceste diferente de estimari ... (de fapt eu cred ca tocmai aici se face diferenta la consum masini prin sofer+metoda de calcul+abaterea in estimari ) sunt de aceeasi parere cu tine ca martini are un consum minuscul de GPL (ps ... martini verifica sa nu iti fure si benzina pe ascuns :D ) ... poate vorbim de o estimare ireala , oricum o sa aiba raspunsul dupa 2-3 luni de mers pe GPL si mai multe calcule si media lor. (sau 5-6 luni ca in urmatoarele 3 luni o sa dea vina pe traficul de sezon :D )

Si eu ma gandesc la folie , dar ceva gen 35% vizibilitate si doar pe spate ca sa nu ma cert cu garda dornica de spaga din orice.
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 31 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 31 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 31 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 31 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login