Ford Mondeo 2.0 TDCi 130CP, 2002 - "Baba cu steroizi"
1. Baba lovita = http://s112.photobucket.com/user/dfrang ... a%20lovita
2. Reparata si gata de vanzare = http://s112.photobucket.com/user/dfrang ... %20vanzare
3. Schimbare parbriz = http://s112.photobucket.com/user/dfrang ... %20parbriz
4. Frane si roti = http://s112.photobucket.com/user/dfrang ... 0si%20roti
5. Interior before = http://s112.photobucket.com/user/dfrang ... -%20Before
6. Interior after = http://s112.photobucket.com/user/dfrang ... 0-%20After
7. Exterior = http://s112.photobucket.com/user/dfrang ... 20Exterior
_____________________________________________________________________________________________________________
Am stat mai "low profile" cu noua masina "veche" din 2 motive: mai am de lucru la ea sa o fac asa cum trebuie, si nu mai vreau sa-mi dedic prea mult din suflet si timp masinii... O sa tin un fel de jurnal.
Masina am luat-o cu 156043km la bord. A fost lovita in coltul dreapta fata si "reparata" in viteza. Apoi a ajuns la bunii mei prieteni de la AUTOSIG de unde luasem si Espero acum cativa ani. Daca era in alta parte nu o luam, dar in ei am incredere si s-a dovedit inca o data ca mi-au dat o masina OK, chiar daca mai am de reparat / schimbat una-alta. Oricum, cand voi trage linie la final (care e foarte aproape) o sa rezulte o suma foarte OK. Probabil in jur de 8500 - 8800 EURO.
Primele poze:
Pentru inceput am schimbat bascula si bieleta de directie dreapta, placutele de frana fata, ulei si filtre. Apoi am fost la AutoSoft la indreptat (toate) jantele si facut geometrie. In prima poza e bascula indoita... Am pus numai piese noi, originale. Multumiri colegului FORD_MAZDA.
Geometria a iesit perfect, chiar daca mi se dadeau sanse putine, "service-ul" care facuse reparatiile facuse si geometria cu bascula indoita si dupa schimbare volanul era stramb etc. Dupa aprox. 275km in oras am plecat la drum lung pe DN2 (cam 680km in total). Am mers cat de legal am putut (m-a ajutat cruise control-ul foarte mult): 55-58 in localitati si 110-130 in afara (stiu, numai legal nu e...), cu un varf de 190 (doar de curiozitate). Consumul la acest drum? Vedeti poza:
Si o poza din vacanta de Paste:
Ultimele poze sunt de azi, dupa o mica spalare (home-made):
Ornamentele de la proiectoare le-am primit si deocamdata le las asa, chiar daca deranjeaza vizual pe multa lume (masina trebuie sa-mi placa mie in primul rand, nu?). In curand o sa-i pun si semnalul lipsa de pe aripa, si mai sunt cateva piese pe lista de schimburi, sper ca luna mai sa ma prinda cu totul gata.
Impresii dupa 1000km? Trecerea de la benzina 105CP / 150Nm / 1300kg la diesel 130CP / 330Nm / 1500kg a fost cam brutala. Mi-a luat ceva timp sa invat cum se merge cu diesel (fiind prima pe care puneam mana). In primii km prin oras am sarit de 10% cu consumul. Acum suntem prieteni buni. 8.5 - 8.8%. Probleme apar doar la parcare... 4.75m lungime cam dau batai de cap. Senzatia de "putere" insa este foarte intensa. Sunetul turbinei si "plecarea de sub fund" cand e nevoie fac toti banii. Am mai observat ceva interesant (mi s-a zis ca asa va fi): nu mi se mai baga nimeni in fata. Ba mai mult, unii care au tendinta de a o face renunta chiar prin franare. Interesant, o sa mai studiez. De asemenea, imi pare rau sa o zic, dar majoritatea posesorilor de Passat sau Octavia TDi (indiferent de culoarea literelor) au o dorinta nebuna de a se intrece... Chiar nu inteleg ce e in capul lor. Din pacate generalizarea asta va deranja pe cei care nu sunt asa pe sosea, dar din 10 masini mai sus amintite, 8 fac asta!
Tocmai ce i-am montat noul parbriz (cel vechi era crapat pe orizontala dintr-un capat in celalalt). 1 ora timp de lucru, 2 oameni, pret excelent, rezultat la fel. Daca vreodata aveti nevoie de asa ceva (sper sa nu!), spuneti-mi sa va dau datele de contact. Omul asta face in viata de zi cu zi la firma la care lucreaza, si mai face si in timpul liber. Costul operatiunii: 80RON, i-am dat 100 de placere. Parbrizul am tinut sa fie tot cu incalzire (daca tot are optiunea asta). Nu pot sa zic cat a costat, ca nu l-am luat din magazin (unde pretul minim era cam 7-8 milioane...). Oricum, l-am luat foarte bine.
Si ceva poze, mai intai cu parbrizul crapat si masina fara parbriz:
Si cu celalalt inainte de montare:
In fine, cam astea sunt primele impresii.
Focus Mk3.5 1.5TDCi 120CP PowerShift 2017
-
VIPER - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 7388
- Membru din: 01 Mar 2007, 23:41
- Localitate: Bucuresti, RO
- Maşina: Ford Focus Mk3.5, 1.5 TDCi, Titanium