Sper ca in final am incheiat cu piesele pe anul 2016. Dupa interventia de mai sus totul a fost ok, Baba a mers exact cum am zis. Pana intr-o zi cand a decis sa opreasca motorul. De 3 ori. In mers. Cum varianta cu dusul la biserica nu m-a atras, am zis ca ma apuc si schimb tot ce pot pe partea de alimentare. Asa, dupa capul meu. Fie ce o fi.
Asa ca l-am sunat iar pe
adispan si am purces in a aduce regulatorul de pe pompa de injectie, sorbul din rezervor si un nou filtru de motorina. Cum pentru a avea garantie la piese (care nu au fost tocmai ieftine, ca asa costa ele cand sunt de la muma lor) imi trebuia service autorizat RAR, am dus Baba la
Colina Motors. Deviz provizoriu pe mail, dat ok, hai sa duc masina la ei. O parchez, ma dau jos, ma uit ca sunt prea aproape de cel de langa mine, si zic sa o dau mai incolo. Pusca, nu a mai pornit. Un sunet de bilute si de ceva ce se invartea vag in gol... Hai sictir, zic, bine macar ca ai crapat aici si nu pe drum. Impins Baba in service, concluzie: electromotor gudbai (luat in februarie 2015, onorabil pentru un SH
viewtopic.php?p=1426644#p1426644 ). Doctorul de acolo a pus mana imediat ce a deschis capota si pe o jucarea care se pare ca e in top la problemele cu opritul in mers, si anume senzorul de pe pe axul cu came (e axul, nu axa). Cel din fabrica, negru, e cu probleme. Trebuie inlocuit obligatoriu cu cel nou, gri. Si ca sa nu fie treaba incompleta, garniturile de la galeria de admisie erau si ele mai mult nu.
Cam asta e pe scurt istoria. A durat ceva (nu regret nimic din ce s-a inlocuit, toate au dus in final la o masina care se misca si se simte altfel). Acum sunt, sa zic asa, in teste. Ca deh, pana nu voi merge 1 luna fara probleme probabil ca nu o sa cred ca e gata. Sper sa fie gata ca vine iarna si trebuie sa ii iau sosoni noi
Va rog nu ma intrebati cat a costat totul. Sa o lasam asa. Ma duc sa mai mananc o felie de paine stinsa cu un pahar cu apa
Bine macar ca am ramas cu ambii rinichi
Desi daca ma uit pe lista cu ce ar trebui sa ii mai fac cat de curand, parca imi vine sa imi iau niste analize sa vad daca stangul e mai ok sau dreptul...
A, uitasem: am luat si o jucarea VCM OBD sa ma dau si eu cu FoCoM-ul pe masina:
Ieri cu masina reparata am dat niste ture ca la carte, am facut niste log-uri, se pare ca stam undeva la 167CP (la 3525rpm) si 375Nm (la 2676rpm). Nu e rau deloc
Vedem mai exact la primavara pe dyno.