Totul despre membri

'05 ST150

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

'05 ST150

Mesajde radex » 31 Aug 2010, 23:26

Va salut,

Dupa cum spune si titlul e vorba de o Fiesta ST anul 2005. E in posesia mea de la inceputul anului, destul timp cat sa ma obisnuiesc cu ea. Masina e versiunea fara face-lift, fabricata in ultima luna din 2005. A fost cumparata din Germania, cand a intrat in posesia mea masina avea in jur de 64.000 km. Momentan am ajuns pe la 71000 km si sunt destul de multumit de ea. Masina nu mai e chiar noua asa ca are si plusuri si minusuri.

Incep cu partea pozitiva:

* motorul de 2 litrii e destul de flexibil, se tureaza foarte usor. Nu sunt "power -junkie", imi sunt suficienti cei 150 cai si 190 NM, pentru drumuri in afara depasiri si mers normal imi sunt exact cat trebuie, iar pentru placerea mea si drumuri virajate sunt destul de multumit.
* consumul este decent la mers normal, iar atunci cand se merge tare, nu mai conteaza :) . In oras consumul este chiar foarte bun pentru capacitatea motorului.
* directia foarte buna si destul de precisa, iar ceea ce imi place mie destul de mult e ca asistarea nu e foarte puternica.
* sasiu destul de agil iar stabilitatea foarte buna.
* personalizare model ST puternica, tot felul de embleme si accesorii. Mi-ar fi placut de la modelul face-lift iesirea Aux si conectarea bluetooth, dar ma descurc si fara ele pana la urma .
* scaunele destul de bune si s-au pastrat destul de bine in cei 4 ani, sustinere laterala suficienta

Partiile negative :

* cutia de viteze nu e chiar punctul forte. Marche-a-rier ul nu are sincron ceea ce nu e chiar placut tot timpul, masina trebuie oprita pe loc pentru actionare si cu destula atentie, dupa cum recomanda si producatorul in manual. Treptele sunt destul de scurte, ceea ce e un avantaj la acceleratii, un dezavantaj la consum - mai ales in afara => la mers legal pe autostrada treapta a 5-a 130 km/h = 4000 rpm.
* franele sunt bune , dar era loc de mai bine.
* un mare dezavantaj lipsa suspensie independeta pe spate.


Pe langa revizia care i-am facut-o la achizitie, am schimbat si mai in plan de schimbat din fluidele masinii.

Masina a venit cu jantele orginale ST de 17'' la care i-am pus 4 cauciucuri noi Toyo T1-R 205/40/17 de care sunt foarte multumit, in special pe ud, ploaie torentiala, etc. Talonul cauciucului e destul de mic, necesita ceva atentie pe drumurile patriei, dar pana acum nu am avut incidente.

Ca si modificari masina urmatoarele:
* suspensie KW variant 1 inox line reglabila pe inaltime. Amortizoarele sunt la jumatea reglajului (filetului) si sunt aproape la cativa milimetrii de cauciuc, pe denivelari puternice ating in contraripi. Pe drumuri curate si fara denivelari suspensia e exceptionala si ma uimeste stabilitea masinii (putin subviratoare) dar permite viteze mari pe viraje. Pe drumuri denivelate de obicei merg mai incet si e ok. Dezavantajul il constituie lipsa suspensiei independente pe spate + combinata cu amortizoarele tari si transmiterea in caroserie a denivelarilor. E dificil pe drumuri proaste cu 4 oameni in masina.
* toba finala Sebring, nu foarte zgomotoasa, e destul de ok asa.
* am schimbat la 70.000 km bujiile cu unele NGK Laser Iridium (pe care Ford le si foloseste standard pentru motorul acesta) cumparate de la reprezentanta din Sibiu cu un pret mai bun decat la un distribuitor NGK. Cu ocazia asta am observat imbatranirea fiselor , iar una la desfacere s-a si crapat izolatia asa ca am comandat un set de Fise de la Magnecor de 8mm cu conductor mai gros si izolatie siliconica.

Masina e destul de buna si relativ fiabila pana acum, iar pana acum sunt foarte multumit de ea.

O zi buna tuturor
Colin Forever!
Avatar utilizator
radex
Incepator
 
Mesaje: 82
Membru din: 14 Apr 2007, 14:12
Localitate: Sibiu
Maşina: Fiesta ST

Re: '05 ST150

Mesajde radex » 31 Aug 2010, 23:41

Cateva poze:

Imagine


Imagine

Imagine

Imagine
Colin Forever!
Avatar utilizator
radex
Incepator
 
Mesaje: 82
Membru din: 14 Apr 2007, 14:12
Localitate: Sibiu
Maşina: Fiesta ST

Re: '05 ST150

Mesajde joe06 » 01 Sep 2010, 20:45

Frumoasa masina, multi km. fara probleme.
joe06
Gold Member
 
Mesaje: 796
Membru din: 27 Mai 2007, 21:40
Localitate: Bucuresti

Re: '05 ST150

Mesajde B0gd4n_r » 02 Sep 2010, 11:19

frumoasa....mie la varianta facelift nu imi plac farurile, cred ca arata bine si asa fara facelift, cand o sa dispun de ceva mai multi bani sigur imi iau si eu ST, dar neagra :D


sa o stapanesti sanatos in continuare :)
Avatar utilizator
B0gd4n_r
1nsane Member
 
Mesaje: 1359
Membru din: 21 Sep 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Maşina: BMW 520d M

Re: '05 ST150

Mesajde antonio74 » 02 Sep 2010, 11:39

sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara probleme .

am o rugaminte : spune-mi te rog codul de la bujiile NGK , sunt interesat sa le schimb si eu

merci
[color=#4000FF]Momo#EBC#Apex#K&N#Castrol#NGK Iridium#Remus#Sony#ST 160+[/color]
Avatar utilizator
antonio74
Gold Member
 
Mesaje: 693
Membru din: 06 Ian 2009, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta ST B74RAZ
VIN: WF0DXXGAJD6Y69114

Re: '05 ST150

Mesajde radex » 02 Sep 2010, 18:11

joe06 & B0gd4n_r: Multumesc de urari. Sa avem cu totii multi km fara incidente.

antonio74: multumesc de urari si tie la fel . mai ales ca urmaream masina ta des (cat timp era parcata in fata la Autoklass Sibiu).
Ti-as da cu cea mai mare placere codul NGK de produs, dar eu le-am luat de la Autoklass Sibiu si nu am decat codul oem Ford (1315691 AGFS 22 IPJ). Au fost aproximativ 205 RON. Pe bujii scria Ford Motorcraft si sub NGK Iridium ( dar nu am avut inspiratia sa notez codul NGK ).

La un furnizor NGK am primit o oferta de 225 RON pt aceleasi bujii. Daca te ajuta cu ceva linkul...

http://www.ngk.de/index.php?id=660&test ... rzen/12737
Colin Forever!
Avatar utilizator
radex
Incepator
 
Mesaje: 82
Membru din: 14 Apr 2007, 14:12
Localitate: Sibiu
Maşina: Fiesta ST

Re: '05 ST150

Mesajde Alex_82 » 02 Sep 2010, 23:04

In sfarsit un topic activ cu Fiesta ST!

Daca nu-l faceai tu sigur deschideam eu unul.

Bine ai venit!!!

Super pozele, imi place mult si peisajul.

Nu vreau sa te necajesc dar puterea declarata de producator nu prea e cea reala, daca ai posibilitatea fa un test dyno.Eu am facut si inainte de modificari si dupa(vreo 10 in total).In rest de acord cu zici de trotineta:).

Franele stock mi s-au parut si mie slabe de cand am luat masina.
Ford Fiesta ST-Superchips custom remap Cosworth camshaft kit Milltek race exhaust Code:Red cold air intake Pumaspeed large bore 60mm TB Eibach springs Magnecor 8mm ignition leads Powerflex engine mounts Sparco strut brace Roose ancillary and coolant hose kits EBC USR slotted brake discs Goodridge braided brake lines Ferodo DS2500 brake pads Speedline Turini 16"+Pirelli Nero 205/45/R16W summer OZ Michelangelo 8 diamond cut 15"+Goodyear UltraGrip 195/50/R15H winter
Avatar utilizator
Alex_82
Ford Freak
 
Mesaje: 199
Membru din: 27 Ian 2008, 16:32
Localitate: Bucuresti/Montreal
Maşina: Ford Fiesta ST 2008

Re: '05 ST150

Mesajde radex » 03 Sep 2010, 07:35

Pozele sunt facute pe drumul dintre Brasov si Sighisoara. Portiunea acea de drum e excelenta, mi-a placut mult configuratia drumului.

Cat despre putere, nu ma astept sa fie cat declara producatorul. Sunt multumit cu ce e, ma preocupa mai mult handlingul. Nu sunt adeptul, dar am facut o singura data o "plimbare" comparativa cu o Octavia 1 Rs, evident am fost in spate lui,dar destul de aproape avand in vedere diferentele de cuplu si cai.

In privinta franelor, mi-am propus pana la sf anului Kitul de furtunase metalice de la Goodridge.
Colin Forever!
Avatar utilizator
radex
Incepator
 
Mesaje: 82
Membru din: 14 Apr 2007, 14:12
Localitate: Sibiu
Maşina: Fiesta ST

Re: '05 ST150

Mesajde radex » 03 Sep 2010, 20:07

Am o intrebare legata de functionalitatea interioara. Butonul de deschidere a portbagajului nu este activ daca motorul este pornit. Cunoaste cineva daca exista vreo setare care sa permita acest lucru cand motorul este pornit?
Colin Forever!
Avatar utilizator
radex
Incepator
 
Mesaje: 82
Membru din: 14 Apr 2007, 14:12
Localitate: Sibiu
Maşina: Fiesta ST

Re: '05 ST150

Mesajde antonio74 » 03 Sep 2010, 22:05

radex

, codul de bujii NGK este Spark plug ITR6F13 , vis-a-vis de butonul de portbagaj , daca ai usa inchisa cu blocajul din interior si motorul pornit , daca apesi pe buton nu functioneaza , daca tragi de maneta de deschidere a usii din interior si apesi pe buton ...va merge

eu tot de la autoklass am luat-o , dar din Bucuresti
[color=#4000FF]Momo#EBC#Apex#K&N#Castrol#NGK Iridium#Remus#Sony#ST 160+[/color]
Avatar utilizator
antonio74
Gold Member
 
Mesaje: 693
Membru din: 06 Ian 2009, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta ST B74RAZ
VIN: WF0DXXGAJD6Y69114

Re: '05 ST150

Mesajde antonio74 » 03 Sep 2010, 22:11

%%- :)>-
[color=#4000FF]Momo#EBC#Apex#K&N#Castrol#NGK Iridium#Remus#Sony#ST 160+[/color]
Avatar utilizator
antonio74
Gold Member
 
Mesaje: 693
Membru din: 06 Ian 2009, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta ST B74RAZ
VIN: WF0DXXGAJD6Y69114

Re: '05 ST150

Mesajde alexandrusavu » 03 Sep 2010, 22:17

antonio74 - să nu poluăm totuși topicul omului, ok ?

Deschide și tu un topic dacă nu ai deja și pune poze acolo :)
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4747
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: '05 ST150

Mesajde razor1911 » 04 Sep 2010, 02:11

radex,774077 scrie:Am o intrebare legata de functionalitatea interioara. Butonul de deschidere a portbagajului nu este activ daca motorul este pornit. Cunoaste cineva daca exista vreo setare care sa permita acest lucru cand motorul este pornit?


Trage de manerul de la portiere, adica deblocheaza-le, si abia dupa va merge deschiderea portbagajului din interior cu motoru' pornit. Nu e specific ST-ului, asa e si la cele normale.
Iti admir masina, salivez la multe de pe forum.

Bafta !
Avatar utilizator
razor1911
Ford Freak
 
Mesaje: 236
Membru din: 15 Apr 2008, 22:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta
VIN: WF0HXXGAJH3L38639

Re: '05 ST150

Mesajde radex » 04 Sep 2010, 10:18

antonio74: da acela e codul. Asa apare si pe site-ul NGK. Frumoasa masina. Daca nu ma insel poza acea e la intalnirea hothatches din aprilie, am trecut si eu pe acolo aproximatv o ora. Ti-am admirat si eu masina. Sa o stapanesti sanatos.

alexandrusavu: nu e nicio problema ca a pus poza pe topicul meu.

razor1911: mersi de sfat, o sa incerc sa vad daca functioneaza. Da e o masina reusita, si eu salivat mult timp dupa modelul acesta :)

O alta intrebare, eventual pentru antonio74 sau alex82, care au aceasi masina. Ce benzina folositi in mod regulat?
Colin Forever!
Avatar utilizator
radex
Incepator
 
Mesaje: 82
Membru din: 14 Apr 2007, 14:12
Localitate: Sibiu
Maşina: Fiesta ST

Re: '05 ST150

Mesajde antonio74 » 04 Sep 2010, 18:47

sal ,

eu folosesc doar 95 ( omv sau petrom ) am mai incercat si 98 dar nu a mers ok , da eram la danes la pensiunea dracul :)
[color=#4000FF]Momo#EBC#Apex#K&N#Castrol#NGK Iridium#Remus#Sony#ST 160+[/color]
Avatar utilizator
antonio74
Gold Member
 
Mesaje: 693
Membru din: 06 Ian 2009, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta ST B74RAZ
VIN: WF0DXXGAJD6Y69114

Re: '05 ST150

Mesajde addy2002 » 05 Sep 2010, 11:12

razor1911,774198 scrie:Trage de manerul de la portiere, adica deblocheaza-le, si abia dupa va merge deschiderea portbagajului din interior cu motoru' pornit. Nu e specific ST-ului, asa e si la cele normale.
Iti admir masina, salivez la multe de pe forum.

Bafta !

La mine nu merge. Pana nu opresc motorul nu merge nici butonul, si nici din cheie.
Mi se pare total aiurea aceasta "facilitate".
Avatar utilizator
addy2002
1nsane Member
 
Mesaje: 3142
Membru din: 27 Ian 2010, 21:18
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Fiesta Ghia + imbunatatiri, 2005, 1.4 TDCI
VIN: WF0HXXGAJH5C02432

Re: '05 ST150

Mesajde marius3k » 05 Sep 2010, 11:21

E feature si nu bug. Gandeste-te ce frumos ar fi ca la semafor sa vina rapid unul si sa-ti goleasca porkbagajul.
De vanzare: Ceasuri ST170, Navigatie Pioneer Avic F910bt, strut bar Focus mk1

Flota: Mondeo MK4 2.2TdCi, Focus C-Max 2.0TdCi, Volkswagen T4 Multivan
Avatar utilizator
marius3k
1nsane Member
 
Mesaje: 2767
Membru din: 21 Iun 2007, 21:54
Maşina: Mondeo 2.2tdci Titanium X Sport C-MAX2.0tdci Trend X Sport

Re: '05 ST150

Mesajde radex » 05 Sep 2010, 13:28

am incercat faza cu deschiderea portbagajului atunci cand armezi deschiderea de la clapeta soferului, dar tot nu merge.

marius3k: nu prea are de ce sa-ti goleasca portbagajul. are deschidere numai din interior prin actionarea electromagnetului sau prin cheie. iar la semafor fara motiv nu-l deschizi. pe mine ma interesa de ex ajung undeva las doar ceva din portbagaj si plec mai departe, fara a mai tot oprii motorul inutil.

antonio74: eu unul folosesc, si am folosit de cat am masina benzina cu cifra octanica mare. folosesc rompetrol alto 101. Masina nu trage mai bine sau altceva, dar motorul pare mai silentios, iar al doilea motiv e ca in romania nu sunt sigur ca benzina de 95 are aceasta cifra octanica garantata si nu vreau sa ajung la detonatii, intreruperi, etc. Asa ca o benzina cu cifra octanica mai mare are sanse mai mari sa fie minim cifra octanica 95.
Colin Forever!
Avatar utilizator
radex
Incepator
 
Mesaje: 82
Membru din: 14 Apr 2007, 14:12
Localitate: Sibiu
Maşina: Fiesta ST

Re: '05 ST150

Mesajde Alex_82 » 06 Sep 2010, 10:05

Eu am bagat numai OMV100, sau cu mici exceptii:Alto101/MOL evo.
Consumul este undeva la 13.5 urban si 8-9 extern.
In legatura cu butonul de la portbagaj, eu pot sa-l deschid chiar daca motorul este oprit, cu conditia ca usile sa fie deblocate.
Ford Fiesta ST-Superchips custom remap Cosworth camshaft kit Milltek race exhaust Code:Red cold air intake Pumaspeed large bore 60mm TB Eibach springs Magnecor 8mm ignition leads Powerflex engine mounts Sparco strut brace Roose ancillary and coolant hose kits EBC USR slotted brake discs Goodridge braided brake lines Ferodo DS2500 brake pads Speedline Turini 16"+Pirelli Nero 205/45/R16W summer OZ Michelangelo 8 diamond cut 15"+Goodyear UltraGrip 195/50/R15H winter
Avatar utilizator
Alex_82
Ford Freak
 
Mesaje: 199
Membru din: 27 Ian 2008, 16:32
Localitate: Bucuresti/Montreal
Maşina: Ford Fiesta ST 2008

Re: '05 ST150

Mesajde razor1911 » 06 Sep 2010, 12:44

Fix ce ziceam si mai sus - merge deschis cu motor pornit / oprit doar daca e deblocata.

Incearca si asa: Porneste masina cu usa de la sofer deschisa, si dupa apasa pe butonul de la portbagaj. Daca nu merge nici asa, e clar o setare din alarma.
Avatar utilizator
razor1911
Ford Freak
 
Mesaje: 236
Membru din: 15 Apr 2008, 22:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta
VIN: WF0HXXGAJH3L38639

Re: '05 ST150

Mesajde B0gd4n_r » 06 Sep 2010, 12:59

si la mine merge indiferent daca e pornit sau oprit motorul :) doar sa nu fie blocate usile :)
Avatar utilizator
B0gd4n_r
1nsane Member
 
Mesaje: 1359
Membru din: 21 Sep 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Maşina: BMW 520d M

Re: '05 ST150

Mesajde radex » 08 Sep 2010, 21:12

Deoarece la inlocuirea bujiilor am rupt izolatia la o fisa (erau destul de imbatranite oricum) am comandat o pereche de fise noi. Nu am mers pe varianta Ford, am ales niste fise de la Magnecor pentru Fiesta ST. Am ales varianta pentru masini de strada fara alte modificari, de 8 mm. Camasa fiselor e siliconica, conducatorul e mai gros iar ei garanteaza ca , curentul nu e afectat de radiofrecventa si temperatura. Personal mi se par foarte bine facute si pe langa asta au 10 ani garantie si sunt albastre :). Din cate am vazut au o lista mare de aplicatii pentru diferite motoare Ford si nu numai. Masina nu trage altfel, dar pornirea e mult mai usoara.

Few pics:

Imagine

Imagine

Imagine
Colin Forever!
Avatar utilizator
radex
Incepator
 
Mesaje: 82
Membru din: 14 Apr 2007, 14:12
Localitate: Sibiu
Maşina: Fiesta ST

Re: '05 ST150

Mesajde Alex_82 » 09 Sep 2010, 08:16

Laser frate!!!!
Ford Fiesta ST-Superchips custom remap Cosworth camshaft kit Milltek race exhaust Code:Red cold air intake Pumaspeed large bore 60mm TB Eibach springs Magnecor 8mm ignition leads Powerflex engine mounts Sparco strut brace Roose ancillary and coolant hose kits EBC USR slotted brake discs Goodridge braided brake lines Ferodo DS2500 brake pads Speedline Turini 16"+Pirelli Nero 205/45/R16W summer OZ Michelangelo 8 diamond cut 15"+Goodyear UltraGrip 195/50/R15H winter
Avatar utilizator
Alex_82
Ford Freak
 
Mesaje: 199
Membru din: 27 Ian 2008, 16:32
Localitate: Bucuresti/Montreal
Maşina: Ford Fiesta ST 2008

Re: '05 ST150

Mesajde radex » 09 Sep 2010, 10:39

Yes! Thanks to you. Urmatoarea modificare va fi la frane, tot din lista ta :)
Colin Forever!
Avatar utilizator
radex
Incepator
 
Mesaje: 82
Membru din: 14 Apr 2007, 14:12
Localitate: Sibiu
Maşina: Fiesta ST

Re: '05 ST150

Mesajde antonio74 » 13 Sep 2010, 12:06

da , frumos ....cat ai dat pe fise ? daca vrei totusi sa vezi o diferenta la cum " trage " , treci pe filtrul de aer conic de la k&n , acum ca e mai rece afara se infige mai bine :)
[color=#4000FF]Momo#EBC#Apex#K&N#Castrol#NGK Iridium#Remus#Sony#ST 160+[/color]
Avatar utilizator
antonio74
Gold Member
 
Mesaje: 693
Membru din: 06 Ian 2009, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta ST B74RAZ
VIN: WF0DXXGAJD6Y69114

Re: '05 ST150

Mesajde radex » 13 Sep 2010, 17:20

fisele au ajuns cu transport cu tot la 66 de lire. le-am luat de pe teamtorquesteer.co.uk si au ajuns cam intr-o saptamana si 3 zilede cand am dat comanda....
o sa urmeze si un filtru conic k&n 57i, furtunase metalice de la goodridge si o bobina de inductie mai buna. probabil primele pe lista vor fi furtunase metalice pt frana, am auzit numai de bine de ele, iar franele nu sunt punctul forte al st-ului...
Colin Forever!
Avatar utilizator
radex
Incepator
 
Mesaje: 82
Membru din: 14 Apr 2007, 14:12
Localitate: Sibiu
Maşina: Fiesta ST

Re: '05 ST150

Mesajde Alex_82 » 14 Sep 2010, 14:34

Fa un dyno inainte si dupa ce iti pui K&N-ul, sunt curios cat iti da doar admisia.
Kitul 57i nu are carcasa pt. elementul filtrant si cand e cald(vara in oras) trage aer cald din compartimentul motorului si pierzi din putere(aer cald volum mai mic de oxigen, etc).

Vezi ca astia de la K&N au si o aplicatie Apolo parca ii zice care are si carcasa.
Ford Fiesta ST-Superchips custom remap Cosworth camshaft kit Milltek race exhaust Code:Red cold air intake Pumaspeed large bore 60mm TB Eibach springs Magnecor 8mm ignition leads Powerflex engine mounts Sparco strut brace Roose ancillary and coolant hose kits EBC USR slotted brake discs Goodridge braided brake lines Ferodo DS2500 brake pads Speedline Turini 16"+Pirelli Nero 205/45/R16W summer OZ Michelangelo 8 diamond cut 15"+Goodyear UltraGrip 195/50/R15H winter
Avatar utilizator
Alex_82
Ford Freak
 
Mesaje: 199
Membru din: 27 Ian 2008, 16:32
Localitate: Bucuresti/Montreal
Maşina: Ford Fiesta ST 2008

Re: '05 ST150

Mesajde antonio74 » 14 Sep 2010, 14:40

in kit-ul de filtru de la K&N vin si 2 tubulaturi de aer care le poti pozitiona jos in grila de aerisire de la radiator si vara poti scapa de aerul cald :)
[color=#4000FF]Momo#EBC#Apex#K&N#Castrol#NGK Iridium#Remus#Sony#ST 160+[/color]
Avatar utilizator
antonio74
Gold Member
 
Mesaje: 693
Membru din: 06 Ian 2009, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta ST B74RAZ
VIN: WF0DXXGAJD6Y69114

Re: '05 ST150

Mesajde Alex_82 » 14 Sep 2010, 22:29

E frectie la picior de lemn, tubulatura alimenteaza suplimentar in mers cu aer, dar cand stai in trafic nu inseamna mare lucru.

In fine se pot face multe imbunatatiri in legatura cu admisia.

Oricum doar filtrul nu iti da un castig substantial, poate 2-3cp.Din cauza asta ii recomandam colegului un dyno inainte si dupa.
In schimb se aude frumos cand urca in ture:).

PS:Inainte sa comanzi 57i-ul, vezi si Green Filter, Powertec, HKS, Raid HP, Pipercross, BMC, etc.
Ford Fiesta ST-Superchips custom remap Cosworth camshaft kit Milltek race exhaust Code:Red cold air intake Pumaspeed large bore 60mm TB Eibach springs Magnecor 8mm ignition leads Powerflex engine mounts Sparco strut brace Roose ancillary and coolant hose kits EBC USR slotted brake discs Goodridge braided brake lines Ferodo DS2500 brake pads Speedline Turini 16"+Pirelli Nero 205/45/R16W summer OZ Michelangelo 8 diamond cut 15"+Goodyear UltraGrip 195/50/R15H winter
Avatar utilizator
Alex_82
Ford Freak
 
Mesaje: 199
Membru din: 27 Ian 2008, 16:32
Localitate: Bucuresti/Montreal
Maşina: Ford Fiesta ST 2008

Re: '05 ST150

Mesajde radex » 15 Sep 2010, 07:40

Nu stiu ce sa zic in privinta tubulaturii duse spre proiector sau in grila de jos. Masina mea cel putin e joasa, scut nu e asa ca e un risc sa bagi apa sau sa uzi filtru si nu cred ca merita. Cred ca e suficient filtrul de la k&n montat pe un cot spre Ecu-ul masinii. Deocamdata ma gandesc sa-mi iau niste cauciucuri de iarna si studiez ofertele. Am observat ca suntem dezavantajati din cauza dimensiunilor atipice, iar pretul e considerabil mai mare fata de o dimensiune relativ comuna.
Colin Forever!
Avatar utilizator
radex
Incepator
 
Mesaje: 82
Membru din: 14 Apr 2007, 14:12
Localitate: Sibiu
Maşina: Fiesta ST

Următorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 10 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 10 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login