Suspensia pare sa reziste foarte bine. I-am schimbat toate amortizoarele cind am luat-o, insa in rest nu mai avea nimic defect la suspensie. Unghiurile de cadere sint in limitele normale, deci masina pare sa nu se fi cracanat in timp (spun "pare" pentru ca la mine unghiul de cadere e reglabil, deci nu pot sti cu siguranta daca s-a modificat caroseria in timp sau nu).
Tractiunea pe spate imi place si mie, dar numai pe uscat. Pe noroi e un dezastru, iar pe zapada fara pneuri de iarna e masochism curat, mai ales ca are pneuri de 225. Chiar simt in curbe ca impinge spatele in loc sa traga fata. Nu ma refer la curbe luate cu viteza mare la limita aderentei, pentru ca eu nu fac din astea, cu atit mai mult cu cit limita ei de aderenta e cam mare pe uscat, avind 1600 de kile si pneuri late si cu talon ingust. Nu, ma refer chiar la condusul de zi cu zi, in cazurile in care accelerez in curba, sau mai ales atunci cind plec de pe loc in curba accelerind un pic mai tare. Masina se inscrie excelent in curba, mult mai natural decit Clio de exemplu (cu Clio mi-e cel mai usor sa fac comparatia, pentru ca le conduc pe amindoua alternativ). Simt ca si cum masina s-ar roti in jurul meu.
Plus ca rotile de directie se bracheaza mai mult decit la alte masini, sau cel putin asa mi se pare. Nu stiu de ce, dar probabil ca este din cauza ca puntea din fata nu mai este nevoita sa faca si tractiune, probabil ca de-aia directia isi permite sa aiba cursa mai lunga, ca nu mai trebuie sa faca compromisuri din cauza tractiunii. Acelasi lucru l-am observat si la Mercedesul unui coleg, care e tot pe spate. Poate o fi o coincidenta, poate nu...
Mie cel mai mult imi place fie albastrul meu, fie negru. Pe combi nu arata bine negru, e ca un dric, insa sedanul negru e nebunie. Au existat patru feluri de albastru pe el, din care am vazut pe viu doar doua. A mea nu e chiar cum a iesit in poza, e un bleumarin cam ca ala de Cielo sau Clio Symbol. Am mai vazut si un albastru aproximativ cum mi-a iesit in poza, cam ca cel de pe Symbolurile de la Dialog. Celelalte doua feluri de albastru nu le-am vazut niciodata, stiu doar ca au existat.
Am mai vazut si gri deschis, insa mi se pare ca nu prea se potriveste. Mie masinile mari imi plac in culori inchise.
Si visiniu e frumos, am vazut de citeva ori.
Mi s-a intimplat cindva o chestie misto: eram la OMV-ul de pe Vasile Milea, iar in timp ce alimentam, exact la aceeasi pompa dar pe partea opusa, era unul identic cu al meu, exact aceeasi culoare, cu numar de corp diplomatic. Bine, ca luat la bani marunti nu mai era chiar identic, ca avea motorul de 2.3, nu avea piele inauntru si avea jante de 16 toli si cu alt model (dar tot din aliaj). Cutia nu mai stiu daca era automata sau manuala. Ce chestie, o masina atit de rara, si sa se nimereasca doua chiar de aceeasi culoare simultan la aceeasi pompa. Imi venea sa intru in vorba cu soferul, insa am renuntat, pentru ca avea o figura serioasa si dura, nu parea sa fie genul cu care sa intri in vorba asa, aiurea.
Poze cu motorul sint pe drum.