Cateva poze cu diverse componente (fuzeta, butuc) ale puntilor curatate cu flexul si peria din sarma, tratate cu Evipass apoi vopsite:
Repartitorul de frana:
Fuzetele asamblate (am folosit rulmenti noi SKF - multumesc Adispan):
Puntea din spate cu bara de torsiune (vopsite electrostatic) cu bucse noi, asamblate:
Sabotii pentru frana de mana montati in suport:
M-am ocupat si de etriere:
Dupa ce le-am curatat le-am verificat functionarea: cele flotante de la puntea din fata functionau cat de cat bine, dar aveau garniturile exterioare perforate. Functionarea etrierelor fixe din spate (cu cate 2 pistonase fiecare) era sublima dar lipsea cu desavarsire. Din cele 4 pistonase, doar 1 se deplasa lin, restul fiind blocate sau se deplasau cu greutate. Dupa ce le-am desfacut si le-am analizat cu atentie am observat si problemele: lichidul de frana a fost schimbat foarte rar sau deloc (ele erau pline cu un fel de pasta/noroi
!!! SCHIMBATI LICHIDUL DE FRANA LA 2 ANI !!!) canalele fiind aproape infundate. A doua cauza era patrunderea ruginei in cilindri prin garniturile exterioare perforate, "umfland" oarecum garniturile interioare. La inceput nu am fost sigur daca sa cumpar garnituri originale (foarte scumpe) sau aftermarket de pe
ebay (pretul ajungea la aproximativ 50lire set complet de garnituri atat pentru puntea din fata cat si pentru cea din spate. Nefiind foarte sigur de calitatea
Bigg Red am cautat ceva informatii si am gasit acest forum:
http://forums.m3cutters.co.uk/showthread.php?t=26906 Pozele de acolo mi-au dat o oarecare incredere si am comandat 2 kituri pentru puntea din fata si cea din spate.
Kiturile contin:
*garnituri interioare tip inel
*garnituri exterioare tip burduf
*saibe din cupru pentru conductele de frana
*garnituri si capace pentru suruburile pe care culiseaza etrierele flotante
*capace din plastic pentru aerisitoare.
Pretul lor a fost 56GBP.
Acum ca le-am montat le pot recomanda cu incredere: calitatea lor este foarte buna, modul de ambalare este exemplar.