mergem cu metoda pasilor marunti. daca va fi nevoie, se va umbla si pe partea de ambreiaj, volanta inlocuind cu unele de performance. deocamdata mai e mult pana de parte
pana una alta, am demontat azi fetele de la usi pentru a unge mecanismul geamurilor electrice (scartaiau toate). am dat cu wd40 si s-a facut liniste. alta modalitate nu prea am gasit. la cat sunt de maniac vroiam sa demontez tot, sa curat de praf, dar pentru asta din cate am citit la manual ar trebui demontat si geamul de pe macara si plus desfacute incuietorilor usilor (defacutul cred ca era cum era dar montatul la loc cred ca era problematic). sper sa tina solutia asta.
ieri am demontat si cutia filtrului de aer, curatat exemplar pe acolo, chiar si partea de dinainte de intrarea in filtru si am inlocuit vechiul filtru cu un K&N replacement. efectul: mi se pare ca merge mai rotund motorul la prima pornire, unde inainte avea un mers putin neregulat timp de 1 minut. in rest nu stiu daca are alt efect, zgomot nu scoate pe la motor.
vreau sa ii schimb si uleiul de servo, stiti cumva ce specificatii are si ce marci ar fi recomandate? cateva sfaturi daca aveti pentru procedura de schimbare. mai intreb inca o chestie (sper ca nu plictisesc deja), la relanti se aude ca un bazait ce vine din zona pompei de servo, este normal? dupa cate am citit aici pe forum pare ca la toate face, dar m-ar incuraja o confirmar
v-am salutat