Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
12 Aug 2007, 14:18
Salutare !
Sunt nou si eu in acest club. De cca o luna am achizitionat si eu un Escort cam batran dar deocamdata sunt multumit de el. Am avut o singura problema cu alternatorul care nu mai avea regulatorul de tensiune original, ci unul de Dacie care nu a rezistat prea mult si m-a lasat prin Brasov. reparatia m-a costat 190 RON (120 numai regulatorul, 25 un rulment, iar restul manopera).
Am cumparat masina cu un carburator de Dacia 1300 montat si din aceasta cauza cred k imi consuma 9l extraurban si 13l urban. Am cumparat un carburator Weber 2v TLDM care , se pare, ar fi pentru masina mea. Dupa ce l-am montat pe masina am observat k nu sta la relantiv. Nu sunt sigur k am montat cum trebuie conductele de vacuum.
Rog , daca poate sa ma indrume cineva cum si unde trebuiesc racordate conductele, si cum sa curat si sa reglez carburatorul.
Multumesc!
In curand o sa postez si eu cateva poze cu Escortul meu.
12 Aug 2007, 15:03
din 91 nu e chiar batran. la carburatoare poate se pricep altii de pe forum, dar stiu sigur ca ala de dacie ti-a influentat puternic consumul. sa-l stapanesti sanatos fara evenimente!
12 Aug 2007, 18:18
Fostul proprietar mi-a spus k a montat acest carb. de Dacie pentru a-i micsora consumul. Mi-am dat seama k e o minciuna ptr k nu poti micsora consumul montand un carb proiectat ptr o cilindree mai mica (1300 cmc).
12 Aug 2007, 22:42
bine ai venit si asteptam si poze cu masinuta !
12 Aug 2007, 23:06
Ba da, se poate micsora consumul, dar scade si puterea. Trebuie sa fie reglat bine. Oricum, la motor de 1.6 sa vrei sa ii scazi consumul cu carburator de Dacie(care montat pe Dacie dadea un consum pe la 10-11 in Bucuresti) ...probabil ca o fi luat 9-10 in oras, 6 in afara...mi se pare un pic aiurea. Sper sa reusesti sa ii faci carburatorul. Vezi jiglorul(jigloarele) de relanti, probabil de acolo ti se trage. Mai e o valva de aer pentru relanti care se leaga pe filtru(asa era la mea, am si desfiintat-o), se poate sa fie si aia infundata(pe filtru).
12 Aug 2007, 23:18
am si eu ceva pe filtru in care ar intra doua furtunase. una cu o gaura de cca2 mm iar cealalta mult mai mica, amandoua in acelasi suport. Care si unde duce??
12 Aug 2007, 23:22
Nu mai stiu exact care dintre ele este, din cate tin minte, la mine e cea mai mica gaura. Acolo are un fel de supapa, furtunul ar trebui sa plece de acolo si sa intre in carburator cumva pe lateral....are o intrare care foloseste la relanti. Foloseste un ac si incearca sa cureti supapa, are o bila inauntru. La mine tot timpul facea figuri, si cand imi era lumea mai draga ramaneam fara relanti...
La fel vezi si cu jigloarele. Ai curatat carburatorul inainte sa il montezi?
18 Aug 2007, 23:38
In sfarsit, am curatat carburatorul si cu aceasta ocazie am constatat k ar trebui sa schimb toate diafragmele de vacuum pentru k , probabil de stat prea mult la dezmembrari, au cam imbatranit si nu mai au elesticitatea necesara. O sa caut ca le cumpar daca le gasesc. Acum sa vad cand imi fac timp sa montez carburatorul asa cum e sa vad daca merge si daca le dau de cap la toate furtunasele de vacuum. Am 4 (patru !!!) stutzuri in care sa le bag si inca vreo 4 in galerie- deci destule posibilitati. Imi urez spor!!!
09 Sep 2007, 23:34
in sfarsit am reusit sa fac o poza. IAT-O!!!!
- Fişiere ataşate
-
- escort.jpg
- (145.46 KiB) Descărcat de 122 ori
10 Sep 2007, 01:22
succes.sper sa ii dai de cap.sa-l stapanesti sanatos fara evenimente.
10 Sep 2007, 01:24
banuiesc ca i-ai dat de cap pana acum.dupa ce am trimis reply am vaz data postului tau.oricum urarile raman valabile.
10 Sep 2007, 14:37
Multumesc. inca nu i-am dat de cap, dar tot incerc. s-ar putea sa am garniturile vacuumatice cam uzate,adica cauciuc imbatranit. va trebui sa le schimb in curand pentru k masina sa mearga bine. Problema e ca nu le gasesc de cumparat. Azi merg ib buc sa vad daca le gasesc pe acolo.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.