$1 scrie:$2i]Originally posted by igeorge13
"Am aflat ceva de pe un ukfiestanetwork
poate va intereseaza se refera la modelul Mk5 nu stiu la altele cum e
Deci
1 cu motorul oprit se tine apasat butonul de reset al Kilometrajului mic
2 Se tine apasat in continuare si se porneste motorul si se mai tine putin apasat
3 Apare un test in ordine Gauge, Bulb test samd
4 Se navigheaza prin apasare de buton
5 Atentie kilometrii mici se reseteaza la aceasta operatie
E marfa ca ai viteza reala Digital si cat mai mergi cu masina cu combustibilul pe care il ai si alte chestii pe care nu le-am descoperit inca ce inseamna
BAfta
Sper sa va foloseasca"
dar nu prea am reusit sa-mi dau seama foarte bine inca de ce-i pe acolo, dar am gasit consumul instant cred. oricum mai sap.
Am mai facut sapaturi prin meniul acela dar in afara de temperatura exacta a lichidului de racire si turometru digital nu am dibuit nimic relevant...in orice caz nu ie pe nicaieri consumul instant care m-ar fi interesat

(
Alte impresii:
Geamurile dupa ce le-am sters cu solutie de curatzat (baietii de la BDT nu curatzasera de tot ceara care am inteles ca se aplica pe geamuri pentru protectia lor in timpul transportului) se aburesc mai putin ca inainte, dar totusi parca un pic mai mult decat la Astra.
Oglinzile (si int si ext) sunt mai mici decat la astra si asta se simte destul de mult, mai ales ca cea de pe partea soferului nu este asferica, dar un punct bun este vizibilitatea cand dai cu spatele, incomparabil mai buna decat la Astra.
Oglinzile electrice chiar nu sunt un moft! mai ales pe vremea asta...
Stergatoarele initial lasau niste dare ingrozitoare, dar dupa ce le-am sters bine cu un servetzel si-au mai revenit si sunt acceptabile, dar oricum cand mi-oi mai revenii cu finantele, ma bate gandu sa fac un efort sa le schimb cu lamelare, care le-am vazut lucrand pe o octavia II noaptea si am ramas impresionat
O chestie simpatica: Daca ai stergatoarele din fata pornite si bagi in marsarier, porneste automat si cel din spate
Ce mi-a mai placut este si faptul ca poti temporiza intermitenta de stergere cu un inel care infasoara maneta stergatorului, sulutie foarte ergonomica.
Cel care a montat alarma nu s-a gandit (ca io cei drept am uitat sa-i zic) sa traga si doua fire de la butonul de deschidere al portbagajului, de pe bord, la alarma (appx 20cm) ca sa il pot deschide din telecomanda

O sa incerc sa remediez problema singur sau poate la revizia de 2500 ca nu am chef sa mai fac un drum numa pt asta.
Am mai remarcat ca, probabil datorita lipsei scutului si al capitonajului capotei, motorul se raceste foarte repede
Benzile de cauciuc de protectie al usilor nu sunt foarte practic pozitinate, pentru a proteja la deschiderea usii in parcare sau garaj, astfel ca obisnuit cu astra sa nu fiu f atent, am si ciobit un pic vopseaua pe marginea usii
Finisajele de la interior incep sa-mi placa din ce in ce mai mult, cu exceptia consolei dintre scaune si al manetelor de actionare al oglinzilor (cam ieftin looking si neergonomice). Tin sa mentionez si ca inca nu am depistat nici un zgomot ciudat sau scartzaiala dar dupa ce am citit pe forumuri, ami am de asteptat vreo 15-20k km.
Mi se par cam brute si zgomotoase mecanismele de actionare al geamurilor electrice, si de asemenea duc dorul comenzii cu impuls de pe astra (apesi lung pe buton si geamul coboara singur pana jos)
Intre timp (220km) si-au mai dat drumu si cauciucurile care la inceput mi s-au parut cam slabe pe umezeala (ca altfel nu prea am ajuns la limita lor

)
Am calculat si primul consum si a iesit fix 10%, cred eu ca-i in grafic
Imi lipseste si afisarea temperaturii exterioare, care este mai practica decat te gandesti initial, avertizandu-te sa fii atent la o posibila aparitie a poleiului cand temperatura aerului scade sub 3 grade.
RadioCD-ul este cel putin decent la sunet, dar cu siguranta este tras foarte mult in jos de boxe, fapt ce o sa incerc sa remediez cand oi avea suficient timp, cu desfacerea usii si aplicarea unui material fonoizolator pentru crearea unei incinte mai bune si daca nici asta nu rezolva, o sa schimb si boxele (desi pe astra nu am fost in stare intr-un an de zile sa-i pun boxe pe spate...operatiune mult mai simpla

). Altfel semnalul este bine receptionat si comenzile de pe bord si cele ale satelitului de sub volan sunt destul de ergonomice. Mi-a luat ceva timp sa invatz toate functii aparatului deorece in manualul masinii nu este face-liftat

astfel neavand info despre noul CD Player, dar totusi l-am invatzat destul de repede avand meniurile destul de ergonomice. Am descoperit si o functie foarte misto, dar nu am apucat s-o incerc inca: reglarea volumului in functie de viteza de rulare, astfel ca odata cu cresterea vitezei ar trebui sa mareasca si volumul
Normal ca duc un pic dorul Mp3-ului de pe astra dar tinand cont ca nu prea o sa ies din oras nu cred ca o sa ma supere prea mult. In schimb un + este incastrarea in bord, astfel ca nu mai trebuie sa am grija fetzei...
Cam atat deocamdata, dar mai vreau sa mentionez ca daca ar fi sa mai aleg odata tot Fiesta as alege (chiar si dupa neajunsurile cu BDT - macar as stii la ce sa ma astept

)
bafta