Impresii dupa cateva sute de kilometri ... Incerc si niste comparatii s-ar putea sa fie folositoare pentru cativa ... Ce e cu * e nici mai bine nici mai rau. Ce e cu + e mai bine si ghici ce inseamna -

Jur ca incerc sa fiu nepartinitor dar sunt constient ca e imposibil.
In primul rand am calcat-o maxim pana la 3.5k rpm cu cateva exceptii de 4k.
A. Exterior:
* nu intru la design, gusturile nu se discuta, cui ii place bine cui nu ...

+ au pus duze cu presiune, tip perdea, la parbriz, nu mai sunt cele cu 2 jeturi / duza
- au pus un stergator de super-duzina la luneta ... cum poti cu un detaliu foarte iefetin sa strici o chestie frumoasa si scumpa

...
* farurile xenon isi fac treaba bine dar nu vad nici o diferenta pe faza scurta fata de Honda Accord. Se simte insa la faza lunga diferenta. Iarasi foarte folositoare sunt acele Cornering Lights. In Bucuresti cand ajungi noaptea acasa si trebuie sa faci slalom printre masini pe stradutele de cartier aceste lumini isi fac toti banii.
B. Interior
+ unul din lucrurile care m-au impresionat cel mai mult la masina este cat de silentioasa este. Pana acum la orice viteza am mers (maxim 160km/h) cu ea zgomotul era foarte mult atenuat.
+ pachetul Driver Assistance ma unge la suflet. Lane Departure Warning, mai folositor la drumuri lungi, este foarte bine programat si detecteaza foarte bine marcajele. BLIS iarasi merge foarte bine si este mai folositor pe drumurile aglomerate de autostrada. Mai folositor pentru incepatori. Si pentru noi cand suntem mai obositi. Foarte simpatica functia de faza lunga automata. Merge si ea foarte bine dar nu am testat-o in serpentine unde s-ar putea sa fie fentata de parapeti, semne etc. Restul de dotari merg si ele fara nici o problema si sunt similare calitativ cu cele care le-am avut pana acum.
+ racirea in scaune poate fi redenumita racirea in sezut. Niste ventilatoare imping aerul rece de sub scaun in sus spre posteriorul nadusit al conducatorului auto. Suprinzator chiar functioneaza. Ce am de reprosat mai serios este ca aerul rece este impins si printre sezut si spatar si s-ar putea sa-ti "rezolve" spatele. Overall un plus chinuit.
- a disparut torpedoul refrigerat cu care, evident, reprezentantul dealer-ului s-a laudat si care iarasi, evident, nu apare pe lista de dotari standard

.
+ mufele de audio auxiliar si cea USB s-au mutat din torpedo in cotiera. Devin astfel mult mai accesibile.
+ aspectul interior e mai premium decat ma asteptam. Pe bune ...

In masina de test de la Romcar finisajele pareau mai de duzina.
+ Alcantara arata foarte bine. Cred ca am luat o decizie buna pentru ca am vazut o masina in showroom la Romcar cu tapiteria aceea full piele neagra cu o linie alba si cusaturile erau oribile, parca erau niste scaune de stofa peste care era prinsa o husa de piele cu snur ...

Trage in jos faptul ca e mai greu de intretinut.
+ Keyless e ok. Face tot ce ma asteptam inclusiv sa aseze scaunele in functie de cheia care deschide masina. Ce nu am putut sa testez este comportamentul masinii in cazul in care cheia iese din raza de detectie. Exemplu cand cineva, altul decat proprietarul,/ sare in masina si o taie. La reprezentanta spuneau ca se opreste masina la prima frana. Practic ... O sa vad ...
+ Au rezolvat si problema cu apa care se scurgea in portbagaj cand deschideai hayonul
- claxonul este foarte rigid. Il folosesc intensiv in trafic pentru a atentiona diversi cascati inainte de a se urca pe mine si faptul ca se apasa foarte greu nu e de natura sa ma incante.
+ masina este intr-adevar spatioasa
- ma dispera player-ul mp3, nu inteleg ce are, cam o treime din piesele de pe stick le intrerupe in timpul redarii cu mesaj "Invalid file format" si sare nu la piesa urmatoare ci la doua piese distanta. Am incercat cu trecerea de la Variable Bit Rate la bitrate fix de 320 si 256, am verificat mp3-urile care se intrerupeau daca sunt corupte si sunt ok, pe calculator winamp le reda fara nici o problema. Stick-ul e formatat FAT32 ... O sa incerc cu un stick de dimensiuni mai mici. Mai are cineva vreo idee?
C. Propulsie
+ Motorul e super ok in conditiile in care, repet, nu am calcat-o prea tare. Detalii dupa 2500km.
- ca sound, pe la 3000rpm are un marait interesant. Dar cam atat. Aici nu cred ca se va compara cu Accord-ul din cateva motive lesne de inteles: pentru ca e mai silentioasa, pentru ca motoarele Honda merg la turatii mai mari decat ale altor producatori si nu au turbina. Sound-ul unui motor Honda este un veritabil afrodisiac si va spun din experienta proprie

+ cutia este geniala. Cutia de la Accord era foarte buna dar Powershift este mai buna. Am condus si DSG si as incerca un motiv de flame pentru ca mi se pare mai buna si decat DSG-ul. Mai exact mi se pare mai rapida.

+ consumul este foarte bun pentru un astfel de motor. Desi am doar cateva sute de kilometri si consumul ar trebui sa fie mai mare, am alimentat in Bucuresti si am mers pana in Zarnesti, dupa Rasnov, si indicatorul abia s-a clintit. Inainte sa ma intorc imi propusesem sa fac un consum la pompa dar m-a "rezolvat" un ambuteiaj de inainte de Predeal pana la iesirea din Comarnic ... Chiar si asa am consumat cam 1/3 din rezervor. Cu Accord-ul consumam 2/3 la mers fara ambuteiaje.
Cred ca am mai uitat chestii dar mai revin.
Poze:





