Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
03 Iul 2012, 15:49
Salutare
Saptamana trecuta am dat comanda de un Ford Focus 3 cu urmatoarea configuratie:
Model: Focus 3 hatch
Echipare: Sport
Motorizare: 1.6 EcoBoost 150CP
Culoare: Candy Red
Optionale:
- Pachet Style Sport(jante aliaj usor 17" cu 10 spite, geamuri spate fumurii)
- Pachet Easy Drive 1 (senzori de parcare spate, oglinzi rabatabile electric, geamuri electrice spate)
- Pachet Iarna (scaune fata incalzite, parbriz incalzit, sistem de spalare parbriz cu apa incalzita)
- Pachet Vizibilitate (faruri cu Xenon reglabile electric din interior, spalator de faruri, lumina de habitaclu cu LED-uri multicolore, stopuri spate cu tehnologie LED)
- Vopsea metalizata
- Senzor de lumina, Follow me home, senzor de ploaie, oglinda heliomata
- Pilot automat cu sistem de ajustare a limitei de viteza
- Eleron sport
- Radio cd Sony
- Ford Protect (garantie extinsa 2+3 ani)
Pret final negociat: 18800 euro(din care se scad tichetele rabla)
Cand am facut comanda am foarte entuziasmat de noua achizitie acest fapt datorandu-se in principal motorului. Din pacate acum entuziasmul a mai scazut dupa ce am citit problemele de pe forum. Sper ca pana sa intri masina in productie sa se rezolve marea majorite a problemelor, so i hope for the best.
Este vreo diferenta intre versiunea sport si ce titanium la nivel de calitate de asamblare, plastice etc? Nu ma intereseaza celelalte lucruri care le avea in plus(covorase, luminite etc) sau culorile(unele elemente erau cromate).
Un lucru care nu mi-a placut si care l-am sesizat la 2 masini in care m-am urcat: pedala de ambreiaj care chitaie. Vin dupa un Ceed cu care am facut 52000km si la care se aude un mic zgomot dupa o utilizare mai intensa(vreau sa ma duc cu ea in service si probabil se va rezolva), asa ca mi s-a parut incredibil ca pedala scoate acel sunet. A sesizat vreunul din voi acest zgomot?
04 Iul 2012, 15:53

Sincer iti spun ca am un prieten ce a avut ceed, eu am Focus 2 si nu prea au cu ce concura. Cand o sa mergi cu asta noua fata de ceed, laser frate. Ai ales in top 3 segmenturilor hatchback in opinia mea. NU contest ca ceed nu e o masina rezonabila, dar nu e Focus. Sa o conduci cu placere ti-as spune, dar asta va fi oricum. Sa ai noroc de ea si km multi multi
04 Iul 2012, 19:09
Stiu ca focus e racheta pe langa cee'd, nu-mi luam focusul fara drive test:))(am observat diferenta enorma). Am facut o comparatie cu cee'd referitor la pedala de ambreiaj(am o problema cu lucrurile care scartaie:))).
Ms de urari, sper sa fie asa. Oricum, asteptarea ma omoara
04 Iul 2012, 21:38
Era de comparat focusul cu cee`d-ul nou (2012) dar nu cred ca au ajuns inca pe la noi ca nu am vazut nici unul inca.
Oricum frumoasa configuratia

, acuma ai de asteptat.
04 Iul 2012, 22:17
Sa stii ca m-am uitat si la ceed'ul nou. Mi se pare ca arata foarte bine atat la interior cat si la exterior(cel putin in poze), dar se pare ca pretul lui va fi destul de mare, pe la 14000 euro cu un motor slabut. Si am zis ca nu se merita.
10 Sep 2012, 10:25
In sfarsit primul update: production date 19.09.2012
10 Sep 2012, 13:46
felicitari pentru achizitie, mai ales ca ai optat pentru versiunea Sport
stii cum e la masini: ce se vede nu conteaza si ce conteaza nu se vede

apropo de cum arata la exterior modelul x sau y
11 Sep 2012, 06:36
sal dar nu iti placea motorul de 180 cp ce diferenta era ?
11 Sep 2012, 09:52
Hmmm, normal ca imi placea.
M-am uitat pe curbele de putere la cele 2 motoare si singura diferenta intre ele era ca, cuplul maxim era intr-o plaja mai mare de turatii la cel de 180. Diferenta de pret vad ca e acum de 1500 euro, tin minte ca atunci cand mi-am comandat masina nu era mai mult de 1000.
Deci am considerat ca nu se merita diferenta de pret, mai ales ca ajunsesem cu bugetul spre maxim :d
11 Sep 2012, 19:18
Felicitari pentru alegerea facuta!
Motorul este unul reusit, iar mie mi s-a parut elastic. Am facut DT cu el in momentul lansarii si mi-a placut. In ceea ce priveste puterea, cred ca este suficienta. Iar atunci cand nu va mai fi suficienta, exista mereu posibilitatea cresterii ei.
11 Sep 2012, 20:29
$1 scrie:$2Iar atunci cand nu va mai fi suficienta, exista mereu posibilitatea cresterii ei.
Da asa este dar motorul de 150 cp - il duci la 180 cp cu soft si 290 nm
180cp - 200 cp si 315 nm
in fine sa o stapanesti fericit si fara incidente
11 Sep 2012, 21:10
Asteptare usoara.
Eu tot nu sunt convins ca motorul de 150 de cai e identic cu cel de 180 si doar softul difera. Are cineva date concrete sa ne zica si noua aici daca este diferenta fizica intre motoare, turbine, injectoare si alte piese sau doar schimba softul si pun 1500 de euro in pret la pret.
11 Sep 2012, 22:03
Multumesc frumos.
Si eu am ramas mirat cand am auzit ca diferenta e doar de soft. Si eu sunt putin sceptic in privinta asta. Dar daca ar fi doar soft, nu ar insemna ca cele 2 motoare ar ajunge prin resoftare la aceeasi putere?
11 Sep 2012, 22:09
Nu cred ca este doar din soft. Ma mai gandesc ca cel de 180 este deja resoftat la stage 1 adica mai sigur. Pai daca-l resoftezi la 200 de cai si 315 NM este un fel de stage 2, iar fiabilitatea scade destul de mult si risti sa-l distrugi in cateva mii daca te dai la el cum trebuie.
Sa vedem, poate ne lamureste un coleg documentat, nu vanzatorii sau mecaniciii din reprezentante care nu stiu de capul lor.
Din topicul asta rezulta ca nu sunt chiar identice la toate componentele, o sa-l recitesc tot sa vad ce s-a mai scris.
viewtopic.php?f=180&t=67526&start=100
12 Sep 2012, 06:56
Cititi polemica asta la sectiunea de Focus MK3 de pe forum, ca va lamuriti acolo. Din cate stiu nu e diferenta doar de soft. Ca parere personala cel de 180 de cai e un motor de exceptie.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.