Tuningul exterior pe o mașină de 90cp mi se pare de porc (prefer să-mi fac interiorul cât mai pe gustul meu ceea ce am și făcut) iar al doilea lucru : eu mi-am dat seama de mult că trăiesc în rromânia unde-ți rupi mașina în 2 la orice pas, schimbi jante de 18" ca pe șosete, schimbi diverse pe casco în draci, nervi stress, vopsești și revopsești(muzica9 știe mai bine cum stă treaba aici).
Și cum banul îl câștig al naibii de greu, prefer să-l investesc în "life quality" nu în kit st, jante de 18" cu opțiunea de ciobitură de groapă și chip tuning cu opțiunea de schimbat injectoare pe bandă rulantă
LE: am uitat, am mai zis cred. Am testat și jante de 17" și de 18" pe mașină.
Motorul este terci la demaraj, la 18" deja sunt bunic în trafic(exagerez) + că am impresia că la fiecare groapă se rupe mașina. Iar un chip tuning dus în 110 cp tot nu cred că ar face față cu brio.
Dacă mi-aș pune vreodată ipotetic sau când o îngheța iadul jante de 18" pe ford, mai întâi aș investi într-un kit de ST de amortizoare, arcuri și toate acareturile.