km: 141.025
Facut ieri revizia, plus schimbat uleiul din cutia de viteze (ala care "nu se schimba niciodata
). Masina merge binisor per total, am avut mici incidente cu partea electrica: de cateva ori steering assist failure, apoi navigatia+clima se stingeau intermitent. Incarcat bateria si curatat bine bornele.... vad ca nu mai face, poate erau doar oxidate si nu mai facea contact cum trebue, who knows.
Am schimbat si freonul din instalatie... face rece rece si repede acum
. Siiii ceva imbunatatiri estetice
pentru un mic "refresh":
- pe aripa dreapta spate aveam o infundatura de ceva ani, pe care am reparat-o.
- pe ambele aripi spate, unde se intalnesc cu bara spate, incepuse sa rugineasca tabla - reparat ambele
- pe haion, unde e bara aia cromata cu lampile de numar, tabla de sub ea rugineste de obicei - si cu ea si suruburile barei cromate (care e de plastic). Reparat si aici, revopsit toata usa, dat cu vaselina pe interior sa nu mai rugineasca (sa speram), inlocuit/bricolat ceva la suruburile alea ale barii....
- inlocuit butonul de deschidere portbagaj din bara cromata (ca de aici a pornit defapt
nu se mai deschidea portbagajul din buton..... si am hotarat sa repar toata partea aia) - china, 10 lei cred
merge perfect
- pus becuri LED.... mai peste tot: luminile interioare (plafon+picioare), luminile din oglinzi ("puddle" lights + semnalizarile... si inlocuit si sticla de la semnalizarile din oglinda, ca tot eram aici), semnalizarile fata+spate (pus si rezistente sa nu faca clip clip clip repede repede
), becurile de pe stop/frana, becul de marsarier... Alea de pozitie spate sunt LED din fabrica deja, si p-ala de ceata/spate nu l-am schimbat, ca am comandat model gresit de bec
Cam atat la becuri.... alea de faza scurta/lunga au ramas si vor ramane becuri clasice cu halogen (ars ambele silverstar in cateva luni, am luat ceva philips vision +30% acum... sa vedem cat or tine). Mai am luate becuri led galbene pentru proiectoare.... nu-s convins daca sa le schimb inca or not (pur pentru utilitate, pe ceata, ca nu-s genul care merge cu proiectoarele aprinse cand nu e cazul).
Pentru urmatoarea revizie, de luat in calcul: suportii motor, ca incep sa oboseasca, si in continuare afuma pe langa turbina, cel mai probabil de acum cativa ani cand am dat DPF jos, si au pus toate alea la loc gresit (e un colier de centrare pe undeva pe sub, cica).