Totul despre membri

Focus 2 - VCT

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde mihaibre » 14 Iul 2015, 00:31

de aceeasi parere si eu. pe stanga poti sa ii pui un bec dinala cu leduri cree si face lumina calumea :D
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 14 Iul 2015, 09:35

Pe stanga am deja LED cree rosu care, apropo, a stat 2-3 luni in lampa plina cu apa si inca functioneaza fara probleme. :)
Ideea cu marsarier si pe stanga mi-a dat-o in urma cu 2 ani un nene care m-a intrebat la semafor daca se aprind amandoua lampile cand dau cu spatele si ca el ar vrea sa bricoleze ceva acolo.
O sa fac cateva incercari cu lampa rosie care oricum e sparta si nu mai poate fi folosita.

Plastice negre...

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde BogdanFSB » 14 Iul 2015, 09:52

I-ar sta bine cu o unitate multimedia dedicata. :)
Avatar utilizator
BogdanFSB
Moderator
 
Mesaje: 3640
Membru din: 23 Iun 2008, 14:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: Renault Kadjar Intense EDC

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 14 Iul 2015, 11:31

Stiu. Eventual, neagra.
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 31 Iul 2015, 20:41

Am un nou prieten la drumurile lungi pe care-l asteptam de multa vreme. Si nu putea sa vina mai bine pentru ca in curand ii fac o proba de vreo 2500km.
Cu schimbarea GEM-ului am o alta functie pe care o consider utila, si anume, incuierea automata a usilor la plecarea de pe loc.

Am pus butoanele de CC in consola audio de langa volan pentru ca nu-mi place volanul cu 4 spite, sau, mai bine zis, imi place mai mult cel cu 3 spite de ST. :)

Imagine
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Mircea » 31 Iul 2015, 22:52

Felicitari sa te bucuri de noile functii, o poza cu butoanele nu ai?
Avatar utilizator
Mircea
 
Mesaje: 1393
Membru din: 19 Ian 2010, 12:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2 HB 1.6, 130+CP, Ti-VCT
VIN: WF05XXGCD56GXXXXX

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 01 Aug 2015, 21:04

Imagine
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde cristtians » 11 Oct 2015, 19:06

Dan-VCT scrie:In stanga am LED rosu dar ma bate gandul sa bricolez ca sa trag lampa de marsarier si in stanga.


salut , ai tras cabluri pentru mansalier si pe stanga ? banuiesc ca din lampa dreapta poti trage cablu ? sau merge si din alta parte tras cablu ? intentionez sa fac si eu aceasta operatiune si doream ceva detalii . lampa de unde ai achizitionat o ? mersi !
FF 1 1.6 Ghia Stufenheck Silber Vandut
FF 2 1.6 Sport Schrägheck Panther Black
FF 3 Ford Focus Limousine Titanium EcoBoost 1.6L Vandut
FF 4 Ford Focus MK4
® All Rights reserved
Avatar utilizator
cristtians
1nsane Member
 
Mesaje: 1304
Membru din: 05 Ian 2014, 12:29
Localitate: Constanta
Maşina: Ford Focus MK4 ST Line

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 11 Oct 2015, 21:13

Salut.

Nu am pus marsarier in lampa din stanga pentru ca nu-mi trebuie. Am mers pe varianta legala, adica am lasat toata instalatia clasica a lampei de ceata la care am inlocuit becul alb cu unul rosu.

Poti trage linistit un cablu de la cealalta lampa.

Lampa cred ca ti-o poate aduce la comanda orice magazin de piese daca le dai codul piesei. Eu am luat-o impreuna cu o bara de Focus ST din UK. O gasesti usor si pe ebay.co.uk.
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde The29041993 » 11 Oct 2015, 22:42

O gaseste si mai usor pe olx la cate focusuri de anglia sunt la dezmembrat. Trebuie doar sa caute "dezmembrez focus 2" si sa vada in poze unu cu numere de uk.

@Dan: poti pune o poza clara cu ceasurile de bord? Cochetez cu ideea unor ceasuri ecran mare pentru ceas dar nu am vazut unele functionale pana acum. As vrea aspectul oem si culoarea verde, dar parca nici cele de facelift nu sunt de ignorat:)
Multumesc anticipat! :)
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde mihaibre » 12 Oct 2015, 11:11

daca iti montezi ceasuri de facelift si vrei sa pastrezi verdele, poti sa ii schimbi ledurile si aia e :)
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 12 Oct 2015, 14:33

The29041993 scrie:@Dan: poti pune o poza clara cu ceasurile de bord? Cochetez cu ideea unor ceasuri ecran mare pentru ceas dar nu am vazut unele functionale pana acum. As vrea aspectul oem si culoarea verde, dar parca nici cele de facelift nu sunt de ignorat:)
Multumesc anticipat! :)


Vezi poza aici: http://i.imgur.com/ATsVuRa.jpg

Dupa ce pornesti motorul dispare textul Ford Focus din ecranul de sus ca sa faca loc eventualelor indicatii ale navigatiei. Daca nu ai navigatie sau nu o ai pornita, zona aflata deasupra liniei orizontale va fi goala.

Daca vrei poti sa vii sa le vezi pe viu. Le poti atinge daca vrei. :)
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 07 Dec 2015, 20:44

Au facut ce-au facut si s-au aliniat cu aripile rotitele astea mici care se invart zi de zi. :) Sa fie H&R 20mm pentru toate patru!
Imagine


Diverse de prin telefon adunate...

Ridicam masina sau daramam poarta? Nici nu se pune problema. Saraca poarta...
Imagine

Tot din seria cu masini joase. Cat de greu poate fi sa urci o masina pe platforma? Cel mai greu!
Tehnic vorbind, nimic grav, doar o pompa de benzina arsa dupa 10 ani de munca.
Imagine

Cifrele se invart, coafura rezista. Alinierea cifrelor e total intamplatoare, aproape perfecta.
Imagine
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Kidu » 16 Dec 2015, 23:08

Dane, ajuta-ma te rog cu o informatie daca tot ti-ai vopsit plasticele alea din bord.

Spune-mi te rog cum ai scos plasticele #2 si #3 din imaginea de mai jos (fa abstractie de volan, e luata de pe net)?
http://i.imgur.com/zxZVao2.jpg

As vrea sa le vopsesc prin hidrotransfer si nu stiu sa le scot. E drept ca nici nu mi-am batut capul inca.
Avatar utilizator
Kidu
Gold Member
 
Mesaje: 691
Membru din: 07 Ian 2007, 23:34
Localitate: Arad
Maşina: Duster 2, 1.5 dCi, 110 CP

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 16 Dec 2015, 23:19

Sper sa mai tin minte.

Scoti rama #1.
Desfaci doua suruburi ascunse sub rama #1 (in partea de jos) si astfel vei scoate rama #2 cu tot cu butoane.
Rama #3 o scoti tragand de ea in sus. In partea dinspre frana de mana poti trage cu degetele sau cu o surubelnita invelita intr-o carpa.
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Kidu » 16 Dec 2015, 23:51

Multumesc frumos si numai bine!
Avatar utilizator
Kidu
Gold Member
 
Mesaje: 691
Membru din: 07 Ian 2007, 23:34
Localitate: Arad
Maşina: Duster 2, 1.5 dCi, 110 CP

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde mihaibre » 17 Dec 2015, 22:52

hidrotransfer nu iese cel mai bine (asta daca intentionezi sa faci carbon). mai bine colantezi cu un colant de calitate si e mai ok.
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Kidu » 18 Dec 2015, 10:09

Chiar am avut o discutiei zilele trecute cu colegul bboo care mi-a spus ca e exact invers: ca folia nu tine in timp si iese mai bine pe hidrotransfer. Omul a fost amabil si mi-a trimis o poza cum a iesit hidrotransferul la el.

Uita-te si tu:
Imagine
Eu zic ca arata foarte bine.

@Dane, scuza-ne off-topicul. Voiam doar sa completez discutia si poate te intereseaza si pe tine. Daca nu, ne vom muta in alta parte. Merci pentru intelegere!
Avatar utilizator
Kidu
Gold Member
 
Mesaje: 691
Membru din: 07 Ian 2007, 23:34
Localitate: Arad
Maşina: Duster 2, 1.5 dCi, 110 CP

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Mihai R » 18 Dec 2015, 10:22

nu-mi place.

- Volvo V90 2021 / B4 Polestar Engineered / 220CP / Thunder Grey / R-Design - 35.400km @ 01.2024
- Volvo XC60 2023 / B5 / 250CP / Thunder Grey / R-Design - 2.990km @ 01.2024
- Volvo V60 MK2 2020 / D4 / 190CP / Ice White / R-Design - 40.500km @ 01.2024
- Volvo XC40 MK1 2020 / T3 / 163CP / Glacier Silver / R-Design - 26.900km @ 01.2024

EX: Ford Focus MK3 2013 TOPIC DEDICAT // Skoda Superb MK3 2018 // Mini Cooper 2018 // Ford Mondeo MK5 2016 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Fiesta MK7 2016 // Ford Focus MK2 2008 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Kuga MK1 2008
Avatar utilizator
Mihai R
 
Mesaje: 5276
Membru din: 31 Mai 2008, 13:40
Localitate: Taunusstein Germania / Bucuresti Romania
Maşina: Volvo V90, B4 Polestar Engineered, 220CP, R-Design

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 18 Dec 2015, 14:37

Hai ca o dau eu la pace. :)
Am trecut prin toate fazele cu plasticele din consola centrala: hidrotransfer, autocolant, vopsit. Toate au avantaje si dezavantaje.

Hidrotransferul are un luciu mai placut dar nuanta si textura sunt destul de departe de carbon. In plus, rar am vazut o linie dreapta dupa aplicarea prin hidrotransfer.

Autocolantul (in special cel "3D") imita mai bine nuanta si textura carbonului insa dupa un an sau doi se usuca si incepe sa crape sau se dezlipesti pe la colturi. Si nu vei reusi niciodata sa-l lipesti perfect prin toate colturile oricat de multe te-ai chinui.

Intr-un final am ales vopseaua neagra pe toate plasticele din consola si gurile de aerisire.

Fiecare cu gusturile sale...
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 20 Dec 2015, 22:12

Dilema zilei: Sa ramana negre sau sa le fac argintii? Oglinzile.

Imagine
click pentru poza mare


Mergand pe ideea "daca functioneaza in WRC sigur va functiona si in mocirlele din Bucuresti", am hotarat sa fac un set de WRC mud flaps (sau bavete noroi, cum se mai numesc pe la noi) pentru a scapa de straturile de noroi, mocirla, zapada aruncate de roti. Bonus, distantierele de 20mm ale rotilor pun cireasa pe tort cand vine vorba de aruncat noroi pe lateralele masinii.
Am incercat doua modele de bavete, una de la chinezi si una de la Ford, ambele s-au rupt in maxim o luna de la montaj. Cireasa de pe tort in acest caz a fost garda scazuta a masinii in combinatie cu zapada si gheata.
Asadar, am facut un model simplu si eficient dintr-o bucata de covor de cauciuc (de 4 mm grosime). Cauciucul e destul de gros incat sa "prinda" mizeria sarita de la roti dar, in acelasi timp, destul de flexibil incat sa nu se rupa daca e atins de o bucata de gheata, o bordura etc.
Inca mai lucrez la fixarea lor insa pana acum totul pare simplu si eficient. Am folosit suruburile de prindere ale carenajului din spatele aripilor. La rotile din fata am dat doua gauri in carenaj ca sa fiu sigur ca totul sta unde trebuie.

Avand in vedere ca nu am putut cumpara mai putin de 1m patrat de covor de cauciuc si nu aveam ce face cu restul ramas dupa taierea bavetelor mele, am taiat inca doua seturi. Daca e cineva interesat sa arunce o vorba in PM.

Aveam ca alternativa sa cumpar un set de astfel de protectii "WRC style" taiate si facute special pentru Focus 2 ST dar am vrut sa incerc varianta facuta cu propriile maini.

In curand urmeaza montajul final. Astept comentariile amuzante. Bunicul l-a avut pe primul: "D-astea am avut si eu la tractor in urma cu 30 ani". :)

Cateva poze din timpul testelor.
Imagine
click pentru poza mare
Imagine
click pentru poza mare
Imagine
click pentru poza mare
Imagine
click pentru poza mare
Imagine
click pentru poza mare

Si daca tot am prins o zi libera si frumoasa in curtea bunicilor am frecat geamurile masinii cu Abro Clearview Anti-Rain de mi-a iesit pe nas. Poate sa ninga, poate sa ploua, apa nu va mai sta pe geamuri.

Bonus: o plafoniera cu lumini de citit. Un mare plus fata de cea standard (de la prefacelift) care nu arunca lumina acolo unde ai nevoie de ea.
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde mihaibre » 20 Dec 2015, 23:15

dungile de la hidrotransferul din poza sunt departe de a fi drepte...nu as sta cu asa ceva pe bord nici sa ma bati...am un prieten care si-a colantat bordul cu carbon 3m la firma specializata si il are de cativa ani buni si nu da semne...totul a fost 250 lei, nu vorbim aici de 50 lei folia si las ca fac eu singur acasa :))

PS: fan bavete nu sunt ;))
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 17 Ian 2016, 23:51

Are cineva o poza cu schema GEM-ului de Focus 2 facelift?
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 18 Ian 2016, 14:57

Bavetele "custom made - wrc style - cauciuc industrial" atrag atentie si comentarii de toate felurile. Detalii, detalii...

Important e ca:
- zapada nu se lipeste de ele datorita cauciucului lucios / alunecos deci nu trebuie sa le curat de 100 ori pe zi cum faceam cu carenajul rotilor
- lateralele masinii nu mai sunt pline de zapada, noroi, apa
- luneta se murdareste mult mai greu (spre deloc) la viteze mari deoarece bavetele sunt destul de lungi incat sa prinda aproape toata mizeria sarita de la roti
Bonus, cine e in spate se bucura de un parbriz mai curat.
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde db50rin » 18 Ian 2016, 20:06

Avantaje si dezavantaje. Ca si utilitate sunt 100% pentru, si eu studiam problema. Dar ca si aspect .... cam strica aspectul masinii.

Eu zic ca trebuie gandita putin problema.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 30 Mai 2016, 22:34

Gata treburile si problemele. Revin la aruncat bani pe prostii. :)

In tara asta gasesti usor droguri, arme si femei cu moravuri usoare. Indiscutabil. Dar sa gasesti un haion de Focus 2 facelift e aproape o minune. Daca mai ceri sa fie vopsit Moondust Silver simti ca fortezi spre nesimtire.
Daca ati auzit pe cineva care are un prieten al carui vecin vinde un haion va rog sa ma anuntati.

Pana una-alta, s-au aliniat planetele si am facut un detailing interior la Sharky. Totul a iesit asa cum ma asteptam, adica excelent. Apelati cu incredere la acest om cu rabdare si atentie pentru detaliu.
Astept urmatoarea aliniere a planetelor ca sa facem si un polish exteriorului.

Recent am rezolvat si vechea problema a motorului, mai exact, cea a VCT-ului partial defect (erorile P000A si P0016-17) schimband intai valva specifica VCT-ului de pe admisie (care s-a dovedit a nu fi cauza problemei) si apoi ambele variatoare / pinioane din capatul axelor. Doar cel de pe admisie avea probleme insa, daca tot am ajuns atat de adanc in motor am ales sa le schimb pe ambele. Rezultatul: toti CP, NM-ii si altele ce tin de inaintarea masinii au revenit sub capota.

Cu aceasta ocazie am facut si un, sa-i zicem, "chip tuning". In mare, am coborat plaja de turatie mai jos de unde o pot aborda mai usor fara sa las impresia ca am scapat de pe circuit. Nu da bine sa o tii in 3000-4000 turatii prin trafic ca sa ai cuplu bun. Acum, pe la 2000-2200 se simte un val de cuplu care chiar e binevenit.

Acum daca tot s-au readunat "hergheliile" sub capota le-am cuplat la un set nou de anvelope Kumho Ecsta SPT si placute frana ATE. "Inaintam, luam viraje dar mai si oprim". :)

Am inlocuit oglinzile cu unele negre de FF2 facelift. Nu mi-am pus in gand sa le fac negre dar saracele asa au venit. Le-am montat ca sa vad daca se potrivesc ca prindere si mi-a placut combinatia oglinzi negre - masina argintie.

Scaunele au de acum un strat calduros pentru iernile grele multumita unui set de incalzire in scaune marca Ford (+ butoanele si masca aferenta pentru consola). A fost nevoie si de un GEM cu mai multe optiuni si cateva seturi de cabluri + pini trase din GEM pana la butoane si scaune.

Si alte nimicuri:
- am scapat de culoarea rosie a etrierilor la care ma uitam stramb de mult timp. Am inlocuit-o cu o combinatie de cupru + maro + portocaliu inchis. Nebunia lui Salam, ai zice. Insa chiar se potriveste cu argintiul masinii si nu e deloc tipator (ca rosul). M-am inspirat de la Nissan GTR si am stat mai bine de 30 min sa prepar culoarea cu o duduie foarte rabdatoare.
- am montat o plafoniera cu lumini de citit care, desi nu citesc romane in masina, sunt folositoare mai des decat credeam.

Urmeaza...
- haion FF2 facelift (daca il voi gasi vreodata)
- amortizoare Bilstein B8
- antifonare si insonorizare completa interior
- sistem audio pentru urechi fine
- poate si un set de faruri xenon OEM cu interior negru
... si mai vedem
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde db50rin » 31 Mai 2016, 07:44

Pentru amortizoarele B8 singurele arcuri care merita sunt cele Eibach. Exclus HR sau cele normale.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 31 Mai 2016, 11:28

Eibach am montate pe masina. De asta m-am dus catre B8.
Vedem ce iese...
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde mr_alexandru » 31 Mai 2016, 11:49

Poti sa detaliezi putin partea cu "chip tunningul"?

Si o curiozitate, cat te-a costat inlocuirea pinioanelor din capetele axelor?
mr_alexandru
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 09 Noi 2013, 00:47
Maşina: Ford 1.6 Ti-VCT

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde db50rin » 31 Mai 2016, 13:56

Nu are ce sa iasa decat o treaba buna. Te felicit pentru alegerea suspensiei. Eu am HR si imi blestem zilele, sunt foarte rigide, mai ales cu roti pe 19. Bravo
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 7 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 7 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login