ESCORT MK7 TURNIER -EFI 16 V
salut , ma numesc Eduard , locuiesc in craiova si as vrea sa va prezint masina familiei , desi practic numai eu merg cu ea ........este vorba despre un escort break fabricatie 1997 , 1,6 16 v , initial am vrut sa iau mondeo mk1 dar mi s-a parut prea mare masina si am optat pentru escort , am luat-o de la un tip care se ocupa cu adusul si inmatriculatul masinilor din germania , initial a fost inmatriculata pe BISTRITA-NASAUD , cam asa arata la cumparare in ianuarie 2008




masian era relativ ok , insa ce ma supara foarte rau, era troaca , in afara de servo si airbag nu aveam absolut nici o dotare , toate astea pana cand am gasit un parc de dezmembrari care practica preturi foarte convenabile , am descarcat toate schemele electrice si m-am apucat de lucru ......asa ca am montat pe ea :
-trapa electrica
-geamuri electrice fata
- oglinzi electrice
- deschidere portbagaj electrica din butonul original situat sub cele de geamuri
- proiectoare originale
-parbriz incalzit
-alarma originala FORD cu comanda in cheie
-ceasuri de bord albe cu ace de mondeo 2 iluminate rosu
-ceas ora alb GHIA
-masca bord + schimbator imitatie MAHON
- leduri schimbate in toate butoanele rosii
- scaun sofer cu reglaj electric pe inaltime
-sistem audio ALPINE
-cotiera mahon
-grile fata-spate cromate
-manere usi interior cromate
-lampa interior cu lumi de citit
initial am vrut sa montez si AC, dar nu sunt un fan infocat al aerului , prefer sa merg cu geamul deschis , am si ceva probleme cu sinusurile si de asta am si renuntat , in schimb am gasit tot interiorul pe negru - eu aveam pe gri - la un pret imbatabil (150lei) cu fete de usi complete in stare impecabila........dupa ce am terminat cu dotarile interioare am trecut la motor , am schimbat 4 supape , polishat toate canalele din chiulasa , schimbat bujii cu NGK , filtru de aer K&N in carcasa , schimbat toti senzorii inclusiv sonda lambda care nu a mers niciodata inainte , schimbat kit ambreiaj cu SACHS...intre altele s-a mai montat brate suspensie noi pe fata , bielete directie noi , rulmenti noi etc etc .....apoi am trecut la exterior , desi masina mergea super ok , arata in continuare ca un simplu break de familie , anost , banal ..........a urmat reconditionare totala a caroseriei , bineinteles ca imi iesise rugina la celebrele aripi spate - boala generala la escort - pragurile infundate in fata ma enervau iarasi , asa ca le-am schimbat si pe ele , apoi vopsire totala , antifonat pe sub ea , si in portbagaj .......dupa toate astea am lucrat putin la estetica , folie pe geamuri 3M ,capota colantata imitatie carbon,, eleron spate , jenti cu buza pe 15 cu cauciucuri 205 50 15 pe fata si 195 65 15 pe spate , am vrut sa fie mai ridicata de spate ........momentan masina arata asa :








ca si planuri de viitor as vrea un set de discuri ventilate/perforate , schimbarea furtunelor frana fata si daca reusesc sa inteleg schema electrica as mai vrea singurul lucru care imi lipseste si anume un sistem ABS .......ca si fiabilitate mi se pare o masina reusita , merg zilnic cu ea indiferent de vreme iarna-vara , dupa schimbarea sondei lambda am un consum de 9-10 la suta in oras , afara daca nu trec de 90 , consumul este in jur de 5,5-6,5 , daca merg mai sportiv urca spre 7-7,5 la viteze 120-140 km/h .......una peste alta sunt multumit de masina , imi ofera tot ce imi doresc la capitolul dotari-confort-siguranta si ma duce sigur peste tot unde imi doresc !




masian era relativ ok , insa ce ma supara foarte rau, era troaca , in afara de servo si airbag nu aveam absolut nici o dotare , toate astea pana cand am gasit un parc de dezmembrari care practica preturi foarte convenabile , am descarcat toate schemele electrice si m-am apucat de lucru ......asa ca am montat pe ea :
-trapa electrica
-geamuri electrice fata
- oglinzi electrice
- deschidere portbagaj electrica din butonul original situat sub cele de geamuri
- proiectoare originale
-parbriz incalzit
-alarma originala FORD cu comanda in cheie
-ceasuri de bord albe cu ace de mondeo 2 iluminate rosu
-ceas ora alb GHIA
-masca bord + schimbator imitatie MAHON
- leduri schimbate in toate butoanele rosii
- scaun sofer cu reglaj electric pe inaltime
-sistem audio ALPINE
-cotiera mahon
-grile fata-spate cromate
-manere usi interior cromate
-lampa interior cu lumi de citit
initial am vrut sa montez si AC, dar nu sunt un fan infocat al aerului , prefer sa merg cu geamul deschis , am si ceva probleme cu sinusurile si de asta am si renuntat , in schimb am gasit tot interiorul pe negru - eu aveam pe gri - la un pret imbatabil (150lei) cu fete de usi complete in stare impecabila........dupa ce am terminat cu dotarile interioare am trecut la motor , am schimbat 4 supape , polishat toate canalele din chiulasa , schimbat bujii cu NGK , filtru de aer K&N in carcasa , schimbat toti senzorii inclusiv sonda lambda care nu a mers niciodata inainte , schimbat kit ambreiaj cu SACHS...intre altele s-a mai montat brate suspensie noi pe fata , bielete directie noi , rulmenti noi etc etc .....apoi am trecut la exterior , desi masina mergea super ok , arata in continuare ca un simplu break de familie , anost , banal ..........a urmat reconditionare totala a caroseriei , bineinteles ca imi iesise rugina la celebrele aripi spate - boala generala la escort - pragurile infundate in fata ma enervau iarasi , asa ca le-am schimbat si pe ele , apoi vopsire totala , antifonat pe sub ea , si in portbagaj .......dupa toate astea am lucrat putin la estetica , folie pe geamuri 3M ,capota colantata imitatie carbon,, eleron spate , jenti cu buza pe 15 cu cauciucuri 205 50 15 pe fata si 195 65 15 pe spate , am vrut sa fie mai ridicata de spate ........momentan masina arata asa :








ca si planuri de viitor as vrea un set de discuri ventilate/perforate , schimbarea furtunelor frana fata si daca reusesc sa inteleg schema electrica as mai vrea singurul lucru care imi lipseste si anume un sistem ABS .......ca si fiabilitate mi se pare o masina reusita , merg zilnic cu ea indiferent de vreme iarna-vara , dupa schimbarea sondei lambda am un consum de 9-10 la suta in oras , afara daca nu trec de 90 , consumul este in jur de 5,5-6,5 , daca merg mai sportiv urca spre 7-7,5 la viteze 120-140 km/h .......una peste alta sunt multumit de masina , imi ofera tot ce imi doresc la capitolul dotari-confort-siguranta si ma duce sigur peste tot unde imi doresc !
you cannot kill what u did not create!
-

escortEVO - Member
- Mesaje: 309
- Membru din: 16 Iul 2011, 19:53
- Localitate: CRAIOVA
- Maşina: escroc 1,6 EFI 90 cai frumosi-teoretic
)




