Noul meu Focus Mk3, vechi de mai bine de-un an... :)
Salutări și bine v-am găsit!
De un an și ceva sunt mândrul posesor al unui Ford Focus 1.6 EcoBoost 150 CP, dar abia acum m-am gândit și eu că s-ar putea să existe un forum al posesorilor de Ford, de unde-aș putea învăța una, alta.
Despre mine: numele meu este Ionuț, am 31 de ani și locuiesc în Timișoara, nu sunt cine știe ce șofer iar cunoștințele de mecanică lipsesc cu desăvârșire. Când mi-am luat mașina, oscilam între noul Focus și Opel Astra hatchback (5 uși, nu GTC-ul), cu balanța rău înclinată în favoarea Astrei, dar au fost de-ajuns două test-drive-uri cu ambele mașini pentru a-mi fi clar că Focusul e mai plăcut la condus (deși încă mai întorc capul când văd câte-o Astra cu echiparea sport pe stradă
).
Despre mașină:
* Ford Focus EcoBoost 1.6 L 150 CP (aș fi vrut 180, dar la vremea aia nu era disponibil decât pe echiparea Sport)
* Nivel de echipare Titanium
* Kit-ul de echipare sport, cu spoilere, eleron și praguri + etriere frână roșii
* Jante aliaj pentru cauciucuri de vară, Ford, de 18" cu 5 spițe
* Jante aliaj pentru cauciucuri de iarnă, marca Dezent de 16" cu 5 spițe duble (cumpărate de mine separat)
* Trapă & geamuri electrice față-spate cu impuls
* Pachetul Xenon, cu lumini de poziție LED, spălător de faruri, lumină habitaclu cu LED-uri multicolore, stopuri spate LED
* Pachetul de iarnă cu scaune față încălzite, oglinzi rabatabile electric încălzite, parbriz încălzit (cu sistem de degivrare)
* Keyless entry, buton Start, sistem Start/Stop
* Sistemul multimedia Sony cu comenzi pe volan, Bluetooth și TFT 4.2"
* Cruise-control
* Pachetul pentru fumători
* Roată de rezervă de dimensiuni reduse, pe care n-am știut c-o am nici eu, nici cel de la reprezentanță, până când n-am fost să ridic mașina și am vrut să văd în ce constă kit-ul de reparat pana.
Prețul cu toate opțiunile: 25.000€ - 1.900€ (oferta Ford la vremea aia) - 2100€ (reducere că era una în showroom exact cu ce-mi doream eu
) = 21.000€
După un an de exploatare sunt foarte mulțumit de alegerea făcută. Singurele nemulțumiri ce-mi vin acum în cap sunt în ceea ce privește capacul de la rezervor care nu poate fi blocat și îmbinările proaste (pe alocuri) ale materialelor de la interior.
Și cam atât, că-i de-ajuns! Mai adaug și niște fotografii făcute în perioada când am cumpărat-o.
De un an și ceva sunt mândrul posesor al unui Ford Focus 1.6 EcoBoost 150 CP, dar abia acum m-am gândit și eu că s-ar putea să existe un forum al posesorilor de Ford, de unde-aș putea învăța una, alta.
Despre mine: numele meu este Ionuț, am 31 de ani și locuiesc în Timișoara, nu sunt cine știe ce șofer iar cunoștințele de mecanică lipsesc cu desăvârșire. Când mi-am luat mașina, oscilam între noul Focus și Opel Astra hatchback (5 uși, nu GTC-ul), cu balanța rău înclinată în favoarea Astrei, dar au fost de-ajuns două test-drive-uri cu ambele mașini pentru a-mi fi clar că Focusul e mai plăcut la condus (deși încă mai întorc capul când văd câte-o Astra cu echiparea sport pe stradă

Despre mașină:
* Ford Focus EcoBoost 1.6 L 150 CP (aș fi vrut 180, dar la vremea aia nu era disponibil decât pe echiparea Sport)
* Nivel de echipare Titanium
* Kit-ul de echipare sport, cu spoilere, eleron și praguri + etriere frână roșii
* Jante aliaj pentru cauciucuri de vară, Ford, de 18" cu 5 spițe
* Jante aliaj pentru cauciucuri de iarnă, marca Dezent de 16" cu 5 spițe duble (cumpărate de mine separat)
* Trapă & geamuri electrice față-spate cu impuls
* Pachetul Xenon, cu lumini de poziție LED, spălător de faruri, lumină habitaclu cu LED-uri multicolore, stopuri spate LED
* Pachetul de iarnă cu scaune față încălzite, oglinzi rabatabile electric încălzite, parbriz încălzit (cu sistem de degivrare)
* Keyless entry, buton Start, sistem Start/Stop
* Sistemul multimedia Sony cu comenzi pe volan, Bluetooth și TFT 4.2"
* Cruise-control
* Pachetul pentru fumători

* Roată de rezervă de dimensiuni reduse, pe care n-am știut c-o am nici eu, nici cel de la reprezentanță, până când n-am fost să ridic mașina și am vrut să văd în ce constă kit-ul de reparat pana.

Prețul cu toate opțiunile: 25.000€ - 1.900€ (oferta Ford la vremea aia) - 2100€ (reducere că era una în showroom exact cu ce-mi doream eu

După un an de exploatare sunt foarte mulțumit de alegerea făcută. Singurele nemulțumiri ce-mi vin acum în cap sunt în ceea ce privește capacul de la rezervor care nu poate fi blocat și îmbinările proaste (pe alocuri) ale materialelor de la interior.
Și cam atât, că-i de-ajuns! Mai adaug și niște fotografii făcute în perioada când am cumpărat-o.
-
prafuitu - Incepator
- Mesaje: 5
- Membru din: 26 Ian 2014, 16:07
- Localitate: Timișoara
- Maşina: Ford Focus Titanium, 1.6 EcoBoost 150 CP, 2011