Totul despre membri

Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 05 Noi 2015, 16:39

O noua problema: motorul merge un pic neregulat la relanti, se aude o bataie ca de tachet (zici ca e o masina de spalat care centrifugheaza), si parca un fel de rateu in admisie, ca si cand ar fi astupata pentru o fractiune de secunda.
Desi masina a avut service-ul complet in Germania, iar cand a intrat in tara, la ~90.000 km in 2008, a avut facuta distributia, pana in 2012 a avut parte numai de revizii cu ulei si filtre. A prins si-un schimb de bujii si unul de placute, dar atat. Motorul a fost cam neglijat. Prin urmare, banuiesc ca nu s-a obosit nimeni sa verifice jocurile la supape. Cred ca si asta e una dintre cauzele consumului crescut, pe langa traficul aiurea din oras.

Alta buba e ca, in avantul de a da rezervorul jos, am tras cam tare de un tampon si am slabit si prinderea din sudura, acum unde era sudat pe esapament nu mai exista, si nici prinderea de cauciuc nu mai e acolo. Am cautat la dezmembrari de mi-a iesit pe ochi, m-am dus si la Ford si am aflat ca se gaseste doar traseul final. Mi-a facut tata o improvizatie, dar trebuie sa iau dimensiunile exacte si sa gasesc pe cineva care le are cu sudura, sa nu dea gaura-n esapament.
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde VDAN » 06 Noi 2015, 21:44

nu stiu de ce sunt asa pacatoase motoarele astea de 1,4
si al meu mananca mult,nu porneste la sfert desi am baterie si toata aprinderea noua,acum o sa ii schimb alternatorul sa vad daca e ceva diferenta.
mie imi face figuri in mers daca o calc se tureaza pana la 4000 in orice treapta
cu vechiul focus de 1,6 nu am avut nici o problema,decat consumul de ulei dar nu era asa rau
sincer incep sa stau pe ganduri la urmatoarea masina :D
Avatar utilizator
VDAN
Member
 
Mesaje: 312
Membru din: 09 Iun 2012, 19:37
Localitate: AG/TM
Maşina: FORD FOCUS 2002 1,4 FXDD

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde Alecx » 06 Noi 2015, 23:06

Nu are treaba alternatorul cu pornitul. Ala incarca bateria si da curent in mers. E posibil sa fie de la senzor de impulsuri aprindere. Cand nu era in cea mai buna stare ii mai facea figuri cand pornea motorul (dadea la automat si 10 secunde). Acum, dupa schimb, porneste la sfert de fiecare data. Nici nu e asa scump la ~140 de lei.
Ford Fiesta MK6 11.2004 1.4 TDCi - 70hp
EGR Blanked, Fiesta Zetec S Red "ST" Seats, Eibach -35mm, Bilstein/KYB, Stage1
Avatar utilizator
Alecx
Incepator
 
Mesaje: 36
Membru din: 06 Iun 2010, 18:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2004 Fiesta 1.4TDCi

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde VDAN » 07 Noi 2015, 11:19

alternatorul il schimb pentru ca imi fluctueaza luminile la orice consumator pornesc
unde anume este senzorul ala de aprindere?
Avatar utilizator
VDAN
Member
 
Mesaje: 312
Membru din: 09 Iun 2012, 19:37
Localitate: AG/TM
Maşina: FORD FOCUS 2002 1,4 FXDD

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 19 Ian 2016, 11:01

Am rezolvat cu prinderea esapamentului dar au aparut alte probleme. Deh, e din 2002, are deja o varsta.
Se simte un tremurat la relanti si se aude zgomot tot mai mare de tacheti. O sa-i reglez la primavara.
Scapa un pic de ulei pe la garnitura capacului culbutorilor. De inlocuit la primavara.
Geamul de la pasager nu mai coboara. Suspectez un cablu rupt in mansonul de la usa, pentru ca la deschiderea usii functiona. Acum nu mai functioneaza.
Compresorul de clima pierde ulei/freon din vara trecuta. De rezolvat la vara.
Ultima problema si cea mai sacaitoare: dupa ce a stat nepornit in parcare 2 saptamani in frig, i-am dat cheie. A pornit mai greu, dar a luat-o. Am lasat frana de mana si cand am dat cu spatele am auzit "poc!". N-am lovit nimic, dar aud de atunci un zgomot ritmic la franare, ca si cand as circula pe dale de beton: poc-poc-poc-poc, si scade pe masura ce scade viteza. Mai nou, la viteze de oras nu mai face, dar se aude la franarea de la viteze peste 70-80km/h. N-am idee ce poate fi, m-am uitat un pic la rotile din spate, la discuri si la placute dar nu vad nimic in neregula si nu m-as apuca de desfacut pe frigul asta.
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde tibegsxr » 20 Ian 2016, 12:51

Treaba cu geamul electric dreapta am patit-o si eu. Rezolvarea: am dat fata de usa jos, am desfacut motorasul electric si am inlocuit carbunii. Dupa 3 ani inca merge fara probleme, desi cateodata (in special daca nu e folosit o perioada indelungata) nu coboara la prima actionare a butonului ci trebuie sa apas de cateva ori sus jos si apoi functioneaza bine.
Avatar utilizator
tibegsxr
1nsane Member
 
Mesaje: 1197
Membru din: 16 Feb 2009, 17:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2002 FYDD Zetec SE 1.6 16v+GPL
VIN: WF0AXXGCDA2S72546

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 13 Mar 2016, 21:52

ews scrie:[...]Modificarile aduse unitatii audio nu sunt la inaltimea asteptarilor. Am pus si releul si am alimentat mp3-ul din 12V filtrati, la iesirea din sursa de alimentare si tot asa face: scade volumul dupa o secunda de la pornire. O sa montez o mufa stereo pentru intrare de linie in locul mp3-ului si o sa-i dau semnal dintr-o sursa externa.

Cineva mi-a zis ca e posibil sa se comporte asa din cauza faptului ca mp3-ul are masa de iesire si cea de alimentare comuna, iar casetofonul are mase separate pentru audio si pentru alimentare, caz in care trebuie montat un transformator audio de separare intre mp3 si casetofon. Asemenea transformatoare nu am gasit de vanzare in Romania, iar pe eBay preturile sunt destul de mari daca se adauga taxele de expediere.


In sfarsit i-am dat de cap. Masa corecta unde se leaga masa audio de la iesirea mp3-ului este una si aceeasi cu masa de intrare a capului de redare.
Acum sunetul este curat, iar volumul nu mai scade la o secunda dupa pornirea mp3-ului si nu mai necesita corectie din volumul casetofonului.
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 09 Apr 2016, 20:12

Remediat problema geamului din dreapta care nu mai cobora. Am demontat usor fata de usa si foarte greu buretele insonorizant. Am rupt o lama de cutter in procesul asta.

Motorul primea 12V, tindea sa porneasca dar nu putea, parca se bloca. Am gasit solutia cautand pe forum: demontat statorul, desurubat rotorul, curatat rotor si perii. Acum merge. Multumiri colegilor care au publicat rezolvarea asta.

Alta problema remediata a fost cea a furtunului de la stropitorul lunetei, care a iesit de pe stut si m-am trezit cu apa pe polita de sub luneta. L-am fortat sa intre complet la locul lui, problema rezolvata.

Cu ocazia asta am constatat ca fostul proprietar (primul sau al doilea, nu stiu) a pilit stopul central in partea de jos, nu inteleg cu ce scop, probabil nu l-a putut scoate din cauza lunetei. La interior stopul avea niste cleme rupte, iar stropitoarea era prinsa de el cu ceva maglavais gen Poxipol. Macar insonorizarea usii era intacta, nu am gasit urme c-ar fi fost desfacuta inainte s-o fac eu.
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 17 Mai 2016, 16:42

Au mai ramas urmatoarele lucruri de facut:
- schimbat tampoanele motorului
- schimbat garnitura capac culbutori
- schimbat compresor clima
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 27 Iun 2016, 14:09

Azi dimineata mi-am gasit geamul de la usa pasagerului deschis complet si o balta de apa pe partea dreapta. Din masina nu pare sa fi disparut nimic, apa este insa din belsug, inclusiv in torpedou.
Am scos scaunul pasagerului si am dat mocheta la o parte. Din fericire mufele de sub mocheta erau toate uscate. Am scos apa de pe podea si am tot stors mocheta. S-a strans o galeata de mop aproape plina cu apa (cam 10 litri).

Sunt 100% sigur ca geamul a fost inchis si 99% sigur ca a fost inchis complet. Toata instalatia electrica pare functionala. Am testat cu usile incuiate si geamul nu se poate actiona. Ma gandeam ca a fost deschis partial si cineva caruia i-a incaput mana pana la buton l-a deschis complet. Oricat am incercat nu se poate deschide nici fortat din exterior.
Excluzand faptul ca l-am uitat deschis, ceea ce NU ar fi fost posibil, masina fiind parcata langa usa blocului si eu trecand doua zile pe langa ea, singura explicatie e ca s-a deschis cumva singur, posibil in urma vreunui scurtcircuit, posibil din cauza faptului ca e posibil sa fi fost partial inchis si sa fi intrat apa pe undeva si sa faca un contact nedorit.
Ramane sa fac rost si de un dezumidificator sa scot toata apa ramasa in interior.
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 22 Aug 2016, 16:56

Problema cu apa a fost rezolvata. Am avut mare noroc cu un prieten care m-a ajutat sa scot scaunul, sa desfac complet mocheta pe partea dreapta si s-o tin ridicata ca sa circule aerul. In plus mi-a tinut-o intr-o hala incuiata, cu usile deschise vreo 4 zile, si scoasa la soare ziua, astfel incat s-a uscat complet si nu exista niciun miros sau vreo alta problema.

Cum s-a deschis geamul, nu am reusit sa-mi dau seama. Intre timp am mai scos-o la drum exterior si-am mai calcat-o un pic. Trage bine pentru cei 75 CP ai ei, dar nu inteleg de ce imi afuma teava de esapament la drum lung. La mers in oras e curata.

In plus, constat ca la relanti are o intrerupere in functionare, motorul nu merge "rotund", parca ar da o bujie rateu. A aparut dupa ce-am tras de ea in weekendul asta. Mi-a iesit un consum mediu de 10l/100km. Pe de-o parte nu ma mir, Timisoara e toata santier, mai mult stai in trafic decat mergi, dar totusi, 550 km cu un plin in regim mixt, dintre care doar 100 in oras, mi se pare consum mare.
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde tibegsxr » 22 Aug 2016, 17:06

Referitor la acel "rateu", am avut si eu caz similar. Concluzia : o bujie era fisurata (prezenta crapaturi fine pe ceramica).
Fumul de la esapament poate fi printre altele, de la regulatorul presiune rampa injectie sau de la un consum de ulei (presupunand ca extraurban mergi in ture mai sus). - Sunt doar niste posibile cauze.
Avatar utilizator
tibegsxr
1nsane Member
 
Mesaje: 1197
Membru din: 16 Feb 2009, 17:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2002 FYDD Zetec SE 1.6 16v+GPL
VIN: WF0AXXGCDA2S72546

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 23 Aug 2016, 10:58

Intr-adevar merg mai turat in afara, dar n-am vazut sa consume ulei. O sa verific si bujiile, multumesc de sfaturi.
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 30 Aug 2016, 14:17

ews scrie:O noua problema: motorul merge un pic neregulat la relanti, se aude o bataie ca de tachet

Rezolvat aproape complet folosind benzina cu CO > 95 (Petrom/OMV 99).

Am facut din nou consumul: 9,6l/100km in regim mixt, 570 km cu un plin, 360 km in exterior si 210 km in oras (Timisoara, in regim de circulatie bara la bara). Tare mult imi doresc un computer de bord!
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde tibegsxr » 30 Aug 2016, 15:42

Se mai gasesc pe olx piese pt CB. Kit complet insa ai sanse doar pe la dezmembrari, deci ai nevoie de rabdare. Am vazut recent pe olx un kit la 350 lei sau 500 cu tot cu montaj.
Sau poate esti norocos si ai cablajul direct tras, caz in care scapi de ceva batai de cap :D
Avatar utilizator
tibegsxr
1nsane Member
 
Mesaje: 1197
Membru din: 16 Feb 2009, 17:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2002 FYDD Zetec SE 1.6 16v+GPL
VIN: WF0AXXGCDA2S72546

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 30 Aug 2016, 16:50

N-am cablajul tras, am verificat, e versiunea cheala, la care s-a adaugat A/C, geamuri electrice si discuri spate. Ciudata combinatie!
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 01 Mai 2017, 22:10

Aproape se face anul de cand n-am mai scris pe aici.
Din pacate Focusul are noi probleme. In ianuarie mergeam linistit spre Timisoara cand m-am trezit in fata cu unul care depasea in curba pe linie continua. Am mai apucat sa trag de volan si sa ies in decor. Masinile s-au atins pe laterala, ala a fugit. Mi-a sarit airbagul din scaun si m-a invinetit la mana un pic. In afara de airbag, oglinda sofer, geamul sofer amprentat si zgariat de oglinzile rupte, o anvelopa cu intariturile rupte, bara fata ciobita si zgarieturi cat cuprinde, masina a scapat. Tocmai ii facusem revizia si-i schimbasem compresorul de clima care murdarise totul cu ulei la inceputul lunii.

Politia l-a gasit pe autor, mi-am reparat masina pe asigurarea lui, dupa doua luni. Toate bune si frumoase, pana am deschis usa a doua oara: am ramas cu clanta in mana si cu partea cu butoanele de la geamuri in cablaj. Am constatat ca prinderea clantei e rupta si clanta total inutilizabila. Clanta inlocuitoare am cumparat-o de la dezmembrari (25 de lei).
Geamul de pe partea soferului a fost inlocuit cu unul Pilkington. Surpriza a fost ca dupa vreo 2-3 deschideri-inchideri (sau poate de la inceput dar nu am sesizat) geamul merge normal pana ajunge sus, unde loveste in cheder cu zgomot si apoi intra la locul lui. Am desfacut fata de usa, prilej cu care am constatat ca au rupt in doua locuri dublura fetei de usa ca sa aibe acces la macara.

Problema e ca nu imi dau seama ce anume e in neregula, dincolo de faptul ca geamul urca cu un soc, dar normal pana aproape de capatul de cursa, unde loveste in cheder apoi intra pe canalul superior si se inchide. Daca imping un pic cu mana de el pe final de cursa, se inchide normal. Ramane sa fac un test maine cu geamul vechi, pe care mi l-au lasat in portbagaj (or fi stiut ei ceva?) sa vad daca se comporta la fel. Daca nu, inseamna ca noul geam e deformat, desi nu ma astept la asemenea gherle de la Pilkington (am doua parbrize de la ei pe doua masini diferite si nu au fost diferente fata de cele OEM).
Daca face la fel si cu geamul vechi, chiar nu stiu ce poate fi.
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 02 Mai 2017, 11:14

Nu reusesc sa editez, asa ca adaug aici: geamul Pilkington e deformat. Am pus geamul vechi si se inchide fara probleme. Morala? Reparatiile importante se fac cu piese de origine.
Mi-e si groaza sa ma gandesc la airbag. Exista vreo diagnoza care sa confirme cate airbaguri sunt de fapt instalate pe masina?
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 14 Mai 2017, 17:13

Clanța interioară am schimbat-o, mai am de repoziționat scutul, montat ampixulea de cei din service, schimbat oglinda de pe partea dreaptă (ruptă când au demontat capacul oglinzii, dar nu mi-am dat seama decât după vreo două-trei zile de când am luat-o) şi să-i montez fusta, regăsită în boscheți, la aproape patru luni după accident!

Proiect de viitor: o revopsire completă, cu demontare completă interior/exterior. Face mai mult decât maşina, dar vreau să o păstrez. Oare se mai găsesc chedere şi perii de geam noi la Ford?
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 17 Apr 2018, 11:23

Update: repozitionat mufa calculator airbag, montata in doru' lelii dupa reparatie. La rece dadea cod de eroare (martor airbag aprins).
Schimbat bucse bara stabilizatoare spate, acum e liniste in masina.
Schimbat bieleta antirasturnare, s-au redus vibratiile de diesel. Vreau sa mai schimb si amortizorul hidropneumatic de la motor.
Kilometri: 146.000, consum exclusiv oras: 10,1l/100km
De schimbat lampa marsarier, are apa in ea.
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde alyn_acn » 17 Apr 2018, 13:04

ews scrie:...Vreau sa mai schimb si amortizorul hidropneumatic de la motor...

Ce e ala si unde vine?
Sau te referi la suportul motor din dreapta, care e hidrolagar?
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3865
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Mondeo Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFKxxxxx

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 17 Apr 2018, 15:35

Ala-i.
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 15 Aug 2018, 13:37

147700km. Schimbat motor aeroterma din motive de scartaituri nerezolvate cu WD40, vaselina cu litiu si vaselina rezistenta la temperaturi inalte.
Mai am de schimbat lampa de marsarier care a devenit acvariu si de inlocuit niste prinderi la scut. In rest, masina merge bine, doar cu consumul urban e aceeasi poveste (10-13l/100km cu A/C), ar mai fi de inlocuit din motive estetice antena radio, dar nu o pot desuruba, asa ca ramane deocamdata asa.
Probabil la anul masina va fi pensionata si inlocuita de un EcoSport sau Kuga, depinde daca va merge mai mult in interior sau in exterior.
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 20 Aug 2018, 10:09

Schimbat lampa de marsarier, in plus si cea de ceata, repozitionat scutul.
Aud mai nou un "mieunat" cand e apasat ambreiajul. Masina a fost prinsa in inundatiile din Timisoara cu ocazia ultimei ruperi de nori si a stat in apa pana la praguri. O sa merg cu ea la mecanicul meu sa vada despre ce e vorba. Eu suspectez ca apa a patruns pe undeva si a corodat ceva. Ma gandesc sa fac si un schimb de ulei la cutia de viteze.
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Mesajde ews » 22 Ian 2019, 16:16

~152.000 km
Schimbat kit ambreiaj + rulment presiune, in toamna lui 2018, ocazie cu care am constatat ca eroarea de airbag reapare si ca nu mai merge cu spray si repozitionare mufa. Nu inteleg de ce codul 53 apare numai cand e rece afara. Vara nu are nicio problema, sau iarna dupa ce se incalzeste in masina. Mecanicul meu a verificat totul si a zis ca singurele cauze posibile sunt bateria sau chiar modulul airbag.

Anul acesta ar fi trebuit sa pensionez masina, dar din pacate contextul economic imi incurca putin planurile, asa ca cel putin anul asta inca mai ramane la mine. Prin urmare trebuie sa rezolv problema cu codul de eroare de la airbag.

Repozitionat scut desprins in sleaurile inghetate din oras. Uleiul Total Quartz 5W30 l-am gasit la minim pe joja. Cu uleiul Ford n-am dat de problema asta, dar se pare ca una am comandat si alta am primit, si nu am fost atent.
Revizie peste ~1 luna.
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Re: Red Focus mk1.5 2002 1.4l 3-door

Mesajde ews » 11 Mar 2019, 22:11

Rog moderatorii sa inchida. Focusul se pregateste de Remat.

A fost o masina corecta, pe care sotia a exersat condusul, iar acum isi doreste altceva. Nu neaparat pentru ca masina e uzata moral, dar si pentru ca remedierea unor probleme nou aparute nu se mai justifica dpdv al timpului si banilor investiti.

Din pacate parasim familia Ford din cauza ca nu am gasit o masina care sa se potriveasca cerintelor noastre.
Avatar utilizator
ews
Incepator
 
Mesaje: 45
Membru din: 12 Sep 2012, 22:42
Localitate: Timişoara
Maşina: Ford Focus mk1 2003

Anterior

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 11 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 11 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 11 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 11 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login