service-urile de reprezentanta atarna in asigurari si in reviziile la masina pentru cei care vor sa aibe garantie, ca in rest ar muri de foame cu preturile lor de razboi, si pe deasupra lucreaza si greu sau asa vor ,ca sa bage mai mult la manopera.
si apropo de garantie un prieten cu un audi A 4, 2007 cu motorul 2.0 tdi 140 cp sau cati cai o avea( acel motor care papa ulei ) a intarziat prima revizie de 15.000 km, a efectuat-o la 15.345km , nu avut nici o pb, a efectuat-o si pe cea de 30.000 bine inteles asta la timp pe la 29.000si ceva, dupa a doua revizie la 40.000km turbina a intrat in moarte clinica. baietii de la PORSCHE au spus ca ei nu pot schimba turbina deoarece nu a efectuat reviziile la timp si respectiv prima revizie care a depasit cu cativa km. in cazul in care masina nu avut nici o problema intre 15.000 si 30.000
sper sa nu fie asa ceva si pe la romcar, dar posesorii de ford nu ne-am confruntat cu probleme la turbina, noi avem probleme cu injectoarele astea nenorocite care se intampla de la patronii astia de benzinarii si soferilor de cisterne pe care le transmitem multa sanatate
baieti daca aveti masinile in garanti, reparatiile pe casco le efectuati la reprezentanta ori pierdeti garantia pe care oricum nu o aveti doar ca dormiti linistiti ca aveti garantie la masina si casco