Accidente

Accidente Fiesta 7

Ai fost implicat intr-un accident si ai nevoie de un sfat?

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Equalizer » 27 Dec 2010, 10:33

Mihai L,831104 scrie:Daca ti se pare normal ca o masina de oras sa fie gandita la un impact de 80-100km/h cred ca exagerezi putin...
Caroseria are si ea o limita de absorbtie.
Apropo, cat de tare s-a deformat habitaclul?

Ei, acum era si culmea ca la 40 km/h, eu fiind singurul in miscare, sa patrunda pana la habitaclu.
Si da, pricep ca nu e facuta sa reziste la 80-100 km/h, dar daca cealalta masina era si ea in miscare la 40-50 km/h, nu mai ramanea nimic din mine. Si in oras ai sanse sa circuli cu 50 la ora si sa te lovesti frontal cu altul care merge cu 50 la ora. Iar daca ai ghinionul sa fie o masina ceva mai solida, ai pus-o.
Oricum ai lua-o, 30.000 lei fata de doar o bara de protectie este o diferenta enorma pentru o masina din 2008 fata de o masina mai veche de 2000.
Si 11.000 lei data de o bara de protectie a unei masini din '97 (lovitura din spate) iarasi e strigator la cer.
Avatar utilizator
Equalizer
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 18 Iun 2009, 15:12
Localitate: Tirgu Mures
Maşina: Ford Fiesta MK7, 1.4, 2009
VIN: WF000000000000000

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde tudoralex » 27 Dec 2010, 10:40

Si preturile aste sunt usor relative. Un prieten a avut un accident cu un Peugeot 406. La reprezentanta ne-a făcut devizul pentru reparatii: 2700 euro. Dupa ce a depasit momentul de soc a luat frumos masina si intr-un altelier no name a reparat masina cu 5000 ron - deci aprox 1000 euro. Piesele de caroserie luate din dezmemebrari.
Avatar utilizator
tudoralex
Gold Member
 
Mesaje: 518
Membru din: 22 Sep 2008, 19:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus 2005 1.6i 100cp trend
VIN: wf05xxgcd55j34969

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Equalizer » 28 Dec 2010, 12:31

Pai e o diferenta mare intre piese nou-noute, cu garantie, din Germania si cele din dezmembrari, second, ruginite si revopsite, lovite sau indreptate.
Oricum, din experienta invata omul cum e treaba cu diferenta intre marcile de masini.
Aici se potriveste la perfectie bancul urmator:
"Intrebare: de ce muta uzinele Ford in Germania?
Raspuns: sa nu mai fie Opel cea mai proasta masina germana".
Avatar utilizator
Equalizer
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 18 Iun 2009, 15:12
Localitate: Tirgu Mures
Maşina: Ford Fiesta MK7, 1.4, 2009
VIN: WF000000000000000

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde tudoralex » 28 Dec 2010, 14:55

Amuzanta faza cu garantia =)) Pai ce garantie sa iti dea la o aripa sau o capota sau la un ornament de plastic. Este o bucata de tabla sau de plastic. Foarte pacatoase sunt într-adevăr piesele turcesti care sunt noi dar sunt facute din materiale de proasta calitate dar asta este alta discutie. Eu vroiam doar sa subliniez diferenta mare de pret intre un o reprezentanta si un atelier din spatele blocului diferenta care nu este intotdeauna reflecata si in calitatea lucrării
Avatar utilizator
tudoralex
Gold Member
 
Mesaje: 518
Membru din: 22 Sep 2008, 19:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus 2005 1.6i 100cp trend
VIN: wf05xxgcd55j34969

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Equalizer » 28 Dec 2010, 16:05

Pai la aripi mi-a dat garantie pe vopsea de jumatate de an. Si masina mea nu si-a pierdut garantia, deci orice problema apare ulterior se remediaza pe garantie.
Daca imi puneam materiale de la dezmembrari fii sigur ca-mi luam adio de la garantie.
Cel de care mentionezi tu avea masina iesita din garantie, caz pentru care chiar nu se merita sa mergi la reprezentanta pentru ca te jumulesc de viu.
Dar nici piese de la dezmembrari nu mi-as fi luat. M-as fi dus pe la magazinele de piese auto si mi-as fi luat noi sau as fi facut eu comanda de la producator.
Avatar utilizator
Equalizer
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 18 Iun 2009, 15:12
Localitate: Tirgu Mures
Maşina: Ford Fiesta MK7, 1.4, 2009
VIN: WF000000000000000

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Officer » 28 Dec 2010, 18:25

Sa va spun si eu din cunostintele mele:

- in caz de impact masina trebuie sa se deformeze foarte mult pana in zona habitaclului pentru a absorbi cat mai mult din energia impactului insa zona habitaclului trebuie sa ramana intacta iar aripile fata sa permita deschidere portierelor;
- masinile ford au 3 puncte de deformare pana la habitaclu, acestea fiind marcate pe lonjeroane;
- testele de impact frontal sunt facute la 64 km/h iar cele de impact lateral la 50 km/h.

Daca intr-adevar aveai 50km/h in momentul impactului, masina chiar nu este asa de sifonata.
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Equalizer » 29 Dec 2010, 08:55

Am zis ca aveam pana in 50 pentru ca am reusit sa calc destul de tare frana, dar kilometrajul nu s-a blocat, asa ca n-am de unde sa stiu exact.
Iar chestia cu deformarea sa zicem ca functioneaza la impactul cu un corp fix. Dar, in cazul impactului frontal cu o alta masina in miscare, mi se pare moarte sigura. Pentru siguranta ai nevoie de un obstacol intre tine si cealalta masina. O metoda de a-i opri inaintarea, pe cand daca masina se dezintegreaza, nu mai ramane sa-l opresti pe celalalt decat cu habitaclul iar el are masina aproape intreaga plus habitaclu.
Sanse 0 de supravietuire.
Chestia asta cu absorbirea socului e apa de ploaie atunci cand ai in fata o masina facuta din tabla si pe care nu ai cum s-o deformezi cu plasticul.
Cum am mai zis, daca nu reuseam sa franez, deformarea masinii mele ar fi ajuns pana la habitaclu iar celalalt n-ar fi avut nimic mai sesizabil decat a avut. Ceea ce ar fi insemnat doar paguba mai mare pentru mine.
In schimb, daca masina mea ar fi fost facuta din tabla comparabil de rezistenta cu a celuilalt, doar l-as fi impins de pe carosabil, cu deformare minima, asa cum s-a intamplat cu cel din spate, care, de asemenea, nu s-a deformat deloc, in schimb eu am simtit socul, m-am lovit de tetiera iar pasagerul din spatele meu s-a lovit la sold si masina a fost deformata serios.
Asadar, partea cu protectia pasagerilor e o minciuna din partea producatorilor, avand in vedere faptul ca doar in masina mea s-au resimtit rezultatele impactului.
Plus ca daca in fata s-ar fi deformat mai putin, nu s-ar fi deschis airbagurile de care, de asemenea, m-am lovit.
Unde mai punem si problemele ulterioare ale masinii.
In concluzie, treaba asta cu deformarea in folosul protectiei are doar consecinte negative si niciuna pozitiva sesizabila.
Eu raman la parerea ca masina nu prezinta siguranta in caz de impact si stiu ce zic dupa ce am simtit si vazut pe pielea mea.
Avatar utilizator
Equalizer
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 18 Iun 2009, 15:12
Localitate: Tirgu Mures
Maşina: Ford Fiesta MK7, 1.4, 2009
VIN: WF000000000000000

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Mihai L » 29 Dec 2010, 09:18

Ultimul post demonstreaza clar ca nu ai inteles nimic din ce ti s-a spus mai devreme...
Ce treaba ai tu cu deformarea celuilalt??? De ce crezi ca te-ai fi simtit mai bine daca era masina intreaga si tu ai fi fost strivit de fortele de impact?

Mai spui ca ai simtit socul si ca pasagerul s-a lovit la sold... Adica ai fi crezut ca absorbtia socului inseamna ca te lovesti de orice si nu se simte nimic??? =)) Pasagerul din spate purta centura? :D
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde toxicristi » 29 Dec 2010, 10:36

Concluzia e ca s-a mototolit zona de mototolire, nu?

Obstacolul dintre tine si cealalta masina exista sub forma structurii de rezistenta a habitaclului. Restul masinii se foloseste pentru amortizare, leziunile interne (cand organele se lovesc de cutia toracica / cutia craniana, etc) sunt la fel de periculoase ca cele externe.

Aici te contrazic : "Plus ca daca in fata s-ar fi deformat mai putin, nu s-ar fi deschis airbagurile de care, de asemenea, m-am lovit." S-ar fi deschis MAI REPEDE pentru ca decelerarea ar fi fost MAI BRUSCA.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde tudoralex » 29 Dec 2010, 10:58

Daca functiona principiul mai solid = protectie mai buna fii sigur ca nu se chinuiau constructorii sa faca structuri de caroserie complexe cu zone mai rigide si cu zone care se deformează controlat si instalau un bull-bar sănătos in fata puneau o capota zdravăna eventual o bara de protectie ca la daciile vechi si le ramaneau si bani dar vezi tu legile fizicii sunt altele.
Avatar utilizator
tudoralex
Gold Member
 
Mesaje: 518
Membru din: 22 Sep 2008, 19:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus 2005 1.6i 100cp trend
VIN: wf05xxgcd55j34969

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Equalizer » 29 Dec 2010, 17:38

Si totusi sustin contrariul.
Sa analizam evenimentul ca doua accidente diferite.
In primul caz (lovesc eu pe altul din spate), masina mea se deformeaza si am pagube de 80% iar cel pe care il lovesc are o bara rupta. Mi se deschid si airbagurile
In al doilea caz (sunt lovit din spate), masina mea se deformeaza in proportie de 25% iar cel pe care il lovesc are o bara indoita si nu i se deschide airbagul.
Eu ma lovesc de 2 ori si pasagerul din spate se loveste. In rest, nimeni nu are nimic in celelalte masini. Deci, siguranta, nu, si rezistenta la impact, nu.
Iar in ceea ce priveste caroseria din tabla, gresesti, tudore. E mai ieftin sa produci plastic din PET-uri decat sa prelucrezi metalele. Si in orice fizica vrei tu, plasticul are o rezistenta minima in comparatie cu tabla.
Stai tu linistit, constructorii nu pentru protectia ta se chinuie, ci pentru reducerea costurilor. Se concentreaza ceva mai mult la habitaclu pentru ca asta le impune normele, ca daca nu ar fi, si pe ala l-ar face din plastic.
Ceea ce vreau eu sa spun e ca la un impact, socul il resimte cel a carui masina cedeaza mai usor. E ca si cum te-ai lovi in alergare de o perna pe care o perna sau de un zid. In primul caz nu simt nimic, iar in al doilea caz...
Oricat ai incerca sa-mi explici, am vazut cu ochii mei ce inseamna sa te lovesti de o masina din tabla cu una din plastic. De fapt, de doua din tabla. Daca am nenorocul sa ma intalnesc cu unul de pe contra-sens, nici magnificul habitaclu pe care il tot lauzi, nici "absorbtia" impactului nu ma scapa iar celalalt pleaca pe picioarele lui acasa.
Avatar utilizator
Equalizer
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 18 Iun 2009, 15:12
Localitate: Tirgu Mures
Maşina: Ford Fiesta MK7, 1.4, 2009
VIN: WF000000000000000

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Mihai L » 29 Dec 2010, 20:59

Hai ca-ti dau un exemplu mai clar, poate pricepi. Gandeste-te ca trebuie sa sari de la etajul 10, in urmatoarele conditii:
a) intr-un costum solid de otel, care nu se va deforma deloc la impactul cu asfaltul
b) pe un munte de cutii de carton, care se vor deforma
Daca si acum sustii ca varianta a) este castigatoare...
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Alen » 29 Dec 2010, 21:22

mai Mihai, tu de ce nu vrei sa intelegi ca, dincolo de ratiunea lucrurilor, omul e dezamagit de modul cum s-a prezentat masina dupa un impact nu foarte puternic, in comparatie cu celelalte doua masini care l-au lovit ?
acele masini nu aveau si ele "zone de deformare", ca doar nu erau Volga de pe vremea lui Stalin, facute din tabla de 3 mm grosime ?
de ce nu s-au deformat (aproape) deloc ?
poti sa-i spui tu orice, nu-i vei schimba aceasta impresie, si (pe undeva) pe buna dreptate
Avatar utilizator
Alen
 
Mesaje: 7364
Membru din: 15 Apr 2007, 20:19
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Fiesta 2007 1.4 TDCi

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Mihai L » 29 Dec 2010, 21:40

Alen, ambele masini implicate (in afara Fiestei) fac parte din clase diferite... Si greutate, si calitate.
Fiecare clasa cu deformarile ei.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Alen » 29 Dec 2010, 22:35

pai sa ne faca atunci sosele pe clase, sa nu mai circulam toti amestecati, pentru ca in acest caz unii din noi suntem pe jumatate morti deja :D
un fel de zombi 8-}
Avatar utilizator
Alen
 
Mesaje: 7364
Membru din: 15 Apr 2007, 20:19
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Fiesta 2007 1.4 TDCi

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Mihai L » 29 Dec 2010, 22:40

Pai la fel sunt si cei cu bicicletele, motocicletele... sau de ce nu, tirurile. :D
Se poate pune acel Passat cu un tir??? =))
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Equalizer » 30 Dec 2010, 09:46

Mihai L,833917 scrie:Hai ca-ti dau un exemplu mai clar, poate pricepi. Gandeste-te ca trebuie sa sari de la etajul 10, in urmatoarele conditii:
a) intr-un costum solid de otel, care nu se va deforma deloc la impactul cu asfaltul
b) pe un munte de cutii de carton, care se vor deforma
Daca si acum sustii ca varianta a) este castigatoare...

Exact asta-i chestia. Daca pe ala din fata il lovea ceva de tabla, se deforma. In schimb, l-a lovit o cutie de plastic care s-a deformat si el abia daca si-a dat seama ca a avut un accident.
Pentru mine un accident merge pe ideea "sufera cel care are masina mai deformabila". Eu, am avut noroc cu faptul ca am franat. La o deformare mai mare, ala ar fi intrat cu portbagajul in habitaclul meu.

Si tocmai asta vreau sa zic: acele masini sunt de calitate diferita. Noi n-ar costa cu mult peste 14.000 euro, cat costa o Fiesta. Eu am o masina de plastic de 14.000 euro si ei au masini de tabla care noi ar costa un pic mai mult.
Mihai are dreptate. Sunt foarte dezamagit de pagubele de 80% si 25%, avand in vedere viteza la impact. Pe viitor stiu un lucru: daca vreau masina facuta din PET-uri, imi iau Logan. Macar pe ala stiu de ce dau jumatate din banii care-i dau pe un Ford si nu am pretentii de la el.
Avatar utilizator
Equalizer
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 18 Iun 2009, 15:12
Localitate: Tirgu Mures
Maşina: Ford Fiesta MK7, 1.4, 2009
VIN: WF000000000000000

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Mihai L » 30 Dec 2010, 10:30

Masinile sunt din clase diferite. Au greutati diferite, sunt proiectate pentru viteze mai mari, etc.
Pai daca un Passat ar fi proiectat sa suporte deformarile gandite pentru un Matiz/Spark probabil ar fi ramas doar habitaclul de el in urma incidentului cu tine.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Equalizer » 30 Dec 2010, 13:58

Da, sunt din clase diferite, dar eu tot incerc sa va explic faptul ca masinile din PET-uri sunt 0 in comparatie cu cele din tabla si toti incearca sa ma gonvinga de faptul ca deformarea aia atat de mare era de fapt pentru protectia mea. Si eu insist pe faptul ca deformarea aia e din cauza ca masina e din plastic si m-am lovit de tabla.
Avatar utilizator
Equalizer
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 18 Iun 2009, 15:12
Localitate: Tirgu Mures
Maşina: Ford Fiesta MK7, 1.4, 2009
VIN: WF000000000000000

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde toxicristi » 30 Dec 2010, 14:10

Alen,833936 scrie:de ce nu s-au deformat (aproape) deloc ?

Mecanica accidentului. F multe variabile intra aici... E greu de zis.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Mihai L » 30 Dec 2010, 16:17

1) Masinile mai mari au mai multe intarituri; are greutate mai mare, sunt forte mai mari
2) Probabil daca te loveai de un Tico sau Matiz ai fi sesizat ca stai mai bine ca ele...
Nu mi-ai raspuns la exemplul de mai sus, asa ca nu stiu sigur daca ai realizat ca o masina care nu se deformeaza nu prea este de ajutor pasagerilor. Ea ramane intreaga, e adevarat, dar asta sa fie scopul? Sau protejarea pasagerilor....?
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde verga_Cip » 30 Dec 2010, 16:47

eu as concluziona altfel:
1. dinamica accidentului a generat forte pe care tu nu le-ai perceput corect;
2. urmare 1, acele forte au fost preluate de masina, iar faptul ca tu ai iesit teafar din ea = siguranta;
3. deformarea masinii arata cat se poate de corect forta impactului;

erau facute niste studii, parca la 50 km/h impact = cazatura de la etajul 3!! La 100 km/h = etajul 13..sper sa fi retinut bine...acolo sunt forte, nu jucarii...

sunt putine masinile care deschid airbag-uri la lovirea din spate, cel mai adesea, tetierele se ridica (daca sunt lasate) la lovirile din spate pentru a impiedica leziunile coloanei...asta la super masini, la ford (nimic din gama, ca si la vw pana pe la passat si alte marci..multe marci) nu am auzit!

LE: masina a preluat din fortele ciocnirii, fapt care a denaturat perceptia ta asupra accidentului si mai ales a fortelor. o masina mai tare ar fi produs mult mai multe pagube...
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde catalin1972 » 31 Dec 2010, 08:25

MihaiL are dreptate ,masinile sint proiectate sa se deformeze repede pentru a disipa energia impactului .Daca masina nu se deforma iti transmitea tie toata forta impactului .
faptul ca cealalta masina s-a deformat mai putin tine cred de "geometria" impactului
focus 2 tournier 2005 1.6 tdci 90 cp TL 02 YHY
"'jaba culegi , daca nu sortezi " (Piri neni )
Avatar utilizator
catalin1972
1nsane Member
 
Mesaje: 1406
Membru din: 14 Aug 2007, 16:10
Localitate: Tulcea

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Equalizer » 31 Dec 2010, 08:57

Mihai L,834289 scrie:1) Masinile mai mari au mai multe intarituri; are greutate mai mare, sunt forte mai mari
2) Probabil daca te loveai de un Tico sau Matiz ai fi sesizat ca stai mai bine ca ele...
Nu mi-ai raspuns la exemplul de mai sus, asa ca nu stiu sigur daca ai realizat ca o masina care nu se deformeaza nu prea este de ajutor pasagerilor. Ea ramane intreaga, e adevarat, dar asta sa fie scopul? Sau protejarea pasagerilor....?

Ti-am raspuns in urmatorul post. Conteaza ce lovesti si cu ce lovesti. Eu am lovita tabla cu plastic. Ghici ce masina a preluat socul loviturii!
A mea. Eu de asta eram suparat. Ca masina noua, de 14.000 euro (o caruta de bani, Passatul si Vectra care le-am lovit n-ar valora nici 10.000 daca s-ar mai produce), preia tot socul la impactul cu niste vechituri de masini.
Nu ai nicio sansa daca ai ghinionul sa te lovesti de o masina din tabla.

Si daca nu aveam CASCO, ramaneam pieton pentru ca pierdeam cateva mii de euro si nu avea, cum sa-mi iau alta masina.
Avatar utilizator
Equalizer
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 18 Iun 2009, 15:12
Localitate: Tirgu Mures
Maşina: Ford Fiesta MK7, 1.4, 2009
VIN: WF000000000000000

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde tudoralex » 31 Dec 2010, 10:47

Nu este corect sa evaluezi masina ta la 14.000 euro si celelealte sa le evaluezi ca sh-uri. Ori compari preturile masinilor noi - caz in care ambele erau putin peste 20 000 euro ori toate sh caz in care masina ta face in jur de 10 000 (preturile date date de mine sunt orientative).
Data viitoare cand te urci in masina sa te uiti la montanți (A, B, si C) si la praguri. Dupa care sa te uiti la masini mai vechi. Daca observi o diferenta de grosime sa ne spui si noua. Acești montanți sunt din otel si preiau longitudinal fortele la impactul frontal. Cred ca esti de acord ca o traversa de metal este mai rezistenta longitudinal decat transversal indiferent de metalul din care este facuta.
Avatar utilizator
tudoralex
Gold Member
 
Mesaje: 518
Membru din: 22 Sep 2008, 19:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus 2005 1.6i 100cp trend
VIN: wf05xxgcd55j34969

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Equalizer » 04 Ian 2011, 18:23

Faceam comparatie cu ele la pretul cand erau noi, nu cand sunt sh-uri. Si un Opel Vectra SW n-ar avea cum sa fie mult peste 14.000 euro nou si cam acelasi lucru as putea spune si despre Passatul vechi.
In ceea ce priveste pragurile si montantii, in caz de impact frontal, masina cealalta ar fi ajuns aproape intacta la habitaclul meu. Deci, ar fi fost toata caroseria lui plus habitaclu, impotriva habitaclului meu.
Ghici care ar fi fost rezultatul! Oricum ai lua-o, masinile noi evolueaza spre reducerea costurilor de productie, nu spre sporirea sigurantei pasagerilor.
Avatar utilizator
Equalizer
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 18 Iun 2009, 15:12
Localitate: Tirgu Mures
Maşina: Ford Fiesta MK7, 1.4, 2009
VIN: WF000000000000000

Re: Accidente Fiesta 7

Mesajde Equalizer » 10 Ian 2011, 09:05

Gata. Au inceput deja sa apara si problemele serioase.
Masina asta cred ca e buna de vandut.
Sambata mergeam spre Brasov si mi s-a rupt cureaua de diferential. Acea curea cica era noua.
Acum ma intreb: ori astia de la service fac misto de mine, ori masina e buna de aruncat, ca a zdruncinat-o serios accidentul ala.
Pe langa asta, daca sunt sub -7 grade, cand pornesc masina dimineata, imi moare motorul. Deja mi s-a intamplat de cel putin 8 ori.
Iar consumul indicat de calculatorul de bord este de 8,5. Asta avand in vedere faptul ca am facut cam 300 km in afara si vreo 200 in oras.
Avatar utilizator
Equalizer
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 18 Iun 2009, 15:12
Localitate: Tirgu Mures
Maşina: Ford Fiesta MK7, 1.4, 2009
VIN: WF000000000000000

Anterior

Înapoi la Accidente

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login