Switch to full style
Noutăţi din lumea automobilistică
Răspunde

Re: Noul C-Max

22 Dec 2010, 13:34

eu cred ca dupa vreo 3-4 luni vor da in jos 1.000-1.500 euro
am pus intr-un excel toate datele tehnice de la vechiul si noul C-Max si am facut o comparatie (vezi attach).
La C-max 2011:
- greutatea masinii scade cu aproape 100 kg la fiecare motorizare (la benzina vreo 90kg, la diesel cu 120) (+)
- a crescut inaltimea masinii cu aproape 4 cm (-)
- lungimea masinii mai mare cu 1 cm, ampatamentul si el mai mare cu 1 cm (+)
- portbagajul mai mic cu vreo 30 l (-)
- motoarele diesel au consumuri in oras cu aproape 1 l mai mici fata de vechiul model: 2.0 TDCI de la 7.6 la 6.4 l/% in oras (+)
- cuplul diesel mai mare la toate motoarele diesel, exceptand 2.0 TDCI (+)
- 1.6 TDCI 95 CP are cuplu maxim la 1.500 rot/min fata de 1.750 vechiul model (+)
- 1.6 EcoBoost 150 CP, cuplu 240 NM de la 1.600 rot/min (+++)
- consumul la toate modelele de motor 1.6i este acelasi, iar 1.6 EcoBoost 150 CP are un consum mediu anuntat de 6.6 l/% mixt, mai mic decat vechiul 1.6i 100 CP de pe vechiul model (+)
- desi toate motoarele au primit cativa cai in plus nu se vad modificari majore in acceleratii sau in viteza maxima, semn ca s-a pus un accent mai mare pe consum
- emisiile CO2 mai mici pe toate modelele, in special la diesel. (+)
Cred ca este un mare pas inainte, chiar daca la interior parerile sunt impartite.
FiÅŸiere ataÅŸate
C-Max 1 vs 2.xls
C-Max 1 vs 2
(40.5 KiB) Descărcat de 231 ori

Re: Noul C-Max

22 Dec 2010, 13:36

Destul de bine dotata pe varianta Titanium.

Re: Noul C-Max

23 Dec 2010, 01:56

Baieti...Uniunea Europeana a impus niste norme maxime de CO2 care sa fie atinse pana in 2015.
Mai multe in: http://www.automobilwoche.de/25-10-032
Sau in poza
FiÅŸiere ataÅŸate
rsz_1rsz_img_0529.jpg

Re: Noul C-Max

13 Ian 2011, 16:59

am vazut astazi, in trafic, new Cmax, varianta cu 5 locuri ... iar prima impresie, din teren, este ca arta senzational in realitate fata de fotografii. spatele arata chiar exceptional având linia de la Kuga =D> =D> =D>

Re: Noul C-Max

14 Ian 2011, 10:25

Banuiesc ca era unul negru fara geamuri fumurii nu?Daca e asa il stiu l-am vazut si in show room inainte sa-l vanta .Era titanium + optionale.Chiar va zic ca ma cam facut sa ma mai gandesc daca sa schimb actualul c-max pe mondeo sau pe noul c-max.este belea de la calitatea materialelor pana la design e mortal.

Re: Noul C-Max

14 Ian 2011, 10:56

@alexgame exact ... masina este acum inmatriculata

Re: Noul C-Max

15 Ian 2011, 15:04


http://www.euroncap.com/results/ford/c_ ... 0/416.aspx

Cinci stele la testul cu standardele 2010 :D . S-a comportat foarte bine dar mi s-a parut cam slab la testul de impact lateral cu stalp unde protectia la torace a fost mai mica (a fost si singurul capitol la protectia adultilor unde a fost colorat cu portocaliu)

Incep sa ma interesez tot mai mult de masina asta :D

Re: Noul C-Max

15 Ian 2011, 18:07

Si la focusul actual a fost acelasi lucru.

Re: Noul C-Max

15 Ian 2011, 19:49

Am fost sa vad si eu noul C-Max. In realitate arata mai bine decat in poze, mai ales din spate.
Aspectul bordului este ok. Ergonomia este foarte buna, nimic sa te streseze.
Materialele la interior sunt ok, la nivelul clasei, se simte o imbunatatire fata de generatia anterioara, dar nu ceva senzational.

Mie insa nu-mi plac deloc scaunele din spate: sezutul scurt, spatarul apropiat de verticala. Nu mi s-a parut o pozitie foarte comoda. N-as vrea sa stau pe scaunele acelea intr-o excursie pana la Viena.

Si as mai critica vizibilitatea in spate, insa cu asta hai sa zicem ca m-as putea obisnui.

Re: Noul C-Max

19 Ian 2011, 12:31

un review complet pt C-Max 1.6 TDCI si 115 CP la http://www.auto.cz/test-ford-focus-c-max-1-6-tdci-85-kw-od-vseho-nejvic-53969
per total nota 9.00, o nota foarte mare; sunt multe masini cu pretentii care nu iau nici 8.50; de ex noul Opel Astra ST 1.4 Turbo 140CP a luat 8.15;
note foarte mari pentru interior si motor, nu le-au placut spatiul mic al portbagajului si scaunele mici din spate.
la motor a luat 5 de 9 si 3 de 10 - au zis si ei ca e silentios, raspunde repede, nu are lag si e foarte sportiv.

Re: Noul C-Max

02 Feb 2011, 07:21

test-drive de c-max in showroomurile ford din toata tara

http://cmax.fordinromania.ro/

Re: Noul C-Max

02 Feb 2011, 08:06

Vazut aseara una bucata neagra de noul C-max care fugea din directia Pta. Alba Iulia catre Unirii. :D Foarte simpatica masinuta.

Re: Noul C-Max

02 Feb 2011, 08:18

stevethegreat,844573 scrie:un review complet pt C-Max 1.6 TDCI si 115 CP la http://www.auto.cz/test-ford-focus-c-max-1-6-tdci-85-kw-od-vseho-nejvic-53969
per total nota 9.00, o nota foarte mare; sunt multe masini cu pretentii care nu iau nici 8.50; de ex noul Opel Astra ST 1.4 Turbo 140CP a luat 8.15;
note foarte mari pentru interior si motor, nu le-au placut spatiul mic al portbagajului si scaunele mici din spate.
la motor a luat 5 de 9 si 3 de 10 - au zis si ei ca e silentios, raspunde repede, nu are lag si e foarte sportiv.

Extraordinar articolul! Si sa cititi si comentariile... :D
Sau nu stiti ceha? =))

Re: Noul C-Max

02 Feb 2011, 09:40

@Mihai L: Daca folosesti Chrome ca browser, asta nu e o problema. Iti propune traducerea automata in engleza sau romana, iar rezultatul - desi nu este perfect - este acceptabil.

Va fi interesant de urmarit reactia americanilor la C-Max, cat de compatibili sunt cu gusturile europenilor.
De apreciat intentia Ford de a uniformiza modelele lansate pe diverse piete.

Re: Noul C-Max

02 Feb 2011, 10:51

Am fost azi la Neste cu niște probleme și m-am urcat în noul Cmax.
Luați comentariile de mai jos având în vedere experiența mea cu focus 2 care este similar cu Cmax-ul.
Nu am pus piciorul într-un Cmax model vechi.

Ce am remarcat pozitiv :
[+] Exteriorul este foarte ok. Un aer proaspăt și cred eu mai reușit decât Focus 2011.
[+] Volanul și bordul sunt foarte bine lucrate, butoane de calitate bună.
[+] Scaunele sunt bune și oferă un suport lateral mediu comparabil cu cel al scaunelor de pe titanium focus 2.
[+] Cotiera în sfârșit este lucrată corect și rămâne pe poziție când o extinzi + guri de aerisire pt. a/c și în spate.

Negativ:
[-] Consola a/c este un pic îngrămădită de schimbător.
[-] Butoanele radio sunt un pic prea la orizontală pt gustul meu.
[-] Farurile cu lupă lipsesc de la echipările entry level.
[-] Butoanele pt. oprit fluxul de aer din gurile de aerisire sunt grosolane și par ieftine.
[-] Portbagajul se termină foarte ciudat cu un spațiu de vreo 4 cm până la bancheta din spate, loc berechet să pice diverse cuie, roșii, mere, șurubelnițe printre șinele celor 3 scaune.
[-] Plafonierele noi pe bază de led-uri sunt destul de kitch și la apăsare dau senzația de ieftin și îmbinat prost plus în afară de acest aspect, plafonul sau materialul de pe plafon se mișcă considerabil atunci când apeși pe butoanele celor 2 plafoniere.
[-] Șinele scaunelor din față pot deveni contondente în cazul în care în spate stau 3 persoane în șlapi, sandale pt. că sunt ridicate și exat cam unde și-ar ține un adult picioarele.

Re: Noul C-Max

02 Feb 2011, 16:57

Scaunele sunt bune și oferă un suport lateral mediu comparabil cu cel al scaunelor de pe titanium focus 2.

Si care C-max il compari ?

Re: Noul C-Max

02 Feb 2011, 18:01

Era un titanium cu faruri pe halogen în 2011 :)

Re: Noul C-Max

12 Feb 2011, 15:21

Impresii la cald dupa drive-test.
Modelul era un 1.6 TDCi 115 CP 6 trepte manual, Titanium.
Intr-adevar confort bun in Titanium.
Mi-a placut:
1. Pleaca "din buton". Probabil la entry-level nu este asa, dar nu e o nenorocire.
2. Scaune ca lumea, si suport lateral bun comparat cu scaunele de pe Trend-ul meu. Iarasi cred ca la entry-level nu este asa.
3. Per total instrumente, comenzi, bord arata bine.
4. Tinuta de drum super. Sta mai bine chiar ca Focosul meu.
5. Postul de pilotaj inalt, ca la un SUV. Asta depinde gust dar eu am 1,92. :D
Nu m-a incântat:
1. Intradevar pe la bord, aeratoarele centrale, se mai pot gasi imbunatatiri.
2. A trebuit sa dau scaunul mai in spate si nu prea m-a incântat cum merge sistemul.
3. Este un pic lenta. Nu chiar ca Pejo-ul 3007 cu care m-am dat asta-vara dar, 1.6 115 CP fara overboost si CV man in 6 tr, nu se infige ca 109 CP cu overboost si CV in 5 tr. Si C-MAX are 1390 kg iar Focosul meu 1380 kg.

Re: Noutati de la Ford Romania

12 Feb 2011, 20:07

Deci, azi, sambata 12 februarie, test-drive cu noul C-Max! O sa va spun cateva impresii, despre cam ce am remarcat din putinul timp care e alocat unui astfel de test. Nivelul de comparatie: Fusionul meu, 1,6 TDCI 90 CP, echipare Plus.
Masina a fost echipare Titanium, 1,6 TDCI 115 CP! Perfect pentru familia mea! Cutie manuala in 6 trepte (yesss!!!). Climatronic. Pornire/oprire la buton (interesant)! Conditii de condus: soare, drum uscat, vant destul de puternic lateral, in rafale, circulatie moderata (in afara localitatii). Aspect foarte placut, culoarea mai putin, ca era neagra. Pozitia de condus inalta imi place, oglinzi laterale mari. Trage foarte bine. La 115 km/ora intr-a sasea, cam 2000-2200 ture (ce mi-ar place asta si la Fusi al meu...). Foarte silentioasa, pentru un diesel, departe de Fusi. Directia prea "usoara", necesita acomodare. S-a simtit mai ales din cauza vantului lateral puternic in rafale. La 100-110 nu aveam senzatia de viteza, ceea ce iar cere acomodare, ca sa nu iei puncte si sa scapi de bani. Avea Bluetooth. Un mare plus aeratoarele pentru cei din spate, mai ales la diesel conteaza.
Sunt incantat, oricum imi placea si cel vechi si mi-as fi dorit una ca urmatoarea masina. La exterior sunt diferente vizibile fata de precedentul. Stopurile nu mai sunt pe vertical, care nu stiu daca e neaparat un avantaj. De la Fusi stiu ca vertical e mai bine, mai ales pe drumuri murdare, nu se incarca de mizerie. De aratat, arata bine, cam ca la Subaru Tribeca...
Concluzia: ne place, o vrem, echiparea asta e suficienta (de bogata); in plus imi doresc geamurile spate negre. Am la Fusi si e ok, si ca aspect si ca functionalitate. Bravo celor de la Ford!

P.S. Nu trageti in comentator; gusturile nu se discuta!

Re: Noul C-Max

12 Feb 2011, 23:36

Si eu am facut drive-test, la Romcar, tot cu 1.6 TDCI 115 Titanium echipata cu jante de 17".
Nu a vorbit nimeni de insonorizare - este foarte buna, poate cei care au Mondeo nou sa faca o comparatie dar cu radioul oprit aproape ca nu se aude nimic la mers constant.
Materialele la interior sunt foarte bune, usile se inchid singure si au acel zgomot care denota o inchidere ermetica.
Motorul trage foarte bine inca de la 1800 dar eu am schimbat mereu undeva la 2500 si mi s-a parut ca se comporta ca un motor pe benzina. Masina este destul de inalta fata de un focus sedan sau break asa ca nu accelereaza la fel.
Mi-a placut culoarea masinii, era un negru care la soare dadea in mov inchis, oricum o culoare pe care nu am mai vazut-o la Ford.
Fata de C-Max-ul meu model 2006 mi s-a parut avion overall. Mult mai confortabila, parbrizul parca este mai mare, vizibilitatea in fata foarte buna, volanul se cam invarte fara sa iti dea un feeling, cu masina oprita poti invarti de volan fara probleme;
Mi-as fi dorit sa incerc varianta 1.6 turbo 150 CP dar din pacate nu era disponibila;
Cred ca stiu care va fi urmatoarea mea masina.

Re: Noul C-Max

13 Feb 2011, 14:22

azi m-am dat si io cu C-Max-ul de 5 locuri / 1.6 benzina 125 CP / trend (adica o masina chioara, doar cu clima, computer bord, cotiera si jante aliaj); antifonare mai buna ca la focusul meu, indicatoarele de bord sunt pe albastru (personal ma bucur ca au renuntat la rosu), directie precisa si mai usoara ca la focus, insa nici asa de vraiste ca la new fiesta; design-ul interior ... merge, io nu ma dau in vant dupa look-ul science fiction modernist

la 236 km parcursi arata consum mediu de 8,4%

motoru de 1.6 benzina 125 CP in varianta trend costa 18250 eur, la care daca mai pui pachetul de "confort" (clima automata, cotiera, faruri automate, follow me home, spalator faruri, senzor ploaie, proiectoare ceata si oglinda heliomata = 500 eur) si cel de "iarna" (parbriz incalzit + scaune fata incalzite = 300 eur) ajungi la 19050 - de la care cu niste promotii ajungi pe la 16500 eur

motoru de 1,6 TDCi de 115 CP costa 19750 in varianta Trend

una peste alta, mi se pare o oferta destul de bunicica, tinand cont de "reducerile" acordate

Re: Noul C-Max

13 Feb 2011, 15:55

cum trage benzinaru asta de 125cp?

Re: Noul C-Max

13 Feb 2011, 16:50

haha :)
mctano zice ca e lesinat; io venind de pe 80 CP, zic ca se comporta onest

da-te si da-i gaz, ca aveti BDT in Focsani

Re: Noul C-Max

13 Feb 2011, 16:58

adispan
la cele 2 pachete mentionate de tine mai trebuie sa adaugi pachetul trend style care contine jante aliaj 16" si geamuri spate fumurii - 350 euro
echiparea Trend nu are jante de aliaj
deci cele 3 pachete costa 1.150 euro; cred ca mai ieftin iesi cu un Titanium

Re: Noul C-Max

13 Feb 2011, 18:49

de ce sa le adaug? mie nu imi trebe nici jante de aliaj, nici geamuri fumurii spate :)

Re: Noul C-Max

15 Feb 2011, 21:29

Re: Noul C-Max

15 Feb 2011, 21:43

sper ca masina din film e cu suspensii sport, daca modelul standard are garda la sol asa joasa, din punctul meu de vedere primeste o bila neagra.

Re: Noul C-Max

16 Feb 2011, 14:54

nu exista optiunea "suspensie sport" pe C-Max.
masina sta lipita de sosea, pentru mine garda la sol e ok, exista Fusion sau Kuga pentru cine vrea garda la sol mai mare.
nu poti avea si sportivitate si garda la sol.
nici cu C-Max modelul 2005-2010 nu prea poti urca borduri.
eu nu inteleg de ce "cruise controlul" la noi este intr-un singur pachet de optiuni care costa 850 EUR, altfel nu il poti comanda.
nu exista faruri xenon sau autoadaptive, ciudat, mai ales ca preturile trec usor de 20.000

Re: Noul C-Max

16 Feb 2011, 15:19

stevethegreat,861471 scrie:nici cu C-Max modelul 2005-2010 nu prea poti urca borduri.

nu e vorba doar de borduri
in Romania (dupa cum probabil stii) sunt o gramada de alte obstacole pe drumuri: gropi, capace de canal neridicate la cota asfaltului sau ridicate prea mult, cadavre de diverse creaturi imprastiate pe sosea, linii de tramvai, limitatoare de viteza pe la trecerile de pietoni (unele facute chiar din beton, vazute de mine personal), etc.
o garda la sol putin mai mare te-ar fi scapat de emotia de a lua pe sub masina chestii din astea...

Re: Noul C-Max

16 Feb 2011, 16:02

stevethegreat,861471 scrie:nu exista optiunea "suspensie sport" pe C-Max.
masina sta lipita de sosea, pentru mine garda la sol e ok, exista Fusion sau Kuga pentru cine vrea garda la sol mai mare.
nu poti avea si sportivitate si garda la sol.
nici cu C-Max modelul 2005-2010 nu prea poti urca borduri.


nu este ca optiune, exista ca accesoriu kit-ul Eibach care coboara garda la sol cu 3 cm 8-}

Versiunea Ecoboost 1.6 150cp are cel mai interesant pret. Fara niciun discount e 21000 euro in timp ce cea mai ieftina versiune diesel incepe de la 21500 euro (preturi pentru varianta titanium).
Mi-am configurat in titanium ecoboost 150cp cu optiunile ce imi plac si iese la 22000 euro fara discount
Răspunde