Switch to full style
Noutăţi din lumea automobilistică
Răspunde

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

06 Mar 2012, 16:35

preturile alea precis nu-s preturi finale
poate fi luata ca masina pt taximetrie
costurile de intretinere cu piese aftermarket vor fi probabil foarte mici; vrei sa iti zic cit costa niste placute de frana la logan?
s'apoi sunt tari in dezvoltare care atat asteapta: o masina ieftina, cu costuri mici, care reprezinta mult peste ce au acum in oferta (india pakistan nigeria, etc)

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

06 Mar 2012, 17:17

adispan scrie: vrei sa iti zic cit costa niste placute de frana la logan?

Zi-mi si in cati metri opreste loganul fata de focus, de exemplu. La focus costa in jur de 150-160 set placute fatza, ferodo premier (nu gunoaie). La un condus cat de cat normal, rezista 40k km, deci nu e un criteriu ca mai scutesti 50-100 de lei o data la 1-2 ani.

Nu numai ca a avut tata intre 2005-2007 un logan 1.4, dar am mai condus 2 de 1.5dci, 2 de 1.4, si 1 de 1.2 16v, rulate intre 11k si 160k km, deci stiu foarte bine ce le poate pielea. As prefera un mondeo din 98 decat un logan.

Da, daca o scoti pana in 6000 euro, cu a/c, din care sa mai scazi si 3 tichete rabla, atunci se poate zice ca incepe sa-si mai merite banii.

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

06 Mar 2012, 18:51

in cati metri opreste loganu ... nu depinde numa de placutele de frana
in fine, nu-ti place dodgy, n-o cumpara, ea precis isi are cumparatorii ei; s'apoi smecheria nu e sa vinzi masini ieftine, ci scumpe
lasa sa vinda ieftine rusii, indonezienii si papuasii

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

06 Mar 2012, 21:22

@omurau: Nu sunt fan Dacia, am avut Logan si a ramas in familie. Masinile sunt destul de decente totusi. Nu cred ca ati fi vrut sa mergem tot cu 1310. Parerea ta mi se pare una subiectiva. Sincer acum. In Germania este PLIN de Dacii, nici nu mi-a venit sa cred pana nu am vazut. Niste prosti ca nu merg cu Mondeo din '98 si merg cu gunoiul de masina romaneasca. Este?

Stiu ca nu sunt cele mai frumoase masini cu cea mai buna stabilitate si cu cele mai bune frane, dar totusi in Germania de exemplu, VAND DE RUP !!! De Duster barem este PLIN! Orice masina are target-ul ei indiferent ca place la toata lumea sau nu. :)

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

06 Mar 2012, 22:08

In Germania se cumpara printre altele si Chevrolet, Perodua, sau alte masini de buget, pentru ca ii avantajeaza din punct de vedere al asigurarii si taxelor. La noi nu ne avantajeaza nici sa umblam cu masini vechi, nici cu cele noi, fie ele de buget sau nu.

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

07 Mar 2012, 00:24

In Germania in primul rand prima de casare este (sau era) 2500 euro. In al doilea rand, drumurile si traficul necesita mult mai putine solicitari decat la noi- in multe cazuri te pui pe autostrada si gata. Nu trebuie sa ocolesti dobitoace, roti explodate, cratere si pietre, dube si dacii 1310 care intorc dupa curba, sa franezi pana la 0 si sa tragi spre sant sa nu intre frontal in tine gunoiul care depaseste desi n-are timp, etc etc etc. Si in plus nici in Germania nu curge mierea la robinet, si au si ei foarte multi care o duc prost financiar (mai ales de cand le-au bagat euro au saracit multi).

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

07 Mar 2012, 12:41

Am vazut si eu o gramada de Dacii prin toata Europa cu precadere Logan Break si Duster si ceva Sandero. Toate sunt folosite cu pragmatism in diverse cazuri gen carat marfa, scule, echipamente sportive precum bicicletele sau schiurile sau sunt folosite ca masini de inchiriat unde le poti amortiza rapid.
E bine sa intelegem ca lucrurile simple sunt de multe ori si cele care dureaza si au succes mai ales in vremuri tulburi. De ex dupa razboi Germania s-a "scos" cu VW Beetle, francezii cu 2CV, italienii cu Vespa samd.
Nu va uitati dupa cai verzi gen scaune de piele si bord de mahon si rezistenta in viraje ca nu-i cazul si nu-i nevoie.

Mai demult m-a intrebat un bulgar cu oarece emfaza ce-i cu masina aia de-i zice Logan. Ca e urata. De ce nu ne luam Mercedes la mana a doua. I-am replicat ca masina aia "urata" reprezinta forta si puterea unor industrii care produc si testeaza sute de repere de metal,plastic, sticla, electrice etc si in care lucreaza mii de oameni, industrii pe care ei nu le au. Si in plus e noua, simpla, in garantie, destul de fiabila si oricum mai ieftina la intretinere decat Mercul lui SH.
Va reamintesc ca nimeni altul decat Ford a inventat linia de productie si a vandut jumatate din productia mondiala la momentul acela(ModelT). De altfel nici acum nu sta prost la nivel mondial.

Referitor la Lodgy ma astept sa aiba succes. Ia sa vedem din iarna viitoare la inchirieri prin Germania-Austria cand coboara hoardele de turisti din avion si toata gasca vrea sa intre intr-o masina cu tot cu bagaje si schiuri.

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

07 Mar 2012, 13:12

fara sa fiu rautacios cu dacia,care e o marca decenta,dar cam scumpa raportat la dotari si calitate,vreau sa adaug urmatoarele:diferenta intre romania si tarile din vest unde se comercializeaza modelele dacia este in primul rand data de service.un client din vest cu probleme la o dacia va fi servit ireprosabil,spre deosebire de romania unde ti se cauta nod in papura numai ptr a plati tu o defectiune la o masina aflata in garantie.in al 2 lea rand,valoarea masinii este mica si nu produce gaura in buget,cum se intampla in romania.in al 3 lea rand,un neamt sau francez merge cu ea 100 k km/an,daca nu si mai mult,asa ca lui ii convine o masina ieftina noua.cand iese din garantie poate sa aiba limita de km atinsa inaintea perioadei de timp.e bine ca se produc automobile ptr export,dar din pacate ptr lodgy beneficiul nu va fi la dacia,ci la reno (doar in mica masura ptr piesele produse in prima faza in romania).

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

07 Mar 2012, 14:59

sanderoalex scrie:in al 2 lea rand,valoarea masinii este mica si nu produce gaura in buget,cum se intampla in romania


Luand in calcul doar ce ai spus la punctul 2, nu vad diferenta dintre Dacia si ORICARE alta masina, ba mai mult, celelalte masini sunt gauri si mai mari.

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

07 Mar 2012, 16:12

pai aia am spus si eu,ca o dacia noua produce o gaura mult mai mica fata de orice alta masina noua,raportat la venitul lor.daca scazi prima de casare,mai platesti vreo 8-10k € pe o masina noua pe care dupa 3-4 ani cat tine garantia nu-ti pare rau s-o dai la fier vechi sau sa o schimbi.la noi,suma asta e inca f. mare,iar in 3-4 ani putini din clasa de mijloc isi permit sa schimbe masina sau mai bine zis sa-si permita gaura la buget provenita din schimbarea masinii!

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

27 Mar 2012, 10:11

http://i.auto-bild.de/ir_img/9/7/9/9/3/ ... bc1fa9.jpg

I like it!

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

27 Mar 2012, 10:22

da, e simpatica ... sa vedem si fata.

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

27 Mar 2012, 11:06

http://media.realitatea.ro/multimedia/i ... 408000.jpg

:) Cand apare cred ca o sa inlocuiesc Ka-ul.

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

27 Mar 2012, 18:49

adicristea scrie:
sanderoalex scrie:in al 2 lea rand,valoarea masinii este mica si nu produce gaura in buget,cum se intampla in romania


Luand in calcul doar ce ai spus la punctul 2, nu vad diferenta dintre Dacia si ORICARE alta masina, ba mai mult, celelalte masini sunt gauri si mai mari.



Eu stiu ce spui, si nu iau apararea nici producatorilor vestici sau a dealerilor de masini din Ro care cer pe o masina cat un om normal nu strange nici in 10 ani.

Eu ma refeream la cazuri cum sunt eu, nu as fi avut bani de Logan, am dat pe masina mea mai putin de sfert din pretul unui logan echipat asemanator la momentul respectiv si am iesit la fel de bine. Poate ca am reparat-o mai mult pentru ca e masina veche, dar nici asa in 4 ani de zile nu am atins jumatate din bugetul care l-as fi dat pe un logan. Si eu am fost sofer incepator cu nevoi modeste, de maxim 50k km in 2-3 ani, de ce la mine in tara unde se produce loganul, eu ar fi trebuit sa il platesc cu mai multi bani decat intr-un loc unde salariile oamenilor sunt de 3-4 ori cel putin mai mari ca ale noastre?

Asa ca Dacia ramane pentru mine un gunoi motorizat, la fel si renault, nu am nici o scuza sau aparare pentru ei si investitiile lor in Ro. De aici si rezulta ca de fapt ei nu s-au gandit niciodata cu adevarat la pietele emergente, pentru ca puterea de cumparare in aceste tari este extrem de scazuta, pentru ei toata scamatoria asta a insemnat o noua nisa de automobile vandute in vest, cu costuri mici de productie in tari in curs de dezvoltare.

Asadar or fi Logan, Sandero, Lodgy masini competente si bune, dar eu nu intru nicaieri in calculele lor. Poate ca intr-un viitor apropiat modelele astea de buget vor determina marii jucatori europeni, precum VW, Ford si Peugeot sa mai scada din preturi sau sa lanseze modele noi mai ieftine si fiabile, ca sa avem sanse mai mari de a ne lua un autovehicul nou in conditii mai blande.

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

27 Mar 2012, 20:33

eu am si logan si new mondeo dar va spun serios ca sunt mai multumit de logan din punct de vedere tehnic decat de mondeo.am scris la capitolul bilant 2 ani fiabilitate tot ce mi a picat la mondeo, mai nou pe langa tot ce am scris acolo mi a picat si cablul deschidere capota si sonda lamda.mondeo e bun din punct de vedere al spatiului, puterii, al optionalelor si al aspectului exterior dar din punct de vedere al echiparii lasa de dorit.

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

02 Apr 2012, 15:55

Si socru meu are un logan si nu are treaba cu el...de familie este ok..

Re: Primul monovolum marca Dacia - Lodgy

14 Mai 2012, 14:51

Au inceput sa apara si reclamele:



:D

Si un filmulet cu interiorul. Interesanta unitatea multimedia...

Răspunde