Eu am o alta masina cu GPL din 2000 si nu am avut probleme cu ea sint diferente intre GPL si motorina dar inainte de a face investia trebuie sa iti faci mai multe calcule.
In trecut ii spuneau FlexiFuel.
Din ce m-am uitat in oferta nemtilor instalatia este normal de ultima generatie consumul este putin cam mare in oras dar pretul unui litrul de GPL este cam 1.8 ron.
Problema ar fi daca mufa este compatibila cu cea de la noi.
Afara deja a inceput sa fie un avantaj o masina cu GPL pentru ca ai mai multe avantaje din partea statului.
Cind o sa fie si la noi la fel atunci se va merita cu siguranta intre timp trebuie sa iti faci doar calcule.
Restrictii la montaj cind ai transmisie automata si roata de rezerva la marime normala.
In Germania gasesti astfel de masini mai mult la particulari (ca si la noi de altfel) problemele la noi ar fi urmatoarele
1 daca doamne fereste ai probleme cu instalatia nu prea are cine sa o repare la noi
2 costul de 2500 euro pentru instalatie inseamna ca poti alimenta cam 2400 litri de motorina cu care poti merge linistit cam 34 000 km (in cazul meu cam 18 luni) bani pe care ii dai in `rate`
Daca este cineva interesat sa cumpere un FF2 cu GPL sint aici citeva oferte
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... usageType=Pentru ca pe viitor si eu sint interesat la o astfel de optiune am vorbit cu mai multi propietari de FF2 cu GPL din Germania care sint destul de multumiti de masina.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/163056.htmlhttp://www.spritmonitor.de/en/detail/163064.htmlhttp://www.spritmonitor.de/en/detail/124202.html