28 Mai 2008, 07:56
28 Mai 2008, 08:01
28 Mai 2008, 08:17
28 Mai 2008, 11:52
28 Mai 2008, 11:56
30 Mai 2008, 11:36
30 Mai 2008, 13:32
$1 scrie:$2ai si cum ramane cu partea obiectiva a problemei? E bine sa schimbat consumabilele la 30000? Stam cu filtrele si uleiul in masina atata timp (in conditii traficului mioritic)?
30 Mai 2008, 19:29
04 Iun 2008, 20:05
04 Iun 2008, 21:30
05 Iun 2008, 09:39
05 Iun 2008, 09:51
05 Iun 2008, 09:57
05 Iun 2008, 10:03
05 Iun 2008, 11:56
05 Iun 2008, 12:11
05 Iun 2008, 13:26
06 Iun 2008, 12:41
06 Iun 2008, 12:59
06 Iun 2008, 13:04
$1 scrie:$2Eu le-am schimbat la 12.000 ultima oara si mai mergeau inca pe atat lejer.
Deci un 20.000 ar fi ok.
06 Iun 2008, 13:13
06 Iun 2008, 20:09
06 Iun 2008, 20:54
$1 scrie:$2sa arata la benzinare?
la 1.8 diesel e cilindric
dupa 15.000 km l-am scos imbicsit de praf si cu ceva insecte....
si nu am mers pe drumuri neasfaltate
simplul fapt ca l-am schimbat....si a inceput sa traga mai bine motoru' :-)))
daca mergi mult prin Bucuresti, as zice ca ai facut sub 10,000 km
dar se pare ca vic are un hint
a luat deja premiul?
07 Iun 2008, 21:48
17 Iun 2008, 11:48
07 Ian 2009, 18:20
07 Ian 2009, 18:21
$1 scrie:$2u mi-am spalat filtrul de aer la 8000 si se simtea de parca ii facusem revizia, in sensul ca urca in ture mult mai lejer si parca nu era motorul sufocat. E drept ca al meu e sport si e mai expus poate la murdarie dar cel normal dupa 15 000 era plin de noroi si mai era si umed (cel standard e si din hartie ceea ce nu era bine deloc avand in vedere ca statea int-o cutie inchisa ermetic si de acolo in motor)
08 Ian 2009, 09:36