Switch to full style
Noutăţi din lumea automobilistică
Răspunde

Ford Has Announced Plans to Add Turbos to Its Engines

30 Iun 2007, 20:11

Ford Has Announced Plans to Add Turbos to Its Engines to Increase Fuel Economy...Will it Work?

http://www.thetorquereport.com/2007/06/ ... to_ad.html


"According to Automotive News Ford is going to install two turbochargers on its 4-cylinder, V6 and V8 engines to increase fuel economy and power.

Derrick Kuzak, group vice president for global product development said that the new technology will deliver diesel-like fuel economy.

The new Twin-Force technology will be applied to a whole range of vehicles between now and 2011. Apparently Ford feels that the new technology will achieve similar fuel-economy numbers as diesel engines, but will cost a lot less to produce.

The first vehicle that will have the new technology will be the Lincoln MKS flagship sedan that is due in 2008.

Ford is also working on variable displacement V8 engines and a new six-speed automatic transmission that combines the features of a manual with an automatic. The transmission dubbed "Powershift" is similar to VW's DSG transmissions."

30 Iun 2007, 22:21

$1 scrie:$2The transmission dubbed "Powershift" is similar to VW's DSG transmissions.


And the "Twin-Force technology" sounds very similar to VW's TSI...

Si eu cred ca asta e viitorul...motoare mici, pe benzina, cu supraalimentare.
In sfarsit au reusit sa faca pompe de benzina care pot face presiuni catre 100 bari si injectoare de benzina de precizie mare (piezoelectrice parca), deci se poate face injectie directa de benzina fara complicatii prea mari.

Daca injectia e directa (in cilindru), atunci nu mai are nici clapeta de acceleratie pe calea de admisie deci se poate face supraalimentare fara complicatii (si costuri) foarte mari, si se poate aplica si la motoare mici.

30 Iun 2007, 22:30

da dar eu cred ca se uzeaza muult mai repede aceste motoare
de cilindree mica si putere mare

30 Iun 2007, 22:47

Pai ideea e oricum sa nu tii masina prea mult :D

30 Iun 2007, 22:53

macar sa apuci sa o scoti din curtea dealerului

02 Iul 2007, 14:55

$1 scrie:$2a dar eu cred ca se uzeaza muult mai repede aceste motoare
de cilindree mica si putere mare

si eu zic la fel...motor mic, ca sa scoata cai multi tb turat => uzura mai mare.

02 Iul 2007, 15:06

Pai tocmai asta e ideea supraalimentarii duble: sa aiba cuplu si sa traga bine de la turatii mici, sa nu trebuiasca turat prea tare ca sa aiba demaraj.

VW foloseste la motoarele alea TSI un compresor mecanic (de tip Roots) la turatii mici si o turbina la turatii mari.]

"Twin-Force" probabil inseamna acelasi lucru...

Cu supraalimentare, se schimba datele problemei cu turatul motorului...

Am citit undeva ca pentru a merge constant la 90 Km/h cu o masina de 1200 Kg, cu coeficient aerodinamic bun, cum au cam toate masinile moderne, ai nevoie de aprox. 20 CP

Motoarele obisnuite sunt supra-dimensionate pentru demaraj.

Golf V TSI Dyno results:
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=739

05 Iul 2007, 16:08

4 cilindrii v6 v8 mie nu prea imi suna a motor mic, si oricum daca apare peste un an apoi mai asteptam un an doi sa vedem cat de fiabile sunt si ne creste barba, tot vw o sa confirme sua infirme :(
pacat ca arata nasol golful
Răspunde