Noutăţi din lumea automobilistică
28 Noi 2007, 20:43
43.000 de euro pentru Logan de 200 CP
Dacia Logan are si o varianta de 200 CP. Aceasta a fost realizata de Bernd Hutter, seful departamentului sport al Renault Germania, proprietarul sau apreciind-o la valoarea de 43.000 de euro.
Pentru a ajunge la aceasta putere, Logan a primit motorul de 2.0 litri si 179 CP de la Clio RS. Cu ajutorul unui filtru de aer sport si al unui nou sistem de evacuare, puterea a fost crescuta la 200 CP. Cutia de viteze standard a fost inlocuita cu una secventiala cu 6 trepte, de la versiunea Clio Cup, iar suspensia a fost rigidizata si coborata. Logan izbuteste in aceasta versiune viteza maxima de 210 km/h. Analiza: sectorul diesel de import in Romania e in scadere
A fost nevoie doar de un an de zile de prezenta pe piata a Logan-ului diesel pentru ca sectorul masinilor autohtone echipate cu motoare pe motorina sa inregistreze un adevarat boom in ceea ce priveste vanzarile, crescand in trei ani cati altii in 10. Dovada o furnizeaza APIA, care confirma o crestere a ponderii comertului cu masini diesel – autohtone si de import – de la 22,8% in 2005, la 40,3% in 2006 si, pe primele 10 luni ale anului curent, la 42,6%.
- Fişiere ataşate
-

- motor2.jpg (21.07 KiB) Vizualizat de 4463 ori
28 Noi 2007, 20:52
vai de capul meu:O mai bine mi-as lua ST de banii aia

nu vi se pare putin cam mult?
Ultima oară modificat de
andrey23 pe 28 Noi 2007, 21:33, modificat 1 dată în total.
28 Noi 2007, 20:59
$1 scrie:$2ai de capul meu:O mai bine mi-as lua ST de banii aia

nu vi se pare putin cam mult
Cu banii aia iti ei ST si Focus
+Fiesta ( sau pe aproape) dar nu asta era ideea.
Ultima oară modificat de
fasconal pe 28 Noi 2007, 21:01, modificat 1 dată în total.
28 Noi 2007, 21:01
oricum nu cred ca ar cumpara nimeni masina aia daca ar intra in productie... acuma pe bune...chit ca mai este si modificata dar totusi...
28 Noi 2007, 21:20
43 000 euro pt un Logan?
28 Noi 2007, 21:32
$1 scrie:$2ai de capul meu:O mai bine mi-as lua ST de banii aia

nu vi se pare putin cam mult
ce ST? de banii aia iti iei viitorul Focus RS de 300 cai

si iti mai raman si bani
28 Noi 2007, 21:34
raman bani si de niste upgrade-uri daca mai ai ce sa faci la ea
29 Noi 2007, 03:15
hm. eu cred ca masina s-a ridicat la costul asta datorita faptului ca e un concept, un unicat. in cazul asta, sa pui o masina la punct costa enorm - 43k euro e chiar putin - nu cred ca e doar o modificare de tuning, e alta masina. sunt convins ca daca ar fi pusa in productie, masina nu ar costa nici jumatate... ba chiar cred ca exagerez... un renault clio rs costa ~20k... cu tot cu taxa... oricum, mi-ar place sa trag o tura! avand in vedere ca un logan de serie e cu 300 kg mai usor decat un clio de serie... cred ca zbarnaie!
ia uite! asta e facuta de renault. ptiu!
http://www.youtube.com/watch?v=pcTGuwHb ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=1BP2uAvx ... re=related
si asta de nemti.
http://www.youtube.com/watch?v=VB5wjgp_6Tg
ambele au motoare de 2000.
credeti-ma!!! nu m-ar deranja nici una in garaj!!!! sau macar o tura-doo...
29 Noi 2007, 03:38
Totusi chiar daca este unicat ,sa investesti 43000 euro in logan
29 Noi 2007, 11:59
Errrm...ce concept frate...o caramida cu motor de 200 de cai si abia se taraie pana la 210 km/h ...43.000 euro ahahahahahahahahahahaha......
29 Noi 2007, 12:01
pai o frineaza liniile aerodinamice ... la alea nu au umblat, nu?
29 Noi 2007, 12:53
uf! railor!
29 Noi 2007, 13:22
clio Rs are 200 cai de fabrica(asta nou cel putin) cutie secventiala?pretul e aberant,un Logan de cupa pregatit special pentru cursele de circuit este de 11.500 euro (cu toate taxele incluse), iar o masina dezvoltata pentru raliuri costa 13.300 euro.
pretul este aberant dupa mine ,motorul de Clio Rs nu cred ca e mai mult de 4-6000 euro.Cum s-a spus si mai sus noul Clio Rs e aproape 20.000 euro.
29 Noi 2007, 13:31
eu zic asa: o dacia ramane o dacia!
din c**** nu poti face bici!
29 Noi 2007, 15:22
$1 scrie:$2lio Rs are 200 cai de fabrica(asta nou cel putin) cutie secventiala?pretul e aberant,un Logan de cupa pregatit special pentru cursele de circuit este de 11.500 euro (cu toate taxele incluse), iar o masina dezvoltata pentru raliuri costa 13.300 euro.
pretul este aberant dupa mine ,motorul de Clio Rs nu cred ca e mai mult de 4-6000 euro.Cum s-a spus si mai sus noul Clio Rs e aproape 20.000 euro.
Cu 13.300, masina de Raly-uri ?
Cred ca glumesti.
Revin cu poze si preturi. (daca o sa trebuiasca o sa atasez si facturi )
13.300 = bancul zilei!!!
29 Noi 2007, 16:15
@alex230ro: Scuze, am citit rapid si am ramas la Clio rs...dezvoltata pentru raliuri costa 13.300 euro.
Preturi de la Clio de Raly vreau sa postez ( si poze ).
29 Noi 2007, 19:28
$1 scrie:$2bia se taraie pana la 210 km/h ...43.000 euro ahahahahahahahahahahaha......
220km/h au toate loganurile pe ceas
29 Noi 2007, 19:33
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2bia se taraie pana la 210 km/h ...43.000 euro ahahahahahahahahahahaha......
220km/h au toate loganurile pe ceas

Se duce mai mult.
29 Noi 2007, 23:06
domnilor! nu faceti confuzii. dacia logan pt. cupa joe e o masina de raliu pt. amatori. o masina adevarata de raliu costa cat un rolls royce. nou. phantom. masina de la care a pornit topicu' este o masina de raliu adevarata! si cred ca e foarte ieftina, avand in vedere ca doar o cutie de viteze pt. o masina de raliu adevatara costa cat un mondeo nou (minim) si se intinde pana la 80k euro... numai cutia de viteze. lincurile pe care le-am dat mai sus arata niste masini grozave! cred ca loganu' s2000 (ala de 245 cp) costa chiar mai mult...
pe voi va deranjeaza doar ca e logan, sau ca poarta acest nume. urati masina asta numa' fiindca e romaneasca (desi nu e), sau ca e frantuzeasca (si iar v-as trage de urechi), ca e urata (ceea ce e de discutat), ca n-are palarie sau fiindca nu e ca focusu'... v-ati pus intrebarea cum ar arata un focus la pretul unui logan? va spun eu: fara motor, fara scaune, fara roti, fara un stop in spate, fara geamuri pe partea stanga. a! si vopsita doar pe capota si aripa fata dreapta...
asa ca norocul nostru ca avem astfel de masini cu 4 roti, cu motor, cu geamuri... etc.
gasesc loganul o masina extraordinara, foarte corecta pentru pretul ei! nu pot zice acelasi lucru despre multe alte masini, vedete, pt. care platim intre 10 si 50% sigla...
gata! oficial ma declar avocatu' loganului fata de rautaciosii forumului! consider despre mine ca sunt indragostit de automobil. in primul rand. nu de un anumit automobil... fordul meu??? e amanta! 'ntzles?
hai bafta!
29 Noi 2007, 23:25
eu zic ca si impreza wrx este o masina de raliu... si tot nu se ridica la pretul de 43000 euro
http://www.masini.ro/masini_noi/model/899/subaru-impreza-wrx-sti.htm
acuma asta este parerea mea... cel mai bine mi-as lua o masina cat de cat acceptabila si restu de bani as investi in altceva, de ex o casa.
30 Noi 2007, 00:21
Multumesc @octa. Chiar ma simteam "singur" pe acest topic.
Am un amic ce sposorizeaza un echipaj din Raliul intern. E un Clio RS si asa am mai aflat ce si cum despre cat costa o masina de Raly si pentru ca tot se vorbea de pretul unei cutii de viteza, pot sa va spun ca tocmai au mai cumparat una cu 55.000 de Euro.
No comment.
Am promis revin cu poze, sper si cu factura.
Ultima oară modificat de
fasconal pe 30 Noi 2007, 01:37, modificat 1 dată în total.
30 Noi 2007, 00:49
@andrey23: o impreza wrx (adaug sti) de raliu (wrc) costa cat sa faci o flota de taxiuri de impreze wrx (sau o flotutza de wrx sti) de showroom sau focusane pt. locuitorii unui sat sau logane pt. locuitorii unui mic oras... exagerez, dar asa sper sa se inteleaga mai bine...
oricum, impreza din linku' pe care il dai nu e cea mai scumpa si nu e aia renumita. si sunt si ceva erori in informatiile de acolo: zice wrx sti... nu e asa ceva. modelul ala (penultimul), standard are 250 cp. un wrx are 230 si cel prezentat are 195... undeva scrie ca e wrx s/r bc. un wrx sti costa 30k cip. oricare e o masina extraordinara pe care as parca-o in garaju' meu fara ezitare. dar nu se compara cu o masina wrc nici pe departe... nici ca pret, nici ca performante.
mi-aduc aminte de reclama aia la focus... un focus de pe care se ridica o caroserie de focus wrc de catre un brat de macara... si tu o cumperi. hehe! e chiar invers: la raliu se ia un focus wrc si se pune o caroserie de focus plus autocolante... ba mai rau: caroseria aia seamana la forma cu cea a focusului cand de fapt e cu totul altceva... fata de un focus wrc, un focus st e o jucarie in ce priveste performanta...
o masina de raliu e super scumpa! de aceea zic ca daca nemtii aia au scos asa ceva din 43k, e ieftin. si cand te gandesti ca n-are nici macar scaune reglabile (in nici o directie!), ce sa mai zic de a/c sau geamuri electrice... oho! nici macar cu macara! si inca oho! nici macar geamuri - doar niste plastice transparente cu viziera...
inca o data: apreciez loganul pt. ceea ce este. si se dovedeste ca potentialul este enorm, prin 'creatiile' (ar trebui sa zic 'creaturile') prezentate aici, si celelalte din alte topicuri!
bafta si ochii deschisi!
04 Dec 2007, 15:58
sunt de acord cu Octa. Nu imi place Logan standard, mi se pare oribil. Dar si eu apreciez ce a facut din ea. Orice masina cu piesele adecvate poate deveni o adevarata masina de raliu
Dar tot as vrea sa vad cum arata o multipa 1 modificata pentru raliu
04 Dec 2007, 22:42
vorbesti de fiat multipla 1? vai! de cand a aparut am zis ca e una dintre cele mai urate masini ale lumii... am ramas cu aceeasi parere... mai cred ca loganul este o frumusete fata de mulptipla. pe de alta parte, multipla de raliu... hm... nu prea cred. poate o multipla tunata... da' de raliu.... nu.
ma rog, poate nu vorbesti de fiat multipla...
05 Dec 2007, 18:40
tocmai de acea chestie numita "automobil" vorbesc

).
Ma refeream ca tare as vrea sa vad pe cineva cum ia o multipla 1, investeste in ea 50 000 euro si o face de raliu(desi e un pic cam inalta)
DUpa mine e CEA mai urata masina. Nici Damas nu e mult mai prejos....
05 Dec 2007, 20:27
Cred ca ar fi tare sa vedem o clasa separata la raliu, departajata dupa uratenie si nu dupa motor/putere etc ...
Multipla ar intra sigur in clasa asta, ar mai intra si loganul cred ca si un trabant ( dubita

), reno twingo 1 si cea mai "urata" dar marfa ar fi daca mai tineti minte " Lamborghini LM002 " ( GATA MI-AM PUS LUMEA IN CAP

)si sa nu uitam si LASTUNUL ...
10 Dec 2007, 02:23
Epox, aia nu este masina de raliu.
Si ca veni vorba de tuning, am si eu un comentariu despre tuningul gen berlina cu oua kinder in antena. Mor de oftica cand vad romanul care isi cumpara cel mai chel logan cu cel mai mic motor, se duce cu el in vitan sa-i puna subwoofer, xenon, neoane, guri de aer false, folii pe geamuri..etc, mai face si un overclock la motorasul de 14 mpi, apoi ii da jos sigla cu dacia si lipeste una cu renault. Am vazut logan cu parasolare (parbriz si luneta) pe care scria mare "AER CONDITIONAT" (nu era taxi). Am mai vazut capace care se invart haotic, independent de roti....hidoase.
Ma oftic cand vad ca unii arunca banii pe tot ce am enumerat mai sus in loc sa mai puna ceva si sa-si ia in plus pe masina noua o servodirectie, un abs, un aer conditionat, eventual un motor mai iute.
Nu am facut referire la masinile prezentate de epox, am vazut si eu logane infrumusetate cu gust, dar la noi predomina tuningul descris de mine.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.