Noile S-MAX si Galaxy
Noutatile pentru noua generatie de S-MAX si GALAXY par a fi motorizarile combinate cu transmisia powershift.
Pentru diesel avem noul motor 2.0 TDCI Euro 5 cu puteri intre 115, 140 si 163 de cai.
Noutatea mult asteptata este tehnologia EcoBoost folosita in motoarele pe benzina.
Propulsorul pe benzina 2.0 EcoBoost SCTi va dezvolta 203 cai la 5500 rot./min si un cuplu de 300nm pe o plaja de turatie de la 1,750-4,500 rot./min.
Performantele sunt pentru S-Max cu motorul de 2.0 SCTI de 8.5 sec pana la 100km/h si respectiv 8.8 secunde pentru Galaxy.
Transmisia PowerShift dublu ambreiaj va fi standard pentru motoarele 2.0 SCTI si optiune pentru motoarele diesel de 2 litri de 140 si 163 de cai.
O alta versiune EcoBoost va fi motorul de 1.6 litri si 150 de cai.
Alte info si poze aici
Pentru diesel avem noul motor 2.0 TDCI Euro 5 cu puteri intre 115, 140 si 163 de cai.
Noutatea mult asteptata este tehnologia EcoBoost folosita in motoarele pe benzina.
Propulsorul pe benzina 2.0 EcoBoost SCTi va dezvolta 203 cai la 5500 rot./min si un cuplu de 300nm pe o plaja de turatie de la 1,750-4,500 rot./min.
Performantele sunt pentru S-Max cu motorul de 2.0 SCTI de 8.5 sec pana la 100km/h si respectiv 8.8 secunde pentru Galaxy.
Transmisia PowerShift dublu ambreiaj va fi standard pentru motoarele 2.0 SCTI si optiune pentru motoarele diesel de 2 litri de 140 si 163 de cai.
O alta versiune EcoBoost va fi motorul de 1.6 litri si 150 de cai.
Alte info si poze aici
ffocus2 2007, Trend, 1.6 TDCI, 5 usi, Sea Grey
-
colgate - Ford Freak
- Mesaje: 240
- Membru din: 23 Iul 2005, 19:45
- Localitate: Bucuresti