Noutăţi din lumea automobilistică
07 Mai 2012, 14:16
@razvann
Eu asa stiu ca toate motoarele pe benzina care au ceva cai si sunt motaore de generatie noua, au volanta cu masa dubla. Dar de ex. cred ca si unele Ford Focusuri MK1 cu motor de 2.0 benzina au volanta cu masa dubla ...
@doru3160
In Anglia asa este ... dupa CP
07 Mai 2012, 14:33
La motoare de 2.0l cu cuplu mare, asa este. Insa nu ma asteptam la un motor usor de 1.0l si cuplu 170Nm.
07 Mai 2012, 15:43
Nu cred ca 2.0 benzina de pe FF1 are cuplu mai mare decat 1.0 ecoboost de 125 cai, la care poate urca pana la 200 Nm timp de 30 de secunde ...

. Normal ca I-au pus DMF mai ales in ziua de azi cand se pune un accent mai mare pe confort ...
14 Mai 2012, 19:01
Salutare,
si uite ca dupa ce am tot citit eu legat de Ecoboost 1.0 am ajuns astazi sa il testez si eu.
Comparatia o voi face intre Duratec 1.6 - 101cp si Ecoboost 1.0 - 125cp. Dupa parerea mea, aproape din toate punctele de vedere este Ecoboost-ul mai bun. De ce spun aproape ... pentru ca atata timp cat nu este prezenta turbina eu personal simt masina greoaie, desigur ca dupa ce intra turbina e o placere sa conduci spre deosebire de cealalta care are putina mai multa vana la turatii mici si e constanta pe toata plaja de turatii.
Acum tot ce trebuie este sa vedem cat de fiabile sunt mtoarele.
14 Mai 2012, 19:52
Bine bine, dar ce ai observat tu? Intra asa mai hotarat turbina pe la 1500 RPM? Pt. ca daca da, atunci nu e nicio problema ...
Sub 1500 oricum nu circul nici cu diesel ...

, din contra ... cu 1.8 TDCI de pe FF1 sub 1700 RPM nu prea ai ce cauta ...
17 Mai 2012, 08:31
Sincer nu am prea simtit turbina decat de pe la 2000 RPM, dar ma gandesc acum ca mi-ai pus intrebarea ca poate, fara sa imi dau seama, ma asteptam la boost-ul asemanator masinii mele (2.0 TDCi). Senzatia aceea ca te baga usor in scaun este pe la 2500 cand pui piciorul la fund.
Off-topic: La mine foarte rar ma trezesc la 1500 RPM cu masina mea, dar asta se intampla cand sunt acasa in oras si merg in coloana, ca deh limita de 60 km/h si cutia e etajata in treapta 3 la 50 km/h sa am 2000 RPM.
17 Mai 2012, 08:37
2.0 TDCI are cuplu mult mai mare decat motorasul asta, nici nu te poti astepta la aceeasi, sau aproape aceeasi performante ...
17 Mai 2012, 08:57
Stiu asta ... in overboost am cuplu 340 Nm fata de 170 Nm, dar totusi ... turbina am simtit-o de pe la 2000 RPM.
Ramane de vazut cat de fiabila este si daca as locui in oras ... nu as zice "NU".
Apropo ... mi-a spus dealerul ca odata cu introducerea acetei motorizari ... au disparut 1.6 aspirat 100 cp si 125 cp.
18 Mai 2012, 21:34
dar ce?
14 Iun 2012, 09:59
Wow ... ce punctaje mari a obtinut comparativ cu concurenta.
14 Iun 2012, 13:51
Chiar ca ...
Inseamna ca e potent motorasul

Eu ma astept sa fie si o versiune de 150 de cai frumosi
17 Iun 2012, 21:06
Nu stiu.
Cu 150 ar intra in aria de actiune a celui de 1.6. Poate doar pe Fiesta cu un compresor mecanic.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.