Noutăţi auto

Golan Break Spy Foto

Noutăţi din lumea automobilistică

Moderatori: KomandantuR, adicristea

slava Domnului...

Mesajde verga_Cip » 12 Sep 2006, 12:49

ca sunt singur, Dracului, in birou!!! ca m-am kkt pe mine de ras!!
asta cu bateriile 777... tare de tot! iar aia cu parbrizul e si mai buna, dar trebuia sa mentionezi apa calda de la centrala, dupa ce te-ai debransat de la Termloc...sau cum dracu s-o mai chema acum!! sau se mai poate o varianta: cu canistra de benzina sub masina, ca la autocamioane!! se dezmorteste toata masina! si mai si pleaca (de tot) la prima cheie!!!

:icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:
mama.. ce-ma mai ras! mi-au dat lacrimile!! :icon_eek:
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde zuza » 12 Sep 2006, 12:56

Eu cred ca v-ati incins putin. calmati-va si incercati sa priviti rational. s-a dorit o masina care sa te duca de la punctul A la punctul B fara probleme? a iesit aceasta masina. ah, sigur, ca exista si exceptii de la aceasta regula si pot interveni bube? sa fim seriosi, la ce masina nu intervin bube?
Am o prietena foarte buna care are 1.4. Nu l-ar da decat pe un Steppe. Ceea ce va fi face. Mentionez ca are 26 de ani.
Sefu' de trib are 1.6. El viseaza la Cherokee. Mentionez ca are 48 de ani.
Concluzionez :
Loganul nu este numai pentrru "cei trecuti de 60 de ani care si-au mutat fundurile dintr-o dacie din 1900 vara si carora li se pare o masina senzationala". Loganul, desi vi se pare greu de crezut, este o optiune, pentru unii, nu un compromis. Din diverse motive, de ei stiute.
Ma enerveaza jignirile si generalizarile. Va dau in judecata ca mi-ati facut tatal taran si mos!
Sa nu ne pierdem cu firea, ok?!!

Editez, ca mi s-a ridicat parul pe ceafa. Am condus si eu masina asta. Eu in scaun am stat foarte bine! E adevarat ca butoanele pt oglinzile electrice spate sunt jenibile. E adevarat si ca nu-i cea mai frumoasa, sau cea mai performanta. DAR, de fiecare data cand am mers eu cu ea, sau tata cu ea, nu stiu sa ma fi lasat in drum. Ca urla cand ii dai pedala, ca huruie, ca zdrangane (eu nu am auzit nimic! nici la logan, nici la libelula, si, slava domnului, s-a spus ca asta este o grava problema a Fiestei!), mie nu mi s-au intamplat nasparleli cu ea. Parerea mea este ca e o masina corecta pentru banii ei si ok. Eu l-as conduce oricand.Dixit!
I am the great pretender!
Avatar utilizator
zuza

Greenest Member
 
Mesaje: 862
Membru din: 18 Apr 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta 1.25, 2006

Mesajde Zanga » 12 Sep 2006, 13:39

$1 scrie:$2-a dorit o masina care sa te duca de la punctul A la punctul B fara probleme?


si o carutza te duce de la a la b

$1 scrie:$2m o prietena foarte buna care are 1.4. Nu l-ar da decat pe un Steppe. Ceea ce va fi face. Mentionez ca are 26 de ani.


probabil ca in afara de logan 1.4 nu stie altceva despre masini

$1 scrie:$2efu' de trib are 1.6. El viseaza la Cherokee. Mentionez ca are 48 de ani.


Sa ii urezi multi inainte din partea noastra...tinerel domne, tinerel....vezi si el la jeep viseaza....nu la logan :icon_mrgreen:

$1 scrie:$2a dau in judecata ca .......


Si daca pierzi procesul platesti cheltuielile de judecata ca poate imi iese si mie o shpaga sa fac plinul la balena :icon_mrgreen:

$1 scrie:$2ditez, ca mi s-a ridicat parul pe ceafa. Am condus si eu masina asta. Eu in scaun am stat foarte bine!


e contradictie in termeni, nu cred ca de placere....poate te lasasera franele si deaia s-a zbarlit parul

$1 scrie:$2u l-as conduce oricand.Dixit!


Moama Zuza te renegam...... :icon_mrgreen:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Mihai L » 12 Sep 2006, 13:42

Eu raman la parerea ca este o optiune prea scumpa... Multa lume continua sa-l ia in ideea ca este facut aici si gandirea logica este ca piesele/manopera sunt mai ieftine. Dar rationamentul celor de la Dacia este "putin" diferit, din pacate (vezi exemplele date anterior la preturi).
Daca reuseau sa-l scoata asa in 5000 EUR cum au promis era OK.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde verga_Cip » 12 Sep 2006, 13:47

$1 scrie:$2="Zanga

$1 scrie:$2ditez, ca mi s-a ridicat parul pe ceafa. Am condus si eu masina asta. Eu in scaun am stat foarte bine!


e contradictie in termeni, nu cred ca de placere....poate te lasasera franele si deaia s-a zbarlit parul



se mai poate o varianta: la Logan aerul conditionat e cu geamul jos. inovatia e ca se poate cobora parbrizul, electric sau manual, in functie de echipare. astfel aerul va avea si recirculare automata!! :icon_mrgreen:

Zuza ..ai grija ce spui de logan ... in afara ca poarta sigla renault.... nu e nimik bun de spus!! aa... ca mi-am adus aminte.. arcurile alea din portbagaj... poate le pun si la portiere... sa nu le uiti deschise si sa se inchida ferm!! asa.. vei avea si inchidere automata a usilor... nu la cheie, la arcuri!! :icon_mrgreen:

Bafta!
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde Zanga » 12 Sep 2006, 16:38

http://www.autof1.ro/auto/galerii_foto/lgnbreak.html


dar vai ce dulapior frumos




MOOOAAAMMMMAAA ce de porci o sa intre in spate.... :icon_eek: :icon_eek: :icon_eek:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Huffy » 12 Sep 2006, 16:53

Hihi..si eu care vroiam sa-mi fac sifonier pe comanda.. :icon_mrgreen:
Avatar utilizator
Huffy
 
Mesaje: 4692
Membru din: 07 Iun 2005, 19:51
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde mihai2k1 » 12 Sep 2006, 18:36

Vazui si eu comentariile si ma uitai si pe problemele cu loganurile din forumul dacia... Si acu ma intreb: La versiunea aia cu 110CP nu "fuge" loganu de sub vopsea? Ca era unu saracu de ne arata poze cum ca ii sarise vopseaua de pe masina...

Dupa parerea mea, comparatiile nu isi au rostul. Vorbim de o masina aflata la prima "editie", cu diverse mici modificari, fabricata de o uzina care timp de 30 de ani a fabricat acelasi model de masina. Dacia a considerat necesar sa faca face-lifting, in loc sa rezolve o problema care pe mine m-a socat la un break fabricat in 2004 (si pe care l-am luat nou): axa volanului nu corespundea cu axa scaunului soferului... adica ma "tineam" de volan cumva cu mainile spre dreapta... motiv de dureri de spate dupa drumuri de 200km... In rest, pt un break am fost chiar multumit... Am dat pe el 4400Euro, l-am intretinut si l-am dat dupa 1 an si 9 luni (23.000km) cu 4100Euro :D.
Fordurile, bemweurile si alte masini sunt facute de uzine care in aceiasi 30 de ani au scos foarte multe succese de piata si care au invatat din ele...
Nu stiu cum se comporta loganul fabricat pe (si pentru) pietele externe. Poate se comporta mai bine decat loganul nostru. Poate cu acel model ar trebui facute comparatiile.
Oricum, loganul fabricat de romani nu are nici o sansa sa devina o a doua "masina a romanului", asa cum a fost (si poate mai este) Dacia 1300.
ex-Ford Fiesta 1.4 2003
Ford Mondeo break 2.0 TDCI 2003
Hyundai i20 Active 2016
Just me.
mihai2k1
Gold Member
 
Mesaje: 791
Membru din: 04 Iun 2006, 12:32
Localitate: Otopeni

Mesajde catalin40A » 12 Sep 2006, 21:39

Oameni buni, nu puteti cere nici unei fabrici chiar daca e Ford, BMW, Mercedes, etc... sa poata scoate un autoturism de clasa compacta cu 6 - 7 mii euro. Pentru ca acest lucru sa fie posibil trbuiesc facute multe compromisuri deunde si problemele de care ridem noi acum. In lumea asta totul costa bani mai multi sau mai putini.... depinde ce vrei sa obtii. Daca pui calitate si rafinamentul inaintea costurilor,... o sa iasa ceea ce conducem noi acum, daca pui costurile innaintea calitatii si a rafinamentului o sa iasa ..... LOGAN. Atentie, suntem inca europeni de mina a 3 - ia. Ni se da ce cred ei ca avem dreptul sa consumam
Parerea mea.
FOCUS II 1.6 TDCI 110HP TREND CHAMPIONS LEAGUE .2006
Avatar utilizator
catalin40A
Member
 
Mesaje: 331
Membru din: 14 Aug 2006, 19:25
Localitate: Ploiesti
Maşina: FORD FOCUS II 2006, 1.6 TDCI, 109 CP

Mesajde OctavianC » 13 Sep 2006, 01:15

Eu sincer nu sunt deloc un fan logan, aboslut deloc, cred ca a-ti observat. Recent am vazut niste teste NCAP.....m-am uitat la logan si m-am ingrozit...apoi m-am uitat la alfa romeo 147....vreau sa zic ca logan s-a indoit f putin in comparatie cu ea, chevrolet aveo care e din aceeasi clasa la acelasi pret are trecut cu litere mari PERICOLLO MORTO(sau asa ceva, nu cunosc italiana), la testele ncap s-a deformat si portbagajul la impact frontal.

mihai2k1@ un pic te contrazic.....vopseaua la dacia...culmea......sta f bine pe caroserie si nu prea cade jos, in schimb daca vei citi pe forum sunt forduri care au avut probleme cu vopsea exfoliata.

Zuza@ poate tu ai stat comod in logan dar eu la 1.85 am stat cel mai incomod posbil in varianta cu reglaj pe toate axele inclusiv lombar(ceea ce focusul meu nu are), dar masina mai incomoda la condus a fost doar peugeot 206 CC, care cu toate date la amxim in spate si volan ridicat dadeam cu picioarele de volan cand apasam pe pedale.



concluzia------> TOT NU AS LUA DULAPUL ASTA HIDOS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! prefer un focus pe care mia pica injectoarele, mai cade una alta pt ca stiu ca daca intra un nebun in mine ma protejeaza de 2 ori mai bine si pot sa evit ceva si la 90km/h fara sa ma rastorn...e o masina second hand dar cine ia un second hand e pregatit cu niste banutzi care trebuie investiti.

SI ca masina de taxi dincolo...LOGAN???????????????????? come on man cele mai urate taxi care le-am vazut in europa occidentala erau in belgia, franta Citroen Picasso, Opel vectra, reanault...etc...dar nimica similar unui logan plin d eplastice urat mirositoare care pe cat e de spatios pe atata e de incomod, etc.......daca ma pun sa zic ce taxi sunt prin germania, olanda....mercedes E Klasse, etc. Sincer nu vad taximetristul pe pe E klasse urcand in logan :D
Volvo S60 2.4 D5 Gold

DEAD Ford Focus TDCI 2001
Avatar utilizator
OctavianC
1nsane Member
 
Mesaje: 1653
Membru din: 21 Apr 2006, 18:38
Localitate: Oradea

Mesajde mihai2k1 » 13 Sep 2006, 07:04

OctavianC@: E drept, am auzit de probleme cu vopseaua aplicata pe partile din plastic ale masinii (spoilere). Corect: la breaku meu statea bine vopseaua. Insa baiatul de care spuneam se plangea ca ii sare/exfoliaza vopseaua pe pavilionul masinii din cauza mizeriei facute de pasari sau a cleiului de copac. D-asta mi-a permis sa fac glumitza aia:).
ex-Ford Fiesta 1.4 2003
Ford Mondeo break 2.0 TDCI 2003
Hyundai i20 Active 2016
Just me.
mihai2k1
Gold Member
 
Mesaje: 791
Membru din: 04 Iun 2006, 12:32
Localitate: Otopeni

Mesajde zuza » 13 Sep 2006, 10:18

imi pare rau sa aud ca sunteti extrem de obtuzi. din fericire, eu nu judec oamenii dupa masina pe care o conduc. zanga, nu ma asteptam. in fine. nu mai comentez pe acest subiect, ca n-am cu cine. voi sa fiti sanatosi!
I am the great pretender!
Avatar utilizator
zuza

Greenest Member
 
Mesaje: 862
Membru din: 18 Apr 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta 1.25, 2006

zuza is upset!!!

Mesajde verga_Cip » 13 Sep 2006, 10:36

In primul rand ca nu am comentat omul care coduce Loganul... ci Loganul in sine!! Daca au fost facute astfel de comentarii, ele au avut in prim plan oameni care dupa ce ca conduc un Logan, se mai si "fudulesc", lucru inacceptabil - parerea mea!
Intr-o alta ordine de idei, ne exprimam o parere, libera de alfel in Romania postdecembrista! sau cel putin asa credem!


Concluzia?? Loganul este un dulap pe roti, cu arcuri la usi, geamuri cu termopan si oglinzi de dulap/baie, motor de 1,6 cmc ce dezvolta 87 mCai (micro) putere..., cu baterii 777, centrala proprie pe gaze (de esapament) si inchidere centralizata la comanda: adica unul da comanda si ceilalti 4 inchid portierele!


Bafta!
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde Maddogul » 13 Sep 2006, 15:03

Si deci ce-mi mai ramane sde spus
Sigur ca suntem rautaciosi fiindca avem masinimai bune care costa mai putin ca un Logan nou pe care potzi sa ai surpiza sa-l prinda rugina sau sa-i spargi luneta fiindca arcurile de la portbagaj pardon porcbagaj sunt foarte tari si belesti luneta
In alta ordine de idei Loganul nu se in scrie in categoria domne masina noua si ieftina ci masina mare multa si degeaba scumpa
La ce foloseste o inaltime in interior deaspura capului ca media de intaltime pe tzara nu sare de 1.7 M?
Si deci Noul Logan cu motor de 1.6 110Cp va fi un real succes si iar se va umple Bucurestiul de Tuning for Golan samd
Problema mea cea mai mare este ca maresc puterea si lasa franele si asha proaste mai ales alea cu ABS intacte si de aici o groaz de neplaceri
So Logan este o masina cu o vopsea fumoasa data intr-un strat metalizata cu pilitura de cheie franceza nu ca doar e Renault
Si chestia cu bateriile 777 a fost super tare acum incerc sa gasesc o reclama la o toyota si o voi p[une sa vedetzi ce inseamna HID
Cu Stima
Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 CP 2022 St-Line X
Kuga 1.5 Ecoboost 182 CP 2018 Titanium X,
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97

Maddog Garage
Avatar utilizator
Maddogul
 
Mesaje: 5627
Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
VIN: WF0FXXGAGFRA56025

ciora vopsita!!!

Mesajde verga_Cip » 15 Sep 2006, 08:26

Da, chiar de logan e vorba!! Mare face-lift au facut astia.... adica au vopsit spoilerele cu totul, au schimbat cadranele la bord in alb.... si gata! Face-lift ... ROMANESC! :icon_eek: Astia-'s in stare si daca ii dau alta culoare la masina sa zica ca au facut un face-lift! Ma intreb cand o sa-i modifice farurile sau stopurile spate .. alea ce-or sa mai fie?? Alt model de logan!?!? :icon_mrgreen:

Si una peste alta aratau aseara pe la televizor ca loganul are 107 (dimineata pe la radio sau nu stiu care post TV ca's 105 cai) cai.... dar cand au facut testul la TV pentru tot romanul iubitor de dulapuri, pe tester arata 100 virgura ceva!! :icon_eek:
Nu stiu cum dracu, desi n-am facut matematica la CARACAL, 100 virgula ceva nu insemna nici pe departe 105 cai, darmite 107!! :icon_sad: Astia cum au masurat?? cu centimetru??? :icon_mrgreen:

Vorba romanului, pardon a moldoveanului: Rahat cu perje!!! :icon_mrgreen:
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde Zanga » 15 Sep 2006, 09:19

mda, am fost cenzurat :shocking_gif: :cussing: :shocking_gif: :cussing: :shocking_gif: :cussing: :shocking_gif: :cussing:
se pare ca lumea nu mai stie de gluma
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde madymax » 15 Sep 2006, 13:23

@verga_Cip: Francezii din cate am inteles, masoara puterea motorului pe bancul de proba. Problema e : ce procent din puterea aia ajunge la rotzi???? Adica cati din caii disponibili pot sa faca sport si sa ajunga la linia de sosire. Poate ca unii sunt scutiti la sport :D
2002 Ford Focus HatchBack 1.8 ENDURA TDDi 66kw/90 CP (e nervos rau cand il spal si-i trag preshul de sub pedala :)) )
(ex)2005 Ford Focus II HatckBack 2.0 TDCi 100kw/136CP Ghia Navi
2009 Ford Mondeo Titanium S 2.2TDCi 175CP
Avatar utilizator
madymax
 
Mesaje: 869
Membru din: 20 Ian 2006, 02:44
Localitate: Galati
Maşina: Focus Hatch 1.8 90CP Trend 2002 / Ford Mondeo Titanium S 2.2TDCi (Chiptuning/DPF off)

Mesajde ddexter » 15 Sep 2006, 17:23

Probabil ca sunt 100,5 si de foame au mancat un "0". :))
Kul, right?
Imagine
Mondeo 2002 TDDI 115,6 CP :))
Avatar utilizator
ddexter
1nsane Member
 
Mesaje: 1436
Membru din: 09 Mar 2006, 17:35
Localitate: Baia Mare
Maşina: Ford, Mondeo, 2002, TDDI 1998cm3, 85 kw, 16"

Mesajde liviub » 19 Sep 2006, 16:52

zuza are dreptate
eu am mai postat pe undeva ceva de treaba asta.
comparatiile nu-si au sens
si este DE BUN SIMT sa respectam deciziile celorlalti.
deci sa nu fim magarei si cu nasul pe sus ca avem ceva forduri in garaj.
inca o chestie - romanul foarte des pierde ocazia sa taca si rau face, ca da din gura numai cu fiere.
eu zic sa va temperati, mai sus s-a dovedit ca ati jignit un membru al forumului, deja devine manelistca aroganta asta.
liviub
Member
 
Mesaje: 360
Membru din: 11 Apr 2006, 13:52
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Hatch 1.6 16V 2003

Mesajde zuza » 19 Sep 2006, 17:01

offtopic, liviu, poate te retrogradeaza si pe tine, ca pe mine :D
ontopic, pe mine m-a deranjat conceptia implementata ca toti care au logan sunt taman coborati din copaci si altele de genul acesta. ca sa nu mai spun ca parca trebuia sa comentam MASINA, nu SOFERII sai. ma rog, cum spuneam, eu de aici ma abtin.
I am the great pretender!
Avatar utilizator
zuza

Greenest Member
 
Mesaje: 862
Membru din: 18 Apr 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta 1.25, 2006

Mesajde mihai2k1 » 19 Sep 2006, 17:21

Eu unul nu am comentat masina... Am comentat rezultatul modului in care stie romanul de azi sa faca ceva. Aici era vorba de o masina... Unde sunt meseriasii care au construit primele Dacii 1300 sau 1100? Sau aia care au construit IMS-urile?

In 1993 a vandut tata o Dacie 1300 cu peste 120.000km la bord, la care schimbase numai caroseria (in urma unui accident urat) si consumabilele. In rest, motorul, cutia de viteze si suspensia nu se despartisera unele de celelalte din 1976. Si a fost o Dacie tinuta in parcarea din fata blocului, nicidecum in conditii de lux (garaj, curte...).
Si apropo: in urma accidentului ala care a avut ca rezultat schimbarea caroseriei, nu a mers masina mai prost decat inainte. Nu era suie, nu tragea in nici o parte, nu pacanea, nu bocanea... doar mergea.

Vedeti voi Loganul capabil sa atinga varste venerabile de 30-40 de ani sau sa ajunga sa isi invarta rotile pe cateva sute de mii de km? Credeti cumva ca Loganul va ajunge masina de colectie? Sau credeti ca Loganul va ajunge o masina de succes (cum au fost , de exemplu, VW Golf 1 si 2). Eu unul nu cred. Asta am comentat.

Imi pare rau daca cineva s-a considerat atins de ceva zis de mine. Nu asta a fost intentia mea.


PS: Nu a vandut-o din cauza accidentului. De la accident a mai mers cu ea inca 9 ani. Pur si simplu luase alta Dacie noua si nu a vrut sa tina doua masini.
ex-Ford Fiesta 1.4 2003
Ford Mondeo break 2.0 TDCI 2003
Hyundai i20 Active 2016
Just me.
mihai2k1
Gold Member
 
Mesaje: 791
Membru din: 04 Iun 2006, 12:32
Localitate: Otopeni

Mesajde zuza » 19 Sep 2006, 17:27

asa nici Fordul actual nu mai e ce era cel original, dupa ideile lu' nenea Henry. totul trebuie sa evolueze, inevitabil. se comenteaza azi, la un an-doi dupa ce s-a bagat acest model, cat este de fiabil sau cat este de prost. hai sa-i dam o sansa, sa vedem ce va fi si cum se tine. chiar si numai pentru ca e de-al nostru. pana acum, sefu' de trib n-a schimbat decat consumabile. iar comparatia cu masini mai puternice, mai nu stiu cum, care au in spate o istorie de fiabilitate nu cred ca este tocmai corecta. parerea mea.
I am the great pretender!
Avatar utilizator
zuza

Greenest Member
 
Mesaje: 862
Membru din: 18 Apr 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta 1.25, 2006

Mesajde mihai2k1 » 19 Sep 2006, 18:05

Am facut comparatia pentru ca Loganul este o masina construita de aceeasi fabrica care a facut candva Dacia 1300. Ea este o masina de succes gandita de acelasi Renault care acum face Logan. Zic asta nu numai pt ca romanii inca o mai conduc, ci si pentru ca acest model a fost fabricat in Turcia, Spania si nu mai stiu pe unde. Ca sa nu mai vorbesc de exporturile in toata lumea facute de toate aceste tari fabricante.

Spuneam intr-unul din posturile de zilele trecute despre Logan cum ca pe forumul Dacia un baiat se plangea ca i se exfoliaza vopseaua de pe pavilion... Nu am auzit nici un proprietar de Dacie 1300 caruia sa i se fi exfoliat vopseaua aplicata in fabrica...

Repet: nu ma iau de masina. Loganul are ghinionul sa fie facut de romani... si sa fie injurat tot de catre ei. Si parca ar fi singurul injurat... Aveam un coleg care a primit de la serviciu un Matiz nou ca masina de firma. Nou noutz cu un amortizor blocat pe spate. La momentul blocarii masina avea la bord numai 300km.

Pur si simplu ma iau numai de modul in care unii dintre romani stiu sa faca treaba. Curios e ca "supervaizarii", le permite stilul asta... Poate ca si daca va veni Ford la Craiova, masina iesita pe poarta fabricii va avea aceleasi hibe.
ex-Ford Fiesta 1.4 2003
Ford Mondeo break 2.0 TDCI 2003
Hyundai i20 Active 2016
Just me.
mihai2k1
Gold Member
 
Mesaje: 791
Membru din: 04 Iun 2006, 12:32
Localitate: Otopeni

Mesajde mihai2k1 » 19 Sep 2006, 18:09

Si inca ceva: am spus intr-un alt post ca vorbesc numai despre Loganul facut in Romania. Nu am zis nimic de cel facut in Franta.
ex-Ford Fiesta 1.4 2003
Ford Mondeo break 2.0 TDCI 2003
Hyundai i20 Active 2016
Just me.
mihai2k1
Gold Member
 
Mesaje: 791
Membru din: 04 Iun 2006, 12:32
Localitate: Otopeni

Mesajde Maximilian » 19 Sep 2006, 18:50

M-am uitat azi pe cateva pagini din topicul asta. Problema mea cu Golanul este ca e urata...de functionalitate nu stiu ce sa spun...m-am urcat intr-unul (conducea altcineva) si nu pot sa spun ca am fost oripilat, ca nu m-as mai urca in ea din cauza comportamentului sau zgomotului interior...insa personal masina mi s-a parut extrem de nefinisata....parca totul sta ca nuca in perete...spatiul interior este obtinut dintr-o canapea oribila in spate(pe care stai ca pe scaun la scoala) si din scaune foarte subtiri. Iar inaltimea(cea care si da ideea de spatiu) este stupid de mare...plafonul este parca conceput pt baschetbalisti...

In alta ordine de idei....daca suporti faptul ca e urata....o iei si iti faci treaba cu ea. Nu inseamna ca esti taran, inseamna ca francezii si-au batut joc de noi cand au proiectat masina asta si cam atat. Nu are rost sa fie laudata...cel mult pot fi expuse niste cifre.

Chiar atacul asupra celor care o conduc si nervii provocati Zuzei mi se par absolut degeaba si sincer sa fiu o sustin pe Zuza in ideea ei. Masina isi face treaba si cu asta basta...ca si Dacia berlina.

Dacia berlina a fost o masina buna exact in primii ani dupa ce s-a inceput productia la noi. Dupa aceea romanii nostri au avut grija sa " o aranjeze". Astfel au aparut vibratiile, motoarele au ajuns sa "se duca" dupa 100 de mii de km(iar asta stiu ca se intampla chiar si la ultimele modele fabricate), piesele au devenit jalnice, incalzirea(initial buna) a devenit infecta, dezaburirea inutilizabila si lista continua. Probleme din acestea totusi la logan nu prea sunt...deci sa zicem ca ar fi un progres.

Ce performante ce se spune ca ar trebui sa obtina Logan cu motor de 105 cai?(nu mai vorbesc despre faptul ca pe Megane 1 puterea era de 110 cai iar pe Megane II de 115 cai iar la noi nici de 105 cai nu suntem siguri...).
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Exceptia confirma regula......

Mesajde catalin40A » 19 Sep 2006, 19:03

Am avut o Dacia berlina pe injectie fab. 2002 la firma pina acum o luna, cind am casato. A facut masinuta aia timp de 4 ani 342.000 km fara a se umbla la motor . Inafara de colegii de servici nu ma crede nimeni ! Masinutei aleia nu i-au stat rotile si inca mergea cind a fost casata, fara a completa mai mult de 0.75 litri ulei la 1000 km parcursi.
Cu asta am vrut sa spun ca si Dacia poate face lucru bun . Cum poti sa construiesti o masina cu 6000 euro si o mai vrem performanta ! Totul costa.
FOCUS II 1.6 TDCI 110HP TREND CHAMPIONS LEAGUE .2006
Avatar utilizator
catalin40A
Member
 
Mesaje: 331
Membru din: 14 Aug 2006, 19:25
Localitate: Ploiesti
Maşina: FORD FOCUS II 2006, 1.6 TDCI, 109 CP

Mesajde mihai2k1 » 19 Sep 2006, 20:00

Ori fi gandit-o francezii... Dar nu cred ca au gandit-o destul de bine. In primele zile de lansare am fost si eu sa testez Loganul. Cu 3 luni inainte imi luasem break din ultimul lot, ma dusesem cu breakul la dealer si din break m-am dat jos direct in Logan. Nu m-am simtit extraordinar. Am si condus si am stat si in spate... Am stat in spate dreapta, si mai aveam 2 baieti langa mine. Am vrut sa cobor geamul din dreptul meu de la butonul care actiona motorasul... Pe langa faptul ca a trebuit sa ii zic celui de langa mine sa isi stranga picioarele ca sa ajung la buton (butonul se afla intre scaunele din fata), geamul nici nu s-a coborat... Deci am testat Loganul romanesc. Iar eu sunt genul la care prima impresie conteaza.

Poate se vor gasi sa se ia de mine ca sunt carcotas si ca ma iau de un singur buton... Nu. Nu e vina butonului ca nu a functionat. Si nici nu e vina lui ca a fost pus acolo. E vina aluia care l-a pus acolo.
ex-Ford Fiesta 1.4 2003
Ford Mondeo break 2.0 TDCI 2003
Hyundai i20 Active 2016
Just me.
mihai2k1
Gold Member
 
Mesaje: 791
Membru din: 04 Iun 2006, 12:32
Localitate: Otopeni

Mesajde zuza » 19 Sep 2006, 22:04

mihai, sunt de acord ca nu este nici pe departe o masina perfecta. nici nu s-a intentionat asta. desigur, masina perfecta nu exista. dar...eu le acord si o a doua sansa, pe care tu nu esti dispus sa le-o oferi. aceasta este. si pe mine ma irita la zuzi ca, atunci cand i se nazare alarmei, piuie, si atunci cand nu, nu piuie. asta nu-nseamna ca Ford face masini proaste. ideea de la care pornisem eu de mi s-a ridicat parul pe ceafa este ca : primo : judecam masina, nu soferul; secundo : nu este un produs 100% romanesc, deci musai si-au bagat si frantzujii nasul pe unde nu era cazul; tertio : e loc de mai bine. poate va fi. poate nu. don't dismiss it de la prima incercare. cam cum ai proceda, rational vorbind, daca ai avea a alege intre o femeie frumoasa, da proasta, si una nu asa frumoasa, dar inteligenta :D
zic si eu, nu dau cu paru' :)
I am the great pretender!
Avatar utilizator
zuza

Greenest Member
 
Mesaje: 862
Membru din: 18 Apr 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta 1.25, 2006

Mesajde Maximilian » 19 Sep 2006, 22:10

Nu stiu exact ce probleme sunt cu Loganul...atata doar..sper ca, dupa ce ca este urata sa nu inceapa cu vremea sa o degradeze fabrica, adica sa ajunga dintr-o masina onorabila(duce de la a la b) sa fie un junghi in care nimic sa nu se potriveasca(asa cum au ajuns berlinele....strambe si defecte chiar si cand erau noi noute).
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Mihai L » 19 Sep 2006, 22:16

Zuza, pe langa alte chestii pe care nu cred ca mai are rost sa le aducem in discutie, loganul nu este nici frumoasa nici inteligenta. :icon_mrgreen:
E cam ca in bancul ala cu barbatul inteligent si urat care spera ca viitorul copil sa fie frumos ca sotia lui si destept ca el. Ei, la logan a iesit invers..:icon_biggrin:
Si hai sa nu le mai luam atata apararea, ca Renault nu face de doi ani masini si pana la logan au mai avut cateva incercari, mai mult sau mai putin reusite (supernova, solenta...)
In final cred ca cel mai tare ma deranjeaza publicitatea lor; incearca sa te convinga ca au facut cea mai buna masina si cea mai ieftina (desi e departe rau de promisiunea lor de 5000 USD).
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Noutăţi auto

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 6 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 6 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login