-
edit - 1nsane Member
- Mesaje: 1763
- Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: BMW 520xD G30

Moderatori: KomandantuR, adicristea
de edit » 06 Oct 2009, 16:20
de Alen » 06 Oct 2009, 16:22
de Cornel001 » 06 Oct 2009, 18:36
de dexim » 06 Oct 2009, 20:56
de edit » 06 Oct 2009, 21:18
de Cornel001 » 07 Oct 2009, 10:44
de edit » 07 Oct 2009, 11:40
de dexim » 07 Oct 2009, 12:19
de edit » 07 Oct 2009, 12:42
de Alen » 07 Oct 2009, 13:14
de edit » 07 Oct 2009, 15:19
de edit » 15 Oct 2009, 23:58
de New Fiesta Sport » 16 Oct 2009, 00:32
de edit » 16 Oct 2009, 01:13
de DanielArdelian2 » 16 Oct 2009, 08:13
$1 scrie:$2ata, am luat masina. destul de bosumflat:
-plina de greieri -mai ales in haion
-miroase ingrozitor a ambreiaj (nu este mirosul ala de motor nou incins ci duhoare de ambreiaj)
Ambreiajul fortat miroase a mortaciune. Cica din cauza materialelor ecologice, ca e fara azbest. Daca nu-l patinezi excesiv, n-are voie sa miroasa deloc. Ori soferul are o problema, ori ambreiajul are defect de fabricatie.
-scartzaie ceva la pedala de frana atunci cand o apas fin si scartaie tare
-ventilatorul face un zgomot fff mare chiar si la nivelul 1 incat prefer sa-l tin inchis atunci cand nu stau cu radioul deschis deoarece zgomotul este enervant
Cam asta-i nivelul de rafinament la clasa mica.
-consumul destul de mare pt 35 de km prin bucuresti: 9% pt un motor de 1,25 litri. la un anumit moment era si 9,4%. indiferent ca motorul este in rodaj, ar fi ingorzitor sa vad un consum de 10% pt 1,25 si 82 cp.
I hate to tell you I told you so but I told you so. Cel de 1.25 de pe generatia precedenta lua si 12% in Bucuresti. La New Fiesta i-au facut treptele putin mai lungi ca sa mai scada consumul. Sa nu crezi insa ca ale concurentei sunt mai bune in aceleasi conditii de trafic / temperatura / motor nou / sofer nou.
-directia este prea moale incat un pic cum aplici forta pe volan, masina umbla in toate directiile.
Cica asta a cerut publicul tinta (femeile). La viteze mai mari se intareste si este precisa.
-volanul odata intors spre st/dr, nu mai revine singur pe pozitia 0 daca il eliberezi. mi se pare anapoda
N-am sesizat asta la drive-test![]()
-cineva spunea undeva ca motorul de 1.4 si 96 de cp vine cu o evacuare oarecum sport. nici vorba de asa ceva pt ca si motorul de 1.25 vine cu aceeasi evacuare galagioasa si cred ca daca exista motor de 50 cp la fel zornaia. e vorba doar de antifonare proasta sau un component prost al tobei, astfel incat la apasarea acceleratiei, tobele zornaie.
Lipsa de rafinament este tipica clasei mici, iar sunetul "sport" este tipic pentru benzinarele Ford. Chiar si Mondeo benzinar la peste 3000 RPM devine agitat, dar nu asa intrusiv in habitaclu.
in rest este ok. sincer ma asteptam la mai mult insa cred ca si fiesta are aceeasi reteta ca si focus adica branza buna in burduf de caine. din punctul meu de vedere ford continua sa fie neglijent ca si constructor si nu pt ca nu constientizeaza ca este neglijent ci pt ca astea sunt standardele ford.
de CristianIP » 16 Oct 2009, 08:33
de dexim » 16 Oct 2009, 18:06
de edit » 19 Oct 2009, 08:27
de CristianIP » 19 Oct 2009, 11:31
de New Fiesta Sport » 19 Oct 2009, 20:11
de edit » 27 Oct 2009, 21:23
de Alen » 27 Oct 2009, 21:43
de Razvan88 » 02 Dec 2009, 15:55
de mihai_florescu_09 » 02 Dec 2009, 16:11
de dexim » 03 Dec 2009, 08:44
de bogda1313 » 03 Dec 2009, 10:28
de addrian » 16 Dec 2009, 00:41
de adicristea » 16 Dec 2009, 08:28
de inu » 16 Dec 2009, 09:08
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 13 vizitatori