Noutăţi auto

Noul VW Passat CC

Noutăţi din lumea automobilistică

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Mesajde vidanjoru » 22 Ian 2008, 22:47

Daca nu ma-nsel "C"-ul ala vine de la Common-Rail... ma insel??
Mondeo 2007, 2.0 TDCi, 140CP, Titanium X, 4uşi, Stardust Silver
Alfa Romeo 147, 2.0 Twin Spark Selespeed, 150CP, 5uşi, rosso alfa

Sic vis pacem, para bellum.
Avatar utilizator
vidanjoru
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 29 Noi 2007, 00:28
Localitate: Galaţi

Mesajde mihai_florescu_09 » 22 Ian 2008, 22:49

nu te inseli. de acolo vine. iar discutia cu passat vs focus/mondeo nu am gasit-o. e posibil sa fi citit prost.
Avatar utilizator
mihai_florescu_09
1nsane Member
 
Mesaje: 1602
Membru din: 21 Apr 2007, 13:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta 2005, 1.3i, 70cp@5600RPM, Tonic, Comfort, B-33-MZY

Mesajde toxicristi » 22 Ian 2008, 23:07

Nu e Ford care sa aiba si compresor si turbina. Printre cele mai ieftine masini cu astfel de sisteme e TSI-ul de la VAG de 1.4 cu 140/170 CP.

Eventual turbina cu geometrie variabila, dar si VW-urile au astfel de turbine.

Si common-rail este un avantaj pe care Ford si multe alte marci il au asupra VW, atat ca raport performanta/cilindree cat si ca silentiozitate, confort. Si Focus si Golf sunt in variante diesel de 90CP, dar primul are aprox 1600 cmc pe cand al doilea 1900. Dar VW recupereaza la motoarele de 2000, avand in configurator pe langa motorul de 140CP (136 la Ford) si o versiune sportiva, GT, cu 170CP.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Mesajde crysti_m » 23 Ian 2008, 01:40

parerea mea este ca motorul diesell TDCI de la ford este mai reusit decat cel de la VW asta pt ca in cea mai mare parte common-rail isi spune cuvantul,am discutat 'problema" asta si c un prieten fiind de meserie mecanic.
FORD FOCUS TREND COLLECTION 1.6 TDCI 90 CP SEDAN__ALL BLACK
Avatar utilizator
crysti_m
Member
 
Mesaje: 447
Membru din: 07 Iul 2007, 23:45
Localitate: Bacau
Maşina: Focus 2 -2007- 1.6 TDCI 90 CP

Mesajde cipriannegau » 23 Ian 2008, 08:29

frumoasa masina...chiar daca santeti carcotasi ca e inspirat din cls...ca e dizgratioasa..etc etc...mie imi place...eleganta si agresiva.....
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde Cosmin. » 23 Ian 2008, 09:10

$1 scrie:$2untem 2...... sunt ele putin mai zgomotoase ca tdci, dar pe absolut toate planurile in rest sunt mult mai reusite decat ce avem noi sub capota.

gata cu offtopic....de un passat cc, cu motor de 2.0TDI 170cp ce zici?


Hai sa nu incepem cu TDI VS TDCi, TDI este din alta era, pe langa TDCi-uri este ca un motor de tractor pe langa unul de Evo...

Iar Passat CC, cu 2.0TDI 170CP = visul rumanului pentru care TDI este GOD, chestie pe care nu pot sa o inteleg nici sa fiu batut. Un motor care mananca ulei si cu o turbina care este consumabil (desi fiind tehnologie mai veche ar trebui sa fie mult mai fiabila) este un motor prost.

Nu comentez mai mult, deoarece chiar nu vreau sa jignesc, dar sincer mi se pare aiuristic sa compari mere cu pere, TDI cu TDCi nu se compara sub niciun aspect, au in comun faptul ca ambele consuma motorina.
Guns make the news. Science doesn't.
2015 Mondeo mk5, Christine mk2
Avatar utilizator
Cosmin.
Gold Member
 
Mesaje: 780
Membru din: 03 Apr 2007, 12:48
Localitate: UK
Maşina: 2015 Ford Mondeo mkV Titanium X 2.0D 210PS [240BHP@Superchips Bluefin]

Mesajde cipriannegau » 23 Ian 2008, 11:17

@cosmin ...cand o sa vad la ford un motor diesel de 170 cp...mai discutam...si inca ceva...cine a zis ca o tehnologie noua trebuie sa fie si mai buna??motoarele tdci sant destul de sensibile si destul de complicate...mie imi place sa fiu obiectiv..daca aceasta masina ca design si motorizare e deosebita de ce sa nu o recunosc??doar pentru ca eu am ford si automat ford e cea mai grozava masina din lume???si inca ceva in vara anului trebut la Bosh Car Service Bacau erau vreo 6 forduri TDCI cu injectia dusa....(cauza principala motorina de romania)..asa ca...sincer cea mai frecventa marca cu probleme la injectie pe care o observ prin service-uri este ford...sa nu discutam de preturile la piese...ca si aici e minus..traiesc cu groaza si ma gandesc ca si masina mea e vulnerabila la turbina si injectie....
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde alecsutzu » 23 Ian 2008, 13:06

Offtopic:
cipi...stai linistit....al tau e tddi...poti sa ii bagi si motorina de locomotiva si iti va merge.....nu e asa sensibil ca tdci`ul.....de ex....eu am invatat`o pe okioasa mea cu motorina de la OMV si PETROM, daca ii bag altceva....se cunoaste rau.....o sg data i`am bagat de la MOL, cea mai scumpa motorina....si dupa 50km imi venea sa o scop pe toata din rezervor si sa bag sprint......si tot o sg data am bagat de la rompetrol, la fel cea mai scumpa....consuma mai putin parca, dar...puturoasa rau.....
ia vezi...incearca si la tine sa faci asa si ai sa vezi ca nu se simte diferenta.... :)


Ontopic:
nu cred ca o sa fie noul passat mai reusit ca actualul, dar de aratat, arata mult mai bine.....
de unde stiti ca motorul ala consuma asa mult ulei??
daca de nou mananca asa mult....cand are 150.000km ce face? cand mergi la peco sa alimentezi le zici sa`ti faca plinul cu motorina si ulei???
http://www.casa-galbena.com

Cazare la cele mai mici preturi....
Avatar utilizator
alecsutzu
Proud Fiesta Owner
 
Mesaje: 3425
Membru din: 28 Sep 2006, 11:19
Localitate: Radauti
Maşina: Fiesta 1.6TDCi 90CP

Mesajde cipriannegau » 23 Ian 2008, 13:14

alecsutzu..stiam ca in tddi poti baga orice fel de motorina...am zis ca tdci-ul e mult mai sensibil ...iar primele variante de tdci...sa nu mai discutam..
Ultima oară modificat de cipriannegau pe 23 Ian 2008, 13:17, modificat 1 dată în total.
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde alecsutzu » 23 Ian 2008, 13:16

$1 scrie:$2raiesc cu groaza si ma gandesc ca si masina mea e vulnerabila la turbina si injectie....


cand ai zis asta credeam ca te referi la tddi`ul tau! :D
http://www.casa-galbena.com

Cazare la cele mai mici preturi....
Avatar utilizator
alecsutzu
Proud Fiesta Owner
 
Mesaje: 3425
Membru din: 28 Sep 2006, 11:19
Localitate: Radauti
Maşina: Fiesta 1.6TDCi 90CP

Mesajde cipriannegau » 23 Ian 2008, 13:18

pai cam ma gandesc un pic si la ttdi-ul meu ca nu e exclus..stiu pe cineva cu un tddi care a avut probleme cu injectia...
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde hiv2006 » 25 Ian 2008, 11:23

$1 scrie:$2fftopic:
cipi...stai linistit....al tau e tddi...poti sa ii bagi si motorina de locomotiva si iti va merge.....nu e asa sensibil ca tdci`ul.....de ex....eu am invatat`o pe okioasa mea cu motorina de la OMV si PETROM, daca ii bag altceva....se cunoaste rau.....o sg data i`am bagat de la MOL, cea mai scumpa motorina....si dupa 50km imi venea sa o scop pe toata din rezervor si sa bag sprint......si tot o sg data am bagat de la rompetrol, la fel cea mai scumpa....consuma mai putin parca, dar...puturoasa rau.....
ia vezi...incearca si la tine sa faci asa si ai sa vezi ca nu se simte diferenta.... :)


Ontopic:
nu cred ca o sa fie noul passat mai reusit ca actualul, dar de aratat, arata mult mai bine.....
de unde stiti ca motorul ala consuma asa mult ulei??
daca de nou mananca asa mult....cand are 150.000km ce face? cand mergi la peco sa alimentezi le zici sa`ti faca plinul cu motorina si ulei???


da da plinul de motorina si ulei .deci inca o data vw sa-si tina masinile sport care consuma 5l de ulei la 10 000 si nu ma intereseaza cat trage.niste raciuri ordinare care s-au bucurat de o imagine de marca .oricum daca e comparam motoare ia sa luam un tdi de 2.0 de vw de 3 lei si un motor de honda accord super premiat.sunt aceeasi clasa nu si sterge pe jos cu vw.huuuuuuu inca o data vw.
FORD MONDEO TDDI 115 CP TOURNIER BIG BEAST DIN 2000 - 205800KM
FORD FIESTA 1.4 , 16 V, 80 CP - GONGZILLA ! - 88300KM DE VANZARE
Avatar utilizator
hiv2006
Ford Freak
 
Mesaje: 249
Membru din: 04 Dec 2006, 10:14
Localitate: Sibiu

Mesajde OctavianC » 27 Ian 2008, 04:13

daca e sa ne gandit nici TDI nu mi se pare a fi anticul diesel. Este cu pompe duze pe fiecare cilindru, este asistata pe calculator injectia de motorina....

Sa nu o dam in discutii de fiabilitate pt ca ford este la capatul listei la motoarele diesel care este condusa cam de VW. Si ce daca cosnuma 1 L la cateva mii de km???????????????? voi aveti idee cate mondeo noi se intorc la service cu probleme? In oradea am vazut eu personal si au recunoscut mecanicii ca, cam sunt probleme cu el. In UK nu vorbesc, parcarea de la reprezentanta e plina de ele
Volvo S60 2.4 D5 Gold

DEAD Ford Focus TDCI 2001
Avatar utilizator
OctavianC
1nsane Member
 
Mesaje: 1653
Membru din: 21 Apr 2006, 18:38
Localitate: Oradea

Mesajde cipriannegau » 27 Ian 2008, 19:43

si mie imi place sa fiu obiectiv..iar acest vw e chiar bun...de ce sa nu recunoastem??
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde liviub » 29 Ian 2008, 21:54

este o masina superba
da, linia de la cls dar este continuata de vw, nu neaparat copiata.
si era necesar un astfel de passat pe langa monstruozitatea celui standard.
si mai cvred ca o sa fie pret foarte bun.
si mai cred ca o sa fie total failure. omul educat care cauta limuzina sport se uita la bmw sau cls. passatul este aka masina cuminte si confortabila.

tdi-tdci-crdi
crdi - destul de puturos, dar cu "voce" frumoasa
tdci - motorul fiestei mele si tine-te subiectivitate: rapid, nu papa ulei, destul de economic. dar cam zgomotos.
tdi - este interesant ca se mai fabrica si chiar imbunatateste. avem in firma cateva golfuri si passaturi toate tdi si toate au avut de schimbat turbinele.
in plus papa ulei de nu se poate
nu sunt foarte rapide la viteze mici (pare mai rapid tdci-ul intr-a doua si a treia
tdi-ul, fara sa manac fecale, are cel mai frumos sunet dintre toate motoarele diesel, mai ales cand intra turbina.

fiabilitatea vw - un vis de mult apus.
liviub
Member
 
Mesaje: 360
Membru din: 11 Apr 2006, 13:52
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Hatch 1.6 16V 2003

Mesajde gege » 02 Feb 2008, 06:16

$1 scrie:$2cosmin ...cand o sa vad la ford un motor diesel de 170 cp...mai discutam...si inca ceva...cine a zis ca o tehnologie noua trebuie sa fie si mai buna??motoarele tdci sant destul de sensibile si destul de complicate...mie imi place sa fiu obiectiv..daca aceasta masina ca design si motorizare e deosebita de ce sa nu o recunosc??doar pentru ca eu am ford si automat ford e cea mai grozava masina din lume???si inca ceva in vara anului trebut la Bosh Car Service Bacau erau vreo 6 forduri TDCI cu injectia dusa....(cauza principala motorina de romania)..asa ca...sincer cea mai frecventa marca cu probleme la injectie pe care o observ prin service-uri este ford...sa nu discutam de preturile la piese...ca si aici e minus..traiesc cu groaza si ma gandesc ca si masina mea e vulnerabila la turbina si injectie....


Vine un motor de 2.2 TDCI de 175cp.Va dispune de un cuplu de 400Nm, care va creste la 420 la overbroost.Un 0-100km/h nu s-a dat inca estimativ, viteza maxima ar fi cam 225km/h.
Cu sensibilitatea la motorina e posibil...probabil si cu faptul ca un common rail lucreaza tot timpul la presiunea maxima, de cand ai dat cheie pina opresti motorul (deci nu intre 0.6 barr....eu stiu...si 2 barr.....tot timpul va functiona la 2barr).Posibil asta sa insemne oarecare plus de uzura pe sistem, desi ma gandesc ca sunt construite si dimensionate pentru acest tip de regim.

$1 scrie:$2
Sa nu o dam in discutii de fiabilitate pt ca ford este la capatul listei la motoarele diesel care este condusa cam de VW. Si ce daca cosnuma 1 L la cateva mii de km???????????????? voi aveti idee cate mondeo noi se intorc la service cu probleme? In oradea am vazut eu personal si au recunoscut mecanicii ca, cam sunt probleme cu el. In UK nu vorbesc, parcarea de la reprezentanta e plina de ele


Nu chiar....in '99 si in 2002, conform statisticilor TUV, Ford Focus a fost desemnata ca cea mai fiabila masina in Germania....iti dai seama deci, nemtii au pus-o acolo in varf.Inca sta bine si acum, e cel putin ok in clasamente (iar masina anului in Europa anul trecut a fost un S-Max).Cat despre varful clasamentului de acum la nemti... clasamentele de fiabilitate sunt conduse de japoneze, nicidecum de VW.Sunt masini bune, e VW, dar au cam luat-o si ei in jos la capitolul asta.Daca intri pe VW forum, la probleme Passat B6 (o masina superba dealtfel) nu o sa-ti vina sa crezi ce vezi pe acolo: bloc motor crapat dupa 40k de km, amortizoare cazute dupa 15k de km, ambreiaj dus dupa 10k de km, pompa de motorina care moare in drum etc.Am numarat pe un anume topic "Passat B6, ghinion sau marfa proasta", asa se intitula, peste 10 useri cu probleme foarte grave (si ei scriau, cati or mai fi care nu o fac).Si ala era doar unul din topicurile de probleme.Chiar daca or fi si multe care merg ok, pentru o masina de 30k de euro (si mai mult) nu e chiar ok.Golful5 este considerat chiar de VW un regres fata de modelul precedent.Deci in conditiile astea nu pot fi in topul fiabilitatii asa cum spui.Pe urma gandeste-te numai la un aspect: Porsche definitiveaza achizitionarea pachetului majoritar la VW, ar fi facut-o de mult, dar a fost vorba de o lege germana de protectie.E cam suspect ca o firma mult mai mica sa poata cumpara un asemenea concern (si nu e vorba de un brand, e chiar firma mama).Deci esti atat de mare, dar totusi...atat de ieftin ca poti fi cumparat de o firma care a facut pina acum numai modele sport.
In fine, imi pare rau ca m-am lansat intr-un versus VW vs Ford, dar....cat despre UK.....ei iubesc Fordul, Fifth Gear spuneau ca una din 5 din masinile mari din UK sunt Ford Mondeo.....or fi englezii batuti in cap?Iar Focusul, atat 1 cat si 2 au fost masinile anului in anul in care s-au lansat la ei (2000 daca tin bine minte pentru Focus1 si 2005 ptr Focus2).Nu ma gandesc sa pun in lumina defavorabila in vre-un fel VW fata de el, dar nici Ford nu e chiar atat de "neajutorat" :)

On-topic...CC-ul arata foarte bine, se vad influente CLS, dar.....e frumoasa.Cum spuneam mai sus si Passat B6 imi place foarte mult cum arata si probabil problemele cu care a aparut se vor rezolva in urmatoarea perioada.
gege
Incepator
 
Mesaje: 37
Membru din: 27 Aug 2007, 11:29

Mesajde cipriannegau » 02 Feb 2008, 10:47

@gege..sursa de unde ai aceata informatie "2.2 TDCI de 175cp"....asa se zic multe si de noul RS..dar vreau fapte nu vorbe..oricum cei de la vag la ora actuala au cele mai bune motoare..vezi ce diesel 1,9 de 150 cp au de cativa ani buni..sau mai nou cel de pe RS...asa ca...
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde gege » 02 Feb 2008, 19:30

http://www.automarket.ro/stiri/nou-moto ... -8855.html

iar asta e deja existent

http://ford.masini.ro/masini_noi/motor/ ... -trend.htm

Nu zic ca TDI-urile nu sunt foarte bune, dar totusi nu sunt singurii care fac motoare diesel ok, in afara de Ford si motoarele diesel de la Peugeot sunt foarte apreciate ( HDI-urile).Daca vorbim si de motoarele de BMW, in special de pe noua serie 1....nu uita ca 123D este singurul motor diesel din lume care depaseste 100cp/litru stock ( 2L si 203cp), de fapt nu stiu daca am mai auzit de acest raport nici la cele tunate...mi se pare ceva intr-adevar deosebit.
gege
Incepator
 
Mesaje: 37
Membru din: 27 Aug 2007, 11:29

Mesajde cipriannegau » 03 Feb 2008, 00:59

de acord...dar 2,2 l 155 cp......nu e 2,0l 170 cp....
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde gege » 03 Feb 2008, 01:50

Pai nu...comparam ala de 175 care va veni.Oricum peste valoarea asta mult mai mult nu se poate, ambele motoare (2.2tdci si un eventual 2.2 tdi.....daca ar aparea) se pot duce linistit la 200cp, cred ca esti de acord ca ambii constructori ar fi capabili de asa ceva.Cam pe aici ar fi oricum limita pentru amandoi, 100cp/L pare sa fie un target de performanta pentru orice motor diesel.Pe urma in general Ford si-a lasat motoarele putin mai "relaxate" cam intotdeauna.La benzina de exemplu....Astra OPC are 2L si 240cp, pe cand Focus ST are 2.5L si 225cp.Asta nu inseamna ca nu puteau mai mult, chiar va iesi in curand ST260, cu 260cp din acelasi motor, se vorbeste chiar de un Focus ST Red Edition de 300cp (tot acest motor 2.5T), sunt iarasi ST-uri modificate cu acel Wolf Pack si merg excelent la 320cp.Deci pot plusa, daca considera necesar.Ca initial scot un stock cu un raport ceva mai mic cp/L....asta e o optiune a lor, nu ca nu s-ar putea mai mult.Ce este in situatia asta mai interesant de comparat ar fi si preturile, deci cutare la 140cp de exemplu are pretul x, celelalt la 170 pretul Y.Eh, cat ar fi diferenta aia dintre Y si X si daca ar fi proportionala cu diferenta de motorizare (plus dotari, dar este alt capitol, alta discutie).

De exemplu http://www.automarket.ro/masini-noi/for ... catii.html

asta e pretul la Mondeo GHIA, iar echivalentul la Passat (ca dotari) ar fi Confortline

http://autozone.phg.ro/showroom_model_e ... rtline_DSG

deci dotarile sunt echivalente, clasa de calitate e iarasi omoloaga (asa se si compara de obicei...focus-golf si passat-mondeo).

Acuma ramane la aprecierea cumparatorului daca cele aproape 3000 de euro le da pentru a avea un motor de 170cp fata de unul de 140.Or mai fi si alte mici detalii, eu stiu, dar...
Ultima oară modificat de gege pe 03 Feb 2008, 09:25, modificat 1 dată în total.
gege
Incepator
 
Mesaje: 37
Membru din: 27 Aug 2007, 11:29

Mesajde cipriannegau » 03 Feb 2008, 08:29

foarte adevarat..si corect!!insa ceea ce sustin eu aici e ca masina asta ca si design si motorizare este chiar reusita....sa nu se inteleaga ca sant fac vw..sant doar obiectiv..in aceeasi masura sant de acord ca noul mondeo este cu cel putin 2 clase peste passat....
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Anterior

Înapoi la Noutăţi auto

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 11 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 11 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 11 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 11 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login