Re: renault infrumuseteaza Loganul
Mda... am citit comentariile indicate si am ajuns la o singura concluzie: postatorii sunt efectiv puerili.
In primul rand, acolo se incearca o paralela intre Skoda Octavia si Dacia Solenza -- Logan nu are nicio tangenta cu discutiile respective (probabil nici nu aparuse pe atunci).
In al doilea rand, indiscutabil, Octavia arata a masina, pe cand Logan arata a frigider ambulant. Dar la fel de indiscutabil e si faptul ca Octavia costa peste 15.000 euroi la aceleasi dotari cu un Logan de sub 8.000.
In al treilea rand, adevarul adevarat este ca Dacia a facut un mare pas inainte cu Logan. Nu pot fi de acord cu opiniile defavorabile produselor Dacia -- uitati-va cate Dacii de pe vremea lui Pazvante Chioru' circula onorabil, cu toate ca sunt in mod evident neingrijite, supraincarcate, reparate cu piese produse artizanal de "mesteri" tuciurii de prin mahalale, gaurite de rugina si cel mai probabil alimentate cu benzina furata din teava. Tinand cont de pretul de achizitie al unei astfel de masini si de costurile de intretinere, produsele Dacia au fost si raman de departe cele mai potrivite conditiilor din Romania.
In ceea ce priveste ideea "tot ce fac romanii e prost", nu o pot comenta, fiind o afirmatie gratuita, lipsita de orice baza reala. Uzinele Tractorul si Steagul Rosu au produs ani buni de zile tractoare, respectiv camioane a caror calitate a fost impecabila. De dragul comparatiei, si italienii, si francezii, si spaniolii sunt cam la fel de superficiali, lenesi si delasatori ca si romanii (vina latinitatii, deh) -- si totusi si Fiat, si Renault/Peugeot/Citroen, si Seat fac autoturisme mai mult decat onorabile. Am certitudinea ca va veni vremea cand acestei liste i se va adaunga din principiu si Dacia.
Ca morala, eu unul as cumpara noul Logan, daca va arata ca in pozele pe care le-am vazut pe net si nu ar depasi 9000 euroi in varianta full option. Motorizarile sunt bune, indiferent ce spun unii sau altii -- totul este sa o alegi pe cea care ti se potriveste cel mai bine ca mod de utilizare a masinii si stil de condus. Masinile sunt fiabile -- nu am auzit de defectiuni majore pana acum (de fapt, am auzit de mai multe defectiuni in garantie pe Ford-uri decat pe Logan). Confortul interior e acceptabil (comparabil cu cel oferit de Fiesta, care e semnificativ mai scumpa). Iar aspectul exterior va aduce a masina daca va fi cel din fotografiile "furate".
In primul rand, acolo se incearca o paralela intre Skoda Octavia si Dacia Solenza -- Logan nu are nicio tangenta cu discutiile respective (probabil nici nu aparuse pe atunci).
In al doilea rand, indiscutabil, Octavia arata a masina, pe cand Logan arata a frigider ambulant. Dar la fel de indiscutabil e si faptul ca Octavia costa peste 15.000 euroi la aceleasi dotari cu un Logan de sub 8.000.
In al treilea rand, adevarul adevarat este ca Dacia a facut un mare pas inainte cu Logan. Nu pot fi de acord cu opiniile defavorabile produselor Dacia -- uitati-va cate Dacii de pe vremea lui Pazvante Chioru' circula onorabil, cu toate ca sunt in mod evident neingrijite, supraincarcate, reparate cu piese produse artizanal de "mesteri" tuciurii de prin mahalale, gaurite de rugina si cel mai probabil alimentate cu benzina furata din teava. Tinand cont de pretul de achizitie al unei astfel de masini si de costurile de intretinere, produsele Dacia au fost si raman de departe cele mai potrivite conditiilor din Romania.
In ceea ce priveste ideea "tot ce fac romanii e prost", nu o pot comenta, fiind o afirmatie gratuita, lipsita de orice baza reala. Uzinele Tractorul si Steagul Rosu au produs ani buni de zile tractoare, respectiv camioane a caror calitate a fost impecabila. De dragul comparatiei, si italienii, si francezii, si spaniolii sunt cam la fel de superficiali, lenesi si delasatori ca si romanii (vina latinitatii, deh) -- si totusi si Fiat, si Renault/Peugeot/Citroen, si Seat fac autoturisme mai mult decat onorabile. Am certitudinea ca va veni vremea cand acestei liste i se va adaunga din principiu si Dacia.
Ca morala, eu unul as cumpara noul Logan, daca va arata ca in pozele pe care le-am vazut pe net si nu ar depasi 9000 euroi in varianta full option. Motorizarile sunt bune, indiferent ce spun unii sau altii -- totul este sa o alegi pe cea care ti se potriveste cel mai bine ca mod de utilizare a masinii si stil de condus. Masinile sunt fiabile -- nu am auzit de defectiuni majore pana acum (de fapt, am auzit de mai multe defectiuni in garantie pe Ford-uri decat pe Logan). Confortul interior e acceptabil (comparabil cu cel oferit de Fiesta, care e semnificativ mai scumpa). Iar aspectul exterior va aduce a masina daca va fi cel din fotografiile "furate".
- leontet
- Gold Member
- Mesaje: 642
- Membru din: 30 Dec 2006, 23:45
- Localitate: Constanta, CT
- Maşina: Ford Fiesta 2006, 1.4TDCi, 68HP, Comfort