Noutăţi auto
Taxe de inmatriculare !!!
Noutăţi din lumea automobilistică
Moderatori: KomandantuR, adicristea
de Mihai L » 17 Sep 2007, 18:57
Cred ca cel mai important pentru ei a fost sa bage la inaintare productia de masini noi... In momentul introducerii taxei deja Polonia trebuia sa dea inapoi banutii, se stabilise deja ca este ilegala.
Cred ca deja isi facusera planurile cu tot cu datul banilor inapoi.
Cred ca deja isi facusera planurile cu tot cu datul banilor inapoi.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina:
de AndyJ91 » 23 Sep 2007, 14:21
Acu cateva min era un tip de la Directia Accize pe National si vorbea de taxa de inmatriculare. In tabelul prezentat acolo era dat ca exemplu un motor de 1900cmc, pt Euro 4 o sa ramana cam aceeasi taxa, iar pt Euro 3, la o taxa in jur de 800 Euro in 2007, in 2008 o sa fie una de vreo 2000 Euro. Din cate inteleg, in principiu e doar o propunere catre UE.
Taxa este mai mare pt masinile noi, si mai mica pt masinile mai vechi de 1 an. Vedeti calculator pt ambele taxe.
Taxa este mai mare pt masinile noi, si mai mica pt masinile mai vechi de 1 an. Vedeti calculator pt ambele taxe.
de razvanfronie » 09 Oct 2007, 12:41
SIERRA 2.0i DOHC - 1992
VW Passat 1.9 TDI - 2000 - ma chinui sa scap de ea...
Caut in continuare Sierra Cosworth 4*4, dau la schimb Passat din 2000
VW Passat 1.9 TDI - 2000 - ma chinui sa scap de ea...
Caut in continuare Sierra Cosworth 4*4, dau la schimb Passat din 2000
-
razvanfronie - Ford Freak
- Mesaje: 112
- Membru din: 18 Sep 2007, 13:46
- Localitate: Sibiu
- Maşina:
-
toxicristi - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 7689
- Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
- Localitate: Bucuresti / Brasov
- Maşina:
de DanielArdelian2 » 09 Oct 2007, 17:39
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
-
DanielArdelian2 - Membru al Asociaţiei ClubFord
Brainiac - Mesaje: 10723
- Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
- Localitate: Timisoara
- Maşina:
- VIN:
de mihai2k1 » 09 Oct 2007, 20:22
Considerati-va fericiti daca nu or mentine taxa de prima inmatriculare si sa mai puna si Garda de mediu acel surplus in pretul masinii !!!
ex-Ford Fiesta 1.4 2003
Ford Mondeo break 2.0 TDCI 2003
Hyundai i20 Active 2016
Just me.
Ford Mondeo break 2.0 TDCI 2003
Hyundai i20 Active 2016
Just me.
de razvanfronie » 12 Oct 2007, 12:59
SIERRA 2.0i DOHC - 1992
VW Passat 1.9 TDI - 2000 - ma chinui sa scap de ea...
Caut in continuare Sierra Cosworth 4*4, dau la schimb Passat din 2000
VW Passat 1.9 TDI - 2000 - ma chinui sa scap de ea...
Caut in continuare Sierra Cosworth 4*4, dau la schimb Passat din 2000
-
razvanfronie - Ford Freak
- Mesaje: 112
- Membru din: 18 Sep 2007, 13:46
- Localitate: Sibiu
- Maşina:
de verga_Cip » 25 Oct 2007, 12:29
"Potrivit purtatorului de cuvant al comisarului pentru taxe, Comisia Europeana intentioneaza sa deschida, pana la sfarsitul lui 2007, a doua etapa a procedurii impotriva Romaniei in cazul taxei de inmatriculare, in cazul in care autoritatile nu vor pune in practica legislatia aliniata la cea europeana. "In timpul discutiilor cu autoritatile romane, Comisia considera ca a oferit suficiente elemente si sugestii astfel incat noul proiect legislativ sa fie in conformitate cu legislatia UE. Totusi, fara o implementare a legislatiei aliniate la cea a UE, Comisia va deschide a doua etapa a procedurii de infringement pana la sfarsitul acestui an", a declarat purtatorul de cuvant al comisarului pentru taxe, Maria Assimakopoulou.
Potrivit acesteia, scopul Comisiei Europene, in cadrul dialogului cu partea romana, este sa ofere consiliere si nu sa-si dea acordul formal pe un proiect legislativ al guvernului.
"Inainte de a lua o decizie finala in cadrul procedurii de infringement, Comisia asteapta transmiterea oficiala a legislatiei noi si deja adoptate. Comisia nu incheie niciodata o procedura pe baza unui proiect legislativ care nu a intrat inca in vigoare", a mai aratat purtatorul de cuvant.
Pe de alta parte, Finantele considera, la randul lor, ca au oferit Comisiei toate informatiile cerute, iar potrivit unor surse, legislatia nu a fost inca modificata intrucat forul european nu a transmis niciun raspuns Romaniei la scrisoarea trimisa in septembrie. Aceasta scrisoare a continut doua studii ale pietei auto care, conform solicitarii CE, ar fi urmat sa reflecte daca gradul de uzura al masinilor luat in calcul de Finante pentru plata taxei corespunde cu cel evaluat de Comisia de Asigurari si de Uniunea Asiguratorilor.
Procedura de infrigement (incalcarea tratatului de aderare) prevede ca, in situatia in care guvernul roman nu modifica taxa auto conform cerintelor CE, forul european trece la etapa premergatoare actionarii la Curtea Europeana de Justitie. Aceasta etapa consta in transmiterea unei scrisori de argumentatie, "reasoned opinion", care contine recomandari precise ale modului in care trebuie modificata taxa. Daca nici in urma scrisorii de argumentatie, Romania nu se conformeaza rigorilor europene in materie, Comisia ar urma sa inainteze cazul Curtii Europene de Justitie.
Desi comisarul european pentru taxe, Laszlo Kovacs, anunta in aprilie ca Romania are la dispozitie sase luni pentru a rezolva aceasta problema, CE nu a considerat necesar, pana in prezent, sa avanseze procedura, considerand constructiv dialogul cu partea romana.
Taxa de prima inmatriculare auto a devenit, din luna martie, obiectul unei proceduri de incalcare a tratatului declansata de Comisia Europeana.
CE apreciaza ca taxa de prima inmatriculare auto contravine articolului 90 din Tratatul de Aderare si jurisprudentei Curtii Europene. Principalele neajunsuri ale legislatiei referitoare la taxa de inmatriculare auto, invocate de Comisia Europeana, sunt taxarea discriminatorie intre masinile la mana a doua vandute de cetatenii romani si cei din alte state membre UE, precum si faptul ca nivelul taxei depaseste valoarea reziduala sau de piata a masinii in cazul celor foarte vechi.
Taxa de prima inmatriculare, in vigoare de la 1 ianuarie 2007, se calculeaza in functie de trei variabile: vechimea masinii, tipul de catalizator (euro) si capacitatea cilindrica a masinii. Nivelul taxei porneste de la 68 de euro, pentru autovehiculele noi, foarte mici, cu o capacitate cilindrica de 600 cmc, dotate cu euro 4 si ajunge pana la 8.586 euro pentru autoturismele mai vechi de sase ani, fara catalizator si cu o capacitate cilindrica de peste 3.000 cmc."
Sursa articol: http://www.bloombiz.ro (http://www.bloombiz.ro/article--Interna ... 91354.html)
Potrivit acesteia, scopul Comisiei Europene, in cadrul dialogului cu partea romana, este sa ofere consiliere si nu sa-si dea acordul formal pe un proiect legislativ al guvernului.
"Inainte de a lua o decizie finala in cadrul procedurii de infringement, Comisia asteapta transmiterea oficiala a legislatiei noi si deja adoptate. Comisia nu incheie niciodata o procedura pe baza unui proiect legislativ care nu a intrat inca in vigoare", a mai aratat purtatorul de cuvant.
Pe de alta parte, Finantele considera, la randul lor, ca au oferit Comisiei toate informatiile cerute, iar potrivit unor surse, legislatia nu a fost inca modificata intrucat forul european nu a transmis niciun raspuns Romaniei la scrisoarea trimisa in septembrie. Aceasta scrisoare a continut doua studii ale pietei auto care, conform solicitarii CE, ar fi urmat sa reflecte daca gradul de uzura al masinilor luat in calcul de Finante pentru plata taxei corespunde cu cel evaluat de Comisia de Asigurari si de Uniunea Asiguratorilor.
Procedura de infrigement (incalcarea tratatului de aderare) prevede ca, in situatia in care guvernul roman nu modifica taxa auto conform cerintelor CE, forul european trece la etapa premergatoare actionarii la Curtea Europeana de Justitie. Aceasta etapa consta in transmiterea unei scrisori de argumentatie, "reasoned opinion", care contine recomandari precise ale modului in care trebuie modificata taxa. Daca nici in urma scrisorii de argumentatie, Romania nu se conformeaza rigorilor europene in materie, Comisia ar urma sa inainteze cazul Curtii Europene de Justitie.
Desi comisarul european pentru taxe, Laszlo Kovacs, anunta in aprilie ca Romania are la dispozitie sase luni pentru a rezolva aceasta problema, CE nu a considerat necesar, pana in prezent, sa avanseze procedura, considerand constructiv dialogul cu partea romana.
Taxa de prima inmatriculare auto a devenit, din luna martie, obiectul unei proceduri de incalcare a tratatului declansata de Comisia Europeana.
CE apreciaza ca taxa de prima inmatriculare auto contravine articolului 90 din Tratatul de Aderare si jurisprudentei Curtii Europene. Principalele neajunsuri ale legislatiei referitoare la taxa de inmatriculare auto, invocate de Comisia Europeana, sunt taxarea discriminatorie intre masinile la mana a doua vandute de cetatenii romani si cei din alte state membre UE, precum si faptul ca nivelul taxei depaseste valoarea reziduala sau de piata a masinii in cazul celor foarte vechi.
Taxa de prima inmatriculare, in vigoare de la 1 ianuarie 2007, se calculeaza in functie de trei variabile: vechimea masinii, tipul de catalizator (euro) si capacitatea cilindrica a masinii. Nivelul taxei porneste de la 68 de euro, pentru autovehiculele noi, foarte mici, cu o capacitate cilindrica de 600 cmc, dotate cu euro 4 si ajunge pana la 8.586 euro pentru autoturismele mai vechi de sase ani, fara catalizator si cu o capacitate cilindrica de peste 3.000 cmc."
Sursa articol: http://www.bloombiz.ro (http://www.bloombiz.ro/article--Interna ... 91354.html)
Ex: Ford Focus turnier 1.8 TDCi 85 kW 2003
de razvanfronie » 26 Oct 2007, 10:55
SIERRA 2.0i DOHC - 1992
VW Passat 1.9 TDI - 2000 - ma chinui sa scap de ea...
Caut in continuare Sierra Cosworth 4*4, dau la schimb Passat din 2000
VW Passat 1.9 TDI - 2000 - ma chinui sa scap de ea...
Caut in continuare Sierra Cosworth 4*4, dau la schimb Passat din 2000
-
razvanfronie - Ford Freak
- Mesaje: 112
- Membru din: 18 Sep 2007, 13:46
- Localitate: Sibiu
- Maşina:
din pacate
de radur » 11 Dec 2007, 01:08
mai are pina sa ii dea handicapatii banii
cel putin 2 ani
fain era daca la 2 zile dupa ce platea taxa vindea masina inapoi in Austria si ii demonstra lui nenea tary cum este cu liberalismul si circulatia bunurilor in spatiul comunitar
ii urez succes si sa aibe cit mai putine controale de la fisc pentru ca nenorocitii pot reactiona cum nici nu te astepti
cel putin 2 ani
fain era daca la 2 zile dupa ce platea taxa vindea masina inapoi in Austria si ii demonstra lui nenea tary cum este cu liberalismul si circulatia bunurilor in spatiul comunitar
ii urez succes si sa aibe cit mai putine controale de la fisc pentru ca nenorocitii pot reactiona cum nici nu te astepti
Vand 12 piulite pentru jante de tabla 60 ron, 0763 22 22 92.
Vand Senzor temperatura aer admisie Focus 30 ron, 0763 22 22 92, cod 3M5A-12A697-AD.
- radur
- 1nsane Member
- Mesaje: 1562
- Membru din: 30 Aug 2007, 15:46
- Localitate: Constanta-Mamaia
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori
Cine este conectat
În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori
Zile de naştere
Nicio zi de naştere astăzi