Noutăţi din lumea automobilistică
01 Apr 2010, 07:24
ce-mi place cum va agatati

aveti masini de 100cai sau mai putin si voi vorbiti de alea de 3-4sute

mie personal nu imi place cum arata audi rs5..nu ii vad sensul..
01 Apr 2010, 07:37
Sensul este de coupe ce are target segmentul sport.

Intr-adevar tare as fi curios care ai mai fi comentariile unora in calitate de proprietari de rs5.
Cred ca nu as gasi vreun raspuns negativ pe aici
01 Apr 2010, 07:50
Dupa parerea ta ce sens ar trebui sa aiba? care ar fi rostul masinii?

e o masina sportiva cu un design care este muult peste orice model de Bmw..(este o parere personala..)..probabil vorbesti de puterea pe care o dezvolta aceasta masina ca la noi nu ai unde sa folosesti masina..intr-adevar iti dau dreptate din punctul asta de vedere,dar de aratat arata foarte placut..
mie imi place foarte mult modelul b7 de la audi A4,2.0 TDI,170hp quattro..arata exact ca in poza in care este comparat cu m3-ul e46..culoare,tot..doar ca nu e RS..
01 Apr 2010, 07:56
ca si look bmw este peste masina asta!
ca sa nu mai zic ca un mustang shelby gt 500 face audi asta sa planga din punct de vedere design!
01 Apr 2010, 08:08
Acum parerile sunt impartite..Eu sunt cu Audi de cand am inceput sa inteleg ce inseamna masina asta..cred ca initial design-ul m-a ''furat''
ok..te intreb acum eu..vbestie de un shelby..cate ai vazut tu pana acum pe drumurile noastre?cred ca le poti numara pe o mana..asta daca n-ai vazut una de mai multe ori

..pe cand audi este o masina de toate zilele,putand sa o folosesti in ce categorie crei tu sa o bagi..vrei viteza iti iei un rs,vrei o maina de oras ti-o iei asa cum e ea..vrei offroad (relativ) iti iei allroad..nu stiu noh..ti-am zis..sunt entuziasmat de masina asta de foarte mult timp..
nu vreau sa ma contrazic cu absolut nimic,ai si tu placerile tale
01 Apr 2010, 08:13
normal

mie imi plac masinile mai exotice

sa fie cat mai putine pe strada la fel
01 Apr 2010, 08:35

cand ai zis exotic m-am gandit la hawaii si la...multe culori pe masina
01 Apr 2010, 09:25
eh, am vrut sa tachinez si eu fanii audi

$1 scrie:$2and mi-am achizitionat autoturismul, am citit multe discutii aprinse, dar cred ca f f f multi useri scriu din auzite.
Poate ca modelatorii ar trebui sa intervina mai des.
sa-mi dau 2 palme ?
01 Apr 2010, 11:47
mai cornele,
mai este o treaba cu acest wanna be.
90 % din masinile produse de bmw sunt mai sportive decat cele echivalente de la audi si recunosc asta.
conteaza doar ce iti doresti in viata.
daca iti iei una din cele 90% de masini audi si te gandesti la latura ei sportiva, vei avea un wanna be pe langa un bmw echivalent.
daca iti iei o masina pt spatiul interior, pt dimensiunile portbagajului, pt finisari(toti aia care traiesc din asta spun ca audi este liderul), pt siguranta pe timp de iarna, intotdeauna bmw va fi wanna be-ul.
depinde din ce unghi privesti lucrurile.
sa-ti dau un exemplu: iarna asta am fost la poiana marului cu fordul focus. am avut de urcat o panta de aprox 800 de metri, cu ace de par, zone extrem de abrupe combinate cu ace de par, rape adanci de 10 metri situate de 50 de metri de drum samd. asr-ul intra intr-una pt ca era gheata si imi oprea masina pe loc inca de la baza pantei(dupa 50 metri). a trebuit sa-l intrerup si sa dau talpa la maxim ca sa pot urca . motorul lucra la numai peste 3000 ture, eu avand un diesel. sa-mi spui mie cum urcam acea panta cu un bmw diesel rwd, cu motorul turat la 3000 ture, fara asr cuplat, cu un ac de par la 150 de grade si cu drumul inclinat atat de la stanga la dreapta, cu santuri samd si cu un copil in scaunel pe bancheta spate. ma cacam in el de bmw.
uite de aia pt mine si nevoile mele un bmw rwd este un wanna be pt ca nu-mi este de folos in toate situatiile.
si mai este o treaba: probabil doar 1% din cei ce au bmw pot sa mearga cu masinile prin curbe atat de tare incat sa poata spune in situatia in care ar fi avut un fwd ca masina lor este sub nivelul la care pot ei sa mearga. cand conduceam audi sau chiar si volvo, nu am intalnit nici un posesor de bmw in cei peste 70.000km care sa-mi poata face fata avand motorizari echivalente. deci , care este rostul la rwd, sportivitatea suprema, daca tu tot esti prost? lucrurile sunt relative si depind de multe variabile. da-i tu soacra-mii un bmw.
01 Apr 2010, 12:58
eu cred ca e un motor bi-turbo normal, din generatia veche.... eu raman la focus...ST-500,,
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

01 Apr 2010, 14:46
$1 scrie:$2u cred ca e un motor bi-turbo normal, din generatia veche.... eu raman la focus...ST-500,,
care e motor bi turbo?
despre ce vorbesti pt ca incerci sa exprimi doua lucruri total distincte intr-o singura fraza ?
01 Apr 2010, 15:40
eh..un motor ''bi-turbo normal..''
03 Apr 2010, 13:00

se mai intimpla...
03 Apr 2010, 18:23
incepem cu on topic: Audi este o marca minunata si RS5 este un produs reusit dupa parerea mea. Daca as avea bani cu tona, ar lua in calcul sa cumpar o astfel de masina.
Una din masinile din ultima vreme care mi-ar placea sa le am este audi generatia precedenta 2.0 TDI sau RS4 (mentionez ca e vis, nu am bani sa cumpar nicidecum sa intretin. Audi world famous for Quattro.
De cand are mama mea Ford-ul sunt multumit de masina, mai ales ca este al 3-lea Ford Focus din Brasov

.
BMW - daca vrei senzatii tari la viteze mici, tractiunea spate este excelenta. La viteze mari sunt putini care pot sa stapaneasca masina => accidente ale "eroilor".
Definitia Audi - comfort and performance
Definitia BMW - handling and sportyness
Cine ce isi ia:
Audi - masina cu un design frumos, sa atraga atentia si sa se dea mare. FOARTE PUTINE cu putere mare reala.
BMW - continuitate de design, aceeasi grila, generatia difera destul de putin intre ani consecutivi, sportivitate, putere. Cei cu un BMW mai atrag atentia doar daca au ceva special sau daca fac ghidusii.
Eu: Imi place orice masina, indiferent de marca, frumoasa exterior, interior, care are performante bune, costuri de intretinere.
Respect
06 Sep 2010, 08:49
$1 scrie:$2s4 cel mai probabil nu va fi produs.
Noutati: se pare ca va fi produs!!!!
Va fi expus la IAA 2011 si comercializat la finele anului. Va fi echipat cu un motor de 4.2 FSI si 450 CP. Suna bine, nu?
06 Sep 2010, 22:13
Super tare, si are cineva ceva poze?
06 Sep 2010, 22:20
Si ce daca , tot incearca saracii si nu reusesc. Din ce-am citit si RS5 si-o fura de la M3.
07 Sep 2010, 07:30
cornele,
audi l-au facut altfel pe rs5 in comparatie cu felul in care este realizat m3.
in primul rand numarul de decibeli din interiorul habitaclului la rs5 este mult, mult mai mic, iar asta scoate in evidenta o izolare fonica superioara, care inseamna kilograme in plus.
rs5 are lsd-uri atat pe fata cat si pe spate combinate cu tractiune integrala(m3 are rwd cu un singur lsd), asta insemnand peste 100kg in plus pt rs5.
multe componente de interior sunt de alta calitate in comparatie cu cele de pe m3. de exemplu, padelele pt schimbatul vitezelor de pe volan sunt la rs5 dintr-un metal de calitate comparativ cu plastic ordinar la m3 si cate din astea n-or mai fi!!
toate aceste finisari in plus aduc kilograme multe in plus ceea ce reduce performanta.
m3 este mai "drivers car " in comparatie cu rs5.
rs5 este un "all day car".
practic plusul pe care il ai la bmw nu il ai la audi si invers.
conteaza ceea ce vrei. pt multi, rs5 este o masina mai buna ca m3, pt altii invers.
si apoi daca ne uitam in gama celor doi constructori, bmw nu au un supercar ceea ce spune multe. lui bmw ii lipseste o varianta de top si pt masina sport dedicata din gama adica z4. stai linistit, bmw are carente in aceasta latura pe care audi nu le are.
m5 a fost tinut in suturi de rs6.
cu un amarat de m3 cu ceva in plus fata de rs5(desi acesta are cu ce compensa) nu se face primavara.
@danbld, nu exista nici o informatie clara ca RS4 va fi produs, pana la informatii concrete pe tema asta, lucrurile raman asa cum au fost. faptul ca se chinuie niste blog-er in photoshop, nu inseamna ca trebuie sa le preluam prezicerile.
07 Sep 2010, 07:43
Te salut, edit
Informatia despre noul rs4 o am din revista auto, motor si sport de luna aceasta, la sfarsitul editorialului despre noul a7.
Si mie imi place tare mult rs4, dar cred ca exagerezi cand spui ca finisarea interiorului la m3 este slaba sau m3 "de rahat". Te inseli amarnic! Te-ai suit in el, ai condus modelul? Suuuuupppppeeeer!
Dar, daca esti fun audi, te inteleg perfect.
Toate bune
07 Sep 2010, 08:07
nu am spus ca e de rahat(nu stiu de unde ai concluzionat asta) ci doar ca sunt unele lucruri in minus la bmw care il fac mai usor, deci cu un handling mai bun iar intre lucrurile respective sunt diverse aspecte mai bine realizate la rs5 in comparatie cu m3.
repet, conteaza ceea ce vrei de la o masina.
numarul enorm de decibeli din habitaclu inseamna antifonare slaba iar asta inseamna costuri mici de productie si kilograme putine. e de necombatut asta.
eu, sofer de rand, voi percepe mai greu faptul ca pe un circuit de cativa km, m3 este mai rapid cu o secunda insa voi simti clar tractiunea integrala pe orice tip de vreme si o finisare mai atenta pe ici pe colo.
sunt numeroase lucruri ce-mi plac la bmw si numeroase ce-mi plac la audi insa trebuie sa acceptam ca fiecare constructor are ochi diferiti prin care vede acelasi lucru.
07 Sep 2010, 09:18
Un singur cuvant am pt voi RS2
Pentru cunoscatori
Cu Stima
07 Sep 2010, 09:48
N-am decat un singur raspuns :
07 Sep 2010, 10:01
$1 scrie:$2n singur cuvant am pt voi RS2
Pentru cunoscatori
Cu Stima
Poate ai vrut sa spui rs3. Intr-adevar un hothatch interesat!
07 Sep 2010, 10:11
Poate am scris corect?????
Cu Stima
07 Sep 2010, 10:41
putini stiu ce e aia rs2.
in general se comenteaza pe marginea unor astfel de subiecte fara nici un gram de cunostinte, iar cei mai aprigi si inversunati sunt cei care chiar nu stiu nimic.
07 Sep 2010, 10:54
De aceea am si scris pentru cunoscatori

Sunt masini extraordinare cel putin cele vechi cele noi praf pilaf toate de la Mertz, la BMW si Audi si incep sa cred ca macar cei mici prosti cu tehnologii mai vechi vor mai face ceva fiabil macar 5 ani. Masina de suflet Gogosar 80 1.8S before B4
So old school is Back Audi RS2

Cu Stima
07 Sep 2010, 11:31
pentru copii, mai multe detalii aici despre RS2:
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS2_Avantcateva amanunte:
It was powered by a modified version of their 2.2 litre inline five-cylinder 20 valve turbocharged petrol engine (parts code prefix: 034, identification code: ADU).[1] This internal combustion engine produced a motive power output of 232 kilowatts (315 PS; 311 bhp) at 6,500 revolutions per minute (rpm).
In a road test conducted in 1995, British car magazine Autocar timed the RS2 from 0 to 30 mph (48 km/h) at just 1.5 seconds, which they confirmed was faster than both the McLaren F1 road car, and also Jacques Villeneuve's Formula One car of that time(comentariu propriu: multumita tractiunii integrale). Even by more modern standards, its performance is exceptional; it could accelerate on-par with the C5 generation Chevrolet Corvette, and was only a tenth of a second slower to 60 than a 996 generation Porsche 911
07 Sep 2010, 12:40
edit, draga, stiu ca esti cel mai tare din parcare, dar as vrea sa incetezi cu figurile si fitele de doi lei.
Nu vreau sa ma laud, dar din 2002 si pana la finele anului trecut m-am ocupat cu comercializarea autoturismelor premium si premium sport, asa ca in timp ce tu citeai pe net despre audi sport, eu le conduceam.
Asa ca, te rog frumos sa termini, nu te cunosc, dar cred ca esti o persoana matura cu un comportament pe masura, nu un chiumpalac gaozar de clasa a XII a.
Toate bune
07 Sep 2010, 13:17
sunt doar muritor de rand si m-am chinuit toata viata cu ieftineala.
faptul ca tu te-ai ocupat atat timp de masini sport si nici macar nu ai auzit de rs2, ma face sa am anumite dubii.
07 Sep 2010, 13:23
Gata, stop, ca o luati pe aratura.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.