se pare ca singura culoare cu care vine standard va fi albul...in rest albastrul va costa in jur de 350 de euro iar verdele perlat undeva la 1500 de euro fara tva. nush de ce aveam impresia ca albastrul va fi standard, iar la extraoptiuni sa fi fost alb perlat si verde
In noul numar TopGear Clarkson testeaza noul focus RS
"Evo Killer" si daca ar avea stickere ai putea sa jur ca este masina lui Hirvonen din WRC
il citez " Masina asta este hardcore" "...o puternica dezamagire...au pus volanul pe partea gresita" - i-au adus o masina cu numere de Germania "Noul RS este regele aderentei si al stabilitatii" "Are un deferential nou...ask James May" "Motorul este fantastic. Da, in esenta este acelasi motor turbo de 2,5 litri, dar cu un sistem nou de evacuare foarte galagios"
Apoi s-a luat la intrecere cu Stig, care era intr-un Ford GT.
Au aparut si primele 2 rezultate pe circuit pentru RS Mk II Cel mai bun rezultat este la Hockenheim Short, Germany (2604 m) unde a reusit timpul de 1m:17s8z, la egalitate cu Mitsu Lancer Evo X si Subaru Impreza WRX STi (1:17:8), mai bun decat BMW 335i E90 (1:18:0), Audi S4 B6 (1:18:1), BMW 650i Cabrio - 367 cai (1:18:9), Aston Martin DB7 GT - 435 cai (1:19:0), Opel GT (1:19:1), Golf R32 (1:19:3), Honda S2000 (1:19:3), Mazda 3 MPS (1:19:6). Toata lista este aici http://www.fastestlaps.com/track7.html
asta e tot ce pot spune despre postul de mai sus. Faptul ca a scos acelasi timp cu Evo 10 MR este o mare performanta. Unde sunt expertii si deontologii aia in auto care spuneau ca ce de rahat e focus Rs care n-are frate oluildraiv.
Totusi S3 nu e o gluma de masina are 0-100 km/h in 5.7 seconds si All Wheel Drive. Pentru tractiunea fata si greutatea pe care o are RS-ul s-a descurcat bine, restul masinilor din pluton sunt ori rwd ori awd. Oricum e peste 335i
Diferenta intre ele este extrem de mica pentru a spune ca S3 este mai rapid. Sunt 3 zecimi de secunda oameni buni, intr-un race head to head S3 ar castiga cu o capota in fata cel mult. Plus ca timpii respectivi difera, ia vedeti Evo 10 MR ce masini devanseaza pe alte circuite. Timpul scos de acel RS este excelent.
@maxy poti sa razi cat vrei dar din moment ce s3 costa 39.000eur si focus rs 39.000eur clar majoritatea va alege s3 (tractiune integrala ) ; sincer ma asteptam la o performanta mai buna a rs-ului
Sa se impuna unde? Sunt oameni care dau zeci de mii pe o vechitura ce are 60CP, dar sunt extrem de fericiti. Ce inseamna sa se impuna? Are vreun target in a se impune in fata cuiva? Sincer, cred ca nu, targetul e clar in masa de fani
RS-ul actual atinge suta in 5.9 s. Si apropo, in Germania costa 33.900 euro TVA inclus. S3 in Germania costa 37.300 euro (cutie manuala) si 39.250 euro (S-tronic). Deci nu costa la fel. Sa nu mai zic ca RS-ul are jante de 19" iar S3 de 18". Oricum Ford nu a concurat si nu va concura niciodata cu Audi (pe nici un model).
$1 scrie:$2maxy poti sa razi cat vrei dar din moment ce s3 costa 39.000eur si focus rs 39.000eur clar majoritatea va alege s3 (tractiune integrala ) ; sincer ma asteptam la o performanta mai buna a rs-ului
Cum a zis si colegul mai sus RS-ul costa 33.000 de euro. Apoi eu nu sunt un fan deloc al tractiunii integrale, ba dimpotriva... cine a condus asa ceva la limita stie despre ce vorbesc. in al treilea rand diferenta aia este infima. Nu ai cum sa spui ca o masina este mai performanta decat alta pe circuit la o diferenta de 3 zecimi. Faptul ca reusit sa scoata acelasi timp cu Evo 10 MR care este o mega masina este o super performanta, pe multe alte circuite atat Evo cat si Impreza sunt mult mai rapide decat S3 asa ca eu zic sa nu ne grabim sa tragem concluzii.
Eu cred ca fiecare marca are fanii ei. In Belgia din 180 de RS disponibile pentru 2009 160 au fost deja comandate(s-a platit avansul pentru ele). Pretul este de 32 500€ si taxa de inmatriculare este 5000€ ....
daca bagi niste filtre si scoti masinile cu RWD si AWD, focus RS este cea mai rapida masina de pe hockenheim cu FWD si e distantata bine de urmaritoare:
pai....mie mi se pare cea mai tare...o fi cum o fi....da arata mai spectaculos si decat S3 si decat R32...pe sosea e super..ce mai vrei??!!(oare cum ar arata cu 4 usi? )
probabil prin supercar el intelege doar chestii gen lambo/ferrari etc... insa pt noi astia majoritatea cu masini normale , pana si RS-ul ala e un supercar comparativ cu ale noastre.
In testul din videoclip supercar era numit nissanul iar focusul hatchback. E mare diferenta intre ele, si eu daca as merge cu RS-ul as spune ca e super masina in comparatie cu masinile normale. dar categoria supercar e una si hothatch e alta.