de romelian » 30 Mar 2008, 03:01
Expertiza tehnica se face la omologare,in aia scrie tot,inclusiv norma de poluare si nivelul de CO2.Cu gazele nu e o problema daca ies putine, ci compozitia lor.De exemplu, la o verificare tehnica pe care i-am facut-o unui Golf benzinar, mi-a iesit mai mult oxigen in gaze, peste normal.Stii de ce?Aveam toba sparta, iar la iesirea gazelor peste spartura,presiunea de iesire nu stiu cum, curenti turbionari, practic scapa gaze prin gaura din toba, dar tragea aer curat tot pe acolo si in acelasi timp.Explicatia provine de la inginerul de la Service-ul unde am facut VT.
DRINK DON'T DRIVE!FOR ALL PEOPLE!
Ford focus Wagon, BlueInk metalizat, TDCi 2001,intercooler, ABS, climă, închidere centralizată, 4x geamuri electrice, 95.000km halogene de ceaţă, reglare volan pe inaltime si adancime, reglaj faruri pe înălţime, semnalizatoare clare,import Italia, mamă mamă ce mereee....Si nu suportă radarele !!!