"BUTONUL" de "ignore la CENZURAT" e la noi si nici nu prea vrea sa plece !
Discutia dintre voi e foarte obositoare (chiar si pentru admini/moderatori). Mi se pare foarte ok plaja de motorizari de la Ford si cum se administreaza intre marcile pe care le detin e treaba lor (pana acum se descurca destul de bine). O masina nu e definita de raportul performante/cilindree din gama de motorizari, asta conteaza maxim 6% (daca motorul conteaza 30% dintr-o masina; valoare care poate sa fie chiar maricica (pentru unii) avand in vedere ca mai trebuie sa intre confortul, aspectul, calitatea, placere condusului, valoare de revanzare, pretul ca sa se faac 100%; la cei 30% ai motorului trebui sa intre performante, consum, cilindree, fiabiliate, deci e ok sa zic ca raportul ala conteaza cam 20% din totalul motorului). Daca pe Mondeo era si un TDCi 2.0 de 170CP probabil castiga ... 20 de clienti in plus (in Romania)
Nu inteleg de ce s-ar face atat tam-tam ca anumite motore nu sunt facute intr-o fabrica pe care scrie Ford la intrare ci sunt facute prin colaborare sau de o marca subsidiara.
Cat despre filtru, nu stiu ce aveti cu el. Daca era asa de important, nu se mai facea masina diesel fara el. Dar deocamdata este o chestiune de marketing atribuita varfurilor de gama. Adica maxim 15% dintr-o clasa care si asa se vinde relativ putin. Adica prea putin ca sa influenteze cu ceva soarta omenirii......
Sper sa ajungeti la un consens, ca sa fie bine pentru toti !