Noutăţi auto

Discutie interesanta despre siguranta si piese after-market

Noutăţi din lumea automobilistică

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Discutie interesanta despre siguranta si piese after-market

Mesajde DanielArdelian2 » 21 Feb 2008, 11:27

Fişiere ataşate
defects.JPG
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Discutie interesanta despre siguranta si piese after-market

Mesajde DGAlexandru » 23 Mar 2008, 23:20

Avand in vedere cifra de 31% pentru anvelope .. cei ce le cumpara la mana a doua ar trebui sa stie la ce sa se uite:
Data fabricatiei; tot ce este fabricat dupa 2000 are un chenar in care sunt scrise 4 cifre .. ultimele 2 reprezinta anul de fabricatie, iar primele 2 reprezinta saptamana din acel an (in care au fost fabricate).
Niciun producator nu recomanda folosirea unei anvelope cu o vechime mai mare de 4 ani de zile.
Transportul/depozitarea anvelopelor este iar important/a, structura interna putand fi grav afectata (chiar daca nu este vizibil) in conditiile in care sunt stivuite una peste alta.
Majoritarea anvelopelor au sens de rotatie, care trebuie musai respectat - altfel scade drastic aderenta la inaintare si la franare; frecarea la inaintare este mai mare => consum mai mare, fortele ce actioneaza in interiorul cauciucului sunt mai mari, ceea ce duce la o uzura mai mare si mai rapida.
Nu este recomandata folosirea de anvelope de iarna pe timp de vara, deoarece acestea sunt facute sa fie mai moi la temperaturi joase, dar la temperaturi mai mari devin mult prea moi. Cele de vara, inafara de faptul ca nu au aderenta pe zapada/gheata, devin mult prea tari la temperaturi joase. Cele all-seazon sunt bune in zonele unde nu se ajunge la extreme cand vine vorba de temperaturi (-15..+45).
Montarea/demontarea anvelopelor de pe jante duce iar la deteriorarea structurii interne; se recomanda folosirea a 2 seturi de jante, una de iarna si una de vara, pentru a se evita montari/demontari repetate.
Deci.. respectati aceste reguli.. si veti fi cu 31% mai in siguranta.

P.S. daca mai aveti de completat/modificat, va rog sa interveniti. SIGURANTA la volan dar si ca pieton ne priveste pe toti.
---------------Tel: 0722.120.128 / 0741.741.608 - Alexandru - Bucuresti---------------
--- !!! --- MP / PM dezactivat --- !!! ---

Imagine
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 8406
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: Discutie interesanta despre siguranta si piese after-market

Mesajde mirceamc » 01 Mai 2008, 13:29

Un lucru foarte important: respectarea presiunii recomandate in pneuri!
Si verificarea uzurii lor (schimbarea pneului cand s-a ajuns la o adancime a profilului de sub 1,5mm).
Mircea M - Ford Fusion Comfort 1.4 TDCI 68CP (2007), Bucureşti
Prezentare maşină: http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=9010
Imagine
Avatar utilizator
mirceamc
 
Mesaje: 1451
Membru din: 25 Oct 2007, 12:21
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fusion 1.4 TDCI Comfort, 2007

Re: Discutie interesanta despre siguranta si piese after-market

Mesajde oldman » 01 Mai 2008, 23:48

Vad ca de sistemul de frinare nu zice nimeni nimic inca, asa ca o sa comentez eu citeva aspecte;
-sint la mare ''moda'' o mare varietate de asa zise ''tunnig parts'' ce se pot comanda de la orice magazin mai rasarit de piese auto straine, care are un vinzator mai bun de gura,precum discuri cu gaurele de aspect sau de racire, sau nu stiu ce sistem ce face frinarea mai eficienta...,la fel si placheti de competitie facuti de cine stie ce firme de n-a auzit nimeni de ele...Feriti-va de ele si cumparati numai marfa de calitate, nu neaparat piese de origine, dar macar de la firme cunoscute in domeniu.
-Aveti grija ce lichid de frina folositi, mai ales pt completari sau aerisiri accidentale,100ml de DOT3 folosit peste DOT4 duce la pierderea proprietatilor de fierbere, lucru care nu-l doresc nimanui sa-l constate pe pielea proprie la vreo coborire cu frinare prelungita pe la munte.
-Incercati sa aveti o intretinere cit mai bine facuta la sistemul de frinare, simpla inlocuire a placutelor sau a sabotilor nefiind suficienta,trebuie verificate in permanenta ghidajele de etrier, etansarile lor precum si garniturile antipraf de la pistonase, sistemul de autoreglaj la saboti,precum si reglajul frinei de stationare si cablurile de actionare. Mai sint si altele,da e tirziu si miine am sevici..
oldman
Incepator
 
Mesaje: 48
Membru din: 26 Mar 2008, 23:24
Maşina: taunus xl 73


Înapoi la Noutăţi auto

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 14 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 14 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 14 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 14 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login