Noutăţi auto

BMW -ul si ieftinelile...

Noutăţi din lumea automobilistică

Moderatori: KomandantuR, adicristea

BMW -ul si ieftinelile...

Mesajde fasconal » 19 Mar 2008, 07:23

Comment by fasconal: Se poate si la case mai mari !.......

Citat:

BMW se gandeste sa produca masini low-cost, dar premium!
publicat pe 14 Martie 2008


" Ultimele zvonuri, partial confirmate insa, dau ca aproape sigura patrunderea constructorului german in nisa micilor masini de oras.

Zvonul a plecat din India, unde o agentie de presa a citit un oficial BMW din acesta tara. Acesta a spus ca BMW se gandeste sa intre pe piata masinilor foarte accesibile si ca studiaza oportunitatea lansarii unei mici masini de oras in India, o piata cu o dezvoltare foarte mare in special pe acest segment.

E drept ca e destul de greu de crezut ca BMW ar intentiona sa-i faca concurenta recent lansatului Tata Nano. La pret, cel putin, ar fi imposibil, iar din punct de vedere al imaginii marcii..n-ar fi probabil bine deloc. E vorba mai degraba de dezvoltarea unei nise premium pentru masinile de clasa mini. Oricum, la BMW, o masina care sa coste jumatate din cat costa acum un Seria 1 ar insemna deja low-cost.

Mai mult, se pare ca BMW vrea sa produca, pentru piata din SUA, un mic automobil cu propulsie electrica sau hibrida, termenul de lansare fiind cam in 2014. Asta pentru ca normele de poluare din SUA devin tot mai drastice, iar in America, cu putina ingeniozitate si marketing performant se pot naste niste curente la care in mod normal nu s-ar gandi cineva (ex: succesul modelului Prius de la Toyota).

Si daca tot am ajuns sa vorbim de un minicar BMW, la ce model ne-am putea gandi? E destul de simplu...Isetta. Acest model, produs in anii '50 ar putea fi readus la viata intr-o versiune moderna pentru scopul descris mai sus. Problema e ca...Isetta nu se mai potriveste deloc cu imaginea BMW din zilele nostre.

Desi BMW a produs acest model sub sigla proprie, Isetta isi are originile in Italia. BMW a construit varianta proprie, cu multe imbunatatiri fata de conceptul dezvoltat de italieni. Motorul masinii, provenit de la o motocicleta este unul cu un singur cilindru, in patru timp, care la inceput avea 250 cc si dezvolta 13 CP. Ulterior, germanii au montat si motoare de capacitate mai mare, pana la 600 cc. Accesul in masina se facea prin partea frontala (care era de fapt o portiera), iar interiorul gazduia o simpla bancheta. "
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Re: BMW -ul si ieftinelile...

Mesajde ionutz » 19 Mar 2008, 09:53

probabil vom aveam un BMW Clio Symbol la jumatate din pretul unui seria 1 :))
Parcul meu auto: Mondeo mk5 2.0 TDCi AWD; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima; Fiesta RS1800; Escort RSturbo; Puma 1.7 VCT; Fiesta mk1 0.9 - Albalux
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4528
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

Re: BMW -ul si ieftinelile...

Mesajde catalin1972 » 21 Mar 2008, 08:22

a innebunit lupul...
focus 2 tournier 2005 1.6 tdci 90 cp TL 02 YHY
"'jaba culegi , daca nu sortezi " (Piri neni )
Avatar utilizator
catalin1972
1nsane Member
 
Mesaje: 1406
Membru din: 14 Aug 2007, 16:10
Localitate: Tulcea


Înapoi la Noutăţi auto

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 11 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 11 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 11 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 11 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login