Noutăţi auto

Noile S-MAX si Galaxy

Noutăţi din lumea automobilistică

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde colgate » 21 Dec 2009, 21:55

Noutatile pentru noua generatie de S-MAX si GALAXY par a fi motorizarile combinate cu transmisia powershift.
Pentru diesel avem noul motor 2.0 TDCI Euro 5 cu puteri intre 115, 140 si 163 de cai.
Noutatea mult asteptata este tehnologia EcoBoost folosita in motoarele pe benzina.
Propulsorul pe benzina 2.0 EcoBoost SCTi va dezvolta 203 cai la 5500 rot./min si un cuplu de 300nm pe o plaja de turatie de la 1,750-4,500 rot./min.
Performantele sunt pentru S-Max cu motorul de 2.0 SCTI de 8.5 sec pana la 100km/h si respectiv 8.8 secunde pentru Galaxy.
Transmisia PowerShift dublu ambreiaj va fi standard pentru motoarele 2.0 SCTI si optiune pentru motoarele diesel de 2 litri de 140 si 163 de cai.
O alta versiune EcoBoost va fi motorul de 1.6 litri si 150 de cai.
Alte info si poze aici
Imagine
Imagine
ffocus2 2007, Trend, 1.6 TDCI, 5 usi, Sea Grey
Avatar utilizator
colgate
Ford Freak
 
Mesaje: 240
Membru din: 23 Iul 2005, 19:45
Localitate: Bucuresti

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde Officer » 22 Dec 2009, 11:21

pffff... 1.6 - 150 de cai e praf pe langa ce motoare baga concurenta... initial ziceau ceva de 1.6 - 180 cp...
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde colgate » 22 Dec 2009, 18:08

Ca numar de cai pare in urma fata de 1.6 de pe astra cu 180 de cai, dar sa vedem mult laudatul consum si pana la urma performanta generala. O dinamica buna poate fi data de rapoartele din cutie.
ffocus2 2007, Trend, 1.6 TDCI, 5 usi, Sea Grey
Avatar utilizator
colgate
Ford Freak
 
Mesaje: 240
Membru din: 23 Iul 2005, 19:45
Localitate: Bucuresti

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde adyamg » 22 Dec 2009, 22:36

Pana la motoare tre sa trecem peste aspectul hidos ce au inceput sa il aiba Fordurile .. eu includ si C-max aici. Daca o tin tot asa nu stiu ce se va alege de viitorul Focus
.....am uitat Kuga :(
Fişiere ataşate
Ford_galaxy_Smax_779_1024x768.jpg
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde Mihai R » 07 Ian 2010, 03:48

Designul pentru C-max este OK. Si pe S-max parca este inca OK. Am vazut niste tentative pe sectiunea Focus 3 care sincer m-a cam dezamagit. Tind sa arate ca un cap de peste grila fata impreuna cu farurile, nu mai sunt pisicoase cum este de exemplu Ford Focus 2 Facelift sau Kuga (nu stiu de ce zic unii ca e "LUP"). De asemenea, avand in vedere ca 1.6 STCi va avea 150cai si nu 180 este o dezamagire. Speram ca Ford sa reintre in randul lumii, dar se pare ca vor ramane usor sub concurenta.

- Volvo V90 2021 / B4 Polestar Engineered / 220CP / Thunder Grey / R-Design - 35.400km @ 01.2024
- Volvo XC60 2023 / B5 / 250CP / Thunder Grey / R-Design - 2.990km @ 01.2024
- Volvo V60 MK2 2020 / D4 / 190CP / Ice White / R-Design - 40.500km @ 01.2024
- Volvo XC40 MK1 2020 / T3 / 163CP / Glacier Silver / R-Design - 26.900km @ 01.2024

EX: Ford Focus MK3 2013 TOPIC DEDICAT // Skoda Superb MK3 2018 // Mini Cooper 2018 // Ford Mondeo MK5 2016 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Fiesta MK7 2016 // Ford Focus MK2 2008 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Kuga MK1 2008
Avatar utilizator
Mihai R
 
Mesaje: 5276
Membru din: 31 Mai 2008, 13:40
Localitate: Taunusstein Germania / Bucuresti Romania
Maşina: Volvo V90, B4 Polestar Engineered, 220CP, R-Design

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde mondeo.ro » 07 Ian 2010, 23:05

Cine zice ca nu va exista si 1,6 de 180cp?
Motorul apare in doua variante,stati voi linistiti.
Mondeo MK3 2.0TDCI 116cp HB
16.10.2016 = 366.780km! Turbo original, pompa inalta original. Injectia schimbata la 305.000km(!) si revopsita partial in 2014. In medie 500e/an filtre, ulei,piese si manopera(3 revizii/an). Arata si merge aproape ca in 2008 cand am luat-o.
Consum minim, calculat la pompa=5.8l/100km(urban, extraurban, autostrada) Viteza 80-140km/h pe nationale si 140-210km/h pe autostrada.
Consum mixt in prezent=6.9-7.3l/100km
Consum record:202km cu 8l =>4l/100km!!
Avatar utilizator
mondeo.ro
Gold Member
 
Mesaje: 533
Membru din: 15 Noi 2008, 15:54
Localitate: Timisoara(de fapt aproape de)
Maşina: Mazda 6 Sport GT CD140, 2008 / Ford Mondeo 2.0TDCi 116hp Ghia 2004/Ford Ka 1.3i 2006
VIN: wfblabnustiusorry

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde Cornel001 » 07 Ian 2010, 23:23

se vehiculase ca or fi lansate ambele motorizari 1.6 150 si 1.6 180. in afara de asta, nr de cai nu e totul. se pare ca unele motoare de la ford scot real mai mult decat declarat.
sau 1.6 100 vs 1.6 102 de la vag (cel putin ce e pe octavia si seat). am informatii de la alte persoane care au avut de a face cu ele , ca 1.6 de pe focus trage ceva mai bine ca 1.6 de la vag chit ca au cam aceeasi putere declarata, chiar in favoarea vag. (fiind si 16v vs 8v).
nu mai zic ca la opel 1.6 180 a cam fost criticat din ce am mai auzit, ca nu ar arata in realitate atatia cai.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde mondeo.ro » 07 Ian 2010, 23:42

Problema cu motoarele Ford este ca inca nu se stie exact care motoare pe care masini o sa apara.
Nu cred ca vor fi disponibile toae motorizarile pentru toate modele.
Daca Mondeo va Primi 2.0T de 203cp,nu prea cred ca vom vedea 1.6t de 180cp pe aceeasi masina.
Acesta va fi disponibil cel mai probabil pe Focus.
Pe Mondeo e posibil sa vedem si un 2.2TDCI modificat de 185-190cp si sa vedem un nou 2.5T cu ~280-300cp ca pe Focus RS.
Motorul de pe Opel am auzit si eu ca nu scoate cat trebuie,nici cel de 140cp nu scoate decat ~125cp(cel putin asa se simte la pedala)
Daca si 1,6T GM e la fel,atunci putem sa scadem ~20cp din 180cp si ramanem cu ~160cp reali iar daca Ford are o cutie bine etajata si cuplul va fi asa cum am citit undeva 240nm constanti pe o plaja destul de mare atunci ii face pa lui 1,6T de pe Opel. :-"
Eu zic,totusi,sa nu ne agitam degeaba si sa asteptam pana la sfarsitul anului.Sunt convins ca pana in primavara 2011 gama lor de motoare va fi completa si noi vom fi multumiti. =D>
Mondeo MK3 2.0TDCI 116cp HB
16.10.2016 = 366.780km! Turbo original, pompa inalta original. Injectia schimbata la 305.000km(!) si revopsita partial in 2014. In medie 500e/an filtre, ulei,piese si manopera(3 revizii/an). Arata si merge aproape ca in 2008 cand am luat-o.
Consum minim, calculat la pompa=5.8l/100km(urban, extraurban, autostrada) Viteza 80-140km/h pe nationale si 140-210km/h pe autostrada.
Consum mixt in prezent=6.9-7.3l/100km
Consum record:202km cu 8l =>4l/100km!!
Avatar utilizator
mondeo.ro
Gold Member
 
Mesaje: 533
Membru din: 15 Noi 2008, 15:54
Localitate: Timisoara(de fapt aproape de)
Maşina: Mazda 6 Sport GT CD140, 2008 / Ford Mondeo 2.0TDCi 116hp Ghia 2004/Ford Ka 1.3i 2006
VIN: wfblabnustiusorry

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde Cornel001 » 07 Ian 2010, 23:57

corect, asta vroiam sa zic si eu cu disponibilitatea motorizarilor per modele.
cel mai proaspat articol-noutati de pe autoexpress.co.uk care se referea la focus, de pe 4 ianuarie, mentioneaza 170bhp 1.6.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde ionutz » 08 Ian 2010, 00:58

Nu conteaza numai puterea. Conteaza si cum / cu ce o pui pe asfalt (vezi cazul noii Astra cu suspensia semi-independenta la puntea din spate + minunea de mecanism Watt de prin 90)

Comunicatul de presa legat de S-Max/ Galaxy
S-MAX_Galaxy_EU.pdf
(53.45 KiB) Descărcat de 215 ori
Parcul meu auto: Mondeo mk5 2.0 TDCi AWD; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima; Fiesta RS1800; Escort RSturbo; Puma 1.7 VCT; Fiesta mk1 0.9 - Albalux
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4528
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde Mihai R » 08 Ian 2010, 12:34

Nu i-o pune dr*cu sa ia motoare de la Fiat? Daca pe KA au luat inclusiv 1.3-ul diesel. Opel a tot luat motoare de la Fiat. Sa nu care cumva sa le treaca prin minte sa imprumute motoarele astea pe benzina cu turbo. :-s

- Volvo V90 2021 / B4 Polestar Engineered / 220CP / Thunder Grey / R-Design - 35.400km @ 01.2024
- Volvo XC60 2023 / B5 / 250CP / Thunder Grey / R-Design - 2.990km @ 01.2024
- Volvo V60 MK2 2020 / D4 / 190CP / Ice White / R-Design - 40.500km @ 01.2024
- Volvo XC40 MK1 2020 / T3 / 163CP / Glacier Silver / R-Design - 26.900km @ 01.2024

EX: Ford Focus MK3 2013 TOPIC DEDICAT // Skoda Superb MK3 2018 // Mini Cooper 2018 // Ford Mondeo MK5 2016 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Fiesta MK7 2016 // Ford Focus MK2 2008 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Kuga MK1 2008
Avatar utilizator
Mihai R
 
Mesaje: 5276
Membru din: 31 Mai 2008, 13:40
Localitate: Taunusstein Germania / Bucuresti Romania
Maşina: Volvo V90, B4 Polestar Engineered, 220CP, R-Design

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde Officer » 08 Ian 2010, 16:55

Daca iau motoare frantuzesti sau italienesti eu nu mai vreau sa am treaba cu marca Ford. Macar stiu ca zetec-ul E pe benzina care il am pe masina e facut 100% de Ford. Zetecurile SE de 1.4 si 1.6 sunt facute in colaborare cu Yamaha.
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde Mihai R » 08 Ian 2010, 17:01

Te referi la 1.4 si 1.6 astea de sunt acum in comert? Cum e al meu de exemplu?

- Volvo V90 2021 / B4 Polestar Engineered / 220CP / Thunder Grey / R-Design - 35.400km @ 01.2024
- Volvo XC60 2023 / B5 / 250CP / Thunder Grey / R-Design - 2.990km @ 01.2024
- Volvo V60 MK2 2020 / D4 / 190CP / Ice White / R-Design - 40.500km @ 01.2024
- Volvo XC40 MK1 2020 / T3 / 163CP / Glacier Silver / R-Design - 26.900km @ 01.2024

EX: Ford Focus MK3 2013 TOPIC DEDICAT // Skoda Superb MK3 2018 // Mini Cooper 2018 // Ford Mondeo MK5 2016 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Fiesta MK7 2016 // Ford Focus MK2 2008 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Kuga MK1 2008
Avatar utilizator
Mihai R
 
Mesaje: 5276
Membru din: 31 Mai 2008, 13:40
Localitate: Taunusstein Germania / Bucuresti Romania
Maşina: Volvo V90, B4 Polestar Engineered, 220CP, R-Design

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde Officer » 08 Ian 2010, 17:06

Da. Am uitat sa le mentionez si pe cele de 1.7.

The Ford Sigma is a small straight-4 automobile engine sold by Ford Motor Company as the "Zetec-SE" and renamed Duratec and by Mazda as the "MZI". The engine was introduced in the mid-1990s and production continues through the present. Like the SHO V6 and SHO V8, the Sigma was designed with help from Yamaha. Intended for Ford's smaller models, it was intended to replace the older HCS and smaller capacity CVH units.

The Zetec-SE has no common parts or design with the larger Zetec-E engines apart from the name. This gives rise to some confusion since it suggests that they are members of the same family, but are in fact, completely different. Zetec-E units are mounted transversely with the inlet manifold at the rear, whereas the Zetec-SE units are mounted with the inlet manifold at the front, and obviously the exhaust at the rear.
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde Cornel001 » 08 Ian 2010, 17:39

cam deviem de la topic... hai sa nu dam in drobu de sare cu fiat si sa starnim discutii ce nu au rostul. cred ca nici nu stiti prea bine ce motorizari au fiat.
in al doilea rand hdi-urile si tdci-urile bazate pe hdi-uri sunt singurele diesel din care am mers care la relanti/viteze mici m-au facut sa le confund cu benzinare dpdv rafinament. si nici prost cu fiabilitatea nu stau din ce stiu. deci, sa lasam prejudecatile si droburile de sare.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde Cornel001 » 04 Feb 2010, 22:10

Un prim test drive cu s-max facelift cu 2.0T 203 si powershift !

For example, the 200bhp 2.0-litre turbo engine making its debut on the 2010 S-Max produces 19 per cent less CO2, but 25 per cent more power than the old 2.3-litre naturally aspirated unit it effectively replaces.

So how are such huge gains possible? A combination of high presure direct fuel injection, smaller capacity and therefore a lighter weight engine and the first ever use of a twin-clutch automatic gearbox on a large MPV, mean that Ford has been able to squeeze out every last mpg. But thankfully the fun factor has stayed put.

From low rpm the EcoBoost picks up quickly, offering the flexibility of a diesel around town but with the added refinement a petrol engine brings. Keep your right foot pinned and it revs freely to the 7,000rpm red line, accompanied by a pleasing crescendo from the exhausts. While it never feels genuinely fast, there’s more than enough performance available to keep the average family driver entertained.

Ford’s new six-speed PowerShift dual-clutch gearbox, which comes as standard with the EcoBoost engine, distributes the power beautifully, too. Whether in normal mode or the more urgent sport setting it’s quick to shuffle into a higher ratio on light throttle loads and swaps down several cogs instantly when you decide to push on. It’s just a shame that wheel-mounted paddles aren’t an option as they could potentially be the clincher for driving enthusiasts looking at larger cars.

Elsewhere the S-Max is as good to drive as ever, with a solid, positive feel to all the major controls, and a supple ride that belies its talents in the corners – especially for a car this size.


Read more: http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... z0ebDDDY4S
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde Mihai R » 05 Feb 2010, 06:37

E bine ca au bagat powershift in standard pe ecoboost. Acum sa ne mai si permitem sa o cumparam. :D

- Volvo V90 2021 / B4 Polestar Engineered / 220CP / Thunder Grey / R-Design - 35.400km @ 01.2024
- Volvo XC60 2023 / B5 / 250CP / Thunder Grey / R-Design - 2.990km @ 01.2024
- Volvo V60 MK2 2020 / D4 / 190CP / Ice White / R-Design - 40.500km @ 01.2024
- Volvo XC40 MK1 2020 / T3 / 163CP / Glacier Silver / R-Design - 26.900km @ 01.2024

EX: Ford Focus MK3 2013 TOPIC DEDICAT // Skoda Superb MK3 2018 // Mini Cooper 2018 // Ford Mondeo MK5 2016 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Fiesta MK7 2016 // Ford Focus MK2 2008 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Kuga MK1 2008
Avatar utilizator
Mihai R
 
Mesaje: 5276
Membru din: 31 Mai 2008, 13:40
Localitate: Taunusstein Germania / Bucuresti Romania
Maşina: Volvo V90, B4 Polestar Engineered, 220CP, R-Design

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde stevethegreat » 12 Feb 2010, 11:14

Au aparut preturile pentru Spania pt S-Max 2010:

2.0 SCTI Ecoboost 203 CV Titanium Aut. 35.100 €
2.0 TDCI 115 CV Trend 28.300 €
2.0 TDCI 140 CV Trend Aut. 29.500 €
2.0 TDCI 140 CV Titanium Aut. 31.500 €
2.0 TDCI 163 CV Trend Aut. 30.700 €
2.0 TDCI 163 CV Titanium Aut. 32.700 €
2.0 TDCI 163 CV Titanium S Aut. 35.700 €

De mentionat ca varianta 2.0 Ecoboost vine standard cu cutie automata Powershift, iar pentru versiunile pe motorina se va putea opta pentru cutia automata la acelasi pret cu o cutie manuala.
Tanto el motor EcoBoost como las versiones de 140 y 163 CV del Duratorq 2.0 TDCi podrán estar equipadas (de serie en el EcoBoost) con el cambio automático Powershift, sin incremento de precio para el cliente final con respecto al cambio manual
http://es.autoblog.com/2010/02/11/espana-precios-del-nuevo-ford-s-max-2010/
Focus 1.0 ecoboost 125, Candy Red, 2012
ex Focus C-MAX, 1.6i, 2006
stevethegreat
Ford Freak
 
Mesaje: 233
Membru din: 30 Mar 2006, 18:07
Localitate: BUCURESTI
Maşina: C-Max, 2006, 1.6i

Re: Noile S-MAX si Galaxy

Mesajde Mihai R » 12 Feb 2010, 16:32

Preturile sunt descurajante. Dar nu-i bai ca la noi mereu vin mai mici.

- Volvo V90 2021 / B4 Polestar Engineered / 220CP / Thunder Grey / R-Design - 35.400km @ 01.2024
- Volvo XC60 2023 / B5 / 250CP / Thunder Grey / R-Design - 2.990km @ 01.2024
- Volvo V60 MK2 2020 / D4 / 190CP / Ice White / R-Design - 40.500km @ 01.2024
- Volvo XC40 MK1 2020 / T3 / 163CP / Glacier Silver / R-Design - 26.900km @ 01.2024

EX: Ford Focus MK3 2013 TOPIC DEDICAT // Skoda Superb MK3 2018 // Mini Cooper 2018 // Ford Mondeo MK5 2016 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Fiesta MK7 2016 // Ford Focus MK2 2008 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Kuga MK1 2008
Avatar utilizator
Mihai R
 
Mesaje: 5276
Membru din: 31 Mai 2008, 13:40
Localitate: Taunusstein Germania / Bucuresti Romania
Maşina: Volvo V90, B4 Polestar Engineered, 220CP, R-Design


Înapoi la Noutăţi auto

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 6 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 6 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login