Noutăţi auto

New Ford Focus ST MK3

Noutăţi din lumea automobilistică

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde styx1 » 17 Ian 2013, 12:24

St-ul e o masina rapida pentru pasionati, pentru cei carora le place sa conduca pe serpentine. E o masina excelenta !
Rs-ul e pentru track-days.
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde razvann » 25 Ian 2013, 13:47

styx1 scrie:voi aduce st-ul la 300-330 cp si 440-490 nm
Fişiere ataşate
superchips.jpg
Avatar utilizator
razvann
1nsane Member
 
Mesaje: 2504
Membru din: 30 Noi 2007, 03:30
Localitate: Brasov
Maşina: Mondeo Mk4, 2.0 tdci

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde styx1 » 25 Ian 2013, 15:47

Stiu de oferta asta, insa mai astept si alte oferte. Pina la urma, daca nu mai apar si altele am sa apelez la superchips.
Oricum, oferta de la superchips schimba total comportamentul masinii avind in vedere ca dispui de 450 nm intre 2200rpm si 44000 rpm, adica exact acolo unde ai nevoie de ei.
Practic e alta masina dpdv al sportivitatii si placerii de a conduce sportiv. Stiu asta de la rs : una era cu 440 nm , cu totul alta masina cu 620nm.
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde shalimar189 » 08 Feb 2013, 15:06

shalimar189
Gold Member
 
Mesaje: 526
Membru din: 14 Dec 2008, 13:20
Maşina: Focus&LandCruiser
VIN: 7mai1986FINALISTI

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde Top Cat1 » 09 Feb 2013, 12:07

Poate arata mai fioros, dar aripile acelea neterminate ... yeach :-&
(Parerea mea :D )
Avatar utilizator
Top Cat1
Gold Member
 
Mesaje: 723
Membru din: 30 Dec 2010, 01:50
Localitate: Europa & Brasov
Maşina: Ford Focus 2006, Duratec 1.6, 101cp & Duratorq TDCI 2.0, 136cp

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde shalimar189 » 11 Feb 2013, 09:43

Per total as pune unele chestii pe noul Focus, dar unele da, bleah...
shalimar189
Gold Member
 
Mesaje: 526
Membru din: 14 Dec 2008, 13:20
Maşina: Focus&LandCruiser
VIN: 7mai1986FINALISTI

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde razvann » 27 Feb 2013, 17:26

styx1 scrie:Frinele. La utilizare intensa cedeaza ! Noroc ca le-am verificat inainte, ca altfel , acum, aveati un membru mai putin pe forum. ( va fi primul upgrade , OBLIGATORIU, nu-mi dau seama de ce au folosit frine obisnuite pe o asa masina...)
Apropo de frane min 3:12. Nu in ultimul rand o comparatie intre hot-hatch-urile momentului...

Avatar utilizator
razvann
1nsane Member
 
Mesaje: 2504
Membru din: 30 Noi 2007, 03:30
Localitate: Brasov
Maşina: Mondeo Mk4, 2.0 tdci

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde styx1 » 27 Feb 2013, 19:31

Cunosc video clipul si concluziile lui sint corecte si obiective.
Meganul este intr-adevar mai manevrabil decit fordul SI decit opelul, faptul ca pierde pe circuit este doar datorita tipului de circuit care avantajeaza masinile mai puternice ( portiuni drepte lungi dupa iesirea din curbe, curbe de mare viteza). Pe un circuit tehnic megane va cistiga.
Stiam capabilitatile si minusurile fiecarui hothatch din acest film ( cunosteam chiar mai mult, stiam si despre cum se misca golful R, si mazda mps)
Ce ii lipseste fordului este puterea , in rest , pentru un sofer experimentat , lipsa unui diferential cu alunecare limitata nu duce decit la o abordare mai putin optimista a virajelor. Datorita faptului ca fordul este cu 2000 euro mai ieftin decit oricare dintre concurenti si este intr-adevar cel mai distractiv si mai practic dintre toti am decis sa iau fordul cu ideea de a investi in el vreo 2000 euro pentru a-l aduce cu puterea acolo unde trebuia sa fie de la bun inceput adica undeva peste 285 cp si 440 nm si pentru a-i upgrada frinele. Per total, raminind in continuare cel mai ieftin , cel mai fun , cel mai practic si , in urma investitiei, cel mai puternic, fordul mi s-a parut cea mai buna alegere. Nu va fi el un rebel ( pentru asta exista RS-ul care-i "lesina" pe toti) insa e (va fi) o masina greu de trecut cu vederea (si cu acceleratia !).

Oricum pentru un sofer obisnuit, nu e nici o diferenta intre ele. Doar maxim 1% din soferi ar putea diferentia aceste masini pe circuit, si doar un sfert din acestia pe drumuri obisnuite in traficul normal.

Cu o investitie de 2000 euro , fordul raminind in continuare cel mai ieftin, va iesi pe acest circuit pe primul loc, chiar fara diferential cu alunecare limitata.
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde razvann » 27 Feb 2013, 20:13

Ca o curiozitate, ai testat Evo? Si daca da, cum ti se pare comparativ cu Focus RS? Ma intereseaza in special partea de handling pe viraje mai ales ca Evo are tractiune integrala.
Ultima oară modificat de razvann pe 27 Feb 2013, 20:17, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
razvann
1nsane Member
 
Mesaje: 2504
Membru din: 30 Noi 2007, 03:30
Localitate: Brasov
Maşina: Mondeo Mk4, 2.0 tdci

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde styx1 » 27 Feb 2013, 20:16

E mai bun decit RS-ul. Si mai slab decit subaru. (la puteri aproximativ egale, fara sa comparam mere cu pere.)
Dar, dupa opinia mea nu merita sa-ti iei nici evo , nici subaru, nici second , nici first hand. Cit dai in plus pe ele nu se regaseste in ce ofera in plus masina.
E un plus , insa nu merita banii. Asta daca esti un pilot. Daca esti sofer nici nu mai conteaza ce ofera in plus evo si subaru pentru ca nu vei putea sa obtii acel "in plus".
Asa ca "fun" : eu ma distrez cu un logan 1.4 mpi pe serpentine cotra unui subaru de 290 cp care e condus de un "meserias". Mi s-a intimplat asta de citeva ori cu subaru pe cheia. E chiar distractiv sa-l vezi p-ala din spate recuperind dupa fiecare curba !
Ultima oară modificat de styx1 pe 27 Feb 2013, 20:28, modificat de 3 ori în total.
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde razvann » 27 Feb 2013, 20:18

thx
Avatar utilizator
razvann
1nsane Member
 
Mesaje: 2504
Membru din: 30 Noi 2007, 03:30
Localitate: Brasov
Maşina: Mondeo Mk4, 2.0 tdci

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde styx1 » 27 Feb 2013, 20:37

Pentru impatimiti : cea mai buna masina de alergat pe curbe e st-ul 225 cu motor in 5 volvo. Asta poate fi luat ieftin , poate fi facut de cunoscatori,cu bani RELATIV putini, sa fie o adevarata bestie . Cu 15.000-20.000 euro ai masina care ii maninca pe 99% din "meseriasi" la orice ora , dar si pe tine la banii de benzina ! (eu am platit benzina in 40.000 km cu RS-ul exact un pic mai mult decit valoarea de noua a masinii)
O alta varianta mai ieftina ar fi peugeot 205 gti, renault 5 turbo, lancia delta, si alte "demente" din aceeasi categorie. Recomand cu caldura pentru impatimiti un R5 turbo cu motor de volvo, n-o sa ma injurati, e racheta ! (atentie, sa nu fie cel mai scurt drum spre cimitir !)
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde stevethegreat » 12 Mar 2013, 10:07

Ford Focus ST Becomes Europe's Top-Selling Hot Hatch

COLOGNE, Germany, March 11, 2013 – The Ford Focus ST was the best-selling hot hatch in Europe in the last three months of 2012 according to figures from automotive data intelligence provider POLK; accounting for 44 per cent of all sales during this period, ahead of VW Golf GTI with 33 per cent and Renault Megane Sport with 12 per cent.
Total Focus ST sales in this period were 1,984; also it was the top-selling hot hatch in the U.K., Denmark, Norway, Finland, Hungary, Switzerland, Sweden and the Netherlands.
Ford has sold a total of 3,819 new Focus STs in Europe since launch – 74 per cent hatchbacks and 26 per cent wagons. The most popular colour has been Frozen White (41 per cent), followed by Panther Black (28 per cent) and Tangerine Scream (17 per cent)
http://media.ford.com/news/fordfocusstbecomeseuropestopsellinghothatch.htm
Focus 1.0 ecoboost 125, Candy Red, 2012
ex Focus C-MAX, 1.6i, 2006
stevethegreat
Ford Freak
 
Mesaje: 233
Membru din: 30 Mar 2006, 18:07
Localitate: BUCURESTI
Maşina: C-Max, 2006, 1.6i

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde styx1 » 18 Mar 2013, 20:12

Ford Focus ST got 370 HP from Wolf Racing
Fara interne schimbate, fara ambreiaj schimbat. Deci poate duce mult motorasul asta...
(370 cp si 554 Nm la 1450 kg nu prea gasesti pe toate drumurile)
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde Top Cat1 » 18 Mar 2013, 20:50

Avatar utilizator
Top Cat1
Gold Member
 
Mesaje: 723
Membru din: 30 Dec 2010, 01:50
Localitate: Europa & Brasov
Maşina: Ford Focus 2006, Duratec 1.6, 101cp & Duratorq TDCI 2.0, 136cp

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde styx1 » 19 Mar 2013, 00:59

turbina si evacuarea nu sint "interne".
probabil, numai cu intercooler, filtru sport, evacuare sport si remap stage 1 merge undeva la 310 cp si vreo 450 Nm.
de remarcat este ca nu trebuie schimbat nimic la motor, cutie si ambreiaj care reprezinta inima masinii.
o turbina mai mare sigur va crea un lag mai mare , iar cuplul de peste 500 Nm este deja periculos chiar pentru soferii experimentati.
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde Top Cat1 » 19 Mar 2013, 09:30

Aham, eu consideram turbina ca fiind parte din motor ("interne"), dar daca nu e ... ok. :)
Avatar utilizator
Top Cat1
Gold Member
 
Mesaje: 723
Membru din: 30 Dec 2010, 01:50
Localitate: Europa & Brasov
Maşina: Ford Focus 2006, Duratec 1.6, 101cp & Duratorq TDCI 2.0, 136cp

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde styx1 » 20 Mar 2013, 01:24

St-ul vreau doar sa-l aduc acolo unde trebuia adus de fabrica , adica sa-l optimizez.
Nu am intentia de a face din el o bestie pentru ca deja am una si e usturator de scump - nu s-o faci bestie - s-o utilizezi.
Am sa umblu la injectoare, soft, respiratie si poate si la frine. Masina asta , NATIV, trebuie sa poata 300 cp si 420 Nm doar cu optimizare. Stiu si de ce n-au vindut-o la valorile astea : trebuie sa faca loc pe piata si urmatorului rs care va veni cu minim 351 cp si 441 Nm ca sa fie peste fostul rs 500 , cu diferential cu alunecare limitata si suspensii mai sportive.
N-ar fi dat bine un ST de 300 cp si un RS de 350 cp, se macelareau una pe alta la vinzari.

Si-asa au cam gresit (spre bucuria mea) folosind esp-ul acela extrem de permisiv, ce poate fi decuplat chiar complet masina devenind o adevarata fiara pe curbe. Deja sta mai bine ca subaru wrx pe curbe. E ca , la prima vedere, e greu de crezut ca un fwd poate lua pe curbe un subaru wrx awd ?
Si cind te gindesti ca prin 2003 subaru facea legea pe curbe...
Chiar sint curios ce-or sa mai inventeze pentru noul rs : cit de bine va lua si asta curbele ?
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde Top Cat1 » 20 Mar 2013, 13:40

Pot sa speculez putin si sa spun ca poate viitorul RS va avea AWD asemanator cum au facut cu mondeo si daca DA, ramane de vazut daca va fi un permanent AWD sau cu un diferential haldex (tip Volvo S40 Type R - genartie cu FF2). (sunt multi fani Ford care asteapta un predecesor al lui Ford Escort RS Cosworth)
Avatar utilizator
Top Cat1
Gold Member
 
Mesaje: 723
Membru din: 30 Dec 2010, 01:50
Localitate: Europa & Brasov
Maşina: Ford Focus 2006, Duratec 1.6, 101cp & Duratorq TDCI 2.0, 136cp

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde styx1 » 21 Mar 2013, 00:42

Eu nu vad un motiv intemeiat pentru a-l face awd. Daca deja st-ul sta mai bine pe curbe decit subaru wrx-sti la ce-i mai trebuie rs-ului awd ? A cam trecut vremea rwd si awd pentru sosele, acum fwd , datorita dezvoltarii foarte mari a suspensiilor, poate suplini minusul de tractiune la iesirea din curbe cu o viteza sensibil mai buna de abordare a curbelor.
Deja se poate conta pe un comportament neutru spre supravirator al masinilor fwd performante (ford rs, megane rs, mazda 3mps), care ,toate, pot bate pe curbe mitsubishi evo si subaru wrx.
La ce-i trebuie rs-ului awd ? Pentru a pierde putere si cuplu exact pe plaja 4000-6000 rpm? Awd are pierderi mult mai mari de putere decit un fwd, asta se stie. Si se mai stie si ca au in jur de 100 kg in plus. Daca vrei sa pui jos 300 cp iti trebuie 350-370 cp la motor pentru un fwd si 400-440 cp pentru un awd. Are vre-un rost ? Are vre-un rost sa maresti consumul obisnuit al masinii doar de dragul denumirii awd ? Nici macar iarna nu e nici o diferenta la un condus obisnuit pentru posesorii de astfel de masini ( se presupune ca stii ceva cu covrigul daca ai curaj sa conduci asa masini, nu ?)
Inginerii de fwd au reusit sa valorifice greutatea mai mica a fwd comparativ cu awd.
Singurul loc unde awd este, si va ramine suveran sint plecarile de pe loc, insa astea fac deliciul doar celor care nu stiu decit acceleratie la fund , volanul drept si nu rata a 3-a... :)
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde styx1 » 21 Mar 2013, 01:04

PS. "torque steering" ,buba cea mai deranjanta a puterii mari pe puntea fata, a devenit controlabil , poate chiar mai controlabil decit fuga puntii spate la acceleratii bruste pentru masinile rwd. Buba asta a ramas si va ramine, e imposibil sa fie eliminata, insa se presupune ca masinile astea sint cumparate de cunoscatori, asa cum se presupune ca si bmw-urile cu 400 cp pe puntea spate sint cumparate tot de cunoscatori. Cite o data nu e asa si atunci au de suferit pomii de pe marginea drumurilor in cel mai bun caz.
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde Top Cat1 » 21 Mar 2013, 11:45

Stiam argumentele si sunt foarte bune, dar ma gandeam ca poate dupa ~20 de ani de la Escort RS Cosworth, Ford va aduce un exemplar AWD pe piata, pentru aceia care doresc acest lucru.
Ramane de vazut ce ne pregateste Ford pentru viitorul RS, dar totusi cred ca vor mai trece 4-5 ani pana cand urmeaza un nou RS.
Avatar utilizator
Top Cat1
Gold Member
 
Mesaje: 723
Membru din: 30 Dec 2010, 01:50
Localitate: Europa & Brasov
Maşina: Ford Focus 2006, Duratec 1.6, 101cp & Duratorq TDCI 2.0, 136cp

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde styx1 » 11 Mai 2013, 13:35

Dupa o jumatate de transalpina (sebes-obirsia lotrului-voineasa) ,ca la obirsie in vale era zapada cu gheata de 2 metri !!! , pot sa ma pronunt (si) asupra comportamentului cauciucurilor goodyear asymetric 2 91Y 235/40/18: este foarte bun !
-Negativ = se incalzesc relativ greu (2-3 km), se duc repede in regim de coasta (am consumat aprox 2mm din 6 pe 105km), insa pentru condus sportiv sint acceptabile ca viata (probabil 25.000-35.000 km)(michellin-ul e la fel de bun ,insa dureaza mai putin)
-Pozitiv = aderenta comparabila cu semislickurile pe curbe si frinare. Putin cam moi pentru tractiune violenta, insa e in grafic . Nu prea sint indicate pentru "liniutari" carora le recomand pirelli (bune doar pentru asa ceva)
- Aderenta exceptionala pe rece si ud (aici n-au rival ! nici dunlop ,nici michellin nu fac fata, iar concurenta de mina a 2-a continental ,pirelli,japonezi, americani, etc nici macar nu se apropie...)
Le recomand cu caldura pentru cei experimentati care vor sa invete cum se comporta masina pe curbe deoarece au cel mai bun si sezizabil feedback. Vibreaza cu mult inainte de a pierde aderenta. Acel "91Y" nu trebuie sa dispara din marcajul cauciucurilor. Nu luati W, sau indice mai mare de 91, vor fi prea dure si se vor supraincalzi.

Despre ST pot sa va spun ca m-a dezamagit la capitolul viteza de abordare a virajelor (e prea mult sub ce ma asteptam) insa m-a incintat la modul de abordare a virajelor : e o masina careia ii place sa mearga de-a latul, e o masina de spectacol , de distractie, nu de viteza in coasta.
Desi nu credeam a spun asta vre-odata, daca vreau sa ma distrez in coasta voi alege oricind ST-ul in defavoarea RS-ului. RS-ul ramine doar pentru viteza in coasta si adrenalina. Cu ST-ul sperii pasagerul, cu RS-ul se sperie soferul. :)
PS Consum in regim de coasta ST = 45-55%, RS= 80-100%, insa la cauciucuri sint egale la consum spre disperarea mea.
Pentru teste e excelenta ACUM transalpina. M-am intilnit intre baraj si voineasa cu 8 masini si 2 donatori de organe doar.
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde styx1 » 11 Mai 2013, 17:26

Si o poza de pe drumul spre Voineasa.

transalpina.jpg


Si una de la Susai, in bucegi.

susai.jpg
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde shalimar189 » 13 Mai 2013, 11:42

Foarte tare...o intrebare insa, ST-ul nu are eleronul sau specific sau ma pacaleste poza?
shalimar189
Gold Member
 
Mesaje: 526
Membru din: 14 Dec 2008, 13:20
Maşina: Focus&LandCruiser
VIN: 7mai1986FINALISTI

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde Malakay » 13 Mai 2013, 18:44

Nu e standard, e contracost
Ford Focus 1.0 Ecoboost 125CP TREND Imagine
Avatar utilizator
Malakay
Gold Member
 
Mesaje: 989
Membru din: 30 Apr 2012, 12:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0KXXGCBKCA54677

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde shalimar189 » 14 Mai 2013, 15:42

Pe bune? Tre sa platesti la ST pentru eleron? Asta ar fi foarte trist din partea Ford...
shalimar189
Gold Member
 
Mesaje: 526
Membru din: 14 Dec 2008, 13:20
Maşina: Focus&LandCruiser
VIN: 7mai1986FINALISTI

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde styx1 » 14 Mai 2013, 16:09

Este standard ! (este doar de design, n-are nici un rol aerodinamic asa ca la rs, e doar de frumusete)
Exista intr-adevar unul ca la rs care poate fi comandat contra cost, insa asta de-l vedeti pe masina este standard , no extra cost.
Apasarea pe spate la viteze mici (sub 120-130 km/h) este data in principal de difuzorul de aer din bara spate, abia peste aceste viteze incepe sa se simta si apasarea pe care o provoaca spoilerul.
Difuzoarele de aer nu trebuie neaparat sa se observe asa ca la rs (unde designul si-a spus cuvintul) , ci doar trebuie sa provoace o depresiune locala in aerul evacuat pe sub masina. Tot acest difuzor permite depasirea la aspiratie altor masini care stau lipite de tine.
Spoilere spate mari deportante se folosesc in general cind difuzoarele de aer nu pot fi utilizate optim ( pe zapada, macadam), iar spoilere fata doar pentru asfalt. Spoilerele si deportante si cu unghi de atac se folosesc doar la masini care-si pot permite sa foloseasca 300-350 cp doar pentru a suplimenta aderenta, ceea ce nu e valabil nici la mine , nici la voi. (spoilere tip dtm sau f1 ar face din rs o masina care nu poate depasi 200 km/h desi are 450 cp, iar aderenta cistigata ar fi complet inutila deoarece nu poate fi utilizata de sasiu si suspensie...)
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde styx1 » 14 Mai 2013, 16:28

Aerodinamica masinii este cel mai dificil lucru dintre toate : nu e nimic stiintific , totul sint incercarile in tunel care costa al dracu' de mult.
Spoilerele (aerodinamica pasiva si activa) la f1 costa cit restul masini la un loc. Si nu ca ar fi ele scumpe, ci pentru banii cheltuiti la optimizarea lor.
(o masina de f1 costa in jur de 12-15 mil dolari la o echipa modesta)
Daca nu ma insel redbull are motorul cu una dintre cele mai mici puteri, insa are cea mai buna aerodinamica SI suspensie.
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: New Ford Focus ST MK3

Mesajde laurashgeo » 14 Mai 2013, 16:58

Chiar ma gandeam zilele trecute, mergand pe autostrada de ce majoritatea masinilor noi au acest difuzor pe bara spate. Spre deosebire de FF2 Facelift la care acest difuzor e in culoarea masinii la majoritatea e de culoare neagra si nu intelegeam daca ajuta la ceva sau e doar de design. Oricum e greu de inteles cum acea "depresiune locala in aerul evacuat pe sub masina" actioneaza la fel ca un eleron, insa cred ca e unul din rezultatele incercarilor in tunelul aerodinamic.
Ex: Ford Fiesta 1.25i 75Cp 2001
Ex: Ford FocusII 1.6 tdci 90Cp 2005
EX: Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp2005
Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp 2011
Avatar utilizator
laurashgeo
Gold Member
 
Mesaje: 632
Membru din: 28 Mar 2007, 17:42
Localitate: Bucuresti
VIN: WF0PXXWPDPBC60893

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Noutăţi auto

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login