Switch to full style
Noutăţi din lumea automobilistică
Răspunde

Re: New Ford Focus ST MK3

20 Iun 2012, 17:03

Primul filmulet http://www.youtube.com/watch?v=3grqOHalCjk
Si un articol interesant http://www.jennings-ford.co.uk/newsales ... cusst.aspx
Si niste preturi in fisierul atasat
FiÅŸiere ataÅŸate
Lista pret Focus ST - Public.pdf
(277.07 KiB) Descărcat de 234 ori

Re: New Ford Focus ST MK3

20 Iun 2012, 22:16

Ce-nsemna dom'le frina de mina pe cea de serviciu !
Cind il luati ? Dac-o fi mai bun ca opc-ul s-ar putea sa nu se stie !

Re: New Ford Focus ST MK3

21 Iun 2012, 08:19

Fantastic de scump. :-S

Re: New Ford Focus ST MK3

28 Iun 2012, 16:42

Deja am primit confirmarea ca se primesc comenzi pentru st.
O configuratie aproape maximala te duce undeva la 32.000 euro cu tva , fara nici un discount...
Abia astept sa vad ce poate...

Re: New Ford Focus ST MK3

29 Iun 2012, 09:43

power shift? padele pe volan?

Re: New Ford Focus ST MK3

29 Iun 2012, 10:29

Negativ.

Sent from my Lenovo running openSUSE.

Re: New Ford Focus ST MK3

29 Iun 2012, 10:39

manuala 6
FiÅŸiere ataÅŸate
Public_FOCUS ST Price List_20 06 2012.pdf
preturi
(279.57 KiB) Descărcat de 215 ori

Re: New Ford Focus ST MK3

29 Iun 2012, 11:41

probabil,la un condus normal maninca 11% in oras (exclus bucuresti, unde poate minca si 13%)
La drum intins cred ca ia tot atit, ca doar n-o sa mergi cu el la consum... :))

CONSUM.JPG


daca-ar fi sa-l iau, in configuratia asta l-as lua.

DOTARI SUPLIMENTARE.JPG


bine-nteles, sub 30.000 euro, cu discount :!:

Re: New Ford Focus ST MK3

29 Iun 2012, 12:30

Tocmai configurai un vw gti identic cu st-ul la dotari si iese cu vreo 1000 e mai scump. Cu dsg ma adaugati inca 2300 euro.
(5usi/4usi, 2.0 L, M6)
Si, orice s-ar spune, gti-ul nu poate sa-i faca fata st-ului pe drum.
Acu' depinde si de cit discount poate fiecare sa beneficieze...

Re: New Ford Focus ST MK3

29 Iun 2012, 22:08

la gti macar ai posibilitatea de selecta dsg.

ford la ce kkt mai lauda poweshit-ul? pentru 2.0 tdci?

Re: New Ford Focus ST MK3

29 Iun 2012, 22:28

In Europa, cred ca mai este disponibil pe 1.6 benzina aspirat, cu injectie indirecta, la 125 CP, iar in USA pe un 2.0 benzina aspirat, cu injectie directa, la 160 CP.

Re: New Ford Focus ST MK3

30 Iun 2012, 08:41

Powershift-ul de la ford e incomparabil mai slab decit dsg-ul de la vw.
(mai lent, nu retrogradeaza optim, are multe de schimbat in soft. Nu e potrivit pentru hothatch-uri unde se presupune ca se merge sportiv). Poate intr-o viitoare editie sa faca si ei ceva ce se poate compara cu dsg-ul, insa imi vine greu sa cred... (si chiar nu sint fan vw, dimpotriva !)

Re: New Ford Focus ST MK3

02 Iul 2012, 22:12

styx1 scrie:(mai lent, nu retrogradeaza optim,


padele rezolva problema. :twisted:

de vreo 2 luni conduc un bmw cu steptronic. care mi se parea un gunoi pina sa ii fac retrofit la volan cu padele. dupa retrofit s-a schimbat total ecuatia.

Re: New Ford Focus ST MK3

03 Iul 2012, 11:24

Ce legatura au padelele cu viteza de retrogradare ? Crezi ca retrogradezi mai bine din padele ? Se misca mai repede degetele decit mina ?
Masele interne in miscare conteaza + softul aferent.
N-are nici o importanta cum actionezi fizic asupra cutiei, important e raspunsul ei la cerintele tale.
Dsg-ul e singura cutie robotizata care schimba realmente direct, celelalte schimba in 2 timpi, foarte scurti, e adevarat, insa in 2 timpi !

Re: New Ford Focus ST MK3

03 Iul 2012, 14:12

n-ai inteles nimic. eu ma refeream la faptul ca nu las cutia sa gindeasca ce treapta sa selecteze singura. la steptronic schimbarea treptei se face instant fie ca actionezi din padele sau din modul manual secvential. singura problema e cind o lasi pe ea sa gindeasca ce sa faca.

Re: New Ford Focus ST MK3

03 Iul 2012, 22:21

Problema e ca TU n-ai inteles nimic. Eu ma refeream la schimbarea MANUALA a vitezelor la cutia robotizata !
Acolo dsg-ul e superior (mai rapid, mai eficace, schimba int-una, nu in doi pasi, e pregatita sa faca ce vrei tu, etc...) tuturor.
Instantul ala de care vorbesti tu la septronic e o vesnicie fata de dsg ! Mai sapa , mai incearca, si mai vorbim !
Ar fi trebuit sa stii (daca tot te bagi in discutie) ca o cutie robotizata e facuta MAI ALES pentru schimbat MANUAL , nu pentru a fi folosita ca o simpla cutie automata. Asta e si scopul aparitiei cutiilor robotizate !
Pentru cultura ta generala : timpul de schimbare (cel mai rapid) pentru septronic este 0.64 sec , iar pentru dsg (cu soft stoc) este 0.55 sec , iar cu soft specializat este sub 0.21 sec !!!
O cutie complet manuala cu ambreiaj sport , in mina unui meserias, schimba undeva la 0.3-0.35 sec.

Re: New Ford Focus ST MK3

03 Iul 2012, 22:38

Un sofer obisnuit, dar talentat si antrenat, poate schimba la o cutie manuala cu ambreiaj sport cam in 0.85 sec. D-asta s-au inventat robotizatele, sa-i ajute pe acestia.

Re: New Ford Focus ST MK3

03 Iul 2012, 23:02

condus passat cc cu dsg 1500 km. nu m-a impresionat cu nimic cutia in modul manual fata de una automata normala. in D, intradevar schimba mai repede si corect.

Re: New Ford Focus ST MK3

06 Iul 2012, 08:53

http://0-100.hotnews.ro/2012/06/23/prim ... -focus-st/

Re: New Ford Focus ST MK3

06 Iul 2012, 16:46

styx1 scrie:probabil,la un condus normal maninca 11% in oras (exclus bucuresti, unde poate minca si 13%)
La drum intins cred ca ia tot atit, ca doar n-o sa mergi cu el la consum... :))

CONSUM.JPG


daca-ar fi sa-l iau, in configuratia asta l-as lua.

DOTARI SUPLIMENTARE.JPG


bine-nteles, sub 30.000 euro, cu discount :!:

NOUL FOCUS ST 2.0 ECOBOOST 250CP 5DR

MOTOR DIMENSIUNI
2.0 l EcoBoost 16V , catalizator Lungime totala: 4358 mm
Injectie electronica multipunct Latime totala cu oglinzi: 2010 mm
Combustibil: benzina fara plumb Capacitate portbagaj: 363 l
Putere maxima: 250CP
Moment maxim: 340-360 Nm
Emisii noxe: 169g/km

CUTIE DE VITEZE
Mecanica, 6 trepte

PERFORMANTE:
Viteza maxima: 245 km/h
Acceleratie (0-100 km/h): 6.5 sec.

CONSUM DE COMBUSTIBIL
5.6 l / 100 km extraurban
7.2 l / 100 km mixt
9.9 l / 100 km in ciclu urban
NORMA DE POLUARE GARANTIE:
EURO 5 24 luni fara limita de km
CULOARE 12 ani garantie caroserie la perforarea prin ruginire
TANGERINE SCREAM

DOTARI STANDARD
SIGURANTA CALITATE

Scaune fata Sport Recaro
ABS + EBA+ESP Scaun sofer si pasager cu reglaj lombar
Airbag-uri frontale, sofer si pasager Scaun pasager reglabil manual in 4 directii
Airbag-uri laterale, sofer si pasager Scaun sofer reglabil manual in 4 directii
Airbag-uri tip cortina fata/spate Radio CD cu MP3, 3,5"disaplay matrix, 6 difuzoare, comenzi
Sistem mecanic de blocare usi spate pentru protectia copiilor audio pe volan, BT/VC, USB
Inchidere centralizata cu telecomanda Carcase oglinzi exterioare in culoarea caroseriei
Cheie rabatabila cu telecomanda Manere usi in culoarea caroseriei
Sistem de control avansat al cuplului motor-TVC Stop-uri spate cu tehnologie LED
Discuri frana fata/spate Faruri de ceata
Atasamente ISOFIX Schimbator de viteza imbracat in piele
Sistem de alarma cu senzori de perimetru si volum Parasolar sofer si pasager cu spot de lumina si oglinda
Suspensie sport ST Consola plafon cu suport ochelari si lumina ambientala
Sistem de monitorizare a presiunii in pneuri Faruri cu reglaj electric
Parbriz incalzit cu sistem de spalare cu apa incalzita Computer de bord
Aer conditionat automat cu reglare separata stanga/dreapta
Covorase velur fata si spate ST
Oglinzi laterale reglabile electric si incalzite, cu semnalizator integrat
Grila radiator ST de culoare neagra - lucioasa cu ornamente cromate
Praguri laterale sport ST
Consola centrala premium, frana de mana forma"Z", cotiera
Spoiler fata si spate sport - Design ST
Evacuare dubla spate pozitionata central
Eleron spate - in culoarea caroseriei
Jante aliaj 18'' ST
Pedale aluminiu - design ST
Tapiterie partial piele
Praguri usi fata cu logo ST

INTELIGENTA ECO
Sistem alimentare fara buson
HLA-sistem de asistenta la urcarea in rampa Indicator de schombare optima a treptei de viteza
Plafoniera fata/spate cu lumini de lectura cu tehnologie LED Directie asistata electric (EPAS) cu raport variabil
Geamuri fata/spate electrice cu functia shot up/down Ford ECOmode - informatii pentru un stil de condus ECO
Sistem de pornire buton FordPower Indicatoare suplimentare bord care indica presiunea si temperatura uleiului,
Ford Easy Fuel (sistem de alimentare fara buson) presiunea la supra-alimentare
Sistem sonorizare motor ST
Oglinda interioara heliomata
Senzor de lumina
Senzor de ploaie
Scaune fata incalzite

DOTARI OPTIONALE INCLUSE IN PRET:
Vopsea metalizata Tangerine Scream
Pachet Confort - MFP 40 : include senzori de parcare spate, oglinzi rabatabile electric, sistemul ''keyless entry''
Faruri Bi-Xenon
Plafon panoramic electric
Pilot automat cu sistem de ajustare a limitei de viteza
Geamuri spate fumurii
Roata de rezerva de dimensiuni reduse
Jante premium aliaj 18'' ST : includ etriere frana de culoare rosie
Radio CD SONY - Pachet ICE 7
Pret fara tva Pret cu tva
PRET LISTA 26,686 € 33,091 €

DISCOUNT: 2,494 € 3,093 €

Pret fara tva Pret cu tva

PRET VANZARE 24,192 € 29,998 €
PRET VANZARE REMAT 22,176 € 27,498 €

FORD PROTECT - 500 E TVA inclus; ACORD GRATUIT in momentul achizitionarii autoturismului
Reprezinta o GARANTIE EXTINSA valabila in toata Europa pentru urmatorii 3 ani dupa garantia de baza sau 100.000 Km
Informatiile din prezenta oferta sunt valabile la momentul la care aceasta a fost realizata. Preturile si specificatiile vehiculelor se pot schimba fara
nici o instiintare din partea Ford Romania SA.

si am primit acum o oferta de pret pentru configuratia de mai sus :
27.498 euro cu tva.
Merita ?

Re: New Ford Focus ST MK3

29 Aug 2012, 21:21

Azi m-am hotarit : renunt la ff ecoboost 180 si-mi iau st mk3.
In 1-2 luni voi avea un total de 930 cp din 3 masini (S60 cu 230cp +RS cu 450cp +ST cu 250cp)
Inca n-am depistat nici o firma care sa-mi remapeze viitorul st. V-as fi foarte recunoscator daca auziti pe cineva care poate decoda noul cip de la ford...(as vrea sa-l duc si pe el undeva la 300+cp ca nu da bine un hot-hatch sub 300cp)

http://www.topgear.com/uk/ford/focus/ro ... /st-driven

Re: New Ford Focus ST MK3

05 Oct 2012, 10:48

Untitled.jpg


masina iese de pe linia de productie de la Saarlouis pe 8 oct
Pina in 1 nov va fi in tara. (pacat de faptul ca ,iar, nu voi fi acasa s-o pot ridica. Iar mi-o ia fii-miu inainte...)

Re: New Ford Focus ST MK3

11 Oct 2012, 19:22

Tocmai ce-am venit de la test drive cu noul Focus ST. Dupa aproape o ora si jumatate de cand am predat masina, nu mi-a pierit zambetul de pe buze. :D

Pe scurt despre masina:
OMFG

Si cateva poze
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Re: New Ford Focus ST MK3

11 Oct 2012, 19:54

Drive test de o ora jumate :D . Asa mai zic si eu. Am fost cu un prieten saptamana trecuta sa testeze un Insignia OPC si aia de la Opel nu-l lasau decat pe distanta de 2 km maxim :)) .

LE: acum am citit mai atent ce-ai scris :)

Re: New Ford Focus ST MK3

11 Oct 2012, 20:00

Cum se simte ciudatenia de servodirectie cu raport variabil?

Re: New Ford Focus ST MK3

11 Oct 2012, 21:55

Este OK directia. Masina pare destul de stabila in curbe. Zmuceste putin volanul cand ii dai talpa foarte puternic si trebuie sa il tii ferm pana te obisnuiesti cu fenomenul. Imi place ca se corecteaza foarte repede cand patineaza rotile gen ... nu trec 2 secunde si a disparut, continua sa traga.

Re: New Ford Focus ST MK3

12 Oct 2012, 08:45

Norocosule ! Fericitule ! Al meu vine saptamina urmatoare si nu sint acasa sa-l iau !
Ce nivel de echipare era : st1, st2 sau st3 ?

Re: New Ford Focus ST MK3

12 Oct 2012, 08:56

Sincer nu stiu. Dar in-afara de trapa avea TOT ce ii poti pune ! Am fost prea "excitat" de condus sa ma intereseze anumite detalii.

Re: New Ford Focus ST MK3

19 Oct 2012, 20:33

De azi am 2 forduri ! rs+st

Re: New Ford Focus ST MK3

19 Oct 2012, 20:49

Să le stăpânești sănătos și să nu te așteptăm pe aria "totul despre membrii" cu detalii si multe poze !
Răspunde