Noutăţi auto

Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Noutăţi din lumea automobilistică

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde Nic_Bv » 24 Mar 2012, 10:20

Criza si succesul inregistrat de masinile cu dotari minimale au determinat constructorii sa plece de la oferta cea mai accesibila cu putinta. Ar trece si ABS-ul la optionale daca ar putea, dar din fericire nu mai au voie fara.

andrei0241: am mici rezerve privind atractivitatea motorizarilor, in rest sunt sigur ca se va vinde bine. Vom vedea.

Ca o vor cumpara romanii sau francezii conteaza mai putin. Important este sa existe piata de desfacere, daca e la export cu atat mai bine.
C-Max-ul a avut un succes extraordinar in Franta. Este plina piata de C-Max-uri acolo, drept dovada majoritatea care sunt aduse in Ro sunt aduse de acolo.
Ford C-Max Ghia 2008, 1.6 TDCi 110 CP.
Blog personal: Îmblânzitorul de fantasme

"Cred cu fermitate că există o singură formă de educație, autoeducația" - Isaac Asimov
Avatar utilizator
Nic_Bv
1nsane Member
 
Mesaje: 1675
Membru din: 11 Sep 2007, 22:53
Localitate: Braşov
VIN: WF0EXXGCDE8Y55186

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde Mihai R » 24 Mar 2012, 11:11

Iar noul C-max a vandut de a rupt si in Germania. Ca si Focusul de altfel.

- Volvo V90 2021 / B4 Polestar Engineered / 220CP / Thunder Grey / R-Design - 35.400km @ 01.2024
- Volvo XC60 2023 / B5 / 250CP / Thunder Grey / R-Design - 2.990km @ 01.2024
- Volvo V60 MK2 2020 / D4 / 190CP / Ice White / R-Design - 40.500km @ 01.2024
- Volvo XC40 MK1 2020 / T3 / 163CP / Glacier Silver / R-Design - 26.900km @ 01.2024

EX: Ford Focus MK3 2013 TOPIC DEDICAT // Skoda Superb MK3 2018 // Mini Cooper 2018 // Ford Mondeo MK5 2016 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Fiesta MK7 2016 // Ford Focus MK2 2008 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Kuga MK1 2008
Avatar utilizator
Mihai R
 
Mesaje: 5276
Membru din: 31 Mai 2008, 13:40
Localitate: Taunusstein Germania / Bucuresti Romania
Maşina: Volvo V90, B4 Polestar Engineered, 220CP, R-Design

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde andrei0241 » 24 Mar 2012, 11:35

Evident ca nu piata auto romaneasca e cea pentru care sunt facute masini precum B-Max. Eu ma gandeam insa ca, fiind putine, nici in timp lumea nu se va orienta prea mult spre ele. Eu, personal, nu mi'as cumpara o masina rara la noi din cateva motive: pe partea de service, in afara de reprezentante, dupa ce iesi din garantie posibil sa nu gasesti prea multi mecanici care sa se priceapa intr'adevar, suport din partea unor forumuri s'ar putea sa fie cam slabut (fiind putini posesori), piese SH rare

Cat despre lipsa A/C'ului pe o masina ce depaseste 14k euro, eu nu o vad prea bine. Ca masina personala, nu prea vad eu pe multi dand 14k pe o masina in care sa se coaca vara sau nu aiba casetofon. Deci practic preturile incep de la 15k daca ii pui si pachetul de A/C si vreun optional ca vopsea metalizata sau alte chestii banale
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde Nic_Bv » 24 Mar 2012, 11:43

Daca si Ford e masina rara... sau crezi ca un mecanic priceput la focus/mondeo se va scarpina in cap in fata unui b-max?
Cat despre pret, eu sunt convins ca daca vei merge peste 2-3 luni la un dealer din Ro, vei obtine un b-max cu AC sub 13.000 EUR.

Si stii cum e, fiecare cumparator cu gusturile lui. Unii apreciaza tinuta de drum, altii pretul cat mai mic, altii sigla de pe grila radiatorului...
Ford C-Max Ghia 2008, 1.6 TDCi 110 CP.
Blog personal: Îmblânzitorul de fantasme

"Cred cu fermitate că există o singură formă de educație, autoeducația" - Isaac Asimov
Avatar utilizator
Nic_Bv
1nsane Member
 
Mesaje: 1675
Membru din: 11 Sep 2007, 22:53
Localitate: Braşov
VIN: WF0EXXGCDE8Y55186

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde ole33 » 24 Mar 2012, 15:13

Copii, B-max este proiectat pe platforma Fiesta (sasiul si fata) in combinatie cu C-max (usile culisante si hayonul). Cum puteti spune ca este ceva nou? Duratec-ul de 1.4 si 1.6 si Duratorq-ul de 1.6 sunt si la Fiesta deci tot cam ce se gaseste sub capota pe astea 3 versiuni sunt indentice. Dieselul de 1.5 este un downgrade de la 1.6, fara intercooler, mai "puturos" cu 20 CP (ce nu fac diferenta in traficul urban aglomerat) si mai accesibil. Noutatea o reprezinta ecoboostul de 1.0L care se vinde deja pe Focus si va aparea in viitor pe C-max, Fiesta si posibil pe noul Mondeo. Dealer-ii Ford vor fi automat instruiti sa repare si acest Ecoboost ca si cel de 1.6 care echipeaza deja Focusul. Care-i problema? Noutatile mari sunt la caroserie dar asta nu se repara :). Modulele electronice nu se repara, se schimba si astea sunt deja pe noul Focus. Sync-ul este ceva nou dar exista experienta de la americani care au deja generatia a doua si au rezolvat cea mai mare parte din probleme. Este o usurare sa te bazezi pe experienta lor si sa nu mai bajbai pana gasesti cauza problemei. Software-urile pentru diversele module si calculatorul central nu sunt proiectate de Ford ci de catre furnizorii de module care sunt specializati - Bosch, Valeo, Continental, Visteon. Asa ca stati linistiti, lucrurile sunt sub control :)
Sa avem bafta cu B-max!
Avatar utilizator
ole33
Incepator
 
Mesaje: 16
Membru din: 30 Mar 2009, 20:11
Maşina: Fiesta Titanium 2011, Sigma 1.4L 96 HP

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde andrei0241 » 24 Mar 2012, 15:29

Inseamna ca's eu mai pretentios :P
Nu'i bai, oricum B-max'ul nu m'ar "coafa" pe deplin.
Chiar sunt curios insa de evolutia pretului spre sfarsitul anului
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde Nic_Bv » 24 Mar 2012, 17:12

ole33 scrie:Dieselul de 1.5 este un downgrade de la 1.6, fara intercooler, mai "puturos" cu 20 CP (ce nu fac diferenta in traficul urban aglomerat) si mai accesibil.

Vorbim de alta capacitate cilindrica, deci vorbim de un motor nou.
De unde stii ca este fara intercooler?
Ford C-Max Ghia 2008, 1.6 TDCi 110 CP.
Blog personal: Îmblânzitorul de fantasme

"Cred cu fermitate că există o singură formă de educație, autoeducația" - Isaac Asimov
Avatar utilizator
Nic_Bv
1nsane Member
 
Mesaje: 1675
Membru din: 11 Sep 2007, 22:53
Localitate: Braşov
VIN: WF0EXXGCDE8Y55186

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde stevethegreat » 24 Mar 2012, 22:18

andrei0241 scrie:Cat despre lipsa A/C'ului pe o masina ce depaseste 14k euro, eu nu o vad prea bine.


VW Beetle 2012 are pret de pornire 15.500 euro si nu are aer conditionat in banii astia.
Audi A1 3 usi 2012 e vreo 17.000 euro, la fel nu are aer conditionat...
Focus 1.0 ecoboost 125, Candy Red, 2012
ex Focus C-MAX, 1.6i, 2006
stevethegreat
Ford Freak
 
Mesaje: 233
Membru din: 30 Mar 2006, 18:07
Localitate: BUCURESTI
Maşina: C-Max, 2006, 1.6i

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde andrei0241 » 26 Mar 2012, 17:46

Chiar nu stiam si de cazurile astea. La A1 vad ca A/C'ul manual optional costa 1060 euro.
Eu ma gandeam ca in 2012, in afara de modelele de buget, nu mai sunt masini care sa nu aiba A/C ca dotare standard. Sincer sa fiu, nu inteleg totusi strategia asta, nici la B-Max, insa cu atat mai putin la modele de genul Beetle sau A1
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde ole33 » 27 Mar 2012, 20:28

Nic_Bv scrie:
ole33 scrie:Dieselul de 1.5 este un downgrade de la 1.6, fara intercooler, mai "puturos" cu 20 CP (ce nu fac diferenta in traficul urban aglomerat) si mai accesibil.

Vorbim de alta capacitate cilindrica, deci vorbim de un motor nou.
De unde stii ca este fara intercooler?

Tu de unde crezi? L-am avut in mana, ca sa zic asa. :)

Referitor la A/C - ce va face sa credeti ca tarile nordice au nevoie de A/C?
Avatar utilizator
ole33
Incepator
 
Mesaje: 16
Membru din: 30 Mar 2009, 20:11
Maşina: Fiesta Titanium 2011, Sigma 1.4L 96 HP

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde Nic_Bv » 27 Mar 2012, 20:34

OK, pai spune asa. ;)
Ford C-Max Ghia 2008, 1.6 TDCi 110 CP.
Blog personal: Îmblânzitorul de fantasme

"Cred cu fermitate că există o singură formă de educație, autoeducația" - Isaac Asimov
Avatar utilizator
Nic_Bv
1nsane Member
 
Mesaje: 1675
Membru din: 11 Sep 2007, 22:53
Localitate: Braşov
VIN: WF0EXXGCDE8Y55186

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde andrei0241 » 28 Mar 2012, 20:53

ole33 scrie:Referitor la A/C - ce va face sa credeti ca tarile nordice au nevoie de A/C?


N'au nevoie de A/C, dar au nevoie de sisteme de incalzire auxiliare (cum nici in tarile arabe dotari de genul incalzire in scaune sau oglinzi incalzite nu's utile). Asa ca pretul final tot cam ala e. Si cum in ofertele de care se vorbea ca nu includ A/C nu vad ca optional sistem de incalzire auxiliar, banuiesc ca acestea nu de adreseaza exclusiv tarilor nordice ...
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Bmax

Mesajde alex1405 » 04 Apr 2012, 13:07

citat press release Ford Geneva 2012

La Salonul Auto Geneva 2012, noul model cu stil Ford B-MAX deschide calea către soluţiile practice pentru condusul urban
• Ford B-MAX prezintă un sistem plin de stil şi originalitate cu uşi faţă clasice şi uşi spate glisante, care integrează pilonii centrali şi oferă cel mai bun acces din clasa lui
• Motoarele pe benzină şi diesel de înaltă performanţă câştigă la economia de combustibil şi emisiile de CO2; motorul EcoBoost de 120CP pe benzină de 1 litru de la Ford realizează un consum de combustibil cu 15 % mai mic decât cel mai apropiat competitor
• B-MAX este printre cele mai avansate automobile din punct de vedere tehnologic din Europa, fiind echipată cu sistemul Ford SYNC de conectivitate încorporat cu activare vocală. De asemenea, include dotarea Emergency Assistance, concepută să îi ajute pe pasageri să solicite ajutor în cazul unei coliziuni
GENEVA, 5 martie 2012 – Noul B-MAX de la Ford, dezvăluit astăzi la ediţia 2012 a Salonului Auto de la Geneva, include o combinaţie câştigătoare de design unic, consum de neegalat şi una dintre cele mai avansate tehnologii pentru maşini de talie mică din Europa.
Sistemul de acces uşor (Easy Access Door) al Ford B-MAX asigură intrarea şi ieşirea neobstrucţionate, cu uşile din faţă cu sistem clasic de deschidere şi cele din spate glisante. care integrează pilonii centrali.

Noul model realizează un consum de combustibil de înaltă clasă şi cele mai mici emisii de CO2 atât pentru motoarele pe benzină, cât şi diesel1.
Inovativul B-MAX este prima maşină europeană care va oferi SYNC, sistemul Ford de conectivitate încorporat cu activare vocală care include caracteristica Emergency Assistance, conceput să îi ajute pe pasageri să apeleze serviciile de urgenţă în cazul unui accident.
De asemenea, este primul autovehicul din segmentul său care oferă siguranţă în plus prin sistemul Active City Stop, conceput să îi ajute pe şoferi să evite coliziunile la viteză mică în trafic staţionar sau care se deplasează lent înainte.
“Ford B-MAX revoluţionează realmente gândirea tradiţională cu privire la maşinile din această clasă şi promovează un concept care nu a mai fost încercat de alţi producători” a spus Stephen Odell, preşedinte şi CEO, Ford Europa. "deschide perspectiva – aproape literal – unor idei noi şi incitante legat de ce se poate face cu o maşină compactă.
2
“Dar aceasta este mai mult decât o maşină compactă, inteligentă şi versatilă” a adăugat el. “Ultimele tehnologii Ford implică faptul că B-MAX este mai distractiv de condus, oferă siguranţă sporită şi realizează un consum de combustibil de înaltă clasă. Face lucruri pe care celelalte autovehicule nu le pot face. Credem că Ford B-MAX va avea un impact major asupra pieţei maşinilor compacte.”
Noua viziune asupra maşinilor compacte

Bazat pe platforma globală B-car de la Ford – comună cu noul Fiesta de mare succes – B-MAX prezintă viziunea companiei asupra unui vehicul “multi-activity” compact premium, care combină un spaţiu extraordinar şi versatilitatea cu un exterior inteligent şi stilat.
Joerg Beyer, director global de linie pentru autovehicule de clasă mică la Ford, a spus “B-MAX este un rezultat complet al gândiri inovative, de la conceptul unic al uşilor până la motorul avansat EcoBoost de 1 litru, la puternicul sistem de control vocal SYNC. Clienţii care caută un autovehicul compact şi versatil au acum o alegere nouă şi incitantă.”

B-MAX are puţin peste 4 metri lungime, doar cu 11 cm mai lung decât Fiesta cu cinci uşi şi este cu 32 cm mai scurt decât noul C-MAX, făcându-l perfect pentru a satisface cerinţa în rapidă creştere de maşini de talie mică, adecvate condiţiilor urbane aglomerate fără a face vreun compromis în privinţa spaţiului interior sau confortului pasagerilor.
Sistemul unic de acces al Ford
Sistemul unic de acces (Easy Access Door) al Ford oferă noi niveluri de comoditate, acces şi flexibilitate. Include uşi faţă cu sistem clasic de prindere şi uşi spate glisante, combinate într-un design nou al caroseriei. Aceasta integrează structura tradiţională a montantului central în uşile faţă şi spate în loc să facă parte din caroseria propriu-zisă.
Cu ambele uşi faţă şi spate deschise, accesul în interior este extraordinar, cu o deschidere enormă, neobstrucţionată de peste 1,5 metri. Aceasta reprezintă o lăţime de două ori mai mare decât cea oferită de competitorii cu concepte de uşi alternative, uşurând semnificativ intrarea şi ieşirea de pe locurile din spate, la locurile speciale ale copiilor sau încărcarea şi descărcarea cumpărăturilor2.
Cele două uşi duble glisante din spate ale modelului B-MAX oferă avantaje suplimentare pe străzile aglomerate sau în garajele înguste unde accesul prin uşile clasice ar putea fi dificil. Uşile din faţă şi spate pot fi deschise complet independent astfel încât cabina din spate sau din faţă să poată fi accesate la nevoie.
Versatilitate interioară excepţională
B-MAX îmbină sistemul de acces uşor cu un sistem de amplasare a scaunelor flexibil şi uşor de utilizat. Scaunele din spate divizate într-o proporţie de 60/40 pot fi rabatabile printr-un mecanism simplu ‘dintr-o mişcare’. Scaunul din faţă al pasagerului poate fi şi el rabatat, creând o platformă plată de încărcare din faţă în spate, care poate prelua încărcături care măsoară până la 2,35 metri lungime.
Accesul generos face deosebit de comodă încărcarea obiectelor voluminoase prin uşile laterale, cum ar fi mobilă demontată sau chiar biciclete. O podea de încărcare reglabilă în portbagaj creează un spaţiu plat când sunt rabatate scaunele din spate, cu spaţiu suplimentar dedesubt pentru ascunderea obiectelor valoroase de la vedere.
Şoferii beneficiază de o poziţie de condus înaltă în B-MAX, a cărui înălţime totală este cu 12 cm mai mare decât cea a modelului Fiesta. Acest lucru îmbunătăţeşte semnificativ spaţiul pentru cap şi picioare în cazul scaunelor spate.

Conceput să ofere un nivel de siguranţă extraordinar
Inginerii Ford au dezvoltat soluţii inovative pentru a se asigura că B-MAX oferă aceleaşi niveluri excepţionale de protecţie la coliziune ca şi autovehiculele cu o structură mai convenţională.
“Obiectivul nostru central a fost să păstrăm toate avantajele sistemului de uşi pentru clienţi, menţinând performanţa legată de siguranţa pasagerilor” a explicat Klaus-Peter Tamm, inginer şef program, Ford Europa. “Cu soluţii de proiectare inteligente – care fac obiectul unor aplicaţii brevetate multiple – echipa de dezvoltare a adus un concept incitant la producţia de masă”.
Pentru a oferi nivelurile necesare de siguranţă la impacturile laterale, structura ambelor portiere faţă şi spate a fost întărită, cu oţel boron de ultra-înaltă rezistenţă în zonele esenţiale de portanţă a sarcinii în aşa fel încât cadrele uşilor să lucreze împreună pentru a absorbi energia ca un stâlp virtual.
Angrenajele de siguranţă speciale şi mecanismele de închidere ranforsate asigură ca portierele să rămână bine fixate de structurile plafonului şi podelei în cazul unui impact şi să le permită să acţioneze împreună pentru a îi proteja pe ocupanţi. Acestea, împreună cu alte îmbunătăţiri structurale ale caroseriei şi cele mai recente tehnologii ale sistemului de centuri de siguranţă creează un corp care este proiectat să ofere niveluri ridicate de protecţie la coliziune.
Oţelurile de înaltă rezistenţă şi ultra-înaltă-rezistenţă reprezintă 58 % din structura uşilor şi a caroseriei şi asigură că este puternică şi rigidă rămânând foarte eficientă din punct de vedere al greutăţii.
Compact, sportiv şi stilat
Ford a aplicat limbajul kinetic de design pentru a crea o maşină compactă, sportivă şi stilată care îşi adaugă caracterul distinct gamei de modele “multi-activity” de la Ford.
“Am dorit să creăm un autovehicul care să surprindă spiritul modelului S-MAX, dar care să fie mai mic” a spus Martin Smith, director executiv de design la Ford Europa. “Am dorit să arătăm că o astfel de maşină poate fi foarte spaţioasă şi practică în interior, având în acelaşi timp aspectul dinamic, atrăgător care a făcut modelul S-MAX atât de popular.”
Surprinzătoarea parte din faţă a maşinii subliniază o nouă interpretare îndrăzneaţă a grilei trapezoidale caracteristică pentru Ford. Alte elemente de design kinetic distincte includ forma puternică a farurilor, forţa liniei de contur cu unghi puternic, o linie a ferestrelor caracteristică, ascendentă după uşile spate, şi aripile proeminente.
Suprafaţa îndrăzneaţă, tridimensională a lateralelor caroseriei ajută la evitarea unui aspect înalt, butucănos, care este obişnuit la această clasă de automobile şi include o abordare nouă şi unică a curburilor, cu o formă 'zig-zag' a uşilor spate.
B-MAX este fidel ADN-ului „distractiv de condus” al Ford cu o dinamică de condus de top în clasa sa, care include sistemul Torque Vectoring Control pentru tracţiune superioară şi agilitate.
Interior spaţios de calitate premium
Designul curajos şi suprafeţele sculpturale dezvoltă temele întâlnite la cele mai recente modele de mărime mică şi medie ale Ford. Printre caracteristicile distinctive se numără zona zveltă în formă de aripă a panoului de bord superior, care se întinde către portiere, şi consola centrală proeminentă, care curge înspre spaţiul dintre scaunele din faţă.
Materialele moderne, de calitate superioară subliniază măiestria şi detaliile de execuţie, evidenţiind faptul că maşinile mici şi practice pot fi de asemenea confortabile şi bine dotate. Un acoperiş panoramic din sticlă opţional full-size măreşte senzaţia de spaţiu.
Cel mai bun consum de combustibil din clasa lui pentru benzină şi diesel
B-MAX aduce noi standarde de eficienţă a consumului la clasa “multi-activity” compactă cu ultimele grupuri motopropulsoare pe benzină şi diesel ale companiei Ford prevăzute cu tehnologii ECOnetic cu emisii scăzute de CO2.

Gama de motoare pe benzină este condusă de motorul pe benzină Ford EcoBoost de 1 litru cu trei cilindri, disponibil în versiunile 100CP şi 120CP. Dotat standard cu sistemul Ford Auto-Start-Stop, motorul EcoBoost de 120CP realizează emisii de CO2 de top în clasa sa de 114g/km şi un consum de combustibil de 4,9l/100km (57,6mpg). Alte opţiuni pentru motorul de benzină includ unitatea Duratec de 1,4 litri 90CP sau motorul de 1,6 litri de 105CP care este combinat cu transmisia automată cu şase viteze PowerShift de înaltă eficienţă de la Ford cu tehnologie avansată cu ambreiaj dublu.
B-MAX este disponibil cu o gamă de două motoare diesel Duratorq TDCi, fiecare oferind cea mai bună eficienţă de combustibil din clasa sa. Motorul de 1,6 litri de 95CP oferă emisii CO2 de 104g/km şi consum de combustibil de 4,0l/100km (70,6mpg). Modelul diesel de 1,5 litri de 75CP, care este foarte apropiat de motorul de 1,6 litri, apare pentru prima dată în gama de produse europeană a companiei Ford. Realizează emisii de CO2 de 109g/km şi un consum de combustibil de 4,1l/100km (68,9mpg).
Tehnologiile ECOnetic standard prevăzute la toate autovehiculele B-MAX includ sistemul Electric Power Assisted Steering, care necesită mai puţină energie decât sistemele de direcţie cu asistare electro-hidraulică, Gear Shift Indicator pentru a sublinia cele mai eficiente puncte de schimbare a vitezelor şi sistemul de informaţii pentru şofer Ford Eco Mode care îi ajută pe şoferi să adopte un stil de condus mai economic. Sistemul Smart Regenerative Charging, care încarcă bateria în cel mai economic punct pe parcursul unei călătorii este de asemenea inclus în motoarele Duratorq de 1,5/1,6 litri şi EcoBoost de 1,0 litri.
Tehnologia SYNC Ford cu Emergency Assistance
B-MAX va fi printre cele mai avansate automobile din punct de vedere tehnologic din Europa atunci când va intra în vânzare la sfârşitul anului 2012.
SYNC este o interfaţă de conectivitate avansată şi integrare a dispozitivelor cu control vocal. Permite utilizatorilor să se conecteze la telefoanele mobile şi playerele de muzică prin Bluetooth sau USB, să efectueze apeluri telefonice hands-free şi să controleze muzica şi alte funcţii utilizând comenzile vocale. Poate transfera automat informaţiile de contact de la un dispozitiv Bluetooth conectat la autovehicul, permite activarea apelurilor către contacte folosind comenzile vocale directe şi citeşte mesajele de text de la telefoanele conectate prin Bluetooth MAP.
Sistemul are deja un succes uriaş în Statele Unite ale Americii şi este preconizat să apară la peste 3,5 milioane de autovehicule noi în Europa până în 2015. SYNC permite modelului B-MAX să ofere noua caracteristică Emergency Assistance, concepută să îi ajute pe pasageri să apeleze operatorul local pentru servicii de urgenţă în cazul unui accident.

Emergency Assistance este cel mai avansat sistem de acest tip, care poate să comunice cu serviciile de urgenţă în peste 30 de ţări şi este pus la dispoziţia clienţilor gratuit pe întreaga durată de viaţă a autovehiculului. Prin dispozitivul de localizare GPS din autovehicul, se pot asigura comunicaţiile cu operatorul serviciilor de urgenţă în limba corectă în Europa, oferind clienţilor B-MAX linişte şi o tehnologie potenţial salvatoare pentru vieţile umane.
‘Dimensionat corect’ pentru motorizare modernă
B-MAX include tehnologiile premium cerute de cumpărătorii care caută să îşi ‘dimensioneze corect’ noua lor maşină. Se preconizează ca în jur de 40 % dintre clienţii B-MAX să aleagă B-MAX după ce au avut înainte un autovehicul mai mare.
Caracteristicile de confort pentru satisfacerea acestor clienţi includ un exclusivist sistem audio Sony cu opt boxe, sistemul Key Free, Ford Power Button, Rear View Camera şi tapiţerie premium, complet din piele gofrată.
B-MAX s-a axat în mod special pe realizarea unui tip de agilitate şi manevrabilitate care se vor dovedi deosebit de preţioase în vâltoarea condusului urban.
De asemenea, este primul autovehicul din segmentul lui care oferă siguranţa adăugată a sistemului Active City Stop, creat să îi ajute pe şoferi să evite coliziunile la viteză mică în trafic staţionar sau care se deplasează încet înainte.
“Credem că noul model B-MAX de la Ford este maşina potrivită la momentul potrivit” a declarat Stephen Odell. “Combinaţia lui de stil, versatilitate şi tehnologii premium aduce ceva nou pieţei maşinilor compacte şi va atrage mărcii Ford mulţi clienţi noi.”

Notele redactorului
1. Valori consum B-MAX comparativ cu autovehicule concurente selectate:
MODELE PE BENZINĂ (>100CP):
MODEL
CO2 (g/km)
CONSUM DE COMBUSTIBIL
(l/100km)
Ford B-MAX 1.0 EcoBoost S/S (120 CP)
114
4,9
Opel Meriva 1.4 ecoFLEX S/S (120 CP)
134
5,7
Renault Grand Modus 1.2 TCe 100 (103 CP)
139
6,0
MODELE DIESEL (>85CP):
MODEL
CO2 (g/km)
CONSUM DE COMBUSTIBIL
(l/100km)
Ford B-MAX 1.6 TDCi
104
4,0
6
(95 CP)
Opel Meriva 1.3 CDTi ecoFLEX S/S (95 CP)
109
4,1
Renault Grand Modus 1.5 dCi 90 eco2 (88 CP)
107
4,1

2. Comparaţii privind accesul prin portiere la B-MAX Ford cu autovehicule concurente selectate:
MODEL
ACCES UŞI (ORIZONTAL)
LĂŢIME
Ford B-MAX
Uşi faţă şi spate
1550mm
Opel Meriva
Uşi spate
685mm
Renault Grand Modus
Uşi spate
780mm
Sursa: Ford Motor Company
Fişiere ataşate
B-Max_12.jpg
B-Max_11.jpg
B-Max_10.jpg
B-Max_09.jpg
B-Max_08.jpg
B-Max_07.jpg
B-Max_06.jpg
B-Max_05.jpg
B-Max_03.jpg
B-Max_01.jpg
Avatar utilizator
alex1405
 
Mesaje: 66
Membru din: 30 Sep 2008, 15:30
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo 2.5T Titanium X
VIN: bigblackturboford

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde Top Cat1 » 13 Apr 2012, 22:43

Eu m-am urca tintr-un B-max, si e destul de faina masina. In fata te urci foarte usor, dar in spate e putin mai ciudat.
A/C-ul nu mai tin minte cum era.

1.5 diesel poate fi cel de pe Hyunday (115cp) (speculez)
Avatar utilizator
Top Cat1
Gold Member
 
Mesaje: 723
Membru din: 30 Dec 2010, 01:50
Localitate: Europa & Brasov
Maşina: Ford Focus 2006, Duratec 1.6, 101cp & Duratorq TDCI 2.0, 136cp

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde adispan » 25 Iun 2012, 13:12

azi e job#1: Ford demareaza productia de serie a B-Max, la Craiova
poza apartine wall-street.ro, preluata de pe facebook
Fişiere ataşate
bmax job#1.jpg
adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde Florin21 » 25 Iun 2012, 13:33

Este frumos nu am ce zice... dar... portbagajul este de Matiz... 8-}
Avatar utilizator
Florin21
1nsane Member
 
Mesaje: 7898
Membru din: 10 Iun 2007, 13:47
Localitate: Rm. Valcea
Maşina: Ford Mondeo Mk5, 2.0 TDCi

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde adispan » 25 Iun 2012, 14:02

adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde Nic_Bv » 25 Iun 2012, 14:29

Deh... bugetar amarat... a vrut initial C-Max, dar de cand cu salariile reduse cu 25%, s-a reorientat. :D

E un lucru bun ca s-a lansat oficial B-Max-ul iar liniile de productie de la Craiova merg din plin. Ar trebui insa ca guvernantii sa faca ceva cu infrastructura, macar un drum rapid Craiova-Pitesti.
Ford C-Max Ghia 2008, 1.6 TDCi 110 CP.
Blog personal: Îmblânzitorul de fantasme

"Cred cu fermitate că există o singură formă de educație, autoeducația" - Isaac Asimov
Avatar utilizator
Nic_Bv
1nsane Member
 
Mesaje: 1675
Membru din: 11 Sep 2007, 22:53
Localitate: Braşov
VIN: WF0EXXGCDE8Y55186

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde NOBEL » 25 Iun 2012, 22:15

Administratorii forumului trebuie sa deschida sectiune noua pentru noul model si in plus o sa-l avem ,,coleg'' de forum pe nea Base' :)) macar la rubricile mondene, can-can,politic.
Sa vezi atunci poante, show-uri :lol:
Nici nu stiu cum este mai bine, sa schimb masina cu Loganu' (da' are ,,plesuvu'' si d'asta) sau sa o tin in garaj vreo 3,4 sau 5 ani, ca dau pensionarii cu pietre in cei cu forduri :D
O sa zica natia ca suntem din partidul base, incognito. :-*
NOBEL
Member
 
Mesaje: 296
Membru din: 02 Iun 2010, 17:21

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde adispan » 25 Sep 2012, 18:05

inscrieri pe site-ul Ford pt drive test B-Max
http://www.ford.ro/Hidden/TestDrive_B-MAX
adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde ole33 » 28 Sep 2012, 13:32

adispan scrie:inscrieri pe site-ul Ford pt drive test B-Max
http://www.ford.ro/Hidden/TestDrive_B-MAX

Am facut deja pe Transalpina. Mersi! ;)
Fişiere ataşate
Cu B-Max pe Transalpina mod.jpg
Avatar utilizator
ole33
Incepator
 
Mesaje: 16
Membru din: 30 Mar 2009, 20:11
Maşina: Fiesta Titanium 2011, Sigma 1.4L 96 HP

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde ole33 » 29 Sep 2012, 12:30

Va recomand sa luati ecoboost-ul de 120 HP la Drive Test in afara orasului daca se poate.
Avatar utilizator
ole33
Incepator
 
Mesaje: 16
Membru din: 30 Mar 2009, 20:11
Maşina: Fiesta Titanium 2011, Sigma 1.4L 96 HP

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde adispan » 16 Oct 2012, 13:18

adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde andrei0241 » 16 Oct 2012, 21:34

Lucru cat se poate de normal, totusi, mai ales la inceput de productie
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde Mihai L » 31 Oct 2012, 12:25

Am trecut azi pe la ATS si am aruncat o privire... Sunt curios cum va ramane deschiderea usilor din spate pe timp de iarna, cu gheata/zapada pe canalul de deschidere. In rest arata OK, mi s-a parut cam mic portbagajul (prin comparatie cu FF2 Wagon, e adevarat).
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde verga_Cip » 31 Oct 2012, 12:58

Pai...noi am vazut-o la ZCF! Sau nu ai avut timp s-o studiezi in detaliu?
Trebuie sa merg si eu la un drive test, dar mi se pare mie sau au scos cablul ala plimbator la usile spate?
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde Mihai R » 31 Oct 2012, 13:02

M-am programat acum 3 saptamani la test drive si vad ca nu m-a sunat nimeni inca pentru test drive. Ce-i drept m-am inscris pe site la Ford Germania in loc de un dealer anume. Desi ultima data m-au contactat in 3 zile, nu stiu ce au patit acum. Cred ca am sa ma duc unde am testat ST-ul MK3 sa-i intreb daca au primit B-Max-ul. :|

- Volvo V90 2021 / B4 Polestar Engineered / 220CP / Thunder Grey / R-Design - 35.400km @ 01.2024
- Volvo XC60 2023 / B5 / 250CP / Thunder Grey / R-Design - 2.990km @ 01.2024
- Volvo V60 MK2 2020 / D4 / 190CP / Ice White / R-Design - 40.500km @ 01.2024
- Volvo XC40 MK1 2020 / T3 / 163CP / Glacier Silver / R-Design - 26.900km @ 01.2024

EX: Ford Focus MK3 2013 TOPIC DEDICAT // Skoda Superb MK3 2018 // Mini Cooper 2018 // Ford Mondeo MK5 2016 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Fiesta MK7 2016 // Ford Focus MK2 2008 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Kuga MK1 2008
Avatar utilizator
Mihai R
 
Mesaje: 5276
Membru din: 31 Mai 2008, 13:40
Localitate: Taunusstein Germania / Bucuresti Romania
Maşina: Volvo V90, B4 Polestar Engineered, 220CP, R-Design

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde TOTALSENDER » 04 Noi 2012, 08:43

Pai Mihai, cred ca trebuie sa te duci in Germania :D
Eugen,

Vand Calculator de Confort pentru Mondeo MK3 2001 Ghia, volan stanga - (cu functia de degivrare parbriz) -100 RON !

Se restituire timbru de mediu
Avatar utilizator
TOTALSENDER
1nsane Member
 
Mesaje: 2357
Membru din: 28 Ian 2009, 11:45
Localitate: Rm Valcea
Maşina: Scorpio Mk I, '94, 2.0I DOHC, 115cp + GPL
VIN: WFOAXXGAGARL07091

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde adispan » 04 Noi 2012, 09:00

pai el e deja acolo
in alta oridine de idei, la ora 10 am drive-test :) ; ieri am vazut un b-max in trafic in bucuresti
adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: Noul Ford B-Max va moşteni din 2012 Ford Fusion

Mesajde verga_Cip » 07 Noi 2012, 09:34

ce motorizare Adi? Eu am facut test drive cu 1.5 TDCi si 75 cai. Mi s-a parut subdimensionat!
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Noutăţi auto

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 7 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 7 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login