Normele Euro 5 mai ucid un hot-hatch: Ford Focus ST
Noile norme de poluare Euro 5, programate să intre în vigoare de anul viitor, vor trece în rezervă un alt hatchback de performanţă, popularul Ford Focus ST.
Normele Euro 5 mai ucid un hot-hatch: Ford Focus ST zoom
După moartea prematură a hot hatch-ului Honda Civic Type R, un alt model de performanţă este nevoit să îşi ia rămas bun, din cauza nerespectării noilor norme de poluare. Este vorba despre îndrăgitul Ford Focus ST, hatchback-ul sportiv foarte apreciat de publicul european.
Se pare că decizia Ford a fost luată pentru că motorul pe benzină de 2.5 litri nu va putea face faţă noilor norme Euro 5, programate să intre în vigoare începând cu luna ianuarie a anului viitor. Până când Ford va lansa un succesor bazat pe noua generaţie Focus, fanii Ovalului Albastru vor rămâne însă fără un hatchback de performanţă. Vorbim de o perioadă mai mare de şase luni, următorul ST fiind aşteptat să debuteze oficial în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, din octombrie 2011.
Ford şi Honda nu sunt singurii constructori afectaţi de noile norme de poluare, lista victimelor fiind completată de Volkswagen, care renunţă la dieselul V10 de 5.0 litri, de Alfa Romeo, care renunţă la V6-le de 3.2 litri, şi de Mazda, cu al său RX-8.
Sursa: Automarket.ro
Normele Euro 5 mai ucid un hot-hatch: Ford Focus ST zoom
După moartea prematură a hot hatch-ului Honda Civic Type R, un alt model de performanţă este nevoit să îşi ia rămas bun, din cauza nerespectării noilor norme de poluare. Este vorba despre îndrăgitul Ford Focus ST, hatchback-ul sportiv foarte apreciat de publicul european.
Se pare că decizia Ford a fost luată pentru că motorul pe benzină de 2.5 litri nu va putea face faţă noilor norme Euro 5, programate să intre în vigoare începând cu luna ianuarie a anului viitor. Până când Ford va lansa un succesor bazat pe noua generaţie Focus, fanii Ovalului Albastru vor rămâne însă fără un hatchback de performanţă. Vorbim de o perioadă mai mare de şase luni, următorul ST fiind aşteptat să debuteze oficial în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, din octombrie 2011.
Ford şi Honda nu sunt singurii constructori afectaţi de noile norme de poluare, lista victimelor fiind completată de Volkswagen, care renunţă la dieselul V10 de 5.0 litri, de Alfa Romeo, care renunţă la V6-le de 3.2 litri, şi de Mazda, cu al său RX-8.
Sursa: Automarket.ro
FF2 HB 90 CP TDCi
Din cand in cand cu masina de serviciu Honda HR-V 1.6, 120CP i-DTEC.
Din cand in cand cu masina de serviciu Honda HR-V 1.6, 120CP i-DTEC.
-
martiz - Gold Member
- Mesaje: 802
- Membru din: 12 Dec 2008, 19:58
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus HB 11.2007(04.2008) 1.6 TDCi 90CP
- VIN: VinCatPotDeRepede